 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 01, 20:46. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » asinchroninis variklis
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 03, 22:10 |
|
|
|
trifazis asinchroninis variklis,outrund(4 magnetų poros,galima pakeisti į 8poras,rotoriaus D27mm) U 24V, 8A reguliuojamas rpm1500 - 60000, darbinė T +20C,sterilizacija T +135C,maitinimas iš tinklo U 220V.Reikalingas U 24Vįtampos ( į trifazę) ir dažnių 20-400 Hz keitklis. Man žinomi pramoniniai keitikliai netinka,gal kas susidūrėte su panašia problema,prašau pagalbos. |
|
|
|
|
 |
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 04, 09:59 |
|
|
|
tinka iš žeminančio transformatoriaus kintama U24V 50Hz,varikliukas sukasi rpm2800,reikalingas dažnių reguliatorius U24V, 20-400 Hz tam kad keisti rpm. Varikliukas skirtas medicinos tikslams,vienas gedimas-viena gyvybė,geriausiu atveju sunkus invalidumas,yra atsarginis variantas-antras komplektas,bet prarandamas laikas,pasekmės skaudžios.Mano kuriamas kitos kartos variantas su bekolektoriniu varikliuku,pastovios srovės varikliukai dirba iki metų ir dylantys šepetėliai užkemša varikliuką ir jis sudega pačiu netinkamiausiu laiku.Šiuo metu paplitusios pneumatinės sistemos,bet turbinėlės irgi turi daug bėdų,be to panaudoto oro problemos,filtrai,galingumo praradimai ir daug kitų.
Būčiau dėkingas už bendradarbiavimą,
Pagarbiai, Strujus. |
|
|
|
|
 |
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 04, 15:11 |
|
|
|
ir nebijai uziismti tokiu pavojingu projektu?
vistiek kazkada suges ir tada tave paduos i teisma miliomui litu.
kadangi variklis su magnetais, nelabai suprantu kaip galima naudoti dazniu keitikli? ten turbut BLDC variklis kuri reikia valdyti atitinkamu kontroleriu o ne kazkokiu daznio keitikliu.
pagrindinis tokiu varikliuku privalumas labai tylus veikimas, todel as irgi juos megstu, o paprasti su sepetukais labai nervoja. |
|
|
|
|
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 04, 15:35 |
|
|
|
Vėl keliu tą patį klausimą. Koks esminis skirtumas tarp sinchroninio ir BLDC variklio? Apie daviklius nekalbėkim. |
|
|
|
|
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 04, 16:47 |
|
|
|
Sinchroninis variklis sukasi pastoviu dažniu, tiesiogiai priklausančiu nuo maitinimo dažnio. Asinchroninis variklis praranda apsukas (pasireiškia slydimas) dėl apkrovos.
Sinchroninio variklio rotorius padarytas iš nuolatinio magneto, kartais iš elektromagneto maitinamo per šepečius.
Asinchroninio variklio rotorius tėra trumpai sujungta ritė. |
|
|
|
|
 |
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 04, 16:59 |
|
|
|
str rašo: |
Vėl keliu tą patį klausimą. Koks esminis skirtumas tarp sinchroninio ir BLDC variklio? Apie daviklius nekalbėkim. |
veikimo principas galima sakyti toks pat, bet konstrukcija ir pajungimas kitokie.
sincroninis variklis turi zadinimo apvija, kurios negalima pakeisti pastoviu magnetu, nes tada negalesi sureguliuoti variklio itampos ir grecio santykio.
dazniausia itampa priderinama prie greicio.
BLDC variklis turi pastovius magnetus todel jam reikia paduoti itampa teisingai atitinkancia greiti ir apkrovima. paprastai kontroleris greiti priderina prie itampos. o paskui kita shema valdo itampa kad nustatyti greiti.
sincroninis variklis dali buti panaudojamas kaip BLDC, bet BLDC negali buti naudojamas kaip sincroninis. nebent kazkokiu budu tikslia reguliuosi jo itampa ir greiti, bet tada jau tu turesi BLCD variklio kontroleri. |
|
|
|
|
 |
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 04, 19:35 |
|
|
|
pakankamai keistas noras suximitsinti kazka ir kad nesugestu.....
Cia gi rimtas reikalas.
Viskas jau sukurta ir sertifikuota. Kaina 2500 eur rajone. - domina parasyk i PM duosiu nuoroda.
O guoliai ar laikys daugiau nei metus? prie 20000 sukiu - netikiu.
Beje turiu panasu keitikli komplekte su varikliu. sukasi iki 90000. Srove panasi. Bet tokiam reikalui negarantuociau 100% veikimo. cia turi buti 200% maziausia. |
|
|
|
|
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 04, 19:44 |
|
|
|
idomu kas ten per nenrmalus darbas kad gedimas tokia tragedija?
nu atrodo sugedo paemei atsargini ir pabaigei. jsi dingo elektra imi rankini.
nors jei naudojama normaliai elektronika negenda. dazniausia laidai nuluzta arba kitokia mechanika sugenda. |
|
|
|
|
 |
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 04, 20:37 |
|
|
|
esu maloniai nustebintas,matomai ne vien man aktuali problema. Tokie varikliai senai ištyrinėti tik dėl valdiklių sudėtingumo rečiau naudojami. Medicinoje naudojamus kolektorinius varikliukus gamina šveicarai,statorius iš dvigubo lieto magneto,išorė ir centrinė dalis,inkarėlis istrižai suvyniotos dviem sluosniais vijos ir užlietos temp atsparia medžiaga,išvesti galai į kolekt ir centrinę ašį,tarpas tarp stat ir ink apie 0,5 mm,varikl D24mm,L70mm, įmontuotas į gręžtuvą, kuris telpa chirurgo delne,įrankių komplektas naudojamas sanarių implantavimui ir širdies chirurgijoje,operacijų laikas labai ribotas ir bet kokie sutrikimai nepageidautini.Lietuvoje eilutė operacijoms apie 30000 pacientų,laukti virš 3metų.
Mano kuriamas varikliukas panašus į aviamodelių,žiūr google bekolektoriniai varikliai,iš ten tiktų kontroleriai,bet jie valdomi radio bangomis,bus trikdžiai kitoje aparat,reikėtų spec signalų generatoriaus,gal kas turite šioje srityje patirties.
Pagarbiai. |
|
|
|
|
 |
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 04, 20:58 |
|
|
|
to Vytas S, kažkas ir tuos sertifikuotus sukūrė, bet ne apie tai,tai specialus tikslinės paskirties varikliukas,jų reikėtų keletos dešimčių pakeisti tuos gražius sertifikuotus šveicariškus,tinkančius inteligentiškai rankai ir atitinkamai priežiūrai. Darbo laikas paroje užtrunka maždaug pusvalandį,taigi metus nesisuka,bet ir to užtenka kad nuo dylančio kolektoriaus užsiterštų,taigi reikia bekolektorinio outrund (sukasi išorinė dalis,padidėja inercija,didesnis NVK,sukimosi momento jėga).
Galima ir nieko netobulinti,tiesiog pirkti kitų gaminius tik problema ta kad plona lietuviška piniginė o gyventi tai norisi:) |
|
|
|
|
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 04, 23:32 |
|
|
|
Aš tai kažkaip nematau problemos..
Paimat paprastą asinchroninį variklį.. Na o trifazį kontrolerį padaryti tikrai nėra sunku - kiekvienas rimtesnis elektronikas padarytų.
P.S. Visai mielai užsiimčiau, jei neturėčiau ką veikti ir pinigai būtų normalūs. |
|
|
|
|
 |
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 04, 23:54 |
|
|
|
as manau nera ko per daug ir kurti kazka, imi avimodelio kontroleri vietoje radiovaldymo primontuoji potenciometra greiciui arba kokia klaviatura
ir idealus variklis gatavas. tik jei medicinoje ji kas sterilizuoti sugalvos bus blogai neodiminiai magnetai jei pakaitinsi iki 100C neteks savo magnetiniu savybiu.
del 200% patikimumo galima antra atsargini kontroleri pastatyti, perkisai stepseli ir toliau viskas veikia, manau 15sek uzdelsimas nesukels baisiu pasekmiu net smegenu operacijoje.
o BLDC varikliukas pats savaime tai beveik nesusnaikinamas ir sukimo momenta turi didesni us asincroninius o valdymas gal net paprastesnis.
varikli ir kontroleri galima arba nusipirkti arba gaminti paciam, manau nupirktas bus gal net patikimesnis, nes gerai isbandyti. bet ir pagaminti nera dideles problemos. |
|
|
|
|
 |
 |
Re: asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 05, 12:25 |
|
|
|
Strujus rašo: |
trifazis asinchroninis variklis,outrund(4 magnetų poros,galima pakeisti į 8poras,rotoriaus D27mm) U 24V, 8A reguliuojamas rpm1500 - 60000, darbinė T +20C,sterilizacija T +135C,maitinimas iš tinklo U 220V.Reikalingas U 24Vįtampos ( į trifazę) ir dažnių 20-400 Hz keitklis. Man žinomi pramoniniai keitikliai netinka,gal kas susidūrėte su panašia problema,prašau pagalbos. |
kas konkreciai netinka pramoniniuose daznio keitikliuose?
Jei tai isejimo itampa, tai butu, manau, idejus darbo, galima perdaryti toki keitikli , kad jis duotu tavo reikalaujama 24V itampa, daugiausiai perdaryti isejimo kaskadus reiketu.Kurti nuo 0 savo keitikli, manau , visai neracionalu, o pramoninis yra isbandytas (ir dauguma galimu projektavimo klaidu jau iissprestos) |
|
|
|
|
 |
 |
asinchroninis variklis |
Parašytas: 2007 07 05, 16:03 |
|
|
|
,ačiu už patarimus,bandysiu pasinaudoti kontroleriu iš aviamodelių parduotuvės,kiek žinau žaislinės konstr daromos iš detalių nepraėjusių kontrolę,bet čia tikslių parametrų kaip ir nereikia,varikliuką reikės daryti, ferogeležį turiu,magnetukus galiu paimti iš sertifikuoto spec medprietaiso, kaitinau kelis ciklus parametrai nesikeitė,visa kita smulkmė padaroma. Pradžiai bandysiu paduoti įtampą iš tinklo,žiūrėsiu kas gausis,turėtų įsisukti iki 2800 rpm,vėliau kontroleris,čia mano silpna vieta,tam turiu gražaus laiko,nepavyks, žemė nepradės suktis į kitą pusę,kas nors visvien tai padarys. Paskaitinėjau kitas temas,esu maloniai nustebintas,elektrovežio kūrėjams pasiūlyčiau DC variklių pasižvalgyti Klaipėdoje,laivuose yra daugybė panašių variklių, ekstremaliose autonominėse išbandyti,patikimi. Žvalgytis Vakarų laivų remonto įmonėje,komisinėse taip pat galima rasti už priimtiną kainą. Dėl akumuliatorių reikėtų pasidomėti Šveicarijos Moksų Akademijoje,1986m pažinojau tokį senuką,jo sukurti akum PK dėžės dydžio suko 100 KW variklį,dabar tikriausia jie jau turi didesnės talpos.
Truputį apie save:gyvenu Klaipėdoje,prof laivų statyba,medicinoje atsiradau dėl artimujų,sąnarių implantacija prasidėjo Klaipėdoje,kartu ir mano bendradarbiavimas,taip kaupėsi žinios,man 70.
Pagarbiai,
visiems kūrybinės sėkmės,tikiuosi bendradarbiavimo. |
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Fun football drills
Football Training Equipment,
Defending drills football,
Kids football training kit |
|

|
 |