|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 02, 22:30. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas.
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 3 Pereiti prie 1, 2, 3 Toliau |
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2008 10 18, 23:27 |
|
|
|
Jei taip viskas paprasta,tai ko nepersidirbi savo masinos ir nevazineji vandeniu
Naftos magnatai rankas suristas laiko?
Ar bijai,kad ir tave uzdarys ? |
|
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2008 10 19, 04:10 |
|
|
|
turbut naftos magnatu galia neismatuojama.
bet jaudintis jiem nera ko, nes jei pastebejai tas daiktas kazkodel vistiek nori kad ipiltum 10% benzino.
panaisia kaip per futurama laimejus vireju konkursa.
sitie stebuklingi prisekoniai pasirodo grynas vanduo, tu laimejai savo jegomis.
nejaugi tikrai?
taip ten grynas vanduo su nedideliu keikiu LSD priemaisu.
vazuoti ant vandens nesunku jei i ta vandeni imaisai bezino
bet idomu kiek tu to benzino sitaip sutaupysi. |
|
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2009 01 02, 11:33 |
|
|
|
Aš dabar ieškau kiek galima efektyvesnio 10kW elektros generatoriaus, tai visur vis painiojasi šita GEET technologija. Iš esmės nėra nieko sudėtingo patikrinti šitą dalyką praktiškai, kaip tik iki 10kW varikliui informacija atvira, gal kas nors pabandėte? |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2009 01 02, 12:50 |
|
|
|
Markai, išbandyti žinoma gali, bet gal geriau naudok moksliškai pagrįstą ir išbandytą būdą; garink vandenį ultragarsu ir paduok jo garus į įsiurbimą. Gausi geresnį efektą, negu su tom visom nesąmonėm, o ir dirbs viskas stabiliau. Dėl 10% kuro- tai gryna nesąmonė. Išeitu, kad variklio NK viršyja 100%, štai tau ir atsakymas. |
|
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2009 01 02, 13:39 |
|
|
|
Markas rašo: |
Aš dabar ieškau kiek galima efektyvesnio 10kW elektros generatoriaus, tai visur vis painiojasi šita GEET technologija. Iš esmės nėra nieko sudėtingo patikrinti šitą dalyką praktiškai, kaip tik iki 10kW varikliui informacija atvira, gal kas nors pabandėte? |
maniau kad tu labiau moksliškas kad tokiais dalykais netikėtum.
praktiškai patikrinti tai galima, bet kaip rezultata ivertinsi?
cia fokusas panasiai kaip sena pasaka apie kareivi kuris is kirvio kose isvire. |
|
|
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2009 01 02, 13:44 |
|
|
|
Nieko aš čia dar netyrinėjau, bet kol kas nematau nieko neįmanomo - kuras -angliavandenių mišinys, o ne vanduo vien. Nesu chemikas todėl ir klausiu, ar čia kas rimto. Benzininį generatorių vis tiek pirksiu ir vis tiek reikės sukti galvą kaip čia jį geriau panaudoti, tame tarpe ir jo generuojamą šilumą . Išmetamų dujų šilumos nuėmimas tokiu principu man visai tinka. |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2009 01 02, 14:15 |
|
|
|
Man stebūklų nereik, bet benzininiai generatoriai yra karbiuratoriniai ir nepasižymi ekonomija. Todėl ieškau logiškų būdų, kaip čia kažką pagerinti. Aš pats esu aplamai prieš vidaus degimo variklius, bet šiokį tokį kompromisą prileidžiu, su sąlyga, kad jis nedirbs 15 proc naudingumu.
Radau kritinį atsiliepimą apie šiuos dalykus, bet pagal paties kritiko pasisakymą, ekonomija 5-8proc yra realu -o tai tas pats kas įpurškimo sistemą pastatyti.
"Bulvarinės spaudos ir interneto paistalų poveikyje tęsiasi diskusija apie perpetum mobile. Chemijos žinių spragos neleidžia suvokti, kad ši diskusija apie nieką.
Galiu pravesti populiarią pamokėlę. Jei užteks kantrybės skaityti ir įsigilinti.
Vandenilio degimo reakcija:
H2 + ½ O2 = H2O
Hidrolizės:
H2O = H2 + ½ O2
Taip mokoma vidurinėj mokykloje. Bet tas vidurinės chemijos mokymas yra supaprastintas.
Tikros reakcijos yra tokios:
H2 + ½ O2 = H2O + 242 kJ
H2O + 242 kJ = H2 + ½ O2
Arba į kitą galą:
H2O = H2 + ½ O2 242 kJ
Tai reiškia, kad sudeginę molį (2 gramus) vandenilio gausime 242 kilodžaulius energijos. O hidrolizinant vandenį, kai į jį sukišim 242 kJ, tai išgausim 2 gramus vandenilio. Čia yra masės ir energijos tvermės dėsnis. Energija iš niekur negali atsirasti ir niekur nedingsta.
Tai čia teoriškai 242 kJ, praktiškai energijos reikės sunaudoti daugiau, nes visuose procesuose būna nuostolių.
Taigi vandenilio gavyba iš vandens yra velniškai brangi.
Pigiau vandenilį galima gauti metano (gamtinių dujų) konversijos būdu. Reakcijos:
I stadija:
CH4 + H2O = CO + 3 H2 192 kJ
II stadija:
CO + H2O = CO2 + H2 + 40 kJ
Abiejų reakcijų suma:
CH4 + 2 H2O = CO2 + 4 H2 152 kJ
Vienam moliui vandenilio sunaudojama 152 / 4 = 38 kJ energijos, t. y. 6,5 karto mažiau.
Kyla klausimas, kam reikalingas vandenilis, jei jis toks brangus.
Vidaus degimo varikliuose net ir nedidelis kiekis vandenilio pagerina benzino degimą ir mažina sąnaudas.
Be to, išmetamos dujos karštos reiškia energija išlekia be naudos. Ją galima panaudoti būtent tai konversijai, kurios reakcijas čia surašiau. Lyg ir dviguba nauda: pasigaminama kažkiek vandenilio, o jis dar pagerina benzino sudegimą. Tačiau niekada neis pakeisti 80% benzino vandeniu. Tam prieštarauja jau minėtas masės ir energijos tvermės dėsnis. Nelūžtamas dėsnis. Iron law.
Todėl nėra jokio chemikalo, jokių tablečių, kurias įmetus į vandenį, skirtųsi vandenilis be papildomų energijos sąnaudų!
O diskusijos pradžioje paminėta ta GEET technologija ir yra bandymas panaudoti atidirbusių dujų karštį mano aprašytai konversijai. Tik dar kartą pakartosiu 50% ar 80% tai svaičiojimai. Gal reiktų nuliukus nubraukti, tada būtų realistiškiau.
Galvoju, kad tokie išradimai ir tokių technologijų sukūrimai, jeigu pavyktų, nebūtų skelbiami internete. Būtų paslėpti už septynių užraktų. Patentuojami, diegiami į gamybą. Tai neštų milijoninius pelnus. O čia reklamuojasi nevykėliai, kuriems niekas nesigavo. Kam, kodėl? Nežinau. Gal tikisi finansinės paramos iš kokių nors lengvatikių. O gal šiaip dėl dėmesio stokos, ar nori pasirodyti krūti."
Beje, čia parodyta vandenilio skaidymo reakcija tiesiogiai, bet kaip būna tokiais atvejais, kai naudojamas katalizatorius ir reakcija vyksta dviem etapais? Kaip tada yra su energijos sąnaudomis? |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2009 01 02, 14:21 |
|
|
|
xina rašo: |
Markai, išbandyti žinoma gali, bet gal geriau naudok moksliškai pagrįstą ir išbandytą būdą; garink vandenį ultragarsu ir paduok jo garus į įsiurbimą. Gausi geresnį efektą, negu su tom visom nesąmonėm, o ir dirbs viskas stabiliau. Dėl 10% kuro- tai gryna nesąmonė. Išeitu, kad variklio NK viršyja 100%, štai tau ir atsakymas. |
O tai gal papraščiau garinti vandenį išmetamosiomis dujomis? |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2009 01 02, 14:39 |
|
|
|
Markas rašo: |
Beje, čia parodyta vandenilio skaidymo reakcija tiesiogiai, bet kaip būna tokiais atvejais, kai naudojamas katalizatorius ir reakcija vyksta dviem etapais? Kaip tada yra su energijos sąnaudomis? |
ten nevyksta jokios reakcijos. tiesiog tokiais metodais vandens nesuskaldysi.
jei domina metodai kaip tai daroma stai cia
http://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_sulfur_cycle
be netoli 600-1000C temperatūros jokios reakcijos nevyks.
kadangi tavo išmetimo vamzdis tikrai neduos tokio karscio tai nelabai ka ten padarysi.(net is jei duotu, tai namuose tokia sistema padaryti gana sudėtinga ir pavojinga)
jei nori galima pasiulyti stirlingo varikli, kuris atrodo gana neblogai dirba nuo tokios mazos temperaturos tai galėtu dar papildomai pagaminti siek tiek energijos.
beje tavo generatorius dirbs kitokiame režime nei automobilio variklis, tu gali suderinti viska ant optimaliu parametru ir todėl gauti geresni nk nei paprastas automobilio variklis.
as siulyciau pasigaminti kuro sunaudojimo matuokli, ir padaryti kad procesorius rodytu tavo variklio nk, tada galėsi suderinti taip kad nk butu maksimalus |
|
|
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2009 01 02, 15:59 |
|
|
|
Citata: |
O tai gal papraščiau garinti vandenį išmetamosiomis dujomis? |
Žinoma, paprasčiau, bet visa gudrybė (ir ekonomija) tame, kad tie šalti mikro lašeliai cilindre įkaista, išgaruoja ir duoda papildomą slėgį. Dar truputi įtakoja kuro sudegimo kokybę. Jau maždaug prieš 20 metų buvo aprašytas šis dalykas, bet kažkodėl visi imasi fantastinių projektų, o ne to, kas paprasčiau. |
|
|
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2009 01 03, 03:23 |
|
|
|
Nedideleis kiekeis i degimo kamera papildomai purskiamas vanduo duoda savo rezultatus . Mano klasioko tevas i Maskviciu buvo tokia sistema susimontavęs. Beja buvau ir kitu sio triuko gerbeju sutikes kurie isbande si reikala praktiskai.
Turiu kolekcija teoriniu šio reiškinio traktavimo variantu.
1. Benzinas apgaubia plevele vandens purslus. Atsiveria didesniu plotu. Uzdegimo proceso metu teigiama kad tai gerina pati degima.
2. Vandens purslai pateke i zvakes iskrovos lauka ji stiprei sustiprina. Vandens molekules iskrovos lauke maniciau be vargo skila.
http://www.autoreviu.lt/portal/categories/174/1/0/1/article/3205
3. Vandens garai sukuria papildoma slegi taip pagerindami sukimo momenta.
4. Kaip jau yra zinoma variklis issivalo nuo nuosedu ir isiurbimo,o ipac ismetimo voztuvai tampa sandaresni.
Mazeja tarsa.
Atsimenu kad fizikos destitojas kazka pasakojo apie vidaus degimo varikli. Tada man buvo neidomu tai ka supratau tai tik tiek kad jo darbo procesas destomas neteisingai. Jei neklisiu tai stumoklis teisingiau sakant yra stumiamas ne slegio o sprogimo bangos. Esant didelėms apsukoms norint uzauginti arklius reikia angsciau pradeti atidarinėti išmetimo voztuvus. Čia beja dar mums visiems gerai zinomas Brunza ta zinono uztai ir ispausdavo is ziguliuko 200AG
Jei tai yra tikslu vadinasi degimo (sprogimo) greitis turi itakos. |
|
Paskutinį kartą redagavo encefalitas-gsu, 2009 01 03, 05:55. Redaguota 2 kartus(ų) |
|
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2009 01 03, 05:07 |
|
|
|
Kad pelenai (vanduo) nedega tai faktas.
Taciau, kad lipni skaidri juosta isviniojama vakumia skleidzia radijacija yra keista. Yra straipsnis technologijos.lt Spinduliavimo uzteko pirsto rengeno nuotraukai atlikti.
Toki procesa kaip reiktu aiskinti?
Asmeniskai as pats skeptiskai ziuriu i geet sistema taciau uzduodamas tam tikrus klausimus atsakymu nerandu.
GEET reaktoriuje
1. kuro padavimo kanale yra didelis slegio isretejimas.
2. reakcijos taske formuojasi plazmos laukas
3. Didelis duju tekejimo greitis
4. Stripas centre isimagnetina
5. elektrostatynis kruvis
6. Prie 2000-3000 APS/min temperatura reakcijos taske uzkila aukciau esamos daugiau nei 50%
Išvardinti veiksnei dalivauja viename procese ir manau visi sutik, kad visi veiksnei bendrai kartu paemus materijai itaka tures skirtinga nuo tos jei ta pati materija butu paveigta atskirai kiekvieno is ju.
Tai kad galima rasti 1000 zoliapjoviu veikenciu pagal pateikta geet demonstracini plana dar neirodo to fakto kad automobilije bendros viso kuro (kartu ir vandens) sąnaudos neišaugtu penkiagubai. Suprantama jei tai apskritai imanoma.
Kai išgirdau apie sia sistema visas rastas idomesnes nuorodas issisaugojau bookmarkuose. Kas keisciausia kad dauguma idomiausios medziagos nebeegzistuoja. Buvo net iseinanciu duju is reaktoriaus chemine formule pateikta. Tai velgi nieko neįrodo ,bet pagrindas diskusijoms butu jau įdomesnis.
Apskritai paėmus labai daug išradimu kurie masinėje pramonėje pradedi naudoti yra labai seni. Tokiu pavizdziu netrūksta. |
|
|
|
|
|
|
GEET. Kažkas ipatingo ar išpūstas burbulas. |
Parašytas: 2009 01 03, 09:50 |
|
|
|
Citata: |
Esant didelėms apsukoms norint uzauginti arklius reikia angsciau pradeti atidarinėti išmetimo voztuvus. Čia beja dar mums visiems gerai zinomas Brunza ta zinono uztai ir ispausdavo is ziguliuko 200AG
Jei tai yra tikslu vadinasi degimo (sprogimo) greitis turi itakos. |
Siūlau pagooglinti, kas yra sprogimas, detonacija, kam reikalingi 16 voztuvų, kai paprastai užtenka 8. Be to, Brunzos žiguliuko variklio galvutė turėjo 16 vožtuvų. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|