|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 19, 05:21. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Principinės elektrinės schemos » Auotomobilio akumuliatoriaus pakrovėjas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
|
Auotomobilio akumuliatoriaus pakrovėjas |
Parašytas: 2015 01 30, 17:40 |
|
|
|
Jei sugalvosiu atsiūsti į elektronika.lt bus gatavas tekstas
Schema maitinama iš nešiojamo kompiuterio maitinimo blokelio. Diodas D1 -kaip saugiklis. Stabilizatorių LM317 sujungimas atitinka 2 datasheet'o punktus. Galima sujungti lygiagrečiai valdantysis-valdomasis ir nuoseklaus valdymo. Taip ir padariau. R4 ir R5 srovės išlyginamieji rezistoriai . Daliklio rezistorių R3 galima jungti ir prie išėjimo, kaip buvo pasiūlyta, (taip daroma parametriniams stabilizatoriams), tačiau tada padidėja įtampos kritimas didėjant srovei. Todėl grįžtam atgal prie datasheet'o. 14,2V ir 0.14V kritimas prie 2A man tinka. Stabilizatoriaus galingumą galima dar padidinti prijungus papildomą LM317, bet to tikrai nereikia. Lemputė L1 dirba kaip bareteris. T.y. kylant įtampai ant akumuliatoriaus krenta srovė. L1 yra priekiniame prietaiso skydelyje. Jungtukas S1 užtrumpina lemputę ir krovykla tampa paprastu maitinimo šaltiniu (gal kada prireiks). Stabilitronai D2 , D3 nieko nestabilizuoja, dirba kaip slenksčioelementas. Pasiekus stabilizacijos įtampą jie atsidaro ir voltmetras pradeda rodyti. Mano voltmetro pradinė skalės padala yra 8V. R6 reguliuoja maksimalią voltmetro įtampą, mano prietaise 15V. Be abejo, skalė yra naujai graduojama. Skalė yra netiesinė. Dabar dėl tikslumo: ar tikrai reikia matyti 10mV? Kam reikalingas voltmetras kuris rodo stabilizatoriaus įtampą 14,2V? Ar tikrai? Prieš lemputę yra stabilizuota įtampa 14,2V, o po lemputės-tai kas yra ant akumo. Būtent tai mus ir domina. Gryžę į garažą, ir, jeigu buvo keletą kartų užvedamas variklis (pvz: mieste) , prijungus įkrovėją vargu ar pamatysite 13V. Priklausomai kaip kyla įtampa ant akumo galima daryti išvadas. Arba ką daryti, jei krauni krauni, o daugiau kaip 13,8V nebepakyla? Ampermetro nėra, nes maksimali krovimo srovė negali būti didesnė nei riboja lemputė (1,8A). Krovimo srovę, dalinai, galima matyti iš lemputės siūlelio kaitimo. Prietaisas sukonstruotas su minimum detalių ir nėra pavojaus perkrauti. Tai nėra krovykla prikelti akumui, tai papildomo(palaikomojo) įkrovimo prietaisas. Grįžai į garažą, prijungei įkrautuvą ir uždarei duris. Viskas.
Ir dar: suabejoti ar būti įsitikinusiam-skirtingi dalykai. Jei kas mato dvi grubias klaidas-galit pasitaisyt kaip patinka. |
|
|
|
|
|
|
Auotomobilio akumuliatoriaus pakrovėjas |
Parašytas: 2015 01 30, 19:24 |
|
|
|
pas mane geležinė taisyklė: prieš uždarant garažo duris - visa elektra atjungiama bendru rubylniku
jei akumuliatorių kiekvieną vakarą reikia palikt pajungtą prie pakrovėjo - reiškia, jo vieta dar pernai buvo metalo laužo supirktuvėje
kam eiliniam automėgėjui reikalingas pakrovėjas su navarotais - aš nežinau
man per paskutinius 20 metų jo reikėjo gal kartą: kai šeštadienio vakarą įsigudrinau ištraukt raktelį neišjungus degimo - pirmadienio ryte akumas starterio nepasuko
jūs specialiai kažką paliekat įjungtą kad akumus reiktų nuolat kraut
mašinai su tvarkingu generu ir laidais jokie papildomi akumo krovimai nereikalingi
paprasčiausias pakrovėjas - patikimiausias
jį sudaro transformatorius su keletu atšakų, perjungėjas, diodų tiltas, ampermetras, voltmetras ir saugiklis
geresnis variantas - kai reguliavimas vykdomas per transformatoriaus apvijas slenkančio kontakto pagalba - reguliavimas patogus ir tikslus, bet tokį trafą sunku rasti
2 tokiu principu veikiantys pakrovėjai mano darbo vietoje dirba nuo ryto iki vakaro jau >15 metų, prieš tai (nuo 1965 metų) jie dirbo Bundesvere
ir nei vieno gedimo
mėgstantys komfortą - gali įsidėt automatinio atjungimo schemutę
neturintys trafo su atšakom - tiristorinį reguliatorių iš 3 detalių
pakrovėjas, į kurį prikišta pusė kibiro tranzistorių ir mikroschemų - yra nonsensas ir būtinai suges tada, kai jo reikės labiausiai |
|
|
|
|
|
|
Auotomobilio akumuliatoriaus pakrovėjas |
Parašytas: 2015 01 31, 05:05 |
|
|
|
palaikomaji akumo ikrovima galima padaryt nuo saules baterijos. na kad nesukt galvos, kad ten kazkas isvirs netycia saules baterijos pacios uzsistabdo, tereikia tik tiksliai suderint itampa. ir dar kitas geras dalykas, krauna pilna jega, o pries uzsistabdyma atsiranda savaiminis sroves ribojimas. palikai masina garaze uzmetes gnybtus ir viskas. gali palikt ir metams kad ir tereikia saules baterijos laidu ir keliu diodu (suderinimui).
bet yra minusu , nuknist saules baterija gali (nepadarysi garazu kooperatyve kokiam) ir naktim ar apsnigus nekrauna...
greitam ikrovinejimui irgi netinka, bet nerasi siurprizu su issikrovusiais akumais. siaip galetu svolaciai pacioje masinoje tokia sistema idet. forduose berods kazkuriam buvo. |
|
|
|
|
|
|
Auotomobilio akumuliatoriaus pakrovėjas |
Parašytas: 2015 01 31, 11:02 |
|
|
|
senose prabangesnėse audi lygtais vėdinimas padarytas nuo liuko saulės baterijų. spėju tokie priedai užsisakant mašiną kainavo ne šimtą ir ne du šimtus markių. |
|
|
|
|
|
Auotomobilio akumuliatoriaus pakrovėjas |
Parašytas: 2015 01 31, 15:10 |
|
|
|
wirbis rašo: |
senose prabangesnėse audi lygtais vėdinimas padarytas nuo liuko saulės baterijų. spėju tokie priedai užsisakant mašiną kainavo ne šimtą ir ne du šimtus markių. |
vat tokie dalykai ir yra geriausi, kai jau masinoje idiegti. palikai lauke pusmeciui kokia sezonine technika, atvarei ir uzsivede iskart. ar masina saugomoj aikstelej. dabar kaip prisikta visokiu gudriu prietaisu automobiliuose, dar jei akumu voltaza kels - tai butinybe jau sakyciau akumo iskrovimo kontrole. islipes nebezinai kas ten atjungta ar ne. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|