Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 05, 22:11. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Turiu sena automagnetola "JENSEN" Is kur reiktu paimti signala stiprintuvo ieimui?, jei jungiu tiesiai is magnetolos isejimo tada suveikia stiprintuvo apsauga.
Gal tavo magnetola turi išėjime bendrą minusą? Ir tu kai jungei į stirpio LINE IN magono minusą pajungiai į stiprio IN pliusą Pamatuok su testeriu išėjimo laidus
_________________ Viskas gerai iki dūmų ir smoko...
Gal kartais signala iš stiprintuvo išėjimo reikia paduoti per elektrolitinį kondensatoriu nes jaučiu kol išsistato nulis ir suveikia apsauga nes garsiakalbio difuzorius labai stipriai juda ? Ar nereikėtu signalą imti ne nuo galo bet prieš tembro bloka ?
Toi savo magei susirask pirmini stiprintuva(jei pats nesugebi tai paprasyk meistro) jis turetu buti sujungtas su tembro bloku(jei toks ten yra).tada junk nuo tembro bloko, arba nuo pirminio stiprintuvo magelyje.kai tu bandai jungti tiesiai per isejima, virsiji leistina voltaza ieinanti i stiprintuva, del to ir suveikia apsauga. as savo masinoi pajungiau nuo pirminio ir dabar ledas
R1
OUT --+--==---- IN
| R2
+--==--+
|
GND ---------+- GND
nzn gal supratai kazka, kokias varzas deti nzn , jei turi visus duomenis gali pasiskaiciuoti(reikia stiprintuvo iejimo varzos, mago max galios, ir kokia max U galima stipreko iejime), arba viska vygdyti bandymu klaidu metodu.
nzn, su dalikliu gali buti problemu, kaip matom is laurio brezinio, sodinat isejima ant zemes laido maziname isejimo itampa, tik neaisku kaip i tai sureguos mage.gali bandyti ....
nu nedek labai mazos varzos R2(bent 4om, patartina daugiau, daug daugiau, tada nereikes galingos varzos) ir viskas bus OK. kaip reaguos??? ogi kaip i garsiaklabi, tik dideles varzos(jei desi daugiau nei 4om), atitinkamai reix taikyti R1, ji turetu buti dar didesne.
viso sito pagrindinis minusas manau butu tik tox kad atkurimo kokybe tokia sistema tikrai nepasizymes, bet nemanau kad masinoje tai svarbu ir ar bent pajusi koki skirtuma, tuo labiau vaziuojant kai variklis ijungtas.
siūlyčiau susirasti iš pirminio stiprintuvo išėjimus. paimk ausinę išsiardyk radiją ir kur gailinė mikroschema yra at jos kojų junk ausinę. vieną ausinukės gnybtą junk prie minuso o kitą prie visu ikrės kojų ir rasi pirminio stiprintuvo išėjimus
o kaip padaryti, kad ijungiant mage nebutu "pokstelejimo" ???
issivedziau linijinius laidus ir daba butent taip yra.. kas zinote patikima ir tikrai veiksminga buda? buciau labai dekingas
stiprintuvas turi valdyma o iš magės atsirenki kuris laidas elektrinei antenai tai tą l;aidą pajugi prie stiprintuvo valdymo. o jei nera elektrinei antenai išėjimo tada atsirenki kur nuo jungtuko įjungus jį atsiranda įtampa. ten ir bus tas laidas.
As sita puikiai suprantu, nebuvo ir "remote" laido, tai pasiemiau nuo tranzo, bet visvien ijungus mage (cia gamykline renault) po 1-2 sek yra kazkoks impulsas ir per garsiakalbius girdeti "pokstelejimas". Ar galima tai panaikint? ar bent iki minimumo sumazint?