|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 07, 08:40. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Įvairūs » Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 15, 21:19 |
|
|
|
Dar dils ir del to, kad tepalai nebus pasieke savo darbines temperaturos - 60 laipsniu C. Sheip tvarkingas variklis iki tiek ir neatshala, nes termostatas neleidzhia, t.y. palaiko normalia variklio darbine temperatura.
Seip matau ponas apsestas energijos taupymo.
Kazkada per DW rode filmuka, apie tai kaip kazkox hansas (kuris sheip aptarnauja vejo jegaines) rusyje akmens vata apklojes laiko citroeno varikliuka prijungta prie generatoriaus. Tas varikliukas aushinasi namo radiatoriais, na o elektromobiliui (padarytam ar tik ne ish to paties citroeno, nuo kurio motoriukas) per nakti batareikes krauna. Kazkaip labai ten jam apsimoka. T.y. gaunasi katilas maitinamas benzu ar tai dyzeliu, tachiau gaminantis aliektra dar priedo. Kazka minejo apie rida, kad to variklio uzhteks belekiek metu (kas nenuostabu, pastoviai rezhime dirbantis variklis - praktishkai nedyla, ir tepalus bei kitka reikia rechiau keisti, nei klaikiom salygom jam dirbant po automobilio kapotu).
Ish pirmo zhvilgsnio kurenti benzinu ar dyzeliu skamba brangiai, ish kitos puses tai gana efektyvus kuras (shiuolaikiniu varikliu ipurshkimai, turbokompresoriai - leidzhia gana efektyviai ji deginti), nes sheip generatoriu sukti, tai ne tona su virshum mases i kalna tempti. Jei nuostoliu mazhai, tai gal ne taip jau ir brangu.
Gal tau irgi laikas pagalvot apie toki?
Sau |
|
|
|
|
|
|
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 15, 21:26 |
|
|
|
plius tepalo klampumas turi būti mažinamas, plius įšilus varikliui išsiplečia žiedai ir padidėja kompresija. Dar yra automatinis "padsosas" (nežinau kaip lietuviškai), jis turėtų tau duoti riebesnį mišinį. manyčiau ir kuras ne taip gerai sudegtų.
O jei ne paslaptis, kam tau taip aušinti motoriuką? |
|
|
|
|
|
|
|
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 16, 07:52 |
|
|
|
xina rašo: |
Gal variklį "kūrena" dujomis, skirtomis namo apšildymui ir priedo elektros pasigamina. |
Nu tai nera problemos - neishmetam termostato, ir varikliukas dirba sau darbine temperatura, o pertekliu ishleidzhia i apshildymo sistema, ar koki nors rekuperatoriu. Jokio protingo poreikio shaldyti taip varikli - nera. Tie visi padsosai ir pan. reikalingi del to, kad zhemesneje temperaturoje tiek benzinas, tiek dyzelinas - prastai garuoja, del to naudojamas riebesnis mishinys, kad sudeginti visas oro molekules esanchias cilindre. Naudojant varikli kaip shildytuva + generatoriu, kai tereikia keleto kilovatu, galima gana smarkiai uzhliesint mishini. Gaunasi privalumas - variklis daugiau kaista ir mazhiau benzino ryja. Kaip tik tai ko reikia. Tai, kad jo galingumas kris nuo kokiu 10kw iki 5kw (turiu omeny nedideles apsukas, nes mums efektyvumas ir ilgaamzhishkumas rupi right?) manau kaip ir dzin.
Galios reguliavima galima gamyklinio autopiloto principu realizuot, kas buvo daroma visai primityviom mikrushkem. Skaichiuojami impulsai ish tachometro, kintant ju skaichiui PWM'as vakuumines pusles solenoidus patampo, jei mazheja impulsu - daugiau vakuumo duoda, jei per daug impulsu - daugiau oro ileidzhia. O pusle tampo gazo sklende. Na chia tam, kad ijungus elektrini virduli - rusyje esanti elektrine netychia neuzhgestu (pirmas 3-5 sekundes varikliukas ishkentetu vien del smagrachio, o vat po to reiktu pagazuot).
Jei pats variklis stovi termishkai izoliuotoje dezheje, kaip pas mano mineta hanza - tai lauk ishspinduliuojama nykstamai mazhai shilumos. Nors prisiminus jos rinkima ish nuoteku...
Sheip godumas yra viena ish nuodemiu jei ka .
Sau |
|
|
|
|
|
|
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 16, 10:36 |
|
|
|
Babajuss rašo: |
koks čia godumas?
taupumas kaip tik pagirtina. |
Viskas kas per daug - yra nesveika. Taupymas, tai tikslas neishleisti be reikalo pinigu, ir jei tu neishleistu pinigu siekiama verchiantis per galva beigi darant nesamones - tai tas pats godumas, nes tikslas visgi pinigai.
Sau |
|
|
|
|
|
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 16, 12:36 |
|
|
|
Ne. namu as nesildysiu. kitas pritaikymas. Kadangi masinos kapota retai pakeliu - tai ir klausiu. Kaip tik klausimas kas nutiks auo varikliui (automobilyje, eksplotuojant ji normaliomis salygomis). |
|
|
|
|
|
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 16, 12:47 |
|
|
|
VytasS rašo: |
Ne. namu as nesildysiu. kitas pritaikymas. Kadangi masinos kapota retai pakeliu - tai ir klausiu. Kaip tik klausimas kas nutiks auo varikliui (automobilyje, eksplotuojant ji normaliomis salygomis). |
Tu jį greičiau pribaigsi, nes, kaip kolegos jau rašė, padidės detalių dilimas dėl prastesnio tepimo (tepalas turi savo optimalią temperatūrą, kažkur apie 80 laipsnių), sunaudosi daugiau kuro, čia dėl kelių priežasčių, viena jų- didesnis tepalo klampumas,.. didesni tarpeliai tarp.. .. . Kas labai taupo variklį, tai užkūręs šaltą, neduoda jam didelės apkrovos, kol nepašyla. |
|
|
|
|
|
|
Automobilio variklio temperaturos sumazinimas iki 40 C |
Parašytas: 2009 05 16, 14:40 |
|
|
|
kwlw rašo: |
Babajuss rašo: |
koks čia godumas?
taupumas kaip tik pagirtina. |
Viskas kas per daug - yra nesveika. Taupymas, tai tikslas neishleisti be reikalo pinigu, ir jei tu neishleistu pinigu siekiama verchiantis per galva beigi darant nesamones - tai tas pats godumas, nes tikslas visgi pinigai.
Sau |
Tu kitaip perfrazavai Darvino evoliucijos teorija. Dabar dar pasakyk, kad ji yra neigiamas dalykas.
Koks skirtumas ar tai godumas, ar tobulesnio siekimas, ar pažanga, jei ne tai mes dar būtume ėme akmenį ir ėję medžioti mamutų. arba visai liktume pirmuonimis. pažanga yra gerai. o dėl ko mes tai darome ar medini taupumo ar pažinimo džiaugsmo ir tt jau kitas klausimas |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|