 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 26, 17:21. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Elektronika žaliems » leistinas itampos svyravimas relei
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 00:47 |
|
|
|
Relems, kiek zinau, yra leistinas itampos nuokrypis nuo vardines.
Pas mane rele skirta nuolatinei 5V itampai. Nieko tokio jei as ja uzmaitinsiu apie 4,1V itampa? ta 0,9V itampa lyg ir neatrodo labai baisiai, bet procentaliai isreiskus rele gaus tik apie 82% vardines itampos. Kontaktai jungines 230V itampa, nebus taip, kad reles apvija gavus mazesne itampa, sujungs kontaktus su mazesne jega, ko pasekoj greiciau susideves reles kontaktai (del elektros lanko ilgesnio poveikio ir pan) |
|
|
|
|
 |
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 00:59 |
|
|
|
pabandyk praktiskai,kaip ta tavo rele junginesis prie sumazintos itampos,ar uztenka tu 4,1V kad apskritai sujungtu,nors manau turetu uztekt praktikoje
kontaktai labausiai apdega ne sujungimo metu,bet isjungimo,taip kad cia sumazinta itampa labai dideles reiksmes neturi
aisku,jei ijungimo itampa bus "ant ribos",kad kontaktas judetu kaip suletintam filme,tada uzdegs
beje,kas vel per problemos,kad 0,9V kazkur prateriojai ?  |
|
|
|
|
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 01:41 |
|
|
|
gnt rašo: |
beje,kas vel per problemos,kad 0,9V kazkur prateriojai ?  |
ant puslaidininkio krenta tie 0,8 - 0,9V, jei konkreciai - ant tiristoriaus. Kadangi viskas maitinama per 5V stabilizacija, del to ir iseina finale tie 4V.
ideciau 4V rele, bet normalios reles baigiasi su 5V riba, yra kazkokiu rusisku 4V, bet labai optimistiskai is gabaritu ir isvaizdos - nenuteikia... |
|
|
|
|
 |
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 02:07 |
|
|
|
Bronteo rašo: |
ant puslaidininkio krenta tie 0,8 - 0,9V, jei konkreciai - ant tiristoriaus. Kadangi viskas maitinama per 5V stabilizacija, del to ir iseina finale tie 4V.
|
idomiai cia pas tave eilini karta
kaip tu ketini ta rele uzdarinet,jei tiristorius maitinamas stabilizuota-tai yra pastovia-itampa
ar tu zinai,kad norint uzdaryt atidaryta tiristoriu,reikia nutraukti per ji tekancia srove per ji pati,tai yra ir per ta prie jo prijungta rele,o ne tiktai per valdymo elektroda
ar cia gal tokia schema,kad reikia tik ijungti rele,o paskui ji bus visa laika ijungta,kol elektra namuose nedings  |
|
|
|
|
 |
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 02:21 |
|
|
|
gnt rašo: |
Bronteo rašo: |
ant puslaidininkio krenta tie 0,8 - 0,9V, jei konkreciai - ant tiristoriaus. Kadangi viskas maitinama per 5V stabilizacija, del to ir iseina finale tie 4V.
|
idomiai cia pas tave eilini karta
kaip tu ketini ta rele uzdarinet,jei tiristorius maitinamas stabilizuota-tai yra pastovia-itampa
ar tu zinai,kad norint uzdaryt atidaryta tiristoriu,reikia nutraukti per ji tekancia srove  |
zinau
juk apie tai buvo tema sukurta ir ten viska issiaiskinau itampa nutraukines nuosekliai tiristoriui pajungtas mosfeetas, bet ant jo krenta tik milivoltai, tai tas man bedos nesudaro.
jei labai jau smalsu, kur butent konkreciai sita reikala taikysiu, galiu atsiusti visa schema ir aprasyma. bet kazko labai idomaus ten nerasi
uzklausiau tokia tema, nes prisiminiau, kad pas rusus tikrai yra kazkoks konkretus skaicius, kiek gali nukrypti itampa nuo vardines i viena ir kita puse. deja tu procentu neprisimenu, be to ir vakarietiskos reles gali reaguoti kitaip. |
|
|
|
|
 |
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 03:11 |
|
|
|
butu idomu pazet kas ten per schema,nes tokios,kad tiristoriu valdytu nuosekliai ijungtu tranzu dar nelabai maciau  |
|
|
|
|
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 03:32 |
|
|
|
gnt rašo: |
butu idomu pazet kas ten per schema,nes tokios,kad tiristoriu valdytu nuosekliai ijungtu tranzu dar nelabai maciau  |
tranzas ne visai valdo schema, jis tik isjungia tiristoriu. O schema ijungia mygtukas.
viska tu matei ir zinai, tik jau pamirsai
pats beje ir pasiulei ta varianta. beje isbandyta ir tikrai veikia
siuo atveju apkrova bus reles apvija.
kodel taip sudetingai? na cia tik dalis schemos, gal del to taip ir atrodo is pirmo zvilgsio. |
|
|
|
|
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 15:46 |
|
|
|
|
Paskutinį kartą redagavo str, 2009 12 20, 17:29. Redaguota 1 kartą _________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 17:10 |
|
|
|
Kiek darydavau laiko reles su 12V relem, tai kylant srovei kontaktu metalas biski pajuda, gaunasi arciau serdies, is karto gaunasi didesne jega ir rele suveikia normaliai. Tas pats ir mazejant srovei.
Net airbagu blake buvau rades masinoje, padaryta su relike,valdoma tranzu  |
|
|
|
|
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 20:29 |
|
|
|
Jons rašo: |
Kiek darydavau laiko reles su 12V relem, tai kylant srovei kontaktu metalas biski pajuda, gaunasi arciau serdies, is karto gaunasi didesne jega ir rele suveikia normaliai. Tas pats ir mazejant srovei.
Net airbagu blake buvau rades masinoje, padaryta su relike,valdoma tranzu  |
12V tai jau didoka itampa, ten 1 volto kritimas ne toks baisus kaip prie 5V.
reiks pabandyt su 5V rele, jei praktiskai nepasiteisins toks variantas, bandysiu tada kazka kito mastyt.. |
|
|
|
|
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 20:59 |
|
|
|
R2D2 rašo: |
kam tas tiristorius, jei mosfetas viską padaro |
ne viska. tik atjungia, bet neijungia. tiristorius uzlaikymui butinas, tranzai tokios funkcijos neturi. |
|
|
|
|
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 21:00 |
|
|
|
Jons rašo: |
Ta prasme darydavau laiko reles taip, kad srove krisdavo iki nulio, arba atvirksciai |
kaip suprast? |
|
|
|
|
 |
leistinas itampos svyravimas relei |
Parašytas: 2009 12 20, 21:38 |
|
|
|
Bronteo rašo: |
Jons rašo: |
Ta prasme darydavau laiko reles taip, kad srove krisdavo iki nulio, arba atvirksciai |
kaip suprast? |
Noriu pasakyt,kad pamazu didinant srove, rele vistiek suveikia prie tam tikros sroves staigiai, nebuna kad kontaktai susiliestu pamazu. Siuo atveju jei rele veikia, tai problemu ner. |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Fun football drills
Football Training Equipment,
Defending drills football,
Kids football training kit |
|

|
 |