Elektronika.lt
 2024 m. kovo 29 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 03 29, 15:09. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 422
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 18:46 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Digix rašo:
circuit rašo:

Labai stipriai išsigimė ši tema, vėl prisirinko šiukšlių...

tai nesiusklinkim toliau beprasmiskai, o tiesiog patikrink kas tau gausis.
kadangi kiek matau kontroleri vistiek gamini tai pabaik ir paziurek kaip veiks.

Anksčiau ar vėliau prieisiu šią stadiją ir bus matyt.

Bet kokiu atveju nematau prasmės laukti rezultatų, nes visur aplinkui pilna gyvų puikiai veikiančių pavyzdžių. Kad ir tas pats mano variklio gamyklinis kontroleris...
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 18:53 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
GSP rašo:
kazka mes cia nesusikalbam... Visu pirma jei uztrumpinsim tai srove bus virsyta transformatoriaus Exclamation jei mes turime 100W trafa 10V tai max srove kuria mes galim iomti is trafo bus 10A. Ir tu nori pasakyti kad paprases is trafo 100W galingumo, ant silumos nueis 50W ir i apkrova 50W. Nu sorry arba as kazko cia nesuprantu, arba tu aiskinti nemoki.

nu ir kas mums ta transformatorius srove?
tu tada pasakyk man dabar kaip tu zinai kiek is to transformatoriaus galima imti galios?
tu maziau tikek tuo kas rsom ant variksliu ir transformatosiu, nes ten yra tik nieko verta nesamone. nu nebent galima is tu duomenu variklio parametrus suskaiciuoti


Citata:
tu man tuomet paaiskink kaip tu supranti savoka naudingumo koeficientas? as ji suprantu elementariai : kiek energijos paverciama naudingu darbu ir kiek nueina i nuostolius (siluma, trintis ir pan). Ir is viso sito mano mastymo ir isplaukia nesupratimas prie ko cia variklio gabaritai ir jo naudingumo koeficientas? Tegu jis bus metras ant metro, bet padaves i ji 1000W as gausiu 999W kitos energijos rusies (tarkim siuo atveju masina vaziuos) ir variklis visiskai nekais (na 1w). Lygiai taip pat galetu buti ir su mazu varikliuku paduodi 10W gauni 9.9W jo naudingumas buts lygiai toks pats 99%.

nu tai kas tas NK tu tesingai supranti.
bet tu manau nesuvoki nuo kos tas NK priklauso

Citata:
Nu blyn neikertu sitos vietos nekaip su tais gabaritais isaiskinkit kasnors aiskiau man.
Embarassed

nu nesuprantu niekaip kas cia neaisku:
padaryk bandyma panaudodamas transfornatoriu jei netiki ka sakau:
paimk maza trasnformatorisu kokiu 5W galios jis sekmingai gali net ustrumpintas dirbti keleta minuciu.

pajunk ant to transformatoraus didele automobiline lempa kokiu 50W ir pajunk paskui maza salono apsvietimo lempute.
aiski matysi kad da galinga lempa apsviecia kalbari silpniau nei maza lempute.

Citata:

Tai tiesioginio atsakymo Digix sulauksiu ar ne Smile zinai kaip tokio tipo variklis vadinasi?
koks variklis, "
jei tai reikia angliško pavadinimo varikliui be serdies tai bus "coreless" tiesiog beserdis
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 20:13 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
GSP
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Citata:
paimk maza trasnformatorisu kokiu 5W galios jis sekmingai gali net ustrumpintas dirbti keleta minuciu.

pajunk ant to transformatoraus didele automobiline lempa kokiu 50W ir pajunk paskui maza salono apsvietimo lempute.
aiski matysi kad da galinga lempa apsviecia kalbari silpniau nei maza lempute.


nu tai blyn zmogau jei trafas 5w galios apie kokias 50w lemputes galim sneketi? is trafo lups per didele srove, jis tiek neatiduos del to ir svies silpniau. Pats kazka veliesi cionais... Circuit, ka tu siuo klausimu pasakysi nes as su juo nesusisneku, pagal ji net D klase stiprintuvas neegzistuoja su 80-90% bendru naudingumo koef.

ir del varikliu cia Circuit paantrinsiu, pats avia modeliais uzsiimineju turiu dvieju viju varikli. viskas veikia beja ant musu reguliatoriu pwm tik 5khz ant sustresniu dar galima pasirinkti 5 arba 10khz
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 20:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
GSP rašo:

nu tai blyn zmogau jei trafas 5w galios apie kokias 50w lemputes galim sneketi? is trafo lups per didele srove, jis tiek neatiduos del to ir svies silpniau. Pats kazka veliesi cionais... Circuit, ka tu siuo klausimu pasakysi nes as su juo nesusisneku, pagal ji net D klase stiprintuvas neegzistuoja su 80-90% bendru naudingumo koef.
problema yra tai kad tu niekaip nenori suvokti kip tas nek nuo ko priklauso, isivazduoji kad cia kažkokia magija.

o dabar tu man pasakyk tada jei as turiu kaskoki transformatorisu arba varikli kaip suznosi kokia jo galia? sakykim tu turi visus norimus pritaisus, kaip tu ta dalyka iamatuotum?


Citata:
ir del varikliu cia Circuit paantrinsiu, pats avia modeliais uzsiimineju turiu dvieju viju varikli. viskas veikia beja ant musu reguliatoriu pwm tik 5khz ant sustresniu dar galima pasirinkti 5 arba 10khz
kas sako kitaip? bet jei zmones kuria toki absurda kaip tas stumdomas variklis tai vadinasi kazkas neveikia taip jau puikiai.
as dar neatlikau realiu tyrimu bet galu pasakyti tiek kad zinai baisai sunku be papildomo keitiklio is variklio isgauti geras charakteristikas ji maitinant normaliai maziau kaip 10% PWM signalu
nsakau kad tas butinai taip ir yra, bet tiesiog mano praktika rodo toki dalyka.

tai siap galim apie tai daug nekalbeti, tiesiog norejau pasakyti kad stumdomas variklis yra analogiskas dalykas papildomai keitiklui.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 21:35 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Digix rašo:
bla bla bla
nu ir kas mums ta transformatorius srove?
tu tada pasakyk man dabar kaip tu zinai kiek is to transformatoriaus galima imti galios?
tu maziau tikek tuo kas rsom ant variksliu ir transformatosiu, nes ten yra tik nieko verta nesamone. nu nebent galima is tu duomenu variklio parametrus suskaiciuoti

bla bla bla

nu nesuprantu niekaip kas cia neaisku:
padaryk bandyma panaudodamas transfornatoriu jei netiki ka sakau:
paimk maza trasnformatorisu kokiu 5W galios jis sekmingai gali net ustrumpintas dirbti keleta minuciu.

pajunk ant to transformatoraus didele automobiline lempa kokiu 50W ir pajunk paskui maza salono apsvietimo lempute.
aiski matysi kad da galinga lempa apsviecia kalbari silpniau nei maza lempute.

bla bla bla

jei transformatorius neteisingai suvyniotas tokiam matavimui, tu nenustatysi jo pilnos galios. tokie tyrinejimo metodai vien tik matuojant gana kvaili. cia tinka tik idealiam transformatoriui, kai pirmine ir antrine apvijos paskaiciuotos pilnai galiai su papildomu rezervu. o tokiu pasitaiko ne daugiau 5%.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 21:37 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
zamolskis rašo:

jei transformatorius neteisingai suvyniotas tokiam matavimui, tu nenustatysi jo pilnos galios. tokie tyrinejimo metodai vien tik matuojant gana kvaili. cia tinka tik idealiam transformatoriui, kai pirmine ir antrine apvijos paskaiciuotos pilnai galiai su papildomu rezervu. o tokiu pasitaiko ne daugiau 5%.

klausimas toks: mes turime transformatoriu(is esmes gali buti betkas)

dabar prasom ismatuok man jo nominalu galinguma naudodamas bet kokius metodus kika tau patinka

bet sakyga toklia kad tu negali transformatoriaus ardyti tiesiog yra tau juoda deze konvertuojanti energija is vienos vietos i kita.


Paskutinį kartą redagavo Digix, 2009 10 18, 21:38. Redaguota 1 kartą
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 21:38 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
as lisciau i zinynus Very Happy arba skaiciuociau pagal ismatavimus Very Happy
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 21:40 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
zamolskis rašo:
as lisciau i zinynus Very Happy arba skaiciuociau pagal ismatavimus Very Happy

bet tau uzdots yra ismatuoti o ne zinyne surasti
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 21:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
nu tai ten yra kazkuriam forumo puslapy transformatoriaus sskaiciavimo metodika. galiu pasakyt j i tikrai nebloga, nes naudojau Very Happy turejau trafa kur suabejojau atiduodama galia. paskaiciavau gavau - mazesne Smile pradzioj nepatikejau Evil or Very Mad paskui pasiskaiciau literaturos - pasirodo trafas buvo pritaikytas dirbt perkrovos rezimais Very Happy
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 21:52 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
GSP
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Citata:
o dabar tu man pasakyk tada jei as turiu kaskoki transformatorisu arba varikli kaip suznosi kokia jo galia?


na seip protingi zmones pirma projektuoja ir skaiciuoja viska popieriuje o tik poto vinioja, o neprotingi pirma suvynioja beleka o poto suka galva kaip ismatuoti...

Citata:

bet jei zmones kuria toki absurda kaip tas stumdomas variklis tai vadinasi kazkas neveikia taip jau puikiai.


viskas veikia idealiai, tiesiog tu nesusidures realiai (speju is rasymo) su butent tokiais brushlessais ir del to tau kyla tokie retoriniai klausimai. O istiesu viskas yra labai elementaru :

1) jei norim kad toks brushlius startuotu svelniai be trukciojimu ir suktusi letai jis netures dideliu apsuku o tures tik didele trauka
2) jei norim kad toks brushlius turetu dideles apsukas jis labai sunkiai startuos svelniai ir nesisuks labai mazom apsukom

tai va del to tas serdies istraukimo mechanizmas yra pakankamai afigenas dalykas kuris leidzia su tuo paciu motoru tureti svelnu starta ir pirma begi, veliau video matosi kaip isijungia pavadinkim antras bei trecias begiai.

Pas mus avia modeliuose startavimas nesvarbu nes propas prie mazu apsuku visviena jokio darbo neatlieka svarbu tik apsukos, del to serdies stumdymas butu betikslis, bet tam motocikle ideja tikrai gera ir sakyciau gana nesunkiai igyvendinama
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 22:00 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
kionig
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
GSP rašo:
Citata:
o dabar tu man pasakyk tada jei as turiu kaskoki transformatorisu arba varikli kaip suznosi kokia jo galia?


na seip protingi zmones pirma projektuoja ir skaiciuoja viska popieriuje o tik poto vinioja, o neprotingi pirma suvynioja beleka o poto suka galva kaip ismatuoti...

Na nebukim tokie liberalus Smile Digix tikrina jusu teorines zinias Very Happy O esme paemus nezinoma transformatoriu, su salyga, kad pirmine 220V.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 22:01 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Citata:
na seip protingi zmones pirma projektuoja ir skaiciuoja viska popieriuje o tik poto vinioja, o neprotingi pirma suvynioja beleka o poto suka galva kaip ismatuoti...
cia ka kazkokia magija? kaip manai is kurt tos stebuklongos magiskos formules atsiranda tu transformatoriu skaiciavimui?

Citata:
1) jei norim kad toks brushlius startuotu svelniai be trukciojimu ir suktusi letai jis netures dideliu apsuku o tures tik didele trauka
2) jei norim kad toks brushlius turetu dideles apsukas jis labai sunkiai startuos svelniai ir nesisuks labai mazom apsukom
absoliuti nesamone.
is kur tu visa tai iatraukei? kuo remiesi ta sakydamas, kokios tavo fomules ar teorija?

Citata:
tai va del to tas serdies istraukimo mechanizmas yra pakankamai afigenas dalykas kuris leidzia su tuo paciu motoru tureti svelnu starta ir pirma begi, veliau video matosi kaip isijungia pavadinkim antras bei trecias begiai.

tada prasom aiskink ka tas afigenas dalykas gali daugiau nei paprastas itampos keitiklis? beje nebutinai tas ketiklais paildomai turi detis, galima ir taip kaip circuit cia nuolat bando irodyti kad jo nereikia. tai gal ir tikrai nereikia.

Citata:
Pas mus avia modeliuose startavimas nesvarbu nes propas prie mazu apsuku visviena jokio darbo neatlieka svarbu tik apsukos, del to serdies stumdymas butu betikslis, bet tam motocikle ideja tikrai gera ir sakyciau gana nesunkiai igyvendinama
mums siuo taveju reikia tabulai, prie mazu apsuku varikslis turi tureiti zymiai didesni sukimo momenta nei prie dideliu apsuku



zamolskis rašo:
nu tai ten yra kazkuriam forumo puslapy transformatoriaus sskaiciavimo metodika.


vadinasi nesugebi atlikti tokios usduotes, nes nesuvoki nuo ko tas galingumas priklauso. o tai labai lengva
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 22:17 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Laughing
buvo taip. gavau trafa su "etiketeje" deklaruojamu galingumu. ok tinka nusprendziau. persivyniojau kaip man ten reikejo. pasidariau irenginuka, nu ir truksta galios. tada uzsiimiau tavo metodu, tipo matuok ir dziaukis rezultatais. nu ir rezultatai nepradziugino. bet ta uzdeklaruota galinguma "etiketeje" ispaudzia, tik darbo rezimas neistisinis. ir kaip siulai man sita suzinot is matavimu?
isvis tu bent supranti kam forumas skirtas? cia nobai klausia paprastu jiem suprantamu patarimu arba vyksta siaip diskusija, o tavo patarimai jei tau suprantami, tai nereiskia kad visada geri nobams. jei nobas nesupranta patarimo, tai gaunasi, kad tu sneki pats su savim Very Happy vat man idomu pasidare, kaip tu cia digix toks protingas, bet nepastebi kad kartais rasai i "ora" Twisted Evil
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 22:31 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
kionig
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
zamolskis rašo:
Laughing
buvo taip. gavau trafa su "etiketeje" deklaruojamu galingumu. ok tinka nusprendziau. persivyniojau kaip man ten reikejo. pasidariau irenginuka, nu ir truksta galios. tada uzsiimiau tavo metodu, tipo matuok ir dziaukis rezultatais. nu ir rezultatai nepradziugino. bet ta uzdeklaruota galinguma "etiketeje" ispaudzia, tik darbo rezimas neistisinis. ir kaip siulai man sita suzinot is matavimu?
isvis tu bent supranti kam forumas skirtas? cia nobai klausia paprastu jiem suprantamu patarimu arba vyksta siaip diskusija, o tavo patarimai jei tau suprantami, tai nereiskia kad visada geri nobams. jei nobas nesupranta patarimo, tai gaunasi, kad tu sneki pats su savim Very Happy vat man idomu pasidare, kaip tu cia digix toks protingas, bet nepastebi kad kartais rasai i "ora" Twisted Evil
Teorija varikliuose ir transformatoriuose ta pati Smile
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 23:06 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VEC7OR
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje ICQ numeris
Digix rašo:
...
as dar neatlikau realiu tyrimu bet galu pasakyti tiek kad zinai baisai sunku be papildomo keitiklio is variklio isgauti geras charakteristikas ji maitinant normaliai maziau kaip 10% PWM signalu
nsakau kad tas butinai taip ir yra, bet tiesiog mano praktika rodo toki dalyka...


Tyrimu neatlikau, bet jau galiu teitgt, man atrodo kad tamsta is full of shit.

Dar vienas dalykas ish senesniu puslapiu - 6 tranzai ir PWM, sakai dadedam dar viena keitikli su dviem tranzais - tie 2 tranzai turi velkt sroves tiek pat jei nedaugiau negu tie 6 tranzai. Ir dar - tie 6 tranzai gali programuot bet kokia itampa-srove bet kokioj apvijoj, papildomas keitiklis tesiog nereikalingas.

Digix rašo:

klausimas toks: mes turime transformatoriu(is esmes gali buti betkas)

dabar prasom ismatuok man jo nominalu galinguma naudodamas bet kokius metodus kika tau patinka

bet sakyga toklia kad tu negali transformatoriaus ardyti tiesiog yra tau juoda deze konvertuojanti energija is vienos vietos i kita.


Jokiu problemu, ish esmes trafo galia ryboja 2 faktoriai:
1) Serdies galia
2) Laidu (vario) galia

Pirma galima ishmatuot padavinejant impulsus ir paziet prie kokios sroves serdis pradeda sotintis, tai mums duos maksimalias sroves kurias trafas gales pro save pratempt (taip pat tai duos grubiai apviju skaicius).
Antra galim gaut ish transformacijos koefficiento ir apviju varzos.
Bendrai kiek galios galim pratempt apsiriboja gabaritine galia - ant kiek trafas gali pakaist vs. galia.

Digix rašo:

Citata:
1) jei norim kad toks brushlius startuotu svelniai be trukciojimu ir suktusi letai jis netures dideliu apsuku o tures tik didele trauka
2) jei norim kad toks brushlius turetu dideles apsukas jis labai sunkiai startuos svelniai ir nesisuks labai mazom apsukom
absoliuti nesamone.
is kur tu visa tai iatraukei? kuo remiesi ta sakydamas, kokios tavo fomules ar teorija?


Jus abudu ish dalies neteisingi - protingas variklio kontrolleris gali sukt bet kaip letai(RC kontrolleris tesiog varo impulsus, jam spjaut i apviju sroves ir variklio padeti), trauka velgi priklauso nuo itampos-sroves ir variklio gabaritines galios.

_________________
My rhombicosidodecahedron is bigger than yours.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama