|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 03 29, 15:09. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 18:46 |
|
|
|
Digix rašo: |
circuit rašo: |
Labai stipriai išsigimė ši tema, vėl prisirinko šiukšlių... |
tai nesiusklinkim toliau beprasmiskai, o tiesiog patikrink kas tau gausis.
kadangi kiek matau kontroleri vistiek gamini tai pabaik ir paziurek kaip veiks. |
Anksčiau ar vėliau prieisiu šią stadiją ir bus matyt.
Bet kokiu atveju nematau prasmės laukti rezultatų, nes visur aplinkui pilna gyvų puikiai veikiančių pavyzdžių. Kad ir tas pats mano variklio gamyklinis kontroleris... |
|
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 18:53 |
|
|
|
GSP rašo: |
kazka mes cia nesusikalbam... Visu pirma jei uztrumpinsim tai srove bus virsyta transformatoriaus jei mes turime 100W trafa 10V tai max srove kuria mes galim iomti is trafo bus 10A. Ir tu nori pasakyti kad paprases is trafo 100W galingumo, ant silumos nueis 50W ir i apkrova 50W. Nu sorry arba as kazko cia nesuprantu, arba tu aiskinti nemoki. |
nu ir kas mums ta transformatorius srove?
tu tada pasakyk man dabar kaip tu zinai kiek is to transformatoriaus galima imti galios?
tu maziau tikek tuo kas rsom ant variksliu ir transformatosiu, nes ten yra tik nieko verta nesamone. nu nebent galima is tu duomenu variklio parametrus suskaiciuoti
Citata: |
tu man tuomet paaiskink kaip tu supranti savoka naudingumo koeficientas? as ji suprantu elementariai : kiek energijos paverciama naudingu darbu ir kiek nueina i nuostolius (siluma, trintis ir pan). Ir is viso sito mano mastymo ir isplaukia nesupratimas prie ko cia variklio gabaritai ir jo naudingumo koeficientas? Tegu jis bus metras ant metro, bet padaves i ji 1000W as gausiu 999W kitos energijos rusies (tarkim siuo atveju masina vaziuos) ir variklis visiskai nekais (na 1w). Lygiai taip pat galetu buti ir su mazu varikliuku paduodi 10W gauni 9.9W jo naudingumas buts lygiai toks pats 99%. |
nu tai kas tas NK tu tesingai supranti.
bet tu manau nesuvoki nuo kos tas NK priklauso
Citata: |
Nu blyn neikertu sitos vietos nekaip su tais gabaritais isaiskinkit kasnors aiskiau man.
|
nu nesuprantu niekaip kas cia neaisku:
padaryk bandyma panaudodamas transfornatoriu jei netiki ka sakau:
paimk maza trasnformatorisu kokiu 5W galios jis sekmingai gali net ustrumpintas dirbti keleta minuciu.
pajunk ant to transformatoraus didele automobiline lempa kokiu 50W ir pajunk paskui maza salono apsvietimo lempute.
aiski matysi kad da galinga lempa apsviecia kalbari silpniau nei maza lempute.
Citata: |
Tai tiesioginio atsakymo Digix sulauksiu ar ne zinai kaip tokio tipo variklis vadinasi? |
koks variklis, "
jei tai reikia angliško pavadinimo varikliui be serdies tai bus "coreless" tiesiog beserdis |
|
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 20:13 |
|
|
|
Citata: |
paimk maza trasnformatorisu kokiu 5W galios jis sekmingai gali net ustrumpintas dirbti keleta minuciu.
pajunk ant to transformatoraus didele automobiline lempa kokiu 50W ir pajunk paskui maza salono apsvietimo lempute.
aiski matysi kad da galinga lempa apsviecia kalbari silpniau nei maza lempute.
|
nu tai blyn zmogau jei trafas 5w galios apie kokias 50w lemputes galim sneketi? is trafo lups per didele srove, jis tiek neatiduos del to ir svies silpniau. Pats kazka veliesi cionais... Circuit, ka tu siuo klausimu pasakysi nes as su juo nesusisneku, pagal ji net D klase stiprintuvas neegzistuoja su 80-90% bendru naudingumo koef.
ir del varikliu cia Circuit paantrinsiu, pats avia modeliais uzsiimineju turiu dvieju viju varikli. viskas veikia beja ant musu reguliatoriu pwm tik 5khz ant sustresniu dar galima pasirinkti 5 arba 10khz |
|
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 20:21 |
|
|
|
GSP rašo: |
nu tai blyn zmogau jei trafas 5w galios apie kokias 50w lemputes galim sneketi? is trafo lups per didele srove, jis tiek neatiduos del to ir svies silpniau. Pats kazka veliesi cionais... Circuit, ka tu siuo klausimu pasakysi nes as su juo nesusisneku, pagal ji net D klase stiprintuvas neegzistuoja su 80-90% bendru naudingumo koef. |
problema yra tai kad tu niekaip nenori suvokti kip tas nek nuo ko priklauso, isivazduoji kad cia kažkokia magija.
o dabar tu man pasakyk tada jei as turiu kaskoki transformatorisu arba varikli kaip suznosi kokia jo galia? sakykim tu turi visus norimus pritaisus, kaip tu ta dalyka iamatuotum?
Citata: |
ir del varikliu cia Circuit paantrinsiu, pats avia modeliais uzsiimineju turiu dvieju viju varikli. viskas veikia beja ant musu reguliatoriu pwm tik 5khz ant sustresniu dar galima pasirinkti 5 arba 10khz |
kas sako kitaip? bet jei zmones kuria toki absurda kaip tas stumdomas variklis tai vadinasi kazkas neveikia taip jau puikiai.
as dar neatlikau realiu tyrimu bet galu pasakyti tiek kad zinai baisai sunku be papildomo keitiklio is variklio isgauti geras charakteristikas ji maitinant normaliai maziau kaip 10% PWM signalu
nsakau kad tas butinai taip ir yra, bet tiesiog mano praktika rodo toki dalyka.
tai siap galim apie tai daug nekalbeti, tiesiog norejau pasakyti kad stumdomas variklis yra analogiskas dalykas papildomai keitiklui. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 21:35 |
|
|
|
Digix rašo: |
bla bla bla
nu ir kas mums ta transformatorius srove?
tu tada pasakyk man dabar kaip tu zinai kiek is to transformatoriaus galima imti galios?
tu maziau tikek tuo kas rsom ant variksliu ir transformatosiu, nes ten yra tik nieko verta nesamone. nu nebent galima is tu duomenu variklio parametrus suskaiciuoti
bla bla bla
nu nesuprantu niekaip kas cia neaisku:
padaryk bandyma panaudodamas transfornatoriu jei netiki ka sakau:
paimk maza trasnformatorisu kokiu 5W galios jis sekmingai gali net ustrumpintas dirbti keleta minuciu.
pajunk ant to transformatoraus didele automobiline lempa kokiu 50W ir pajunk paskui maza salono apsvietimo lempute.
aiski matysi kad da galinga lempa apsviecia kalbari silpniau nei maza lempute.
bla bla bla
|
jei transformatorius neteisingai suvyniotas tokiam matavimui, tu nenustatysi jo pilnos galios. tokie tyrinejimo metodai vien tik matuojant gana kvaili. cia tinka tik idealiam transformatoriui, kai pirmine ir antrine apvijos paskaiciuotos pilnai galiai su papildomu rezervu. o tokiu pasitaiko ne daugiau 5%. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 21:37 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
jei transformatorius neteisingai suvyniotas tokiam matavimui, tu nenustatysi jo pilnos galios. tokie tyrinejimo metodai vien tik matuojant gana kvaili. cia tinka tik idealiam transformatoriui, kai pirmine ir antrine apvijos paskaiciuotos pilnai galiai su papildomu rezervu. o tokiu pasitaiko ne daugiau 5%. |
klausimas toks: mes turime transformatoriu(is esmes gali buti betkas)
dabar prasom ismatuok man jo nominalu galinguma naudodamas bet kokius metodus kika tau patinka
bet sakyga toklia kad tu negali transformatoriaus ardyti tiesiog yra tau juoda deze konvertuojanti energija is vienos vietos i kita. |
|
Paskutinį kartą redagavo Digix, 2009 10 18, 21:38. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 21:44 |
|
|
|
nu tai ten yra kazkuriam forumo puslapy transformatoriaus sskaiciavimo metodika. galiu pasakyt j i tikrai nebloga, nes naudojau turejau trafa kur suabejojau atiduodama galia. paskaiciavau gavau - mazesne pradzioj nepatikejau paskui pasiskaiciau literaturos - pasirodo trafas buvo pritaikytas dirbt perkrovos rezimais |
|
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 21:52 |
|
|
|
Citata: |
o dabar tu man pasakyk tada jei as turiu kaskoki transformatorisu arba varikli kaip suznosi kokia jo galia? |
na seip protingi zmones pirma projektuoja ir skaiciuoja viska popieriuje o tik poto vinioja, o neprotingi pirma suvynioja beleka o poto suka galva kaip ismatuoti...
Citata: |
bet jei zmones kuria toki absurda kaip tas stumdomas variklis tai vadinasi kazkas neveikia taip jau puikiai. |
viskas veikia idealiai, tiesiog tu nesusidures realiai (speju is rasymo) su butent tokiais brushlessais ir del to tau kyla tokie retoriniai klausimai. O istiesu viskas yra labai elementaru :
1) jei norim kad toks brushlius startuotu svelniai be trukciojimu ir suktusi letai jis netures dideliu apsuku o tures tik didele trauka
2) jei norim kad toks brushlius turetu dideles apsukas jis labai sunkiai startuos svelniai ir nesisuks labai mazom apsukom
tai va del to tas serdies istraukimo mechanizmas yra pakankamai afigenas dalykas kuris leidzia su tuo paciu motoru tureti svelnu starta ir pirma begi, veliau video matosi kaip isijungia pavadinkim antras bei trecias begiai.
Pas mus avia modeliuose startavimas nesvarbu nes propas prie mazu apsuku visviena jokio darbo neatlieka svarbu tik apsukos, del to serdies stumdymas butu betikslis, bet tam motocikle ideja tikrai gera ir sakyciau gana nesunkiai igyvendinama |
|
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 22:00 |
|
|
|
GSP rašo: |
Citata: |
o dabar tu man pasakyk tada jei as turiu kaskoki transformatorisu arba varikli kaip suznosi kokia jo galia? |
na seip protingi zmones pirma projektuoja ir skaiciuoja viska popieriuje o tik poto vinioja, o neprotingi pirma suvynioja beleka o poto suka galva kaip ismatuoti... |
Na nebukim tokie liberalus Digix tikrina jusu teorines zinias O esme paemus nezinoma transformatoriu, su salyga, kad pirmine 220V. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 22:01 |
|
|
|
Citata: |
na seip protingi zmones pirma projektuoja ir skaiciuoja viska popieriuje o tik poto vinioja, o neprotingi pirma suvynioja beleka o poto suka galva kaip ismatuoti...
|
cia ka kazkokia magija? kaip manai is kurt tos stebuklongos magiskos formules atsiranda tu transformatoriu skaiciavimui?
Citata: |
1) jei norim kad toks brushlius startuotu svelniai be trukciojimu ir suktusi letai jis netures dideliu apsuku o tures tik didele trauka
2) jei norim kad toks brushlius turetu dideles apsukas jis labai sunkiai startuos svelniai ir nesisuks labai mazom apsukom |
absoliuti nesamone.
is kur tu visa tai iatraukei? kuo remiesi ta sakydamas, kokios tavo fomules ar teorija?
Citata: |
tai va del to tas serdies istraukimo mechanizmas yra pakankamai afigenas dalykas kuris leidzia su tuo paciu motoru tureti svelnu starta ir pirma begi, veliau video matosi kaip isijungia pavadinkim antras bei trecias begiai. |
tada prasom aiskink ka tas afigenas dalykas gali daugiau nei paprastas itampos keitiklis? beje nebutinai tas ketiklais paildomai turi detis, galima ir taip kaip circuit cia nuolat bando irodyti kad jo nereikia. tai gal ir tikrai nereikia.
Citata: |
Pas mus avia modeliuose startavimas nesvarbu nes propas prie mazu apsuku visviena jokio darbo neatlieka svarbu tik apsukos, del to serdies stumdymas butu betikslis, bet tam motocikle ideja tikrai gera ir sakyciau gana nesunkiai igyvendinama |
mums siuo taveju reikia tabulai, prie mazu apsuku varikslis turi tureiti zymiai didesni sukimo momenta nei prie dideliu apsuku
zamolskis rašo: |
nu tai ten yra kazkuriam forumo puslapy transformatoriaus sskaiciavimo metodika. |
vadinasi nesugebi atlikti tokios usduotes, nes nesuvoki nuo ko tas galingumas priklauso. o tai labai lengva |
|
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 22:17 |
|
|
|
buvo taip. gavau trafa su "etiketeje" deklaruojamu galingumu. ok tinka nusprendziau. persivyniojau kaip man ten reikejo. pasidariau irenginuka, nu ir truksta galios. tada uzsiimiau tavo metodu, tipo matuok ir dziaukis rezultatais. nu ir rezultatai nepradziugino. bet ta uzdeklaruota galinguma "etiketeje" ispaudzia, tik darbo rezimas neistisinis. ir kaip siulai man sita suzinot is matavimu?
isvis tu bent supranti kam forumas skirtas? cia nobai klausia paprastu jiem suprantamu patarimu arba vyksta siaip diskusija, o tavo patarimai jei tau suprantami, tai nereiskia kad visada geri nobams. jei nobas nesupranta patarimo, tai gaunasi, kad tu sneki pats su savim vat man idomu pasidare, kaip tu cia digix toks protingas, bet nepastebi kad kartais rasai i "ora" |
|
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 22:31 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
buvo taip. gavau trafa su "etiketeje" deklaruojamu galingumu. ok tinka nusprendziau. persivyniojau kaip man ten reikejo. pasidariau irenginuka, nu ir truksta galios. tada uzsiimiau tavo metodu, tipo matuok ir dziaukis rezultatais. nu ir rezultatai nepradziugino. bet ta uzdeklaruota galinguma "etiketeje" ispaudzia, tik darbo rezimas neistisinis. ir kaip siulai man sita suzinot is matavimu?
isvis tu bent supranti kam forumas skirtas? cia nobai klausia paprastu jiem suprantamu patarimu arba vyksta siaip diskusija, o tavo patarimai jei tau suprantami, tai nereiskia kad visada geri nobams. jei nobas nesupranta patarimo, tai gaunasi, kad tu sneki pats su savim vat man idomu pasidare, kaip tu cia digix toks protingas, bet nepastebi kad kartais rasai i "ora" |
Teorija varikliuose ir transformatoriuose ta pati |
|
|
|
|
|
|
Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai |
Parašytas: 2009 10 18, 23:06 |
|
|
|
Digix rašo: |
...
as dar neatlikau realiu tyrimu bet galu pasakyti tiek kad zinai baisai sunku be papildomo keitiklio is variklio isgauti geras charakteristikas ji maitinant normaliai maziau kaip 10% PWM signalu
nsakau kad tas butinai taip ir yra, bet tiesiog mano praktika rodo toki dalyka... |
Tyrimu neatlikau, bet jau galiu teitgt, man atrodo kad tamsta is full of shit.
Dar vienas dalykas ish senesniu puslapiu - 6 tranzai ir PWM, sakai dadedam dar viena keitikli su dviem tranzais - tie 2 tranzai turi velkt sroves tiek pat jei nedaugiau negu tie 6 tranzai. Ir dar - tie 6 tranzai gali programuot bet kokia itampa-srove bet kokioj apvijoj, papildomas keitiklis tesiog nereikalingas.
Digix rašo: |
klausimas toks: mes turime transformatoriu(is esmes gali buti betkas)
dabar prasom ismatuok man jo nominalu galinguma naudodamas bet kokius metodus kika tau patinka
bet sakyga toklia kad tu negali transformatoriaus ardyti tiesiog yra tau juoda deze konvertuojanti energija is vienos vietos i kita. |
Jokiu problemu, ish esmes trafo galia ryboja 2 faktoriai:
1) Serdies galia
2) Laidu (vario) galia
Pirma galima ishmatuot padavinejant impulsus ir paziet prie kokios sroves serdis pradeda sotintis, tai mums duos maksimalias sroves kurias trafas gales pro save pratempt (taip pat tai duos grubiai apviju skaicius).
Antra galim gaut ish transformacijos koefficiento ir apviju varzos.
Bendrai kiek galios galim pratempt apsiriboja gabaritine galia - ant kiek trafas gali pakaist vs. galia.
Digix rašo: |
Citata: |
1) jei norim kad toks brushlius startuotu svelniai be trukciojimu ir suktusi letai jis netures dideliu apsuku o tures tik didele trauka
2) jei norim kad toks brushlius turetu dideles apsukas jis labai sunkiai startuos svelniai ir nesisuks labai mazom apsukom |
absoliuti nesamone.
is kur tu visa tai iatraukei? kuo remiesi ta sakydamas, kokios tavo fomules ar teorija? |
Jus abudu ish dalies neteisingi - protingas variklio kontrolleris gali sukt bet kaip letai(RC kontrolleris tesiog varo impulsus, jam spjaut i apviju sroves ir variklio padeti), trauka velgi priklauso nuo itampos-sroves ir variklio gabaritines galios. |
|
_________________ My rhombicosidodecahedron is bigger than yours. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|