 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 10 11, 22:36. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Automobilinė garso aparatūra » Laidai, gnybtai, antras akumas, kondensatorius, stiprintuvas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Laidai, gnybtai, antras akumas, kondensatorius, stiprintuvas |
Parašytas: 2009 07 07, 20:08 |
|
|
|
Esama situacija:
Automobilis: BMW 318i
Variklis: M40B18
Generatorius: Bosch 40-70A
Akumas: 68 Ah
Stiprintuvai: 680W monoblokas, 400W (4 kanalų)
ŽD garsiakalbis: 400W, dėžė "be skylių", gali būti, kad painioju, bet ją lyg vadina slėgine... Jis bus atsuktas į mašinos vidų (saloną)
Komponentiniai gars. priekyje: MB Quart 13" (gamyklinėse vietose)
Koaksaliniai gars. gale: Magnat 10" (gamyklinėse vietose)
Tikslas:
1. Prijungti esamus garso sistemos įrenginius siekiant maksimalios naudos (kokybės)
2. Padaryti kažkokios formos apsaugą nuo akumuliatoriaus iškrovimo mašinai būnant rimties būsenoje (bet klausant muzikos)
Atlikti darbai:
1. Visa bagažinė išklota bitumo lakštais
2. Pravesti du laidai (vieno skers. plotas 35 mm^2, taip 35 ne 3.5, senukuose palikau apie 80 Lt už 10 metrų) nuo akumo į bagažinę (ten bus laikomi stiprintuvai)
3. Paruošta vieta stiprintuvams "pasodinti"
Iškilę klausimai:
1. Ar įmanoma ir ar prasminga gale dėti antrą akumą vien tik garso aparatūrai? Jis bus jungiamas prie generatoriaus tik mašinai sėkmingai pradėjus darbą (užvedus variklį)
2. Ką daryti su storų laidų antgaliais jungiant juos prie akumuliatoriaus gnybtų? Laidas ne monolitinis, varinis. Ar verta laidų galus aplituoti ir dėti juos į akumo gnybto "kaladėlę" prispaudus su varžtu?
3. Galbūt galima apsieiti su vienu '+' laidu vedamu nuo akumo? '-' bagažinėje tiesiog "paimt" nuo mašinos skardos?
4. Ar reikalingas kondensatorius 1F? Jei taip, jis jungiamas lygagrečiai dviem stiprintuvam? Ar geriau palikti tik ties monobloku? Ar išvis kiekvienam atskirai?
5. Ar įmanomą pasidaryti indikaciją, kuri įsijungtų tuomet, kai automobilis yra rimties būsenoje o akumuliatorius "ant ribos" ties išsikrovimu? Visą tai norėčiau prijungti ant rėlės + laido kuris eina į stiprintuvus, kad jis automatiškai atjungti stiprintuvus jei akumas jau ant ribos, ir jau laikas jungt generatorių į darbą.
6. Ar reikia koreguoti ŽD gars. dėžę? T.y. daryti skyle?
Nesu didelis "specas", tiesiog šiuo metu tai mano savotiškas laiko leidimas (manau visi mes turim savo hobi, koks ten jis bebūtų), tad neįsižeisiu, jei kas man pateiks atsakymą į vieną ar kitą klausimą elementariai paaiškindamas kas kaip ir kodėl.
Iš anksto dėkui už informaciją. |
|
|
|
|
 |
 |
Laidai, gnybtai, antras akumas, kondensatorius, stiprintuvas |
Parašytas: 2009 07 08, 10:51 |
|
|
|
1: jeigu turi du visiskai identiskus akumus ir pasiryzes perdaryti krovimo rele tada tikslinga. nlb isivaizduoju kaip tu zadi pajungti antra akuma tik uzkurus masina?
2: daryk taip kad gautusi kuo gersnis kontaktas, t.y. kuo didesnis salycio plotas su klema, be to jeigu jau tiek pinigu isleides gali r klemas atitinkamas nusipikrti, ne karve kainuoja
3: jeigu yra laido, tai atskiri + ir - laidai sakoma yra kaziek geriau...
4: ar reikalingas priklauso nuo tavo turimu daiktu ir nuo to kas per kondensatorius. pvz jeigu stiprintuvai labai rmti o kondikas seip sau tai jis labiau maisys negu pades... siuo atveju vsuotinai patariama geriau ziureti i geresni akuma.
Kodika geriausia jungti Lygiagreciai visai sistemai, bet ne toliau kaip 1m iki stiprintuvu. mano rekomendacija butu tiesiog padaryk laido issisakojima per kondensatoriu
5: viskas ymanoma, bet cia jau kur kas giliau i elektronika lysti reikia, be to nerekomenduociau su automatiniu atjungimu to daryti, kadangi tokiu atveju turesi deti papildomus elementus i maitinimop grandine, kurie visu pirma trukdys elektros tiekimui sitprintuvams (turiu galvoje prie didelio garso) o truktelejus ribini galinguma greiciausiai sudegtu del per dideles sroves.
6:tai ne "koregavimas" o du visiskai skirtingi deziu tipai, su skirtingais turiais, skirtingomis paskirtimis ir skirtingu skambesiu. ar reikia "skyles" ar ne cia jau tau spresti ko tikiesi is boso ir kaip jis atitinkamose dezese groja.
Uzdara - paprasta deze, be jokiu "skyliu"
Fazoinvertorine (fazikine) - panasi i uzdara, tik su faziku (skyle)
Bandpass - sito tipo dezes dar skirstomos i keleta grupiu, bet bendras pozymis yra tas, kad pats garsiakalbis yra dezes viduje (t.y. apart dedamo stiklo, jo turetu is visonesimatyti)
Slegine - panasi i fazoinvertorine tik matmenys pritaikyti pritaikyta SPL varzyboms.
P.S. parasyk kas konkreciai pas tave per daiktai t.y. gamintojus ir modelius, nes vien vatai nieko nesako. |
|
|
|
|
 |
 |
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |