Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 17, 05:27. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
gal kas susidure su blokavimu? koki degimini laida blokuoti kad paskiau neuzsidegtu kokie air bag
ir kaip su vairuotojo duru galinuku? gal dar yra kokiu nuansu?
Tai kad nieko ipatingo ten. Degimas nuo spynos rozinis/raudonas.
Jei automatine deze, nelabai sveika, kai uzblokuoja vaziuojant. Jei benzinas, tai koki siurbli geriau blokuok. O duru tai atskitas laidas yra.
Aš galinuko laidą kartais į masę jungiu. Ir savo auto taip padariau, ir nepastebėjau nieko blogo. Buvo pora kartų pradėję pipsėti,kad tabletės nemato, bet auto negesino - pagavo ryšį su tablete
Aš galinuko laidą kartais į masę jungiu. Ir savo auto taip padariau, ir nepastebėjau nieko blogo. Buvo pora kartų pradėję pipsėti,kad tabletės nemato, bet auto negesino - pagavo ryšį su tablete
Jei i mase jungi, nebus perspejimo kai seda baterijos, ir dabar naujuose pulsaruose yta taip suprogramuota, kad kai seda baterija, kuri laika perspeja atidarius - uzdarius duris, jei nekeiti baterijos, jis pats pereina i servisini rezima. Kad jei apsizioplines klijentas nepakeis baterijos, masina neuzsiblokuos. Tai neaisku, kaip sita funkcija veiks, kai duru laidas i mase pastoviai pajungtas.
dekui ramaskinas, kad automatas tai garantija nes ju mechaniniu nebuna , o jei dyzelis tai jau siurbli blokuot negerai?
Neprisimenu, kokia ten sistema su tuo siurblio maitinimu. Turetu buti laidas kur i voztuva eina. Seniai ciupinejau toki, gal kas daugiau patars, kas neseniai dare.
Aš galinuko laidą kartais į masę jungiu. Ir savo auto taip padariau, ir nepastebėjau nieko blogo. Buvo pora kartų pradėję pipsėti,kad tabletės nemato, bet auto negesino - pagavo ryšį su tablete
Jei i mase jungi, nebus perspejimo kai seda baterijos, ir dabar naujuose pulsaruose yta taip suprogramuota, kad kai seda baterija, kuri laika perspeja atidarius - uzdarius duris, jei nekeiti baterijos, jis pats pereina i servisini rezima. Kad jei apsizioplines klijentas nepakeis baterijos, masina neuzsiblokuos. Tai neaisku, kaip sita funkcija veiks, kai duru laidas i mase pastoviai pajungtas.
Šiaip veikia jis normaliai, tik dėl batarkių tai tu teisus- perspėjimo nebus. Bet kai sėda batarkės pradeda tabletė raudonai mirksėti. Tai irgi šioks toks perspėjimas
tai va taip gavosi kad vietoje imobilo i sita bangini teko deti kodinio rakto adaptyva, primokinau nuo posukiu, ir nepagalvojau kad mirgejimo daznis tas pats kaip ir ijungus avarini, tad signalke prisiduoda ijungus avarini :/
ieskojau kokio nors laido ant kurio kas nors ivyktu kai isijungia avarinis bet neradau, buciau panaudojes kaip uzdraudima...
gal kas zinot kaip sprest problema, ar bandyt ieskot centrinio signalu kazkur?
tai va taip gavosi kad vietoje imobilo i sita bangini teko deti kodinio rakto adaptyva, primokinau nuo posukiu, ir nepagalvojau kad mirgejimo daznis tas pats kaip ir ijungus avarini, tad signalke prisiduoda ijungus avarini :/
ieskojau kokio nors laido ant kurio kas nors ivyktu kai isijungia avarinis bet neradau, buciau panaudojes kaip uzdraudima...
gal kas zinot kaip sprest problema, ar bandyt ieskot centrinio signalu kazkur?
Koks pas ji centrinis: vakuminis ar elektrinis? Jei vakumas gali deti kontaktus
vakumas, uzsirakina nuo nuotolinio raktelio, vakumo visas kompas bagazineje. is duru centrinio jokie laidai neiseina, su rakteliu sukinejant centras neveikia.
Kompresoriuje centrinio galima surasti signala, kuris skirtas bako dangtelio uzrakinimui. Su niekuo daugiau bakas nesirakina, ji gali panaudoti.
gera mintis...
o centrinio kompresoriuje vistiek turi buti jeginiai laidai kuriuose vartosi pliusas su minusu jam sudirbus?
Is salono turi buti centrinio valdymo mygtukas. Jegos laidai negerai bus, paspaudus mygtuka, isjungsi signa. Mygtukas nevaldo bako. Kompresoriuje reikia surasti tuos signalus, kuriais valdosi bako dangtelis. Jis valdosi tik nuo rakto mygtuko. Salone mygtukas nevaldo bako.
vakumas, uzsirakina nuo nuotolinio raktelio, vakumo visas kompas bagazineje. is duru centrinio jokie laidai neiseina, su rakteliu sukinejant centras neveikia.
kaip suprasti deti kontaktus?
paskambink -paaiskinsiu, daug aisknimo. I keturakius dejau nemazai taip. tel 868652331
Kompresoriuje centrinio galima surasti signala, kuris skirtas bako dangtelio uzrakinimui. Su niekuo daugiau bakas nesirakina, ji gali panaudoti.
gera mintis...
o centrinio kompresoriuje vistiek turi buti jeginiai laidai kuriuose vartosi pliusas su minusu jam sudirbus?
Is salono turi buti centrinio valdymo mygtukas. Jegos laidai negerai bus, paspaudus mygtuka, isjungsi signa. Mygtukas nevaldo bako. Kompresoriuje reikia surasti tuos signalus, kuriais valdosi bako dangtelis. Jis valdosi tik nuo rakto mygtuko. Salone mygtukas nevaldo bako.
uzrakinus masina nuo raktelio, mygtukas esantis masinoje neatrakina, tad nuo mygtuko signal neisjungsiu. beto esu prijunges prie vienos salygos posukius, manau kad man uztektu prie kitos salygos kad ir jegini siurblio kontakta paduoti, tada ijungus avarini man neprisidavinetu signalizacija nes centras nesuveiktu, o paspaudus uzrakinimo mygtuka masinos viduje irgi viskas butu tvarkoje nes posukiai nuo to nesumirksi, ar as klystu?