|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 19, 01:30. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 05 12, 23:43 |
|
|
|
valentinas rašo: |
kokios kliutys nesuprantu padaryti shlifuokli su asinchroniniu 3f varikliu a? Ar bent pats zinai? Ash tai zinau kokios kliutys yra, bet tos kliutys nieko bemdro su variklio naudingumo koeficiantu neturi, nei su jo svoriu, nei su jo kaina. Krc dar daug mokytis kashkam reikia. |
kliutys yra kaina. Asinchhroninis variklis irgi gali buti tokio pat svorio, galios ir netgi apsuku + geresnis nk, jei tik jam bus pritaikytas daznio keitiklis, kuris kainuoja 10 kartu brangiau uz bulgarke.
Mokytis visiem reikia, tsakant amziu gyveni, amziu mokinies ir vistiek mirsi durnas.
Noreciau padiskutuot, apie netradicinius elektros variklius, bet nemanau, kad cia sitas forumas tam tinkamas. |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didziausia naudingumo koeficijent |
Parašytas: 2009 05 15, 18:53 |
|
|
|
Gal kai kuriems ne naujiena ,bet daugumai,manau,nezinomi asinchroniniai varikliai РПЭДЯ.Kas rusiskai kertat siulau paskaityt.Tai trifaziai asinchroninai varikliai,kuriems keiciant itampa 0-Un apsukos keiciasi 0-Nn.O naudingumo koeficijenas ir COSfi leka artimi vienetui.
Jei kas susipazines ar susidures praktiskai,papildykit. |
|
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 06 22, 20:14 |
|
|
|
tai is esmes 6 faziu variklis. suvynioti galima iprastu budu,
tiesiog vietoje 6 apviju isdetytu viena tarp kitos 60% kampais, cia reikes 12 apviju isdestytu 30 laispniu kampais
tisa tos apvijos kir sujungtos pgal trikampi tures buti su kazkur 172% daugiau vijiu nei to kur pagal zvaigzde.
skaiciavimas mazdaug toks, jei zvaigzdes maitinimas 220v tai tarp faziu(trikampis) bus 380v tai ir paskiaciuok kiek kartu daugiau viju reikes
toesa nemanau kad verta tuo prasideti, nes toks variklis abojotina ar bus kiek naudingesnis nei iprastas, o pagaminti tai zymiai sunkiau.
ant jau egzistuojancio variklio nesuvyniosi, nes netilps |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 06 22, 22:29 |
|
|
|
nu OK pamirskim, kas kiek kainuoja, ar apsimoka ar ne. Mane domintu tokio tipo variklio panaudojimas elektromobilyje su keitikliu, kolkas aisku tik teoriskai. Turiu keleta klausimu:
1. To РПЭДЯ labai geras cos f, ar tas labai aktualu keitikliui?
2. paimam du vienodus asinchroninius variklius vienas is ju suvyniotas maximaliem sukiam ty ~3000 rpm, kitas tarkim minimaliem sukiam gal kokiem ~600 rpm, kaip del sukimo momento, kiek kartu bus didesnis sukimo momentas letasukio? Negi 5 kartus, kazkaip nesitiki?
Klausiu nes galvoju isukti iki 12000+ rpm. Kuri varikli bus geriau kankinti, ta kuris 600, ar ta kuris 3000rpm, tikslas viso to gauti, kuo didesne trumpalaike galia, is nelabai didelio variklio, reikalinga galia 150+kW.
3. jei ant galingo keitiklio lygegreciai pajungciau du vienodus variklius, kas is to iseitu? |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didziausia naudingumo koeficijant |
Parašytas: 2009 06 22, 23:30 |
|
|
|
Labai abejoju,kad tokia apvija nesutilps i esamus griovelius statoriuj,nes:
1)gaminami ir triju greiciu varikliai is triju atskiru sluoksniu(apviju).Zinoma,visu triju atskirai paemus galingumai yra zymiai mazesni,nei tuose grioveliuose patalpinta vieno greicio apvija.
2)Kodel sios apvijos nesuprasti kaip atatinkamai sujungto dvieju sluoksniu variklio.Kadangi tos apvijos dirbs lyg ir lygiagreciai,tai ir ju galingumai kazkokiu santikiu gal sumuosis?Pvz:Tegul bus statorius
3 kw 1480aps/min.I pirma sluoksni sudedam apvija 1.3kw ,sujungta zvaigzde;i antra sluoksni sudeam 1.3kw,sjungta trikampiu .Zinoma,abi avijos tegul bus 1480 aps/min. Trikampi ir zvaigzde sujungiam kaip parodyta brez.
Cia tik pats principas.Nes kiekviena apvija turi buti apskaiciuojama. |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 06 22, 23:34 |
|
|
|
deja keitiklis tai ne 220v tinklas ten tarp faziu nepajungsi gausis nesamone.
sito ariklio p[rivalumai kaip astebejai yra geresnis sukimo momentas preis tuscios eigos.
beje reikia atidziau panagrinetei jo konstrukija, nes gali buti kad ten tiesiog 2 varikliai su ksitingais slydimo koeficientasi viename kospuse.
teoriskai kuo didesni variklio Nk nori pasiekti tuo blogesni sukimo moneta jis tures paleidimo metu.
tai va tas "isradejas " sugalvojo sprendima.
elektromobiliui is tokio dalyko naudos nera kadangi naudojamas daznio keitiklis palsidimas nesudaro jokiu prosblemu ir sukimo mometas nenukencia o net padideja sumazejus greciui.
taip kad is to variklio tokiu atveju naudos negaisi, nes jis skirtas kitam reikalui
Citata: |
1. To РПЭДЯ labai geras cos f, ar tas labai aktualu keitikliui? |
nealtualu, nes ant keitiklio isvis jis nepasijungs normaliai.
Citata: |
2. paimam du vienodus asinchroninius variklius vienas is ju suvyniotas maximaliem sukiam ty ~3000 rpm, kitas tarkim minimaliem sukiam gal kokiem ~600 rpm, kaip del sukimo momento, kiek kartu bus didesnis sukimo momentas letasukio? Negi 5 kartus, kazkaip nesitiki? |
jei tas greitas variklis turi 2 polius, o letas turi 10 poliu tada taip leto variklio jega bus iki 5 kartu didesne, bet realiai manau tik kokius 3-4 kartus.
bet greiati galima lengvai padidinti keleiant dazni, todel naudojant daznio keitikli ir to patis dydizio variklio hgali lengvai isgauti kokiu 5-10 kartu didesne galia didindamas poliu skaiciu.
deja prie kazkokio 500hz daznio labai kais serdis ir toliau jo didinti nebebus imanoma
Citata: |
3. jei ant galingo keitiklio lygegreciai pajungciau du vienodus variklius, kas is to iseitu? |
turesi ta pati kaip primosntaves viena 2 kartus galingesni tik visa konstukcija bus stambesne |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 06 23, 00:17 |
|
|
|
betkoks tiks, bet ploksteliu storis turetu buti kazkur apie 0.1mm o tokios skardos nelabai gausi.
yra dar varisntas naudoti gelezies pudra arba ferita.
deja feritas atlaiko tik 0.4T magnetini lauka, gelezis pudra laiko 2T
bt gelezies pudros skvarba tik 150 ideliu atveju, o normaliai apie 20-50
ferito skvarba gali buti normaliai apie 2000
taip kad su gelezis pudra reikes siek tiek daugisu vielos, bet bus galima duoti daugiau sroves ir gauti daugiau jegos |
|
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 06 23, 18:29 |
|
|
|
Gamyklose naudojami rankiniai elektriniai gražtai variklis 400Hz trifaziai gabaritai nedideli dirba tyliai, rankiniai obliai variklis 400Hz trifazis 120V, grandininiai (Družba tipo) 400Hz 120V. Kur naudojama daug rankinių prietaisų naudinga naudoti keitiklius, nes prietaisai mažesnių gabaritų.
Variklio NK didžiausias kai jis maksimaliai apkrautas.
Teko būti ABB el energetikos aparatūros pristatyme, jie demonstravo variklį 110kV ir aukštesnės įtampos jungtuvų junginėjimui. Apie konstrukciją nepasakojo-paslaptis. Pasakė tik tiek vienas apsisukimas 720 žingsnių. Galia didelė, kaip sakė vokietis kaip geros automašinos. Kai nėra maitinimo, iš mašinos akumuliatoriaus 12V užkraunami kondensatoriai ir iš jų galima atlikti tris operacijas įjungti-išjungti-įjungti. |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 06 23, 18:55 |
|
|
|
Edvidas rašo: |
Variklio NK didžiausias kai jis maksimaliai apkrautas. |
cia teiginys neatitinka logikos:
variklio nk yra tuo didesnis:
kuo mazesnis daznis: (nes tada mazeja nuostoliai serdyje) arba galim serdi visai ismesti kad tuos nuostolius eliminuoti.(bet tada jie persikels i laidininkus)
kuo mazesnis apkroviams: nes tada mazeja srove o tai reiskia kad mazeja nuostoliai.
ir kuo mazesnis greitis, jei ivertinsime ventiliatorinius nuostolius ir kita mechanika, bet cia itaka nedidele, galima juos nesunkiai sumazinti beveik iki nulio.
zinoma kai varikli naudoti prie kazkokio nurodyto grecio daznio ir itampos tada optimalus darbas bus kai apviju nuostoliai susilygina su kitais nuostoliais.
o toks teriminas "maksimaliai apkrautas" neturi prasmes, nes maksimaliai apkrautas variklis tiesiog nesisuka.
Citata: |
Teko būti ABB el energetikos aparatūros pristatyme, jie demonstravo variklį 110kV ir aukštesnės įtampos jungtuvų junginėjimui. Apie konstrukciją nepasakojo-paslaptis. Pasakė tik tiek vienas apsisukimas 720 žingsnių. Galia didelė, kaip sakė vokietis kaip geros automašinos. Kai nėra maitinimo, iš mašinos akumuliatoriaus 12V užkraunami kondensatoriai ir iš jų galima atlikti tris operacijas įjungti-išjungti-įjungti. |
nesmato cia dideliu stebuklu tiesiog kazkas eme ir padare tai kas gerai zinoma bet iki siol niekam nebuvo idomu.
"vienas apsisukimas 720 žingsnių" tai jau puikiai nupasakoja visas konstrukcijos ipatybes.
tik dar idimu koks to variklio normalus greitis ir jega. tada butu galima pilnai nustatyti net kokias medziagas jie naudojo. |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 06 23, 21:41 |
|
|
|
Pagal Digix, kai variklis stovi-nieko nedirba jo NK didžiausias. Genijus!!
Kas yra NK?
To variklio diametras ~50-60cm, ilgis~70-80cm, velenas~50-60mm. Veleno pradinis sukimo momentas turi būti didelis, nes sujungimo ir atjungimo greičiai yra dideli ir išjudinamų mechanizmų masė gan didelė. |
|
|
|
|
|
|
Elektros variklis turintis didžiausią naudingumo koeficiantą |
Parašytas: 2009 06 23, 23:19 |
|
|
|
Edvidas rašo: |
Pagal Digix, kai variklis stovi-nieko nedirba jo NK didžiausias. Genijus!! |
ramiai, jei variklis stovi vadinasi i ji elektros duoti nereikia, o tai jau klausimas koks nk.
gauname 0 padalinta is 0
Nk tai mechaninis galingumas isejime/ elektrinis galingumas iejime
nk galima skaiciuoti prie ivairiu salygu.
jei skaiciuojame mansimalu NK tai imame tokias salygas kai NK yra maksimalus. Nors ir prie tokiu salygu variklis turi baisiai mazai vertes
maksimalus NK bus tada lai elektriniai nuostoliai susilygina su mechaniniais susidariusiais del trinties.
o kadangi trintis normaliuose darbo rezimuose nereiksminga, tai galime tiesiog sakyti kad kuo mzesne galia dirba variklis tuo jo NK didesnis.
iki tokio absurdisko rezimo kur tas desnis nebegalioja tikekimes kad nedaeisime
ir nepamirsk kad kaip minejau cia kalbame apie varikli su keitikiu. kuris leifdiza parinkti betkokius maitinimo parametrus.
Citata: |
To variklio diametras ~50-60cm, ilgis~70-80cm, velenas~50-60mm. Veleno pradinis sukimo momentas turi būti didelis, nes sujungimo ir atjungimo greičiai yra dideli ir išjudinamų mechanizmų masė gan didelė. |
zinai kad varikliukas tai gana didelis cuia jau ne variklis o monstras cia be dideliu problemu bus >100kW net ir be supertecnologiju. o jei reikia tai manau butu galima kazkur apie 500kw galinguma mastyti. tik daznio keitiklis jau pasidaro problema.
siame forume aprašyto Marko elektromobilio variklis keleta kartu mazesnis bet sako duoda 20 kw be didelio vargo ir dar ilgaliakiame rezime.
del sukimo momento ijungimo metu panaudojant daznio keitiklius jokiu problemu nekyla.
Skirtingai nei maitinant nuo trifazes, maitinant per keitikli sukimo momentas paleidimo gali labai daug kartu virsyti nominalu ir vasriklis tuo metu net is maitinimo sroves neims daugiau nei normaliu rezimu.
cia principai ir charakteristikos absoliučiai nepanašus i tai ka gauname pajunge varikli i tinkla |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|