|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 25, 05:01. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 03, 10:41 |
|
|
|
[quote="Sediskis"]o taip galima isgaut daugiau galios kintamos sroves varikliui sakymim kokiu 3000ab/min. padaryt koki keitikli na koki 100Hz, tada jo apsisukimai isaugtu iki 6000 ab/min. tada det reduktoriuka ir vel sumazint iki 3000ab/min.
na sroves dvigubai valgytu, bet ir jegos dvigubai, o gabaritai tie patys,
p.s. miego niru gal ir nusisnekejau apsimiegojes, pataisykit jei labaj nusisnekejau [/quote]
beda tokia - pasukus toki varikli 6000 daznai blogai baigiasi. Isskraido rotrius.
Teko praktiskai pamatyti toki reikala. Dar didinant dazni srove mazeja. Nematavau, bet keitiklis rodo (50 ir 100 Hz skiriasi apie 1.6 karto).
O galingumas (sukimo momentas) labai grubiai skaiciuojasi taip (-+15%) :
Sukimo momentas (Nm)= 10galingumas (W) / apsisukimu skaicius (aps/min).
Taigi matosi, kad kylant asp skaiciui sukimo momentas labai krenta.
Reduktorius taip pat inesa savo nuostolius (naud.koeficientas nera vienetas...) |
|
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 04, 01:33 |
|
|
|
elektros variklai patys galingiausi ir NK disziausias.
krastutiniu atveju galime superlaidininkus panaudoti, nuostoliu isvis nebebus.
del galingumo, jis proporcinga variklio jegai ir greciui, jeda priklauso nuo dydzio(ir kai ko dar), gretis nuo magnetiniu savybiu ir patvarumo.
bet kokiu atveju galima pagaminti labai galinga ir maza varikli.
as dabar konstrouju eksperimentini ipatingai didelio galingumo varikliuka.
pagal savo galingumas/mase jis turetu aplenki viska kas dabar egzistuoja. |
|
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 04, 15:03 |
|
|
|
idomu butu suzinoti kokie viso to rezultatai gausis.
beto del superlaidininku panaudojimo tai kolkas nemanau kad esamomis techninemis galimybemis tai butu imanoma, kiek pamenu dabar pacios naujausios medziagos tuperlaidumu pasizymi -50 -70 *C temperaturoje, realiai varikli islaikyti tokioje temp energijos kainuotu pakainkamai nemazai, kas lb sumazintu jo bendra naud koef. |
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 04, 15:24 |
|
|
|
[quote="VytasS"]
Sediskis rašo: |
O galingumas (sukimo momentas) labai grubiai skaiciuojasi taip (-+15%) ...
|
Nereikia grubiai, reikia fizikos desniais remtis, kur sukimo momentas tiesiogiai priklauso nuo itampos. O ka susiruose konstruktorius aukoti (guolius, laidus ar kitka) del galios - cia jo problema. |
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 04, 16:02 |
|
|
|
To saulicka :
Sita formule as naudoju lauko salygom ivertinti ka turime.. Tiesiog kad lengviau butu grubiai suskaiciuoti - suparstinau tikraja.
O sukimo momentas tiesiogiai priklauso nuo SROVES! Net variklis turi toki koeficienta Nm/A. |
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 10, 15:56 |
|
|
|
VytasS rašo: |
O sukimo momentas tiesiogiai priklauso nuo SROVES! Net variklis turi toki koeficienta Nm/A. |
Nagi labai butu idomu suzinoti, kaip tamstele padidintumete (ar sumazintumete) SROVE, paliekant itampa nekintama konstanta, ypac eksperimentuojant "lauko salygomis" ? |
|
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 10, 16:15 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
VytasS rašo: |
O sukimo momentas tiesiogiai priklauso nuo SROVES! Net variklis turi toki koeficienta Nm/A. |
Nagi labai butu idomu suzinoti, kaip tamstele padidintumete (ar sumazintumete) SROVE, paliekant itampa nekintama konstanta, ypac eksperimentuojant "lauko salygomis" ? |
kas cia suetingo? uzvyniojaim daugiau atpviju ir viskas, arba taip pat galima geresnius magnetus sudeti.
nuolatines sroves variklio gretis proporcingas itampai o jega srovei, cia visikai tesinga teorija. sinoma jei ravo sistema turi juntama varza suprantama kylant srovei kris itampa. |
|
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 11, 12:24 |
|
|
|
...jo...giliai nardot...
O nebuvo tokios idejos, kad varikliui padavineti dadidintos itampos impulsu kruvos ? Cia turima omenyje, kad sumine maitinimo galia islieka ta pati, o keiciamas daznis ir amplitude. Kitaip tariant "arkliui bizunas". Del daznines pavaros, kur buvo rasyta del daznio keitimo ir itampos mazejimo - cia daugiausia sansu, kad pati daznine pavara skaiciuojasi ir padavineja varikliui tiek, kad anas nenudvestu, nes dauguma daznio pavaru turi "registracijos" rezima, kitaip tariant, pajungus ji pati pasiziuri, koki "balvona" prie jos "tupas elektrikas prisriubavo" ir padaro atitinkamas isvadas kaip su juo elgtis |
|
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 11, 13:10 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
...jo...giliai nardot...
O nebuvo tokios idejos, kad varikliui padavineti dadidintos itampos impulsu kruvos ? Cia turima omenyje, kad sumine maitinimo galia islieka ta pati, o keiciamas daznis ir amplitude. Kitaip tariant "arkliui bizunas". Del daznines pavaros, kur buvo rasyta del daznio keitimo ir itampos mazejimo - cia daugiausia sansu, kad pati daznine pavara skaiciuojasi ir padavineja varikliui tiek, kad anas nenudvestu, nes dauguma daznio pavaru turi "registracijos" rezima, kitaip tariant, pajungus ji pati pasiziuri, koki "balvona" prie jos "tupas elektrikas prisriubavo" ir padaro atitinkamas isvadas kaip su juo elgtis |
yra fizikos desniai, ir jkiue gudrus maitinimai cia nepades, ta pati itampos ir sroves proporcija galioja visiems variklaism kokius tik gali sugalvoti.
del dazniniu pavaru, joms visai nerupi ka tu pajungei, ir ten yra tiktai numatytas sroves apribojimas, jei variklis sustojo arba paliedziant. |
|
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 24, 12:43 |
|
|
|
Digix rašo: |
del dazniniu pavaru, joms visai nerupi ka tu pajungei, ir ten yra tiktai numatytas sroves apribojimas, jei variklis sustojo arba paliedziant. |
Damfosines pavaros turi toki rezima, kaip pasiziureti "ka tupas elektrikas pajunge" ir labai graziai skanuodamos matora pasukioja, parametrus nuskaito, po to pasiulymus pateikia...
Na, kuo baigesi (ar dar tesiasi) variklio isradinejimas ? |
|
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 24, 15:06 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
Digix rašo: |
del dazniniu pavaru, joms visai nerupi ka tu pajungei, ir ten yra tiktai numatytas sroves apribojimas, jei variklis sustojo arba paliedziant. |
Damfosines pavaros turi toki rezima, kaip pasiziureti "ka tupas elektrikas pajunge" ir labai graziai skanuodamos matora pasukioja, parametrus nuskaito, po to pasiulymus pateikia...
Na, kuo baigesi (ar dar tesiasi) variklio isradinejimas ? |
nera jokiu budu kaip varikli ismatuoti, jei tu zinai pasakyk, bet kiek as universitete mokiausi tai zinau, kad tu darysi ka nori bet nesuprasi koks variklis pajungtas vien matuodamas laidus.
ir jei ka, tai visi trifaziai varikliai jungiami 3 laidais, ir net visiskas daunas nesugebetu ju pajungti netesingai. suprantama valdymo shema turi apsauga nuo faziu uztrumpinimo arba nutrukimo, bet tai visai kas kita.
del mano variklio konstravimo, jis dar tesiasi, ir tesis ilgokai. |
|
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 25, 20:21 |
|
|
|
sveiki, kazkada zadejau surasti straipsni apie pakankamai maza bet galinga el varikli. tai va radau pagaliau, po ranka pasitaike bet kur imesti ji?
bandomo variklio duomenys buvo ~70kg ir 47Ag atrodo, tuo metu rase kad atininkamos galios buvo el varikliai apie 200Kg.
P.S. paimta is lb seno zurnalo, tai nesistebekit kad bus kokiu nors nesamoniu prirasyta, kiek pavyko rasti tai zurnalas apie 1984m. bet manau vistiek butu idomu paziureti. |
|
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 25, 21:04 |
|
|
|
Lauris rašo: |
sveiki, kazkada zadejau surasti straipsni apie pakankamai maza bet galinga el varikli. tai va radau pagaliau, po ranka pasitaike bet kur imesti ji?
bandomo variklio duomenys buvo ~70kg ir 47Ag atrodo, tuo metu rase kad atininkamos galios buvo el varikliai apie 200Kg.
P.S. paimta is lb seno zurnalo, tai nesistebekit kad bus kokiu nors nesamoniu prirasyta, kiek pavyko rasti tai zurnalas apie 1984m. bet manau vistiek butu idomu paziureti. |
kur tas straispnis? idomu butu pasiziureti, nors siaip neipatingai jau didelis galingumas. maziau nei 1kW / kg |
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 25, 22:45 |
|
|
|
nu nepamirskim kad tas straipsnis 84m. o straipsnis tai pas mane PC, tik snd atskanuotas ir sutvarkytas, todel ir klausiu kur nete patalpinti butu galima. |
|
|
|
|
|
Varikliai su didziausiu naudingumo koef, ir kt |
Parašytas: 2006 07 26, 16:23 |
|
|
|
Digix rašo: |
nera jokiu budu kaip varikli ismatuoti, jei tu zinai pasakyk |
Nezinau apie matavimo budus, taciau prijunginejant skirtingus variklius, daznine pavara pasako variklio galia jo nespejus paleisti. Tikriausiai pasiziuri pro ausinimo groteles koki daunas motora jungia. O induktyvumus, varzas ar talpas cia tik apsimetineja, kad pasimatuoja. Tarp kitko, matuojant su paprastu rodykliniu ometru galima nustatyti trifazio asinchroninio variklio apsukas. Tereikia velena ranka apsukti ir poliu poru skaiciu uzfiksuoti. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|