|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 03, 22:37. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » Kondicionerius (veikimo principas)
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 03 30, 19:44 |
|
|
|
Sveiki elektroncikai ir auto megejai va viena dienele vaziuoju masinytei (opel omega 3.0 DOCH ) ir galvoju.. kaip veikia kondicionerius... toje masinyteje stovi paprastas, ne klimatronic... (na negali laipsniu reguliuti) tai va butu idomu kaip jis veikia... tik tiek zinau, kad prieki stovi kondicioneriaus radijatorius, ji ijungus pcaimas oras... na asiq padideja trputukas pasuku, tuo ir degalu sanaudos... bet tai jo veikimas... idomu butu suzinoti.. Aciu... |
|
|
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 03 30, 23:24 |
|
|
|
Kondicionerio vamzdeliais cirkulioja freonas. Radiatoriuje jis yra suspaudziamas kompresoriumi (kad net pasidaro skysciu) ir iskyria siluma, kuri per dideli radiatoriaus plota issiskyria i aplinka. Tada frionas ileidziamas i kita radiatoriu kuriame jis issiplecia (pavista dujomis) ir kartu paima siluma nuo antrojo radiatoriaus (vee koks saltas tampa), o per ta radiatoriu pucia vejelis na ir gauni kad siluma is vejelio paimama ir pucia saltas vejelis. Tada freonas atgal suspaudziamas i pirma radiatoriu kur pavirsta skysciu bei isskleidzia surinkta siluma. na taip uzdaras ratas.
http://home.howstuffworks.com/ac2.htm |
|
|
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 03 30, 23:42 |
|
|
|
Miroslav rašo: |
Kondicionerio vamzdeliais cirkulioja freonas. Radiatoriuje jis yra suspaudziamas kompresoriumi (kad net pasidaro skysciu) ir iskyria siluma, kuri per dideli radiatoriaus plota issiskyria i aplinka. Tada frionas ileidziamas i kita radiatoriu kuriame jis issiplecia (pavista dujomis) ir kartu paima siluma nuo antrojo radiatoriaus (vee koks saltas tampa), o per ta radiatoriu pucia vejelis na ir gauni kad siluma is vejelio paimama ir pucia saltas vejelis. Tada freonas atgal suspaudziamas i pirma radiatoriu kur pavirsta skysciu bei isskleidzia surinkta siluma. na taip uzdaras ratas.
http://home.howstuffworks.com/ac2.htm |
O kaip isiaisqinti ar veikai masinoje kondiciionerius? (nes masina pirkta ziema) o dabar lauke apie 10 laipsiu silumas... beto manau su tyokai siluma as neisiaisqinsiu, nes lauke vis tiek per saltas oras? ane? Beto kokia laipsniu turi vedinti masina, jei yra paprastas kondicionerius? kokia maziausia temperatura? cia tiesiog tokai beda.. nriu pasiziureti ar veikia kondicionerius... |
|
|
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 04 03, 23:31 |
|
|
|
Patikrinti paprasta ! Ijungus turi pradeti suktis ventiliatoriai ir pradeti salti vienas vamzdelis einantis i salona |
|
_________________ All by back !!! |
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 04 04, 18:35 |
|
|
|
Be to, dirbant varikliui tuscia eiga ir ijungus kondicionieriu, turetu sukilti tuscios eigos apsukos. Taip bent elektronika isbandysi. |
|
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 04 04, 19:08 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
Be to, dirbant varikliui tuscia eiga ir ijungus kondicionieriu, turetu sukilti tuscios eigos apsukos. Taip bent elektronika isbandysi. |
masinoje taip ir yra... elektronika veikia... svarbu kad nebutu "tucias" tas kondicionerisu, (be freono) ) na bus amtyti |
|
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 04 05, 18:48 |
|
|
|
craysler vajager pas mane kondicionierius saldo iki +3 C
kaisvieziai uzspilde, bet per ziema sugedo voztuvas ir puse isgaravo, taidabar saldo 12C |
|
_________________ elektronika - laisvalaikis |
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 04 05, 19:23 |
|
|
|
Sediskis rašo: |
craysler vajager pas mane kondicionierius saldo iki +3 C
kaisvieziai uzspilde, bet per ziema sugedo voztuvas ir puse isgaravo, taidabar saldo 12C |
O kiek kainavo uzpildymas? kiek supratau pas Tave paparsatas? (ne klimatronikas)? nes pas mane paparstas, papausdi knopke ir viskas na dabar ziuriu, ko silciau, tuo reiks ziureti jau... P.S. per kiek laiko nusala laiko? kiek trunka laiko kol susaldo? |
|
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 04 08, 16:01 |
|
|
|
Šeip tai, šaldyti gali ir iki -24 C, bet elektronika neleidžia mažiau +16, jei pas Sediski šaldys iki +3 tai turėk freono cisterną ir pastoviai pildyk. O šeip tai susitaisyti reikėtų, ar pinigų per daug. |
|
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 04 18, 17:56 |
|
|
|
Na bandysiu patarti del kondiku (pats kadangi su jais dirbu)... Siaip ar Climatronikas ar ne tai jokio skirtumo, tik ten ta mygtuka junginejama automatiskai na nebent ten stovi invertoriaus tipo kondikas kurio kompresorius keicia apsukas... Del temperatūros, tai normalus kondikas turi minimum pusti +8 laipsnius, jei pucia maziau tai truksta freono... Jae daugiau tai gal isorinis radiatorius pasikimses.... Siaip ffreonas iera brangus daiktas... 1L apie 40Lt, bet masinai gal kokio max 50-100g reikia tad stai tiek info kolkas... Jei kas klauskit... |
|
_________________ Viskas yra paprasta, kas maitinama is ~220V |
|
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 04 18, 20:19 |
|
|
|
DaniellO rašo: |
Na bandysiu patarti del kondiku (pats kadangi su jais dirbu)... Siaip ar Climatronikas ar ne tai jokio skirtumo, tik ten ta mygtuka junginejama automatiskai na nebent ten stovi invertoriaus tipo kondikas kurio kompresorius keicia apsukas... Del temperatūros, tai normalus kondikas turi minimum pusti +8 laipsnius, jei pucia maziau tai truksta freono... Jae daugiau tai gal isorinis radiatorius pasikimses.... Siaip ffreonas iera brangus daiktas... 1L apie 40Lt, bet masinai gal kokio max 50-100g reikia tad stai tiek info kolkas... Jei kas klauskit... |
Aciu uz komentara, bet iskilo truputi nesklandumu sakai turi pusti minimum +8 laipsnius.. kaip suprasti jei pucia maziau, reiskias truksta freono? o jei daugiau, tai gal isorinis radijatorius uzsikimes? tai jei daugiau saldo nei +8 laipsniai gali buti, kad radijatorius uzsikimses? Beto kur tas freonas ten pilasi? bent apytiksliai, pas mane opel omega b 1994m ten koks bakelis yra ar kaip? ir kaip galima jo lygi paziureti ar yra ar ne? Aciu... |
|
|
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 04 26, 18:49 |
|
|
|
1.
Jeigu su slegiais viskas yra gerai (t.y. freono norma), tai kondicionierius turi numusti apie 10 laipsniu ora, t.y jis turi issiplesdamas tiek paimti energijos is oro... Numatyta jog atskaitos taskas yra apie18-22 laipsniai... Taigi jis nuims kokius 10 max... Jei freono truksta, tai jisai nuimines daugiau laipsniu nes slegis jo yra kitoks (kai slegis vietoj 4 baru buna 2 barai tai jis nuims apie 20 laipsniu), tai tipo jis veiks gerai (bet ne taip kaip reikia). Prades salti vamzdelis, kuris po to gali buti miusines temperaturos... Minusas reiskia jog kaupsis ledas ant jo, o kai paskui kondikas issijungs tai tirps ledukai ir lases... cia negerai...
2.
Jeigu uzsikimses radiatorius isorinej daly tai tada freonas bus neatvesinamas iki norimos temperaturos (na matuojama jog prie 4 baru jis turi buti apie 1-3 laipsnius), tad jeigu jis bus siltesnis negu reikia tai tada maziau nuims temperaturos, na juk logika aiski...
3.
Siaip masinose dazniausiai papildymo nipelis turi but kazkur prie kompresoriaus... Jeigu masina labai sena tai gali buti jog jo isvis niera... Nes tipo kurdami kondicionieriu dare uzdara sistema ir tipo jis niekur neturejo dingti... tuo atveju isleidziamas visas freonas ,ivirinamas nipelis ir jau turi nipeli
Stai butu tiek... Jei dar klausimu bus tai laukiu |
|
_________________ Viskas yra paprasta, kas maitinama is ~220V |
|
|
|
|
|
Kondicionerius (veikimo principas) |
Parašytas: 2005 04 26, 19:01 |
|
|
|
DaniellO rašo: |
1.
Jeigu su slegiais viskas yra gerai (t.y. freono norma), tai kondicionierius turi numusti apie 10 laipsniu ora, t.y jis turi issiplesdamas tiek paimti energijos is oro... Numatyta jog atskaitos taskas yra apie18-22 laipsniai... Taigi jis nuims kokius 10 max... Jei freono truksta, tai jisai nuimines daugiau laipsniu nes slegis jo yra kitoks (kai slegis vietoj 4 baru buna 2 barai tai jis nuims apie 20 laipsniu), tai tipo jis veiks gerai (bet ne taip kaip reikia). Prades salti vamzdelis, kuris po to gali buti miusines temperaturos... Minusas reiskia jog kaupsis ledas ant jo, o kai paskui kondikas issijungs tai tirps ledukai ir lases... cia negerai...
2.
Jeigu uzsikimses radiatorius isorinej daly tai tada freonas bus neatvesinamas iki norimos temperaturos (na matuojama jog prie 4 baru jis turi buti apie 1-3 laipsnius), tad jeigu jis bus siltesnis negu reikia tai tada maziau nuims temperaturos, na juk logika aiski...
3.
Siaip masinose dazniausiai papildymo nipelis turi but kazkur prie kompresoriaus... Jeigu masina labai sena tai gali buti jog jo isvis niera... Nes tipo kurdami kondicionieriu dare uzdara sistema ir tipo jis niekur neturejo dingti... tuo atveju isleidziamas visas freonas ,ivirinamas nipelis ir jau turi nipeli
Stai butu tiek... Jei dar klausimu bus tai laukiu |
Nu jau ir taip laaabai aisqiai viska pasakiai Aciu Tau uz pagalba:) na o as manau vis delto bus kur ipilti, nes auto nera sena Opel Omega B 1995m. Na bus matyti... Jei kokiu bus problemu tai rasysiu dar syki Aciu |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|