 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 06 24, 17:36. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Autodiagnostika » Audi 2,5 TDI 85kW zvakes
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Audi 2,5 TDI 85kW zvakes |
Parašytas: 2008 06 18, 10:55 |
|
|
|
Ar imanoma paderinti zvakiu pasildymo isijungima? Na kad trumpai sildytu prie kokiu 50laipsniu. blogai vedasi...
Audi 2,5TDI ~1995 AAT 85kW |
|
|
|
|
 |
Audi 2,5 TDI 85kW zvakes |
Parašytas: 2008 06 18, 17:08 |
|
|
|
Prie 50 laipsniu ne.Galima paderinti šaltam varikliui.Geriau derinti kuro kiekio padavima šiltam varikliui,gal pagelbetu.O šiaip tai liga šitu masinu,kad sunkiai kuriasi šiltas variklis.Yra dvi rimtesnes nuomones del šitos bedos:kuro siurblio plunžerino pora(išdilus),arba nera gero kuro aušinimo per gryžtama sistema.Kai karštas variklis,siurbliui paduodama mažiau kuro,o jo dalis išgaruoja ir reik ilgai sukt kad užvestum.Nuimk fiške nuo pakaitinimo žvakių temperaturos daviklio ir visada kursis gerai.Paskaityk kaip sprendzia problemas rusai:
http://www.carhelp.info/forums/112/thread30489/ |
|
|
|
|
 |
 |
Audi 2,5 TDI 85kW zvakes |
Parašytas: 2008 06 18, 22:19 |
|
|
|
Kazkodel isvis negalejau pasijungti prie AAT motoro. Prie ABS galiu, prie motoro ne. Metai 1994 pradzia. Dvi masinas susiradau, ir nei prie vienos negaliu pasijungt. VAG-COM raso baud rate unable to synchronize. Ant AEL pasijungia ir veikia. Ant 1Z irgi no prob.
Kaip susinchronizuoti? |
|
|
|
|
 |
Audi 2,5 TDI 85kW zvakes |
Parašytas: 2008 06 19, 01:31 |
|
|
|
Savadarbis ant max232 ir motorolos.
Na matai, o ka reiskia originalus. Paprastas koverteris is RS323 i automobilini K L. Baud rate windowse uzdetas 9600kbps. Kompas senesnis, dell latitude 120Mhz.. Sakau, ant visko veikia o ant dvieju AAT <1994 neveikia. O gal tie tepalaiko tik "blinkus".. |
|
|
|
|
 |
Audi 2,5 TDI 85kW zvakes |
Parašytas: 2008 06 19, 08:05 |
|
|
|
Originalas tai ROSS-TECH gamybos,HEX+CAN adapteris,pirktas cia is atstovo,arba parsisiunti is JAV.As ir turejau pagaminta elektronikos megeju.Kankinausi kaip ir tu su tokiom masinom.Uztat ir itariau kad neoriginalas .Nusipirkau originala ir visos bedos baigesi.Jungiasi su tom masinom be jokiu problemu.Su neoriginalu su naujesnem masinom dar budavo kaip tik su varikliu jungdavosi,o su kokiu skydeliu,ar kitu kontroleriu ne.Irgi rasydavo "sinchronizacija".Uzkniso mane tas juodai... :)Atvaziuoja klijentas, ir galvok, susijungs-nesusijungs. |
|
|
|
|
 |
Audi 2,5 TDI 85kW zvakes |
Parašytas: 2008 06 19, 08:09 |
|
|
|
As irgi naudoju originala ir nematau problemu, va ir 805 softas jau atsirado ir vis naujeja gan daznai. O su tais samopalais ka tu ten padarysi kokia 2005-2008 metu masina pasiemes. Viskas per CAN. |
|
|
|
|
 |
Audi 2,5 TDI 85kW zvakes |
Parašytas: 2008 06 19, 12:40 |
|
|
|
Ei per daug isijautete. Automobilis 1994m. Jokio CAN ten nekvepia. Man kai tik del sportinio intereso. Galbut kadanors isigysiu ta originala, bet siuo metu gali ramiai gyventi ir nepasijunges prie to AAT.
zodziu isvada aiski, ta itakoja adapteris. |
|
|
|
|
 |
Audi 2,5 TDI 85kW zvakes |
Parašytas: 2008 06 19, 14:22 |
|
|
|
Zinom kad nera CAN,bet tik duodam pavyzdy,kad originalus adapteris gerai ir su senesnem ir su naujausiom masinom . |
|
|
|
|
 |
Audi 2,5 TDI 85kW zvakes |
Parašytas: 2008 06 21, 19:50 |
|
|
|
turgis rašo: |
Zinom kad nera CAN,bet tik duodam pavyzdy,kad originalus adapteris gerai ir su senesnem ir su naujausiom masinom . |
Butent ir as ta norejau pasakyt, kad jungiasi su visom originalas ir nereikia vargt ten tipo varzas ant K line kaitaliot ir t.t. Kazkada irgi esu susilitaves ten tu adapteriu kruva pagal skirtingas schemas ir su mc33199 ir su pic'ais ir dar ten kazkokiu mikruskiu K line standarto, bet kad veiktu nrml su visom mashinom nebuvo. |
|
|
|
|
 |
Audi 2,5 TDI 85kW zvakes |
Parašytas: 2008 07 07, 21:45 |
|
|
|
Viskas aisku. Nebutina tureti hex-can paskutini laida norint pasijungti prie to AAT. Uzejau i options, baud rate padariau 240. Ir pasijungiau. |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |