Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 23, 04:26. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Pasimatavau imtampa ant uzvesto variklio ir rodo 14.7V sujungus visus el prietaisus 14.5V. Jau antras akum mirsta panaisiai, kartais vandens truksta
Ir siap vos tik ijungus krauti parsinesta akum 5-10 min ir kyla burbulai nors sroves tik kokius 3-5A pastatau..
Generatorius BOSCH, itampos reguliatorius ir BOSCH. Kiek intere ziurejau visur peugeot,citroen raso kad itampos reg 1197311018 yra 14.8v, tai ar neperdaug cia krauna akuma ?
Siule parduotuveje nuo VW 14.5V itampos reguliatoriu ..tai nebezinau kaip cia kas cia ... Pardavejass sake ir kataloge ziurejo kad taip buten peugeot, citroen, renault eina sie reguliatoriai, ir neaisku kam tokie galingi sudeti.
Kiek zinau, yra eksploatavimo salygos; normalios, tropines ir arktines ir visai nepriklauso nuo markiu. Musu salygos yra priskirtos prie normaliu, todel krovimo itampa turi buti 14,5V.
Kiek zinau, yra eksploatavimo salygos; normalios, tropines ir arktines ir visai nepriklauso nuo markiu. Musu salygos yra priskirtos prie normaliu, todel krovimo itampa turi buti 14,5V.
Reiskia perdaug 14.7. ir pas mane itampos reguliatorius geras. reikes keisti i 14.5V nuo VW
Nera jokio reikalo ir 14,5-ypac vasara,pilniausiai uztenka 14...14,2
Tas didesnis krovimas neduoda absoliuciai jokios naudos-sueda akuma greitai,ir pats generatorius nuolat dirba ant ribos.
Pritariu, buvo 14,5V ir akumas nusibaige po metu. Elektrolitas pasidare juodas, kas reikstu perkrovima. Ploksteliu irymas.
Radau reguliatoriu kuris laiko apie 13,8-13,9 ir viskas normaliai. Tik beda kad mano reguliatorius seno tipo bosch.
Idejus i tevo forda generatoriu nuo mondeo krovimas pasidare 14,7 ir 14,5 prie apkrovu. Kas garantuoja kad akumas burbuliuos ir ilgai netemps. Ka daryti nezinau. Ten naujo tipo bosch reguliatorius stovi.
Jei virsutinis,tai gali paimt ''tablete'' nuo senesnio tipo reles ir prisobacint.Tik isvadus reiks laidukais pajungt,tiesiai neina,ju paskirtis nesutampa.Cia darbo kokiom 20 min neskubant
Jei apatine,biski sudetingiau,bet ir galima kitos reles ''smegenis'' pridet,tik tada jau kokia 30 minuciu gali uztrukt
Pritariu, buvo 14,5V ir akumas nusibaige po metu. Elektrolitas pasidare juodas, kas reikstu perkrovima. Ploksteliu irymas.
Elektrolitas galėjo pajuoduot dėl kitų priežasčių. Važineju visąlaik su 14,5 V ir viskas tvarkoj. Žinoma, vasarą, kai karščiai, geriau yra dar mažesnė įtampa, bet, jei žiemą paspaudžia virš 20 šalčio (kas senokai bebuvo), krovimo gali pritrūkti, kai kuriai rusiškai technikai yra perjungimas zima- leto, gal praverstu toks dalykas ir automobiliams.
Isidejau siandien reuguliatoriu 14.5V nezinau ar geras parasyta GERMANY ant paties reguliatoriaus tai speju bus kokioj lenkijor ar kur stampuotas
Bet kas keisciausiai kad kai uzkuri masina itampa nesukyla, tik siek tiek papaudus gaza ir is karto 14.4V rodo, kaip cia suprasti ?Senas reguliatorius is kartu uzkuri ir 14.7V.
Bet kas keisciausiai kad kai uzkuri masina itampa nesukyla, tik siek tiek papaudus gaza ir is karto 14.4V rodo, kaip cia suprasti ?Senas reguliatorius is kartu uzkuri ir 14.7V.
Biski lievas papuole
Tokie dar puse velnio gamintojai - Cargo,Huco,Transpo,Ruville
Unipoint,ZEN ar siaip kokius no name tiekejai stambesniems pirkejams parduoda ne stukom,o kilogramais(viena iseina apie 5Lt)