 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 15, 09:10. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Maitinimo šaltiniai » Soft Starter kolektoriniam varikliui
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 08 30, 15:26 |
|
|
|
|
Sveiki, iskilo problema- yra keli ventiliatoriniai siurbliai su kolektoriniais varikliais, jie dirba per para po 24 valandas , pasileidzia kas 5 min, dirba apie 20 sek. Tokiu rezimu dirbdamas variklis islaiko apie 2 metus, o kai originalus motorai pasibaige, ir buvo pradeti naudoti kazkokie kiti, panasus, tai tie laiko iki 3 menesiu( variklio kolektorius atrodo po tokio darbo labai prastai). Variklio duomenys- 1 kW, 220VAC, 3000rpm, kolektorinis.
Atidariau ta varikli komutuojancia galinga rele- 2 poliai, 25A (nuosekliai) , kontaktai gerokai apdege, matosi, kad ne 100W lempute komutuojama
Nusprendziau patobulinti schema- pati motora shuntuoti varistoriumi 250VAC, gal dar ir RC grandine pajungti, jie absorbuos variklio energija, ji isjungiant.O paleidimui naudoti soft starteri, pasileidimo laikas butu kokios 2-3 sek., paleidimo salygos lengvos.
Gal kas turi isbandyta , rimta schema, kuri tinka kolektoriniam kintamos sroves varikliui paleisti? Buciau dekingas  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 08 30, 16:31 |
|
|
|
|
nu shema nebandyta bet galima panaudoti termistorius taip kaip ir tas daroma maitinimo blokuose.
bet idomu kam tokios nesąmones ar nebutu patogiau ir taupiau sumažinti variklio greiti tiek kad galetu suktis nuolat ?
ir variklis gyventu ilgiau, ir elektros sunaudojimas sumazetu ir triuksmo nebeliktu.
paprastas tiristorinis reguliatorius issprestu visas problemas |
|
|
|
|
|
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 08 31, 07:36 |
|
|
|
|
to Digix
ne, sumažinti greičio neišeina, nes prie mažo greičio nepakankamas vakuumas sudaromas, ir siurblys nepasiurbs susmulkintos žaliavos.
Termistorius- kaip tu panaudosi termistorių, kad jis 1kW motoro srovę kokias 3 sekundes ribotų? Paleidimo srovė , 3 sekundes, bus apie 10-15 A. Tai galingumas ant termistoriaus bus labai didelis |
|
|
|
|
|
 |
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 08 31, 13:17 |
|
|
|
|
| vidas.k rašo: |
to Digix
ne, sumažinti greičio neišeina, nes prie mažo greičio nepakankamas vakuumas sudaromas, ir siurblys nepasiurbs susmulkintos žaliavos.
Termistorius- kaip tu panaudosi termistorių, kad jis 1kW motoro srovę kokias 3 sekundes ribotų? Paleidimo srovė , 3 sekundes, bus apie 10-15 A. Tai galingumas ant termistoriaus bus labai didelis |
galingumas ant termistoriaus zinoma bus didelis, bet taip ir turi buti.
termistorius tuoj ikais ir jo varza nukris beveik iki nulio.
zinoma cia jau reikes keleto termistoriu lygereciai.
deja reikia pripažinti variklio taip paleidinėti nemėginau.
bet principas naudojamas net lempoms apsaugoti. tai is nematau kodel turetu neveikti. nebent per greitai uzkais ir apsileisti visdelto nespes. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 09 02, 13:01 |
|
|
|
|
ideju tai gaima ir daugiau, bet shemu nera.
pvz kitas variantas panaudoti vietoje reles tiristorini galios reguliatoriu |
|
|
|
|
|
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 09 30, 18:03 |
|
|
|
|
| Galimas variantas - pastatyti pries varikli autotransformatoriu zemesnei itampai ir pirma jungti nuo jos, o po tu 3 ar kiek ten sekundziu - tiesiai. |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 09 30, 18:55 |
|
|
|
|
| RVRSS rašo: |
| Galimas variantas - pastatyti pries varikli autotransformatoriu zemesnei itampai ir pirma jungti nuo jos, o po tu 3 ar kiek ten sekundziu - tiesiai. |
tavo atveju yra problema kad reikia daug galingu jungikliu ir labai daug kainuoja. lygiai toki pat rezultata at net geresni gausi paleidinedamas per varza arba dideles galios lempa |
|
|
|
|
|
 |
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 10 12, 11:06 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
| RVRSS rašo: |
| Galimas variantas - pastatyti pries varikli autotransformatoriu zemesnei itampai ir pirma jungti nuo jos, o po tu 3 ar kiek ten sekundziu - tiesiai. |
tavo atveju yra problema kad reikia daug galingu jungikliu ir labai daug kainuoja. lygiai toki pat rezultata at net geresni gausi paleidinedamas per varza arba dideles galios lempa |
Taip ir padariau, teko skubiai tą problemą spręsti. Varža buvo 50W, labai neįkaista, o garsas daug malonesnis, kai pasileidžia. Koks bus efektas, sunku kol kas pasakyti |
|
|
|
|
|
 |
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 10 16, 04:36 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
| RVRSS rašo: |
| Galimas variantas - pastatyti pries varikli autotransformatoriu zemesnei itampai ir pirma jungti nuo jos, o po tu 3 ar kiek ten sekundziu - tiesiai. |
tavo atveju yra problema kad reikia daug galingu jungikliu ir labai daug kainuoja. lygiai toki pat rezultata at net geresni gausi paleidinedamas per varza arba dideles galios lempa |
Jungikliu reikia tiek pat ir tokios pat galios, kaip ir schemoj su varza arba lempa, t.y. vieno.
(tik mano atveju nera papildomu silumos nuostoliu )
Del kainos - ja atsveria didesnis varianto su trafu patikimumas, nes norint, kad jis butu bent panasus, varza ar lempa turetu buti daugmaz tos pacios galios, kaip ir trafas, o tai jau nebutinai bus pigiau.
(siuo atveju pamineta 50W varza aisku pigesne, bet tik kol viskas gerai veikia - uzteks varikliui viena karta uzstrigus nepasileist, ir jos pigumas dumais pareis)
Na o apie ta "net geresni" rezultata smulkiau galima?
Is kur ten atseit galetu islisti tas perteklinis gerumas?  |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 10 16, 14:23 |
|
|
|
|
su autotransformatoriumi reikia 2 jungikliu arba kitaip sakant jungiklio su perjungimu. o apie autotransformatoriaus kaina ir kalbeti nera ko.
paleidziant per varza paleidimas bus svelnesnis. su autotransformatoiumi tu is esmes padarai du greicius kurie ijungiami staigiai. tai svelnumo didelio nebus tik vieroje vieno smugio bus du mazesni. nuostoliai bus panasiai tokie pat tik nebe varzoje o variklyje ir transformatoiuje
jei variklis uzstrigs tai tavo transformatorisu irgi iseis dumais, arba varikli sudegins. nors siap tas neivyks nei su vairza nei transformatorium nes varza bus uaztrumpinama po keleto sekundziu nuo paleidimo |
|
|
|
|
|
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 10 31, 21:37 |
|
|
|
|
Šiaip tai, paimi senesnės skalbimo mašinos plokštę ir viskas...
Arba drėlės reguliatorių..........
Na truputi perdirbti reiks........ |
|
|
|
|
|
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 11 02, 12:11 |
|
|
|
|
| krienas rašo: |
Šiaip tai, paimi senesnės skalbimo mašinos plokštę ir viskas...
Arba drėlės reguliatorių..........
Na truputi perdirbti reiks........ |
Turbūt gera idėja, deja, neturiu pažįstamų skalbiankių meistrų,tai ir PCBų nuo skalbiankių neturiu, nei vienos . Ko gero, tai būtų pigu ir patikima.
Drelės regleris gerokai kitoks, ne tam skirtas. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Soft Starter kolektoriniam varikliui |
Parašytas: 2009 12 27, 03:32 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
| su autotransformatoriumi reikia 2 jungikliu arba kitaip sakant jungiklio su perjungimu. |
Tai taip skaiciuojant dvieju jungikliu reikes ir variante su varza arba lempa.
As juk pagrindini variklio jungikli kuris butinas bet kokiu atveju nelaikau paleidimo schemos dalimi , todel jo ir neskaiciavau.
Butent paleidimo schemai su autotransformatorium reikia (kaip ir schemose su varza arba lempa) tik VIENO papildomo (per)jungiklio.
| Digix rašo: |
| ... o apie autotransformatoriaus kaina ir kalbeti nera ko. |
Nejaugi?
Kiek esu mates, cia didziuosius sovietinius LATR-us kolegos pigiau 50 lt uz vnt. stumdo, o ju galia apie 2 kW, t.y. dvigubai nei cia mineto variklio.
Kuri gi cia tam paciam tikslui skirta varza ar lempa atseit bus pigesne?
| Digix rašo: |
| paleidziant per varza paleidimas bus svelnesnis. su autotransformatoiumi tu is esmes padarai du greicius kurie ijungiami staigiai. tai svelnumo didelio nebus tik vieroje vieno smugio bus du mazesni. |
Cia is esmes turiu sutikti, kad visiskai tolygaus paleidimo trafas neuztikrina, bet visgi paleidziant sakykim nuo puses itampos galia bus tik ketvirtadalis nuo max, ir to dazniausiai visiskai uztenka.
| Digix rašo: |
| nuostoliai bus panasiai tokie pat tik nebe varzoje o variklyje ir transformatoiuje |
Tai nesamone, kolega.
Tokia nesamone, kad net nekyla noras ja komentuoti.
| Digix rašo: |
| jei variklis uzstrigs tai tavo transformatorisu irgi iseis dumais, arba varikli sudegins. nors siap tas neivyks nei su vairza nei transformatorium nes varza bus uaztrumpinama po keleto sekundziu nuo paleidimo |
Garantuotai uztrumpinus varza "po keleto sekundziu" aisku galima ja apsaugoti nuo galimo sudegimo del perkrovos varikliui nepasileidus, tik tada jau kalbos apie tolygu paleidima tampa visiskai beprasmiskos!
Tuo tarpu variante su trafu pati tikimybe varikliui nepasileisti yra daug kartu mazesne, nes trafas turi gerokai mazesne vidine varza, taigi ir is pradziu stovincio variklio rotoriaus isjudinimo srove tuo atveju bus didesne nei su varza ar lempa - tokia yra kita (siuo atveju teigiama) medalio puse del to "nevisai tolygaus" transformatorinio paleidimo per "du mazesnius smugius".
Na o jei visgi panaudoti kad ir ta pati sovietini 2kW LATR-a uz pigiau nei 50 lt, tai ir sio "dvieju mazesniu smugiu" trukumo galima visiskai isvengti, nes tas laboratorinis transformatorius yra butent ir pritaikytas TOLYGIAI keisti itampa apkrovoje , kam ir as pats ji naudoju , prijunges per ji savo kampini slifatoriu, kuriame kaip zinia taip pat naudojamas pastovios sroves kolektorinis variklis! |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |