|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 05, 14:38. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » Issiklauna akumuliatorius
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 4 Pereiti prie 1, 2, 3, 4 Toliau |
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 26, 19:32 |
|
|
|
Sveiki, jeigu nevažiuojiu keleta dienų išsikrauna automobilio akumuliatorius. Pamatavau kai automobilis paliktas"budėjimo rėžime" iš akumuliatoriaus ima 0,13 A srovę. Ar tai normali srovė? |
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 26, 20:18 |
|
|
|
Srove gerokai per didele. ieskok kas ta srove naudoja. Ieskojimo metodika jau simta kartu aprasyta forume. |
|
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 27, 01:22 |
|
|
|
Na del 0.13a, ir pagal Gedimina, kad tai per didele iskrovos srove tai drisciau papriestarauti. Per dvi dienas gausis 0.13*24*2=6.24ah, kas ziurint kad ir i kokio mazalitrazio vw polo 45ah akuma sudaro tik 14% akumo galios, tad tikrai netikiu, kad sestadaliu iskrautas akumas galetu nepasukti starterio. Autoriui siulyciau susilituoti prikurke-bananai laidus, ir vaziuojant paziureti kokia itampa rodo pajungtas testeris. Jei vaziuodamas matysi 13.7v ir daugiau - keisk akuma - nes jis jau susidevejo, ir ne tie 0.13a ji iskrauna, o jis pats issikrauna per pora dienu. Jei testeris rodys 13v ar maziau -tikrink generatoriu, jei matuojant laidais tiesiai ant jo jis duoda 13.8v +-0.2 v, tada tikrini itampos kritima tarp gen+ ir aku+ bei gen- aku- - turetu but ne daugiau 0.05v. Neatitinka - ieskai kur krenta itampa. Bus dar klausimu - atsakysiu. Akuma man tenka keist kas 4-5 metai, cia kai uz 55ah moki apie 150+lt, tie visi maximos ir senuku atlantai - na nebent parduodant masina tinka, jei nera kaip is sroto pigiau paimti, bet kaina tikrai neadekvati kokybei. |
|
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 27, 05:53 |
|
|
|
sopkis rašo: |
... Jei vaziuodamas matysi 13.7v ir daugiau - keisk akuma - nes jis jau susidevejo.... |
nesupratau |
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 27, 07:56 |
|
|
|
valdasmarijonas rašo: |
sopkis rašo: |
... Jei vaziuodamas matysi 13.7v ir daugiau - keisk akuma - nes jis jau susidevejo.... |
nesupratau |
Na gal biski suklydau - 13.7v +0.5v-0.2v (priklausomai nuo stovincios reles-reguliatoriaus), bet esme tokia kad krovimas normos ribose, ir jei po dvieju dienu masinos uzkurti neina - akumui kaput. |
|
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 27, 10:32 |
|
|
|
Pas mane masinoj ant akumuliatoriaus dirbant generatroriui 14,5 V, o prikurkej apie 13V. Tai pagal sopkio isvedziojimus jau reiktu keisti akumuliatoriu, o gal ir generatoriu
Itampos matavimas prikurkej beprasmiskas, nes ji prijungta plonais laidais, lygiagreciai prijungta ivairiu elektros prietaisu ir isvis koks tikslas matuoti vaziuojant. Generatoriaus darbas priklauso nuo variklio apsuku, o ne nuo vaziavimo greicio. Generatoriaus itampa laikoma normalia, kai ji laikosi 13,8-14,5V ribose.
0.13A srove budejimo rezime tikrai didoka ir nenauja akumuliatoriu laisvai gali iskrauti per kelias dienas. Teoriniai apskaiciavimai nevisada pasiteisina praktikoje. Dar neaisku kaip ir kada ta srove matuota. Jei masina su ivairiais pribumbasais gali tekti ilgai laukti kol ji pereis i "budejimo " rezima. |
|
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 27, 10:44 |
|
|
|
sopkis rašo: |
Na gal biski suklydau - 13.7v +0.5v-0.2v (priklausomai nuo stovincios reles-reguliatoriaus), bet esme tokia kad krovimas normos ribose, ir jei po dvieju dienu masinos uzkurti neina - akumui kaput. |
na taip is kart reikejo sakyt |
|
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 27, 10:56 |
|
|
|
@Gediminas
Del tu 14.5v - tai pas tave stovi saltam klimatui pritaikyta rele-reguliatorius (sokoladke), bet vazinejant lietuvoje visgi patartina naudoti 13.8v. Kaip zinia kylant aplinkos temperaturai svino-rugstiniu akumuliatoriu krovimo itampa reikia mazinti, tad karstom vasarom dienom tavo akumas gaudamas 14.5v greiciausiai uzverda. Siaip zinau nemazai vazinejanciu su 14.5v, bet ji naudinga tik tiems kas vazineja tik mazais atstumais, arba saltom -25C ziemom. Nesakau kad negalima, bet nematau prasmes.
Na del itampos matavimo tai pasitaisau - geriau tada pamatuoti itampas ant dirbancio variklio generatoriaus, akumo ir itampos kritimus: gen+ - aku+, gen- - variklio- ir variklio - - akku -. Nors mano atveju prikurkej turiu -0.2v maziau nei ant akumuliatoriaus, tad prikurkej ir pamatuoju. Mano masinoje budejimo srove buvo 0.08a (nors auto su irklais - neisivaizduoju kas daugiau isskyrus laikrodi ten gali imti srove), bet daugiau kaip po 3 savaiciu stovejimo nebeuzkurdavau, tad pagal tai mazdaug ir orientuojuos. |
|
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 27, 11:32 |
|
|
|
to sopkis
gal tu įsivaizduoji, kad Gediminas važinėja su rusišku traktorium, ant kurio ""šokoladkės" yra numatytas perjungimas zima - leto |
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 27, 11:47 |
|
|
|
Na del tos "sokoladkes" tai pas mus prigijo tas pavadinimas, tai ir dabar tuos boshinius RR su sepeteliais komplekte vadinam "sokoladkem". Kas del "zima-leto" tai zinau kad nera, bet pvz teko vienu atveju is 14.5v i 14v keisti - apynauje (apynauje buvo kazkur 2001) zaibo astra, darbo dienom ryte valanda pirmyn, vakarop valanda atgal - nepilni metai ir akumas numire, vel po pusantru metu tas pats, itampa 14.4v - kaip ir turetu buti normoje. Idejus 14v sokoladke, kiek zinau jau 4-5 metai akumas nekeistas. |
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 27, 13:19 |
|
|
|
masina 1992 metu tai navarotu ten jokiu nera tik signalizacija ir viskas |
|
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 27, 20:03 |
|
|
|
sopkis rašo: |
@Gediminas
Del tu 14.5v - tai pas tave stovi saltam klimatui pritaikyta rele-reguliatorius (sokoladke), bet vazinejant lietuvoje visgi patartina naudoti 13.8v. Kaip zinia kylant aplinkos temperaturai svino-rugstiniu akumuliatoriu krovimo itampa reikia mazinti, tad karstom vasarom dienom tavo akumas gaudamas 14.5v greiciausiai uzverda. Siaip zinau nemazai vazinejanciu su 14.5v, bet ji naudinga tik tiems kas vazineja tik mazais atstumais, arba saltom -25C ziemom. Nesakau kad negalima, bet nematau prasmes.
|
Masina is Italijos (ypac salto klimato salis ) Vazineju ta masina jau trys metai, akumuliatoriaus dar nekeiciau. Kiek su tuo paciu akumuliatorium pries man nuperkant masina vazinejo italas irgi nezinau, bet speju, kad pries ismesdamas masina naujo akumuliatoriaus tikrai neidejo, vazineju ivairiai, kartais nuvaziuoju per diena kelis simtus kilometru. Taigi klausimas kam sukti galva del to, kad generatorius duoda 14.5V vietoj tu "patartinu" 13.8V, jei net akumuliatoriu gamintojai 13.8-14.5V krovimo itampa laiko normalia.
Siaip nukrypom nuo temos. Temos autoriui. Masinos metai dar nieko nesako, bet jei nera kokiu navarotu, tai reikia ieskoti kas ima srove. Ieskok degancios lemputes bagazineje ar bardacioke, tikrink maga jei ten nerasi, traukyk po viena saugiklius ir ziurek kada sumazeja vartojama srove. |
|
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 27, 21:37 |
|
|
|
Pas mane irgi masina is Italijos ir jokiu problemu nematau, akumas laiko super tiek ziema tiek vasara gamtoj ir muzikos paklausant ir panasiai.
O autorius gali pabandyt pasimatuot vartojama srove neiskart uzgesinus varikli, o palaukus tarkim 5 min, nes negali zinoti kas ten kiek sroves valgo tik uzgesinus varikli. Pas mane pvz uzgesinus varikli dar kazkiek laiko girdisi ivairus zyzimai, zvimbimai, siurbliukai ir t,t, bet po kiek laiko nutyla. |
|
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 29, 18:27 |
|
|
|
matot aš dar nepradejau ieškoti gedimo nes negavau tikslaus ir vienareikšmio atsakymo ar čia normalu kad užgesinus mašina vartojama 0,13A srovė. Gal tiesiog pas mane jau akumas višiskai yra numires ir taip turi būti kad po dviejų trijų dienų stovėjimo nebeužkuriu. bet man kažkaip šviečiasi kad čia truputi per daug ta 0,13 A srovė, nes nauja akuma su tokia srove iškrautu per geras 10 dienu. o pas mane anksčiau pasitaikydavo kad vos ne menesis nejudinamas automobilis ir vedasi be problemu vnz pats išvada pasidariau kad reikia predėti iėškoti kas suvartoja tiek srovės. |
|
|
|
|
|
Issiklauna akumuliatorius |
Parašytas: 2010 06 29, 18:33 |
|
|
|
o kokia masina gal BVM(bmw)
ten kompas uzmiega po geru desimt minuciu
o kol nemiega tai ima dauk sroves |
|
_________________ persimeciau y fotografija
astuoni63447du88 |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|