Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 04, 14:47. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki. Kas gali issamiai paaiskinti auto modeliuose (pistoleto tipo) siustuvo ir imtuvo veikimo principa, konkreciau domina del greicio reguliavimo. Pati greicio reguliatoriu turiu, jam reikia kaip suprantu impulsu, tai kaip imtuvas priima ir "dalija" impulsus greicio reguliatoriuj? Ar varikliuko sukimosi greitis priklauso nuo impulsu "greicio"? Kokio tipo impulsai reikalingi norint kad variklis pradetu suktis? (hercai, voltai ar kas kita?) Paprastuose vaikiskuose modeliuose iranga 27MHz, bet ten tik ijungia ir isjungia variklio veikima pilnu greiciu, speju, kad tokia iranga greicio sukimuisi netinkama, o kokiu principu veikia variklio sukimosi greitis pistoletiniuose siustuvuose-imtuvuose? Gal yra kur schemu tokiu siustuvu-imtuvu, kad bent paziureciau ir suprasciau pati principa?
Paskaiciau, dar bandysiu atydziau studijuot, gaila nera schemu BUTENT siustuvo ir imtuvo, ten schemos tik servo. Teorija man gana sunku suprasti, juk nestudijavau nieko tokio, bet minti suprantu, gal kas matet kur koki saita butent su siustuvo ir imtuvo schemom? Kad butu nubraizyta juodu ant balto