Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 04, 14:35. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
ji paspaudus masinos lempos atsivercia, paspaudus antra karta sulenda atgal. Patarkit kaip padaryt kad galeciau reguliuot ju auksti. pvz su tokiu mygtuku (kiek paspausta palaikai, tiek pakyla lempos.) aisku kazkaip turi veikt ir i priesinga puse (kiek paspaudi tiek sulenda atgal).
kaip sitoj nuorodoj padaryt nenoriu, nes pas mane tas pats saugiklis ne tik lempom bet ir saugos dirzam.
Cia labai paprasta... Nutiesi naujus laidus, iki lempu ir idedi ne toki mygtuka, o tokia svirtele kur i ivairias puses vaiksto.. Nu tipo i viena puse nulenki atsidaro, i kita puse lenki uzsidaro, paprasciausias variantas...
_________________ Aš pažeidžiau forumo taisykles ir reklamavau. Ir man tai patiko
Tai kad toks zibintu reguliavimo mechanizmas pries 50metu sugalvotas http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Citroen2cvtff.jpg
Abu zibintai prikabinti prie asies, kuri 90 laipsniu kampu per dantracius (ar sliekine pavara) sujunta su velenu. Suki rankenele salone, ir zibintai reguliuojasi Elementaru, bet veiksminga
Cia labai paprasta... Nutiesi naujus laidus, iki lempu ir idedi ne toki mygtuka, o tokia svirtele kur i ivairias puses vaiksto.. Nu tipo i viena puse nulenki atsidaro, i kita puse lenki uzsidaro, paprasciausias variantas...
manau viskas paprasciau, laidu papildomu verti nereikia, uztenka tik jungikli pakeisti kad butu ne 2 padeciu o 3 padeciu taip kai ir siulei.
visi laidai ir lempos paliks kaip buvo be pakeitimu.
nera garantijos kad neklystu, bet logiskai mastant taip turetu buti padaryta.
jei nera 3 padeciu jungiklio tai reiekes ideti du paprastus pappaudi viena- kyla ausktym- kita leidziasi zemyn
Jei paspaudi abu turesi automobilio "self destruct" funkcija
Cia labai paprasta... Nutiesi naujus laidus, iki lempu ir idedi ne toki mygtuka, o tokia svirtele kur i ivairias puses vaiksto.. Nu tipo i viena puse nulenki atsidaro, i kita puse lenki uzsidaro, paprasciausias variantas...
manau viskas paprasciau, laidu papildomu verti nereikia, uztenka tik jungikli pakeisti kad butu ne 2 padeciu o 3 padeciu taip kai ir siulei.
visi laidai ir lempos paliks kaip buvo be pakeitimu.
nera garantijos kad neklystu, bet logiskai mastant taip turetu buti padaryta.
jei nera 3 padeciu jungiklio tai reiekes ideti du paprastus pappaudi viena- kyla ausktym- kita leidziasi zemyn
Jei paspaudi abu turesi automobilio "self destruct" funkcija
Jo 3 padeciu...O laidai nauji, manau reikalingi nes gali kokios nors schemos buti.. O jei nera tia ir nauju laidu nereikia...
Self, destruct :DDDDDDDDDd
_________________ Aš pažeidžiau forumo taisykles ir reklamavau. Ir man tai patiko
tas ir yra kad ne viskas taip paprasta. svirteles panaudojimas butu puiku, bet ja reikia jungt nuo saugiklio. o ar netiktu magnetolos mygtukas, kaip potenciometras (sukiojasi bei isijungia, issijungia bet kurioj padeti).
tikriausai tiesiog iprastas variantas vienas bendras ir kiti du laidai kurie nurodo i kuria puse varikliui suktis.
nu zinoma jei tik 2 laidai atvesti tai tada prireiks papildomo laido.
Citata:
o ar netiktu magnetolos mygtukas, kaip potenciometras (sukiojasi bei isijungia, issijungia bet kurioj padeti).
kiek suprantu tau reikia jungiklio o ne potenciometro ten nera servosistemos su proporciniu valdymu. todel potenciometro neidesi.
zinoma jei sugebi galwetum sukosntruoti kokia tai shemute su komparatoriais, kuri lempas pastatytu i potenciometru norodyta pdeti, bet manau tokios sugalvoti nesugebesi, + dar reikes antro potenciometro lempu padeciai matuoti.
o tose nuotraukose kur jungtukas, tai 5 kontaktai. sis mygtukas susietas su sviesu ijungimo svirtele prie vairo, nes ijungus sviesas pasikelia ir lempos, o jei lempos su juo pakeltos ir tada jungi sviesas, tai varikliukai kaip suprantu nedirba...
o tose nuotraukose kur jungtukas, tai 5 kontaktai. sis mygtukas susietas su sviesu ijungimo svirtele prie vairo, nes ijungus sviesas pasikelia ir lempos, o jei lempos su juo pakeltos ir tada jungi sviesas, tai varikliukai kaip suprantu nedirba...
Tu laidus nuo lempu ir nuo varikliuko atsek ir atskirk.. Tie kurie eina i varikliuka nuvesk kur nors i panele, ir padari ta jungikli kur sakem.. O lempas ijungsi atskirai kai paklesi jas...
_________________ Aš pažeidžiau forumo taisykles ir reklamavau. Ir man tai patiko
Nesigaus, nes ten padaryta taip, kad tarpinėj padėtyj nesustotu, teks atjungti blokavimą... suklydęs- gali sulaužyti mechaniką, vesti papildomus laidus į farų valdymą, dėti jungtukus atskirai, kiekvienai farai valdyti, mašina bus "žvaira", nes ir valdant kartu ir atskirai, faros nesidarinės sinchroniškai. Geriausia būtu dėti padėties daviklius, kaip kažką minėjo Digix.
Citata:
zinoma jei sugebi galwetum sukosntruoti kokia tai shemute su komparatoriais, kuri lempas pastatytu i potenciometru norodyta pdeti, bet manau tokios sugalvoti nesugebesi, + dar reikes antro potenciometro lempu padeciai matuoti.
na ir ko gero paskutinis kl: pas mane saugikliu bloke vienas saugiklis atsakingas uz ta lempu pakelima ir uz saugos dirzus. tai ar negalima kaip nors padaryt kad butu viena saugiklis lempoms, o kitas dirzams?
ka tu ten galvoji su lempu valdymu burt,jei tokius vaikiskus klausimus uzdavineji?
gali gi kiekviena masinoj esanti laida per atskira saugikli pajungt,jei nori,niekas nekliudo,tik reikes papildomu saugikliu daug ir laiko uzims nemazai
nusipirk va tokiu ir junginek i sveikata