Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 05, 22:25. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Veikimo principas tas, kad ECU duodamid klaidingi duomenys apie paimamo oro temperatura, o tai pkeicia zvakiu degimo kampa, leidzia pilnai sudegti kuro/oro misiniui, padidina cilindru spaudima ir to pasekoje pagaminama daugiau galios...
Bet man iskyla klausimas, del detonacijos, arba prie ko reiketu toki dalyka jungti? Prie oro dozatoriu?
Ne kiekvienas gi galim buti kalbos stilistais.
Supratai, ka norejo parasyt.
O kaip isreiskiama mintis, rodo apie bendra isprusimo lygi. Tokio lygio zmones ir uzkimba ant tokio paties lygio "tiuningo".
P.S. Uzdegimo paskubos kampa itakoja ne vien isiurbiamo oro temperatura. Temperatura gali buti vienas is veiksniu, tokiu kaip antidetonaciniu davikliu duomenys, isiurbiamo oro mase, variklio temperatura ir t.t.
O suspaudimo laipsnis cilindruose be machaninio isikisimo, nezymiai(labai nezymiai) gali keistis tik tuose varikliuose, kur yra kintamos duju skirstymo mechanizmo fazes.
_________________ Kuo daugiau meistru, tuo daugiau darbo:)
CARCHIP Ltd
Nesakau, kad viskas ka raso tiesa, as tik isverciau:
Our Power Mod fools your cars computer into thinking that your carss engine is sucking in air at a lower temperature, hence the timing is advanced. Timing advance helps produce more power by igniting the sparks sooner, providing more time for the fuel / air mixture to burn completely, increasing cylinder pressure, thus providing more power.
Gaminau panašaus veikimo principo aparatukus - povaiki tiek mažas, kad jo net nesijaučia. O jei kam ir jaučiasi, tai čia tik placebo reiškinys (greitai pojūtis praeina).
Gaminau panašaus veikimo principo aparatukus - povaiki tiek mažas, kad jo net nesijaučia. O jei kam ir jaučiasi, tai čia tik placebo reiškinys (greitai pojūtis praeina).
Tai mazdaug paaiskink, kame ten veikimo principas? Ir kur ji reikia jungti?
Dekui
graziai atrodo tavo variklio kapotas toks nupraustas geriau tu nedaryk tu ekspermentu nes su degimo temperaturos kilimu tai variklis dega
ausinimo nepakanka nu nusipirk zapuka uz 100lt isipilk kokio jo lygio benzo pavazinek mazdauk kai jausi jo menkas traukos galimybes ipilk 98 ir eis geriau, bet po to sustos nes vriklio cilindrai isdeks; taip aiskiai tavo fordui
nepasireiks, bet naudos tu pesi mazai u degimo temp kitimas tikrai greit atsilieps; su ta ecu jau matau senokai ieskai patiuninimo manau neverta tai geriau tegu buna tas toks nupraustas variklis; zinai tubula masinos galingumo formule: niaukti lanagai 50 arkliuku; piktoss akys dar 50 arkliu ir gerai
graziai atrodo tavo variklio kapotas toks nupraustas geriau tu nedaryk tu ekspermentu nes su degimo temperaturos kilimu tai variklis dega
ausinimo nepakanka nu nusipirk zapuka uz 100lt isipilk kokio jo lygio benzo pavazinek mazdauk kai jausi jo menkas traukos galimybes ipilk 98 ir eis geriau, bet po to sustos nes vriklio cilindrai isdeks; taip aiskiai tavo fordui
nepasireiks, bet naudos tu pesi mazai u degimo temp kitimas tikrai greit atsilieps; su ta ecu jau matau senokai ieskai patiuninimo manau neverta tai geriau tegu buna tas toks nupraustas variklis; zinai tubula masinos galingumo formule: niaukti lanagai 50 arkliuku; piktoss akys dar 50 arkliu ir gerai
Nu seip protingai kalbi, masina juk ne pirmos jaunystes, variklis labai retas ir dar as ja labai saugau ja Nu, galbut bandymus pratesiu nusipirkes kokia Calibra...
pavelinkit degima tai ais kaip zveris o jei nebus katalizatoriaus ir duslerkes bakelyje koriu tai kai pasieks 4~5 tukst. apsuku atleisk gaza tai is dusles net gali ugnis islekt (kartais ) o jei turbina butu tai tikrai ugnis aitu .o cia masinom nekenkia tiktai benzino litru daugiau ima
Pasakos, nieko tas daikciukas neduos. O del temp ir viso kito, tai gali nepergyvet, variklis atlaikys ir resursas nesutrumpes.
O tokiam varikly, tai nieko gero ir nepadarysi vaziuos ir tiek ne tas auto kad kazka daryti.
_________________ Omega 2.5 V6 24V
BMW E-30 327 Turbo