Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 20, 22:42. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Taip ir nenusprendžiau, kur geriau rašyti, ar prie žalių (nes šioj srity toks ir esu), ar prie auto elektronikos. Bet jei netiks, moderatoriai gal perkels.
Svarstau galimybę priekyje pajungti standartinę parkavimo sistemą (kuri veikia gavusi maitinimą), tačiau norėčiau, kad ji išsijungtų pvz pasiekus 10-20km/h, kaip pas Mercedes būna . Kokių variantų galėtumėte pasiūlyti?
_________________ Nepykit ant nežinančio - noras sužinoti yra pagirtinas.
cia reikia burti nuo spidometro signalo per kažkokia schemute jei tik nepakoreguos pacio spdometro parodimu šeip idomi mintis gal ir daugiau forumo dalyviu prisijunks bus idomu ka galima padariti . as taip pat galvojau junkti parktronika priekije tik dar nebuvo laiko kada galvoti viso šio pajungimo .
Kad nuo spidometro ir pats suprantu . Pas mercedes taip padaryta. O dėl spidometro korekcijų, tai nemanau, nes pvz kai magnetolos garsas valdomas greičio signalo, tai greičio parodymai nesikeičia.
Realiai jei nesugalvosiu kaip sukonstruot tokį variantą, tai į priekį parktroniko tikrai nedėsiu, nes pastoviai įjunginėt ir išjunginėt erzinantis dalykas būtų. Tad galiausiai taip ir liktų nenaudojamas. Būtų mechanas, tai galima būtų kabint varlytę prie pirmos pavaros, tačiau automatui tai netinka.
Spidometro davilklis trijų laidų. Degimas, masė ir signalas..
_________________ Nepykit ant nežinančio - noras sužinoti yra pagirtinas.
Priekinis parktronikas jungiaman nuo stabdziu, kiek girdejau. Paspaudus stabdi isijungia parktronikas ir kazkiek sekundziu matuoja. Kam greitejant reikalingas parktronikas? Juk jei spaudi gaza vadinas priekyje nieko nera, o parkuojantis nori-nenori stabdi reikia paspaust.
Ziurint koks parktroniko modelis Gal nera galimybes pajungti priekinius daviklius. 8-6 jutikliu parktronikai is karto sumodeliuoti priekiui ir galui.
Esme tokia: paspaudi stabdi, parktronikas gauna signala (nuo stabdziu lemputes), kad reikia pradet skanuot. Signalas eina i laiko rele (nusistatai kiek laiko skanuos), kuri ijungia maitinima. Jei dar syki nepaspausi stabdio po nustatyto laiko parktronikas nustos skanuot, jei paspausi laiko reles ciklas prasides is naujo.
Pajungus nuo atbulinio, tai ir veiks tik atbulom vaziuojant . Duotuoju atveju reikia kad veiktu i prieki vaziuojant. Kamstyje, ar prie sviesoforo, kad suveikines manau ne beda, nepakanks atstumo matymas. Turiu itarima, kad Tomeshas ne del saves priekyje parktronika montuoja, greiciausiai del ponios
P.s. galinius daviklius netikslinga deti i prieki (pradeda reaguoti nuo ~ 1,5 m.) yra spec priekiniai, jei nuo ~0,5 m. pradeda reaguot.
Nuo atbulinių lempų nlb tinka . Tumbleriai taip pat . Pats pagalvok, automobylyje begalės privalumų (autopilotas, pilna elektra, net ir gale elektrinės šildomos sėdynės, priekinė sėdyne masažinė ir t.t.), o čia kur nors priekio parktronikas nuo tumblerio .. Pasibaisėtina .
Nuo atbulinio priekiniam kaip jau minėjo nelabai tinka . Tegul įsijunginėja prie kiekvieno kamščio, atstumai bus matomi, o buzerį išvis išoperuot galima.
Kuo tie specialiai priekiniai pasižymi? Nes realiai pilno komplekto nededu tik todėl, kad du pusmėnuliai displėjai man patogiau išsidėlioja automobilyje.
Grįžtam prie temos. Tarkim paleidimas nuo stopo ir nuo atbulinio (atskirčiau diodais). Tada pradedant važiuoti veiktų priekis, o važiuojant atgal veiktų abu. Kaip įgyvendinamas tas užlaikymas?
_________________ Nepykit ant nežinančio - noras sužinoti yra pagirtinas.