|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 14, 00:34. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » nekrauna pilnai akumo
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 13, 23:16 |
|
|
|
tlc 70. Nepakrauna pilnai akumuliatoriaus, krovimo metu itampa buna tik 12.5v, kai variklis isjungtas 11.7v. Ilgiau pavazinejus su ilgomis sviesomis akumas isikrauna visiskai. Bedos ieskoti kur? Itampos reguliatoriuje ar generatoriuje? Ir kaip pasitikrinti tai? Gal kaskas jau susidures buvo?
Aciu visiems uz atsakymus Beja sita tema turbut veliau praplesiu, kadangi su sia masina reikia ispresti dar daug elektronikos bedu Kadangi ji 20m senumo, paguoda ta kad elektronikos nedaug, fuuf... Na bet dabar reikia issiaiskinti su akumu |
|
_________________ Svarbiausia kas viduj, o ne grazi isore...
Skype - Mendiis |
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 13, 23:22 |
|
|
|
Uzluzo kompas ir susikure dzi temos kaskaips Viena jei galite istrinkit |
|
_________________ Svarbiausia kas viduj, o ne grazi isore...
Skype - Mendiis |
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 13, 23:26 |
|
|
|
a kokia masina?
Jei nekrauna kaip ir automatiskai keiciasi reguliatorius generatoriaus. Neveikimo priezastis - nusideveje sepetelei, durna schema.
Paciam generatoriuje ner kam gest, nebent pacios rites atsiklibina... |
|
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 13, 23:32 |
|
|
|
Rasiau gi masina, tlc = toyota land cruiser Na schemos ten nera visai jokios, taip kad ji ir durna buti negali. O kaip patikrinti itampos reguliatoriu ir itampos reguliatoriaus rele? Gal jie kalti? Ar tiesiog sepeteliai generatoriaus?
Nes kai krauna tai itampa buna tik 12.5 v, su nedirbanciu varikliu tik apie 11,5v. o jei vazineji ilgiau su ilgom sviesom (ir keli papildomi halogenai) akumas numirsta taip kad neveikia net valytuvai, o uzgesus nebesiveda aisku |
|
_________________ Svarbiausia kas viduj, o ne grazi isore...
Skype - Mendiis |
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 13, 23:41 |
|
|
|
sepeteliai, reguliatorius yra vienam suduke, kuris atsisuka nuo generatoriaus ir keiciasi. - bet jauo taip daro ant normaliu generatoriu no offense
o del reles tai nezinau, tikriausiai cia ir bus tas reguliatorius, tik kitaip vadina... mano masinoj kaip ir nera RELES kuri atjunginetu generatoriu... |
|
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 13, 23:51 |
|
|
|
Greiciausiai kad tai bus tas reguliatorius, na kadangi dzipas tai iskeltas jis auksciau.
Tad manai jog sepeteliai? Blyn tai lupti dabar ta generatoriu ir vezti i kaskoki servisa kad sutvarkytu... |
|
_________________ Svarbiausia kas viduj, o ne grazi isore...
Skype - Mendiis |
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 14, 00:00 |
|
|
|
susirask masinos manuala, ten viskas bus aprasyta.
Na o jei neturi, tai ant generatoriaus turetu matytis reguliatorius, tokia tablete prisukta dviem varztais..
sepeteliai ir reguliatoriaus schema turetu eiti kartu vienu bloku, nusiimanciu nuo gneretoriaus... |
|
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 14, 07:17 |
|
|
|
Gerai paieskosiu nete manualo, nes orginalaus tai tikrai nera jau...
O negali buti kokio reguliatoriaus kuris reguliuoti krovimo itampa? Nes masina nesenai pirkta, gal cia taip jau buvo senai ta beda... |
|
_________________ Svarbiausia kas viduj, o ne grazi isore...
Skype - Mendiis |
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 14, 09:33 |
|
|
|
Reguliatorius ir yra prisuktas prie generatoriaus,tik neaisku kokios jis formos reikia imti generatoriu geriausiai,japoniskom daznai buna generatorius ant vienos asies su vairo stiprintuvo kompresoriumi,laikui begant sudyla tarp ju esantis salnikas ir skystis is kompresoriaus pasiduoda i generatoriu,tada irgi nebekrauna,bet degliojasi lempute,o gal lempute ten visai nedega,reikia patikrinti lemputes grandine ir pacia lempute ant skydelio. |
|
|
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 14, 09:35 |
|
|
|
isiimk generatoriu ir paziurek kaip atrodo (jei jis bus toks kaip auksciau paminejo - nebepadesiu, neturiu su juo patirties), ant jo vieno galo bus prisukta ir tariama rele ir reguliatorius (reg vienkartinis yra). Rele reikalinga suzadint generatoriu, jei uzvedus masina itampa kazkiek pakyla reiskia jis suzadinamas. Taigi ne rele kalta. Bus reguliatorius, ji nuimsi, nueisi i kokia generator/starter parduotuve, parodysi ir tau ja duos, jei nebus antikvaras jau.
PS katik pasiskaiciau:
medziaga apie generatoriu jei idomu, rusiskai
36psl
tik kad jai reiks djvu plugin |
|
|
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 14, 12:13 |
|
|
|
Japoniskiem generatoriams krovimo rele yra viduje generatoriaus taip kad norint prieiti reikes nuimti ir isardyti generatoriu gedimu ir be reles buna daug tai ir diodai ir apvijos ir tt. Pas japonus kartu su generatoriumi buna ne vairo stiprintuvo o vakumo siurblys bet cia tik dyzeliniams. Geriausia siulyciau nuvezti specialistams nes yra siokiu tokiu niuansu ir isardant ir surenkant. |
|
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 14, 12:39 |
|
|
|
Vidmantas 2 rašo: |
Geriausia siulyciau nuvezti specialistams nes yra siokiu tokiu niuansu ir isardant ir surenkant. |
Kas per niuansai ?
Hitachio isirinkau - surinkau (kelis kartus) bedu nepastebejau iki siol
gal konors nezinau ? |
|
|
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 14, 13:50 |
|
|
|
Jeigu uzvedus varikli bent kiek pakyla itampa lyginant kai variklis neuzvestas reiskias blogi angliukai. Yra l. paprastas budas patikrinti angliukus: tereikia tik testerio ir uzsivedancio automobilio
1.Uzvedi varikli
2.pamatuoji itampa ant akumo gnybtu;
3.ijungi sviesas, peciuko ventiliatoriu (kuo daugiau el. prietaisu)
4.matuoji itampa ant akumo gnybtu
-Jei itampos is 1. ir 4. vienodos - angliukai idealiai geri
-Jei itampa 4. mazesne uz itampa 1. - angliukai padile, ir kuo tas skirtumas didesnis tuo labiau sudile angliukai
Citata: |
o del reles tai nezinau, tikriausiai cia ir bus tas reguliatorius, tik kitaip vadina... mano masinoj kaip ir nera RELES kuri atjunginetu generatoriu... |
P.S. Itampos reguliatorius=rele reguliatorius=reguliatorius
Taip tiesiog del to nes kazkada seniai tie reguliatoriai buvo mechaniniai ir juose buvo rele..... |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 14, 15:42 |
|
|
|
Chulio rašo: |
-Jei itampa 4. mazesne uz itampa 1. - angliukai padile, ir kuo tas skirtumas didesnis tuo labiau sudile angliukai
|
o jei taip daro kai angliukai keisti ? neperseniausiai ir isardzius matosi kad angliukai normaliam stovy ziedai irgi
? |
|
|
|
|
|
|
nekrauna pilnai akumo |
Parašytas: 2006 11 14, 15:46 |
|
|
|
Chulio rašo: |
Jeigu uzvedus varikli bent kiek pakyla itampa lyginant kai variklis neuzvestas reiskias blogi angliukai. Yra l. paprastas budas patikrinti angliukus: tereikia tik testerio ir uzsivedancio automobilio
1.Uzvedi varikli
2.pamatuoji itampa ant akumo gnybtu;
3.ijungi sviesas, peciuko ventiliatoriu (kuo daugiau el. prietaisu)
4.matuoji itampa ant akumo gnybtu
-Jei itampos is 1. ir 4. vienodos - angliukai idealiai geri
-Jei itampa 4. mazesne uz itampa 1. - angliukai padile, ir kuo tas skirtumas didesnis tuo labiau sudile angliukai
Citata: |
o del reles tai nezinau, tikriausiai cia ir bus tas reguliatorius, tik kitaip vadina... mano masinoj kaip ir nera RELES kuri atjunginetu generatoriu... |
P.S. Itampos reguliatorius=rele reguliatorius=reguliatorius
Taip tiesiog del to nes kazkada seniai tie reguliatoriai buvo mechaniniai ir juose buvo rele..... |
Nesamones!!!!! |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods |
|
|
|