|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 27, 06:40. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Vykdomi projektai » Lietuviško elektromobilio idėja
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 11, 00:12 |
|
|
|
Jei as gyvenciau dar 100 metu, tai cia uzsukes vis ta pati skaityciau...
Jus cia baikit tas baikes...80 km...kam reikalingas suo ant lenciugo ? Taip, pasakysit, i darba, ir atgal...O jei bast, arba pagal siu dienu mada- pyst, man siandien reikia 300 km, ir tuoj pat, ...ir po to tuoj atgal....ir dar kur... Kas pakraus mane per minute...niekas.Pagyvenkit dar 100 meteliu, sulaukit kitu akumu technologiju, tada gal kas ir iseis...Siai dienai tik el.dviratis....ir tai nelabai apsimoka.... |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 11, 17:28 |
|
|
|
yra gi mazausiai du neblogi sprendimai.
vienas vezotis benzinini/dyzelini generatoriu. arba isidet prie reikalo. privalumas tame, kad generatoriams nereikia didelo apsuku diapazono - taigi galima naudot zenkliai ekonomiskesnes konstrukcijos vidaus degimo varikli, nei reikia paciai masinai.
kitas sprendimas, prisikabint priekaba - akuma
siaip cia geriausia butu kompleksiniai sprendimai, nes energija akume brangus dalykelis net ir litis. bet turint akuma ir privatu nama/garaza galima kol nevazinej kaupt energija pvz saules baterijomis ant stogo ir panasiai. ir taip mazint ne tik vazinejmo savikaina, bet ir pacios energijos pirkimo savikaina.
P.S. - cia buvo tikrosios energetines nepriklausomybes propagandine reklama |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 12, 02:47 |
|
|
|
prmasis varisntas vdinasi hibridas ir tai jau gaminama masiakia ir gali nusipirkti parduotuveje.
antras varisntas nesamone, nes akumiuliatrorius ir be prie abos telpa bagazineje. tik va kainuoja tiek daug kad vien del kainos negali isdeti pakankamai. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 12, 14:43 |
|
|
|
digix
hybridas yra kai gali vaziuot abieju tipu varikliais tiesiogiai. va tokus ir gamina.
sudvigubinta transmisija ir nieko is to gero nera.
kai vaziuoji tik elektros varikliu ir naudoji dyzelini ar benzinini generatoriu, cia yra joks ne hybridas. ir tokiu gaminama labai mazai. as rasiau apie pastaruosius. isimk akuma ir praktiskai nebepavaziuosi, nes generatorius tiesiogiai neuztikrina pilnos jegos.
hybride gali vaziuot ir be akumo.
visa perdavimo transmisija skiriasi is esmes, nors tu kai grynas elektronscikas - tai gal nelabai ir suprasi problema tame, kad mazai dar konstruota transmisiju grynai elektriniams variantams ir nera dar nusistovejusiu sprendimu. ta prasme nepanaudotas elektrinio variklio potencialas. paziurek kiek visokiu formules lenktyniu yra kur su vidaus degimo varikliais. ir kiek su elektriniais? dar praeis geru 20 metu, kol vien agregatu gamyba isisiubuos iki pilnavertes.
ta serija tai maciau, ten gerai parodo problema su cypimu va sitas dalykas irgi nenusistovejes, ir dar nera normaliu standartu. rozete kol kas tik pasitvirtino |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 12, 15:23 |
|
|
|
Kiek zinau yra bent jau kuriami automobiliai su elektrine transmisija taip kad pavaru dezes nebutu o nuo variklio i ratus judesys perduodamas elektrine sistema zinoma toks daiktas turi ir papildimus akumuliatorius bet ju tikslas daugiau tam kad variklis dirbtu optimaliu galingumu kur jo NK maksimalus.
tai kaip tu pavadinsi toki daikta?
as nemanau kad reikia skirtingu pavadinimu visiems vairntams jei automobilis vasiuja su elektra ir benzinu tai jis hibridinis betkokiu atveju neziurint kaip ten padaryta. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 12, 20:38 |
|
|
|
cia tik tavo poziuris.
jei bus tik atskira rato pavara - tai bus tik mazgas. menuleigiai pvz tokie yra sukurti
pvz yra dzipai, kurie turi elektrine lebiodka. ir pvz istraukus lebiodkos trosa, pririsus prie medzio ir vien tik su elektra tuo dzipu galima vaziuot. bet niekas nevadina ju elektomobiliais, arba hybridais - nes elektrine lebiodka visi supranta kaip atskira mazga - pribombasa, o ne pilnaverti automobili.
elektromobilis tik kai yra pilnaverte sistema varoma elektra, hybridas kai pilnavertes sistemos dvi ir kazkuri dalis dubliuojasi, nors tai ir nebutina. jei taip nevartosi savoku - gali likt nesuprastas . na nebent tu megsti dviprasmybes ir pudrint cia kitiems smegenis |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 12, 22:31 |
|
|
|
Digix rašo: |
Kiek zinau yra bent jau kuriami automobiliai su elektrine transmisija taip kad pavaru dezes nebutu o nuo variklio i ratus judesys perduodamas elektrine sistema zinoma toks daiktas turi ir papildimus akumuliatorius bet ju tikslas daugiau tam kad variklis dirbtu optimaliu galingumu kur jo NK maksimalus.
tai kaip tu pavadinsi toki daikta? |
Transaxle. Ir tai jau seniai sukurta ir gatvėmis važinėja - Prius. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 12, 23:27 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
cia tik tavo poziuris.
jei bus tik atskira rato pavara - tai bus tik mazgas. menuleigiai pvz tokie yra sukurti
pvz yra dzipai, kurie turi elektrine lebiodka. ir pvz istraukus lebiodkos trosa, pririsus prie medzio ir vien tik su elektra tuo dzipu galima vaziuot. bet niekas nevadina ju elektomobiliais, arba hybridais - nes elektrine lebiodka visi supranta kaip atskira mazga - pribombasa, o ne pilnaverti automobili.
elektromobilis tik kai yra pilnaverte sistema varoma elektra, hybridas kai pilnavertes sistemos dvi ir kazkuri dalis dubliuojasi, nors tai ir nebutina. jei taip nevartosi savoku - gali likt nesuprastas . na nebent tu megsti dviprasmybes ir pudrint cia kitiems smegenis |
nu baik tu nesamones. kam tokie dalykai rupi jei daiktas vaziusoja nuo baterijos ir nuo benzino tai hibridas.
ir nereiakia cia kazkokiu iskrypusiu terminu kurti. nes zodis hibridas reiaksi kad aiktas naufddija keleta principu.
analogiskai jei automobilis turetu raketini varikli + paprasta irgi butu hibridas.
tas tesminas nera toska siutas kad juo galetum vadinti tik automobilius kuriu kaitysis ratas varomas elektta o desinysis benzinu. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 12, 23:27 |
|
|
|
circuit rašo: |
Digix rašo: |
Kiek zinau yra bent jau kuriami automobiliai su elektrine transmisija taip kad pavaru dezes nebutu o nuo variklio i ratus judesys perduodamas elektrine sistema zinoma toks daiktas turi ir papildimus akumuliatorius bet ju tikslas daugiau tam kad variklis dirbtu optimaliu galingumu kur jo NK maksimalus.
tai kaip tu pavadinsi toki daikta? |
Transaxle. Ir tai jau seniai sukurta ir gatvėmis važinėja - Prius. |
kiek zinau Prius yra tipinis hibridas. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 13, 11:38 |
|
|
|
dekuj uz linkus. tikrai ydomu paziuret ir pasijuokti ypac ish tu crash testu .
Ish pradziu sake kad ju nereikia daryti jei kebula panaudoji gatava, bet del shou tikrai vertejo padaryti.
Tuom paciu skaudu ziuret zinant kiek ta laida ziuri eiliniu zmogeliu pas kuriuos dar ziniu apie elektromobilius apskritai nerasta.
Jei jie nebutu ish anksto nusistate priesh elektromobilius viskas manau pakryptu visai i kita puse ir atrodytu visai prieshingai.
Mane tiesasakant nustebino ant kiek tos ju dvi kaires rankos kreivos su kuriom jie taip stengdamiesi pasigamino tokia transporto priemone.
Su tesla jie ten irgi pasuko truputy y sau reikiama puse
Niekad nesako kokios kuro sanaudos tu ju kibiru kuriuos po ta trasa tampo tokiu tempu. |
|
_________________ Hard work has a future payoff. Laziness pays off now |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 13, 18:27 |
|
|
|
arna rašo: |
Niekad nesako kokios kuro sanaudos tu ju kibiru kuriuos po ta trasa tampo tokiu tempu. |
Kažkuriam sezone sakė, kad evo 8 pasiekė rekordą 84L/100km jų trasoje, dabar gal ir pagerino kas nors |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2012 01 28, 18:32 |
|
|
|
Nelabai elektromobilis, bet vis tik...
Mūsų kurtas Emus BMS montuojamas į elektrinį, visiškai naują katerį... |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|