|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 27, 09:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Kolektorinis AC variklis DC grandinėje
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2009 12 07, 21:46 |
|
|
|
Yra kintamosios sroves kolektorinis variklis apie 3kW, 6800rpm. problema tame, kad kaime įtampa 170V-180V . Variklis sunkiai pasiekia apsukas, ir kaista. Ar galima jam pastovia itampa paduot, pastacius vilsono kaskada (diodini itampos dvigubintuva). Variklis veiks trumpais periodais, neperkais nuo didesnes itampos. Ar geriau ieskoti trafo pakelti itampai? |
|
|
|
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2009 12 08, 08:59 |
|
|
|
Autotransformatorius. jei reikia nedaug kelti įtampą, jis bus visai nedidelis ir lengvas. Padaryk kelias atšakas nuo apvijos, tai galėsi pasireguliuoti. |
|
|
|
|
|
|
Re: Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2009 12 08, 09:06 |
|
|
|
Leckas007 rašo: |
Yra kintamosios sroves kolektorinis variklis apie 3kW, 6800rpm. problema tame, kad kaime įtampa 170V-180V . Variklis sunkiai pasiekia apsukas, ir kaista. Ar galima jam pastovia itampa paduot, pastacius vilsono kaskada (diodini itampos dvigubintuva). Variklis veiks trumpais periodais, neperkais nuo didesnes itampos. Ar geriau ieskoti trafo pakelti itampai? |
Įtampos daugintuvai tinkami tik silpnoms srovėms, realiai nemačiai daugintuvų naudojamų prie didesnių srovių nei xx mA.
Jei tai tikrai kolektorinis variklis tai gali tiesiog išlyginti įtampą diodų tilteliu, bet tada įtampą gali tekti mažinti.
Pvz. buvo tokie rusiški ABM automatai su pavaromis, tai ant kolektorinių variklių buvo parašyta arba ~220V arba =110V.
Geriausias sprendimas pagal mane jungti standartinį 220/36V transformatorių taip, kad jo antrinė įtampa sumuotųsi su pirmine. 180+29=209. (29, o ne 36 todėl, kad pirminė 180, o ne 220). Taip jungiant nereikės ieškoti 3kW trafo. Pakaks 500W. |
|
|
|
|
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2009 12 08, 09:26 |
|
|
|
Jeigu klystu - galit pataisyt , bet kolektorinis dirba ir su kintama, ir su nuolatine, priklausomai kaip pajungsi. Pas mane kazkoks nedidelis vartus darineja, tai suntui tiesiogiai 220V nuolatine padaviau, per ten visa galia eina, o rotoriui reguliuoju 0...220V nuolatines del greicio ir reverso. Jei rotoriui duosi ir didesne itampa - turetu greitis didet, o apkrova keiciant - pagrinde sunte sroves kaitaliojasi, rotoriuj salyginai dzin. Galima daryt kokias tai teisingas ar nelabai teisingas isvadas del variklio isibegejimo (greicio) ir galios (kaitimo) reguliavimo, nes nuosekliam jungime prie kintamos itampos variklio galia bei greiti ir itakoja tas nuoseklus jungimas. |
|
|
|
|
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2009 12 08, 10:12 |
|
|
|
labai dekui visiems už atsakymus. Pradžiai reikės pamėgint su diodinių tilteliu išsilygint, o po to, jei ką trafa pasistatyt 36V antrinės, nuosekliai tinklui, kaip jūs ir patarėt. |
|
|
|
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2010 04 05, 14:45 |
|
|
|
diodu tiltelis veike pukiai. variklis sudege (ne nuo to kad tiltelis buvo, seip, pjove malkas su juom be saiko), dabar yra asinchroninis. Ta pati beda, per maza maitinimo itampa (180-190V).
jau ketinu det transformatoriu su 40V antrine nuosekliai tinklui, ir dabar galvoju, ar nesiskirs transformatoriaus ir tinklo itampos savo faze ? nebus kokio 90 laispniu skirtumo, ir ar tas skirtumas netures itakos rezonansiniams procesams variklio paleidimo sistemai? |
|
|
|
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2010 04 05, 17:33 |
|
|
|
kandensatorius bus paleidimo? |
|
_________________ greitai ir pigiai nebūna gerai
pigiai ir gerai nebūna greitai
gerai ir greitai nebūna pigiai |
|
|
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2010 04 06, 10:28 |
|
|
|
nu tj jei budit kandensatorius - tai su suksis tau viskas 90 laipsniu kampu... |
|
_________________ greitai ir pigiai nebūna gerai
pigiai ir gerai nebūna greitai
gerai ir greitai nebūna pigiai |
|
|
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2010 04 06, 11:03 |
|
|
|
kandensatorius ritej pasuks sroviu 90 kaaampu))))) |
|
_________________ greitai ir pigiai nebūna gerai
pigiai ir gerai nebūna greitai
gerai ir greitai nebūna pigiai |
|
|
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2010 04 06, 11:21 |
|
|
|
Citata: |
kandensatorius ritej pasuks sroviu 90 kaaampu))))) |
bet ar neuzkils itampa toj atsakoj kur kondesatorius, ar nesurezonuos su trafo antrine, kondesatoriumi ir variklio pirmine? |
|
|
|
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2010 04 06, 14:24 |
|
|
|
Leckas007 rašo: |
Citata: |
kandensatorius ritej pasuks sroviu 90 kaaampu))))) |
bet ar neuzkils itampa toj atsakoj kur kondesatorius, ar nesurezonuos su trafo antrine, kondesatoriumi ir variklio pirmine? |
viska gali buuuuti, gali ne tik intampa uzkilt bet ir srove Jei aktyvine varza bus lygi reaktyviniai tada bus piz*** |
|
_________________ greitai ir pigiai nebūna gerai
pigiai ir gerai nebūna greitai
gerai ir greitai nebūna pigiai |
|
|
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2010 04 06, 14:39 |
|
|
|
LY1 rašo: |
Jei aktyvine varza bus lygi reaktyviniai tada bus piz*** |
O kas tokio būna kai aktyvinė varža būna lygi reaktyvinei ? Pagal tavo emocijas tai kažkas panašaus į dvi Hirošimas, o mano žiniomis tai nieko. |
|
|
|
|
|
Kolektorinis AC variklis DC grandinėje |
Parašytas: 2010 04 06, 14:55 |
|
|
|
Citata: |
nu tj jei budit kandensatorius - tai su suksis tau viskas 90 laipsniu kampu...
kandensatorius ritej pasuks sroviu 90 kaaampu)))))
viska gali buuuuti, gali ne tik intampa uzkilt bet ir srove Surprised Surprised Surprised Jei aktyvine varza bus lygi reaktyviniai tada bus piz*** Surprised |
paskaicius gerbiamo moderatoriaus atsakymus galima pamanyt kad arba dar velykas svencia, arba turi labai giliai subtilu humoro jausmą :D |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|