|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 19, 15:00. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Vykdomi projektai » Elektra varomas dviratis
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 17, 20:13 |
|
|
|
Du sezonus rusiski akumai atvazinejo ir dabar dirba kitoj vietoj. Dirbo kiekviena diena, be iseiginiu, taigi, jau bus apie 300 ciklu ir talpa sumazejo... Niekad pilnai neiskraudavau, jei itampa pasiekia 10V, jungiu krauti. |
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 17, 20:42 |
|
|
|
Turiu klausimą. Jei akumas yra 12 ampervaladžių, tai reiškia, jei aš apkrausiu jį 1 A srove jis dirbs 12 h. Bet Po tu 12 valandų jis bus visiškai išsikrovęs ar kaip ? |
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 17, 21:03 |
|
|
|
Iernius rašo: |
Turiu klausimą. Jei akumas yra 12 ampervaladžių, tai reiškia, jei aš apkrausiu jį 1 A srove jis dirbs 12 h. Bet Po tu 12 valandų jis bus visiškai išsikrovęs ar kaip ? |
Taip, daugiau ziniu apie tai galetu suteikt tie, kas megsta masinose garsia muzika, nors literaturoj esu rades, kad nukritus itampai iki 10V, akumas yra iskrautas 60%, ir butinai reikia pakrauti. Bet cia gali buti ne visai teisybe, taigi, kas zinot? |
|
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 17, 23:13 |
|
|
|
Akumuliatorių talpumas nurodomas 20h iškrovos režime. Tik traukos akumuliatoriams nurodomas 5h iškrovos režime. Jei akumuliatorius 12Ah, tai tokia talpa bus, jei iškraudinėsi 0,6A srove, 20h. Jei iškraudinėsi didesne srove, talpumas žymiai mažės. Pvz., jei imsi 12A, tai jis nedirbs 1h, bet kokia 15-20 min. Kitaip sakant, jo talpa jau nebebus 12Ah, bet bus kokios 4-5Ah. Taip būna su švino akumuliatoriais. Todėl reikia kuo didesnės talpos, jei nori kuo efektyviau išnaudoti.
Dėl įtampos, tai matuojama su apkrova ir be apkrovos. Visisškai iškrautas akumuliatorius be apkrovos rodys 10,5-11V. Bet nerekomenduojama iškraudinėti žemiau 11,5V. Taip iškrauto akumuliatoriaus jokiu būdu negalima laikyti nepakrauto.
Su 1C apkrova nerekomanduojama iškraudinėti žemiau 10V, jei didelė apkrova - daugiau nei 3C - iki 9V.
Ciklų daug nebus, max 300. Jei želinis, tai 600. Jei rasi pancerinį, tai 1200.
Greitai iškrovai neblogai būtų su susuktais į ritinį elektrodais. Tokie palaiko pastovią iškrovimo įtampą, atiduoda didesnį galingumą.
Dviračiui švinas, manau, nuvils. Gal geriau paieškoti kokių nikelio ar ličio. Sumokėsi daugiau, bet efektas bus irgi atitinkamai. |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 18, 02:21 |
|
|
|
Markas rašo: |
Jei akumuliatorius 12Ah, tai tokia talpa bus, jei iškraudinėsi 0,6A srove, 20h. Jei iškraudinėsi didesne srove, talpumas žymiai mažės. |
cia teoriskai kaikas neatitinka.
elektronu skaicius yra toks pats kaip molekuliu skaicius plokstelese
todel nesvarbu ka bedarytum ampervalandiuz kieki negali keistis. nes nera imanoma pakeisti molekuliu skaiciu plokstelese. nebrnt josms susiodevint.
ta patvirtina dalykas kad pakraynant ir iskraunant ideliai sunaudojama gaunama idelaii tiek pat Ah neziureint koks tai akumuliatorius.
taip kad Ah nekinta nuo iskrovimo sroves, bet uztai kinta Wh nes didesne srove - daugiau nuostoliu |
|
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 18, 10:25 |
|
|
|
Digix rašo: |
Markas rašo: |
Jei akumuliatorius 12Ah, tai tokia talpa bus, jei iškraudinėsi 0,6A srove, 20h. Jei iškraudinėsi didesne srove, talpumas žymiai mažės. |
cia teoriskai kaikas neatitinka.
elektronu skaicius yra toks pats kaip molekuliu skaicius plokstelese
todel nesvarbu ka bedarytum ampervalandiuz kieki negali keistis. nes nera imanoma pakeisti molekuliu skaiciu plokstelese. nebrnt josms susiodevint.
ta patvirtina dalykas kad pakraynant ir iskraunant ideliai sunaudojama gaunama idelaii tiek pat Ah neziureint koks tai akumuliatorius.
taip kad Ah nekinta nuo iskrovimo sroves, bet uztai kinta Wh nes didesne srove - daugiau nuostoliu |
Ėėėėė.... atsargiau! Paskaityk nors viena švino akumuliatoriaus datasheeta, paėmiau pirmą pasitaikiusį:
http://sealake.manufacturer.globalsources.com/si/6008802449598/pdtl/Sealed-lead-acid/8831041952/Value-Regulated-Lead-Acid-Rechargeable-Battery.htm
Characteristics:
Discharge characteristics: 25 degrees Celsius
5 min. discharge rate of 51.4A to 1.50V/cell, capacity: 5.14Ah
15 min. discharge rate of 22.9A to 1.50V/cell, capacity: 5.73Ah
30 min. discharge rate of 14.8A to 1.60V/cell, capacity: 8.63Ah
1 hour discharge rate of 9A to 1.60V/cell, capacity: 9.9Ah
2 hour discharge rate of 5A to 1.60V/cell, capacity: 11.25Ah
Temperature dependency of capacity (20 hour rate):
40 degrees Celsius, 102%
25 degrees Celsius, 100%
0 degrees Celsius, 85%
-15 degrees Celsius, 65%
Self discharge (25 degrees Celsius):
Residual capacity after standing 3 months: 90%
Residual capacity after standing 6 months: 81%
Residual capacity after standing 12 months: 62%
Nuo skirtingos srovės susidaro skirtingo dydžio ir struktūros sulfatai, nuo didelės srovės - smulkūs ir labai tankūs, kurie trukdo elektrolitui pasiekti plokštelę, kas ir sumažina talpą (praktiškai). Teoriškai kas iš to, kad talpa kaip ir neturėtų keistis, bet jos negali paimti dėl labai padidėjusios vidinės varžos. |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 18, 15:13 |
|
|
|
Citata: |
Teoriškai kas iš to, kad talpa kaip ir neturėtų keistis, bet jos negali paimti dėl labai padidėjusios vidinės varžos. |
va cia ir priezastis kode atrodo kad talpa sumazejo, tiesiog didele srive anumuliatoriaus itampa gerciau nukrinta, ir paskutiniu Ah paimti nebeina.
bet jas paimti vistiek galima.
tas pats man buvo bandant licio akumuliatoriaus. issikrovusio akumuliatoriaus vidaus varza staigiai pradeda dideti ir jis nebeduoda sroves, bet jei srove sumazini galima paimti ta likusia talpa, kuri siaip nedingsta. bet visa tai vistiek aktualu tik prie dideliu sroviu.
va irodymui grafikas is kurio matosi kad talpa vienoda prie betkurios sroves
Dar vienas pastebejimas is mano testu, kad licio akumuliatorriai ir gal but is svino taip pat ,nepraranda savo talpos kai susidevi, o mazeja ju srove. taip kad prie dideliu galingumu jiems itampa staigiai krinta ir atrodo kad akumuliatorius baigesi, bet nedidele srove ji gali dar daug iskrauti. |
|
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 19, 15:47 |
|
|
|
O norint pareguliuoti variklio apsukas tai tai reikia keisti įtampa (kartu ir srovę) paduodamą į varikliuką ? Ir aš su reguliatoriumi į varikliuką paduosiu mažesnę įtampą, tai prieš reguliatorių srovė imama tokia pati bus ? |
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 19, 15:52 |
|
|
|
jei paduosi itampa su apkrova t.y. ant varikliuko bus 5,6,...12v atitinkamai mazes apsukos |
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 19, 15:58 |
|
|
|
Aišku. Ir kaip tai galima būtų įgivendinti ? Ir be to, jei varikliukas sukasi lėtai (maža įtampa) srovė bus prieš reguliatroių įmama tokia pat lyg varikliukas suktusi pilnu pajėgumu ? |
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 19, 16:31 |
|
|
|
na kaip, reikes tranzistoriaus galingo, kad laikytu [praktiskai cia] pakrauto pilai akumo ir tarkim uzstabdyto variklio imama srove [cia priklauso nuo variklio]. tranzistoriu valdysi patenciometru, pasikus iki galo reiktu ,kad grandine susijungtu pilnai, na ir viskas, pasizaidimui kaip ir pakaktu |
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 19, 16:34 |
|
|
|
grecio valdymui reikia galingo buck konverterio (impulsinio stabilizatoriaus)
prie gaminant reikia zinoti kokia reikalinga srove ir itampa tada susirasti reikiama mosfeta ir pasirinkti valdymo mikroshema.
vietoje droselio galima naudoti pati varikli, bet sumazes NK ir variklis cyps |
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 19, 16:38 |
|
|
|
nemanau, kad jie des koki galinga varikli. jei pasizaidimu pakaktu ir paprasto reguliatoriaus ,kad tik siek tiek pavyktu apriboti tam tikrose ribose varikliukui srove |
|
|
|
|
|
Elektra varomas dviratis |
Parašytas: 2007 10 19, 18:35 |
|
|
|
O be to kaip bus su naudingumu ? Jei variklis suksis lėčiau, tai dirbs ilgiau su tuo pačiu akumuliatoriumi ? |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|