|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 19, 02:45. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » Elektromobilis
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 06, 20:07 |
|
|
|
nesakau ash kad y tukstancius toks tiuningas neishlipa, galima ish bedos ir su starteriniais vaziuot, tik reikia stengtis kad srove butu imama kuo mazesne ish ju (pakankamai daug prikraut ju), nes jei "dragini" y stacius kalnus tai tada ju efektyvumas krenta smarkiai.
kas liecia del tu pasaku kad jie nelaikys.. tai kiek man teko varinet naujus starterinius netgi iki 90% ishkraunant jie pakankamai gerai laikosi jei :
1. nelaikai ju ishkrautu per ilgai
2. neperkrauni
3. stengiesi daryti daugiau nepilnu ishkrovimo pakrovimo ciklu
4. dapili vandens (jei aptarnaujami)
ash cia kalbu apie tuos pigiausius kuriuos galima rasti starterinius
Variklis turi but bent 10KW, kitaip gali susikurenti
kas liecia reguliatoriu DC varikliui ten pagrindas IGBT tranzistoriukas
visa kita tik smulkios pigios dalys
jei sankaba yra galima ir su kontaktoriais keliais suzaist , tik kamshty
stovint reik padirbet su kojom tada.
Shepetukai variklyje dirba zhymiai tyliau nei guoliai , deze ar bildanti pakaba, ir ish vis reik ten gerai ysiklausyt kad izhgirstum kanors tokio ish po kapoto. |
|
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 09:45 |
|
|
|
Sepeciai tikrai triuksmo nekelia. bent jau tokio , kad girdetusi salone is po kapoto. Cia visiska nesamone. O sepeciu resursas - 1000-2000 valandu. Per tiek laiko galima nuvaziuoti 40000-100000 km. ir pakeitimas kainuos pigiai.
O del sudegimo- jei kontroleris su sroves ribojimu tai ko tam varikliui sudegti? galu gale termo davikli uzdedi ir visada zinosi kokia temperatura.
Gero straterinio kaina yra lygi traukos baterijos kainai.
susipazinimui su kaina:
http://www.alekora.lt/index.php?psl=gilus
Del starteriniu panaudojimo. Remiuosi realiais ispudziais ir eksploatacijos patirtimi:
"Новость главная: после анализа ситуации с применением стартерных АКБ, можно прийти к закономерному выводу- в качестве тяговых они себя не окупают!"
Placiau:
http://www.evr1.by.ru/
IGBT ten ne visai tranzistoriukas - o tranzistorius didelis . arba kruva lygegreciai . Turiu realia shema PWM 120V 400A kontrolerio. Nesudetinga.
To Digix :
"jei tu kalbi apie variklio pakeitima elektriniu + akumuliatorius + reostatas nuo siuvimo masinos vietoje gazo pedalo, tai kur cia elektronika?"
Geda butu deti nuo siuvimo masinos pedala darant toki daikta. O elektronikos cia sociai. Ir jegines.
To arna:
ar jau yra kokiu praktiniu pasiekimu sioje srityje? |
|
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 11:13 |
|
|
|
Dekui uz linka alekora.lt .. kazkaip jo dar nebuvau mates, bet visgi manau
kad geriau uz ta kaina tris kart pakeist paprastus pigius, negu pirkt viena kart ir tiketis su jais vaziuot labai ilgai.
Tai gaunasi daug lengviau piniginei, juolab jei nori kazhka keisti pvz donora, ytampa ar varikly nereikia melzhti tu brangiu batareiku kol atsipirks.Perdaug tobulai vistiek pirma kart nesigauna.
IGBT tranzistoriuku turiu CM600-24H naudotu, galvoju shy kart toky statyt vietoj kontaktoriaus
jei turi valdymo shemyte ... mane domina ta dalis kur vadinama jo draiveriu .. jei teko tokia paturet butu malonu jei pasidalintum su manim
varikliui sroves nepriribosi jei reikia mint y kalna niekam nesimaishant po ratais
rotoriaus temperatura matuot shiek tiek sunkoka, o ataushinti ji galima tik oru.Jeigu rotorius melynuoja tai jokios termo reles ant statoriaus nepades.
O patirties ash shiek tiek turiu, kitaip nebuciau toks uzhsideges |
|
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 11:56 |
|
|
|
jei maitinimo itampa maziau 100v tai kartais labiau apsimoka mosfetai nei igbt jei itampa tik >50v tai tik mosfetai. (siuo metu as gaminu BLDC kontroleri mazo galingumo)
mosfetu arba igbt galima gana pigiai gauti per ebay arba lemonoje galima sudeti kokius 10 lygegreciai 200A valdymui bus kaip tik. nors jau jei naudojant tranzistorius nedaug betruksta iki BLDC variklio, kurio ausinimas daug lengvesnis nei to kur apvijos rotoriuje. todel galingumas nebera didele problema.
IGBT ir mosfetus valdyti labai lengva tereikia paduoti 10V kad ji ijungti ir kazkur 0V kad isjungti. valdymo shemu tikrai pakankamai internete, galima rasti ir mikroshemu, bet turbut neapsimoka, tai tiesiog dideles sroves dvitaktis stiprintuvas kuris turi greitai paktauti arba iskrauti valdomo tramzistoriaus bazes kruvi. |
|
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 17:21 |
|
|
|
Shema paimta is ankciau mano pamineto saito:
http://www.elektromobile.narod.ru/irn/irf3710/shema.jpg
Nors atrodo paprastai, bet as sutinku su autorium "
Схема содержит 2 микросхемы и 7 полевых транзисторов, расчитана на продолжительный режим при напряжении до 100В и токе до 400А. Несмотря на простоту схемы, настройка ее представляет значительные трудности: наличие паразитных коммутационных помех, возникающих при сильном токе.
[color=red]Поэтому постройку и наладку регулятора должен производить квалифицированный специалист. [/color]
микросхемы: основная МС33033, другая МС33153
полевые транзисторы IRF3710
без документации на полевые транзисторы и микросхемы привод не построите и не настроите
резисторы, помеченные зездочкой требуют подбора номиналов
можность всех резисторов - 0,125
обязательно использование контактора
питание +15В можно взять из первого аккумулятора блок АКБ
под силовые транзисторы требуется массивный теплоотвод "
Patirtis parode - jei nei karto nieko panasaus nedarei - vargiai ar pasiseks is pirmo karto.
Del tranzistoriu draiveriu - kiek teko zaisti su mikroscheminiais - rezultati nebuvo labai geri. Daugoka visokiu pasaliniu veiksniu. Is diskretiniu elementu geresni rezultai (bent man).
O Cia ukrainieciai gamina.
Nera brangu. 452 $. Komplekte bateriju matuoklis.
http://www.kometa.com.ua/impreg.shtm |
|
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 17:46 |
|
|
|
Niekaip nesuprantu ko jau turi buti blogi rezultatai su mikroshemosm?
zinoma jei nori valdyti 10 lygegreciai tranzistoriu, sunku bus rasti tinkama mikroshema, reikes tranzistoriais pastiprinti. vienam tranzistoriui reikia keliu amperu valdymo sroves, o jei ju daug tai tike pat kartu daugiau.
siaip as esu su tom problemom susidures, nors ir ne tokiuose galingumuose, bet nera taip jau sunku, svarbiausia gera draiverio shema ir apsauga nuo perkaitimo ir uztrumpinimo, kitaip viskas gali sudegti.
ta shema kur prodei tai gana keista. nautoti BLDC variklio valdymo mikroshema kaip itampos stabilizatoriu atrodo gana nenormalu kai tam yra daug labiau tinkamu mikroshemu, pvz uc3844 turi apsaugas nuo per zemos itampos ir uztrumpinimo. ir kainuoja nedaug, bereikia keliu pigiu detaliu ir tranzistoriu ir turi visa stabilizatoriaus shema su visom apsaugom |
|
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 18:36 |
|
|
|
kur nupirkti MC33033 arba MC33035. |
|
_________________ Pagrindinė mokamos medicinos užduotis - aštrų skausmą paversti chronišku. |
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 18:43 |
|
|
|
niekur tokiu negausi, jos gana specifines, ir cia panaudotos ne pagal paskirti.
kazko panasau gamima CDrome rasti, bet daryti tokia shema tai tikra nesamone |
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 19:00 |
|
|
|
gavau viena, bet 60lt mokejau. baltarusijoj gamina, ncv33035 pavadinimu, 1,5 $ kainuoja. bet kaip is ju paimti?
p.s. cia pries metus tiek kainavo. |
|
_________________ Pagrindinė mokamos medicinos užduotis - aštrų skausmą paversti chronišku. |
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 19:03 |
|
|
|
idomu kam tau jos prireike? uz 60 lt visas 300A stabilizatorius iseina su 6 galingais mosfetais |
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 19:26 |
|
|
|
trifazi varikliuka pasileist norejau, kvalifikacija pakelt .
o tas 300A uz 60 lt gali dirbti nuo 40V ? man nepavyko rasti . |
|
_________________ Pagrindinė mokamos medicinos užduotis - aštrų skausmą paversti chronišku. |
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 20:00 |
|
|
|
nereikai ieskoti brangiu ir galingu mosfetu kai yra pigus ir vidutionio galingumo.
pvz
http://www.lemona.lt/lemona/servlet/ItemDetailsServlet?id=50967492&type=ORDERING
kaina 5lt sudedam 10 lygegreciai ir be vargo bus 500A (bet tik 40v max)
galima rinktisd ir kitoius, svarbu kad butu kuo pigiau o jei reikes sroves lygegreciai galima sujungti.
tai va jei itampa 36v srove 500A kaina bus tokia
10tranzistoriu po 5lt 50 lt
mikroshema uc3844 2lt
keletas tranzistriiu varzu ir kondensatoriu kokie keli lt kuriu nekaicuosim
jei itampa netinka galima kitokiu tranzistoriu pasieskoti
http://www.radiobox.ru/semic/transist/a1675.php
svarbiausas parametras ne tranzistroiaus srove o varza kuo ji didesne tuo didesne bus srove. paprastai tranzostroiui nurodyta srove turi butu bet 7-10 kartu didesne uz ta kurios reliai reikes. |
|
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 20:33 |
|
|
|
aciu uz nuoroda. info paieska mano silpnoji vieta. man nepavyko surasti
kito Brushless DC Motor Controller veikiancio su holo davikliais ir galincio
tiesiogiai valdyti mosfetus prie 40v maitinimo. |
|
_________________ Pagrindinė mokamos medicinos užduotis - aštrų skausmą paversti chronišku. |
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 20:44 |
|
|
|
kazko nesupratau arba tu nesupratai uc3844 tai ne motoro kontroleris tai itampos-sroves stabilizatorius. taip galima tik paprasta morora valdyti, jei nori brushless tai reikia visai kitaip daryti su kitokiom mikroshemom, ir daugiau tranzistoriu.
kaina tai iseina tokia, trifazis draiveris kazkur 20lt
arba 3 vienfaziai draiveriai po 5lt
paskui kontroleris dazniausai su procesorium, apie 10lt
arba speciali mikroshema irgi panasi kaina, tik sunkiau gauti
BLDC kontroleriu shemu yra gana daug RC modeliu varikliams kurias su nedideliu pakeitimu galima pritaikyti kam tik nori |
|
|
|
|
|
Elektromobilis |
Parašytas: 2007 02 07, 21:40 |
|
|
|
Digix rašo: |
BLDC kontroleriu shemu yra gana daug RC modeliu varikliams kurias su nedideliu pakeitimu galima pritaikyti kam tik nori |
buciau dekingas jei mestum nuoroda. |
|
_________________ Pagrindinė mokamos medicinos užduotis - aštrų skausmą paversti chronišku. |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|