Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 16, 11:30. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Pacioj pradzioj buvo 6,3 daugelyje.
Taip yra del to,kad vienos svininio akumuliatoriaus celes ytampa yra 2,1 volto.Todel ir gaunasi tokia ytampa.
Beje,ir radiolempu kaitinimo ytampos standartu irgi butent del to tapo 6,3 arba 12,6 voltu-amerikonai radijas dar senai pries kara eme i masinas deti
12v yra todel kad automobiliai seniau niekam tos elektros nenaudojo.
tik starteriui ir kazkiek lempom.
o siuo metu jau labai akivaizdu kad 12v yra visai netinkama itampa, tik tiek kad akumuliatoriu lengva mazoms itampoms spdaryti
daug geresnis variantas butu kokie 42v ar net 60v nes naujuose automobiliuose elektros reikia labai daug
Tam generatorius yra imestas kad didesnes itampas imtu, o 12v uztenka starteriui prasukti kad uzsivestu, nes kam deti galingesnius, jug brangiau jie tada kainuotu...
_________________ Aš pažeidžiau forumo taisykles ir reklamavau. Ir man tai patiko
starteriui ir 2v uztenka bet uztai labai stori laidai reikalingi.
nauda tik kad akumuliatorisu pigus, nes 36v tai butu daug didesnis.
bet jei ivertinsime kad naujie automobiliai turi beveik viskas varoma elektra, pvz jei tai dyzelis tai jis gali tureti elektrini kuro siubrli gal net elektrinius voztuvus , elektrine turbina ir t.t.
tai su 12v tu ta automobili turesi is gryno vario padaryti.
Na del elektriniu voztuvu tikrai abejoju, nors VALEO tokias mintis rezga (privalumu daug, bet jei kompas klaida pasigaus ar dar kas nors, tai vozuvams iskart misios). Siurbliai elektriniai, bet jiems tiek daug energijos nereikia, nebent kuro sildytuvui bake (kai kuriuose modeliuse buna), kad dyzeliukas vaziuojant neuzsaltu. Turbina elektrine daryti neapsimoka, nes ji labiau apkrautu generatoriu, kristu galia. Automobliui pilnai pakanka 12V, reiketu daugiau, pagamintu 24V (2 akumuliatoriai), visureigiuose teko sutikti tokias sistemas.
Na del elektriniu voztuvu tikrai abejoju, nors VALEO tokias mintis rezga (privalumu daug, bet jei kompas klaida pasigaus ar dar kas nors, tai vozuvams iskart misios).
Kodel misios iskart? Ir dabar gi yra daugybe motoru,kuriems nebaisus pagrindinio dirzo nutrukimas-voztuvu jiems nedauzo.As pats tik tokias masinas esu turejes,ir dirzo du trukimai buvo,nes profilaktiskai ju niekada nekeiciu -ir nieko,tik ant ''slipso'' iki garazo reikedavo vaziuot dirzo pasikeist
O 12V jau mazoka,bet 24V sistemu i lengvas nededa ir kazi ar des kada-labai daug yvairios periferines yrangos,viska reiktu keist,is karto kaina kyla,o konkurencija dabar ziauri,ir dar kinai ruosiasi i autorinka rimtai yeiti....
nu nesakyk kad ta nestandartine iranga bent kiek sudaro problemu, tie durniai gaminatys automobislisu turbut nei vienos standartines detales nedrista ideti, jiem butinai reikia vos ne kiekviena varzta padaryti originalu tinkanti tik tam vienieteliam automobilio modeliui.
jei jiems kaina bent kiek rupetu visos detales butu standartines.
ir niekam neateitu minciu kurti specifine mikroshema kokiam kurio siubliui valdyti kai galima naudoti standartines.
Manau vistik tie 12v (kaip ir radijo lempų kaitinimo įtampos) susiję su rūgštinio akumuliatoriaus vienos celės itampa. ...o kumeletorius... aišku mašinoj būtinas.