Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 25, 09:18. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
sveiki.norejau paklausti ar galima atgaivinti komutatoriu benzininio variklio volksvageno vr6 2.8,toks jausmas kad paveluotai skelia kibirksti ar gali taip buti.help.
Jei elektronika, tai jau problemų truputį tai sukels, nes gali būti parėjęs koks elementas, arba taip išsibalansavęs, o mechanika pakeisti nebrangu ir lengva.
sveiki.norejau paklausti ar galima atgaivinti komutatoriu benzininio variklio volksvageno vr6 2.8,toks jausmas kad paveluotai skelia kibirksti ar gali taip buti.help.
Tvarkingas komutatorius skelia kibirkštį tada kai jam komandą duoda holo daviklis. Jeigu komutatorius sugedęs neskelia visai arba (rečiau) skelia per silpną, bet vėluoti jis negali.
sveiki.norejau paklausti ar galima atgaivinti komutatoriu benzininio variklio volksvageno vr6 2.8,toks jausmas kad paveluotai skelia kibirksti ar gali taip buti.help.
Tvarkingas komutatorius skelia kibirkštį tada kai jam komandą duoda holo daviklis. Jeigu komutatorius sugedęs neskelia visai arba (rečiau) skelia per silpną, bet vėluoti jis negali.
girdejau forumuose,kad per dideli zvakiu tarpai gali sugadinti komutatoriu-kai nupirkau auto zvakes bosh su 4 liezuveliais buvo-tarpas apie 2mm,motoras dirba su permusimais,zvakes pakeiciau 2 kartus dabar tarpelis 0.7mm,holo irgi,laidus,variklis visa buvau isardes,voztuvus pritryniau-vistiek burbuliuoja nedirba tolygiai,,,,,,netgi pakeiciau masinos kompa
girdejau forumuose,kad per dideli zvakiu tarpai gali sugadinti komutatoriu-kai nupirkau auto zvakes bosh su 4 liezuveliais buvo-tarpas apie 2mm,motoras dirba su permusimais,zvakes pakeiciau 2 kartus dabar tarpelis 0.7mm,holo irgi,laidus,variklis visa buvau isardes,voztuvus pritryniau-vistiek burbuliuoja nedirba tolygiai,,,,,,netgi pakeiciau masinos kompa
Jeigu vietoj visų šitų veiksmų atliktų aklai, spėjimo būdu, būtum atlikęs diagnostiką, gal iškart pasakytų kas blogai ar bent jau kas tikrai gerai ir keisti neverta.
Einant tokiu keliu, kokiu tu ėjai keičiant dalis, taip žiūrėk ir naują automobilį susirinksi.
girdejau forumuose,kad per dideli zvakiu tarpai gali sugadinti komutatoriu-kai nupirkau auto zvakes bosh su 4 liezuveliais buvo-tarpas apie 2mm,motoras dirba su permusimais,zvakes pakeiciau 2 kartus dabar tarpelis 0.7mm,holo irgi,laidus,variklis visa buvau isardes,voztuvus pritryniau-vistiek burbuliuoja nedirba tolygiai,,,,,,netgi pakeiciau masinos kompa
Jeigu vietoj visų šitų veiksmų atliktų aklai, spėjimo būdu, būtum atlikęs diagnostiką, gal iškart pasakytų kas blogai ar bent jau kas tikrai gerai ir keisti neverta.
Einant tokiu keliu, kokiu tu ėjai keičiant dalis, taip žiūrėk ir naują automobilį susirinksi.
kas idomiausia klaidu 0,diagnostikos lizdas labai daznai naudojamas
Yra diagnostikos prietaisai http://www.lbm.lt/daspas.htm kurie kontroliuoja mazgų darbą savarankiškai, nesikreipdami į ECU. Labai lengvai parodo ne tik ar geros ar blogos žvakės, bet ir kuri iš jų bloga. Taip pat ir komutatoriaus, uždegimo ritės (ričių) bėdas ir t.t.
Pavyzdyje pateiktas prietaisas vienas iš paprasčiausių yra ir rimtesnių.
Paskutinį kartą redagavo Evaldas_S, 2010 02 03, 14:26. Redaguota 1 kartą
Yra diagnostikos prietaisai http://www.lbm.lt/daspas.htm kurie kontroliuoja mazgų darbą savarankiškai, nesikreipdami į ECU. Labai lengvai parodo ne tik ar geros ar blogos žvakės, bet ir kuri iš jų bloga. Taip pat ir komutatoriaus, uždegimo ritės (ričių) bėdas ir t.t.
Pavyzdyje pateiktas prietaisas vienas iš paprasčiausių yra ir rimtesnių.
tai tada gal zinai kur toki stenda turi ,kur butu galima prilekti
Yra diagnostikos prietaisai http://www.lbm.lt/daspas.htm kurie kontroliuoja mazgų darbą savarankiškai, nesikreipdami į ECU. Labai lengvai parodo ne tik ar geros ar blogos žvakės, bet ir kuri iš jų bloga. Taip pat ir komutatoriaus, uždegimo ritės (ričių) bėdas ir t.t.
Pavyzdyje pateiktas prietaisas vienas iš paprasčiausių yra ir rimtesnių.
tai tada gal zinai kur toki stenda turi ,kur butu galima prilekti
Yra diagnostikos prietaisai http://www.lbm.lt/daspas.htm kurie kontroliuoja mazgų darbą savarankiškai, nesikreipdami į ECU. Labai lengvai parodo ne tik ar geros ar blogos žvakės, bet ir kuri iš jų bloga. Taip pat ir komutatoriaus, uždegimo ritės (ričių) bėdas ir t.t.
Pavyzdyje pateiktas prietaisas vienas iš paprasčiausių yra ir rimtesnių.
tai tada gal zinai kur toki stenda turi ,kur butu galima prilekti
Interneto adresą taigi daviau, pasinagrinėk jį.
na zinok mane papiktino ten tie kaune-tipo priejimo gero nera prie variklio-apsurdas,tai jie daro diagnostika ar ne kazkaip neaisku
sveiki.norejau paklausti ar galima atgaivinti komutatoriu benzininio variklio volksvageno vr6 2.8,toks jausmas kad paveluotai skelia kibirksti ar gali taip buti.help.
Tvarkingas komutatorius skelia kibirkštį tada kai jam komandą duoda holo daviklis. Jeigu komutatorius sugedęs neskelia visai arba (rečiau) skelia per silpną, bet vėluoti jis negali.
labas,tai kaip paaiskinsi ta fakta kad su atjungtu kuriasi motoras ir dirba taip pat kaip ir su prijungtu