 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 08 14, 04:54. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Pareiškimai, padėkos, skundai » Kompensacija už technologijų klaidas.3
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 04, 08:03 |
|
|
|
Ankstesnė tema uždaryta neradus sprendimo.
Gavau visas Amazon.de užsakytas prekes išskyrus vieną. Teko 4 kartus prašyti, kad kažkas paimtų iš paštomato ir atvežtų.
Kartoju prašymą. Padėkite sukurti tekstą, kurį gavęs pardavėjas pasirūpintų, kad gaučiau pagal adresą arba visai nesiūstų. Kompensacija už patirtus nepatogumus padidintų tikimybę, kad klaidos nesikartos.
Citata: |
Omniva
Siunta RB031251295EE jau Varenos IKI Sporto pastomatas. Kodas: 698174. Saugosime iki 2025.07.25.
Smartposti
Siunta JJFI63864910008281928 jau IKI Universaline Vytauto g. 18, Varena, dureliu nr. 59. PIN: C548789 OK. Saugoma iki 18.07
Siunta JJFI63864910008283582 jau IKI Universaline Vytauto g. 18, Varena, dureliu nr. 34. PIN: C155682 OK. Saugoma iki 18.07
Siunta CJ178599125DE jau IKI Universaline Vytauto g. 18, Varena, dureliu nr. 26. PIN: C911872 OK. Saugoma iki 22.07
Sveiki! Jusu siunta HC018325020LT jau LP EXPRESS pastomate IKI Varena, Vytauto g. 18, Varena, PIN-376457. Ja saugosime iki 2025.08.02 11:01 Grazinimo kodas 9E840C |
Dėl negautos prekės. Kas už mane galėjo atsisakyti? Keista, kad pinigai greitai, per dvi dienas sugrįžo.
Citata: |
Hello,
Greetings from Amazon.de.
We are writing to confirm that we are processing your refund in the amount of 71,79 for your Order 302-6412170-2573111 from EasyByMall.
This amount has been credited to your payment method and will appear when your bank has processed it.
This refund is for the following item(s):
Item: Spectrum Analyzer, Advanced Spectrum Analyzer LTDZ 35 4400M Signalquelle Tracking Quelle mit USB-Schnittstelle, Schutzhülle für Langlebigkeit
Quantity: 1
ASIN: B0CZLLFXDQ
Reason for refund: Order cancelled |
Panašiai buvo perkant modemą iš Telia. Kurjeris pasakė, kad pirkėjas atsisakė ir prašė daugiau nesiųsti siuntų su sutartimis. |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Re: Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 04, 10:55 |
|
|
|
str rašo: |
Gavau visas Amazon.de užsakytas prekes išskyrus vieną. |
Ar viskas su gautomis siuntomis gerai, išskyrus jų "pristatymo" būdą?
Manau, kad paėmimo iš paštomato suorganizavimas galėtų būti pigesnis, nei siuntos užsakymas per tarpininkus.
Kadangi paštomatai saugo siuntas bent kelias dienas - turint visus sekimo kodus ir matant visų siuntų būsenas bei buvimo vietas, galima suplanuoti ir mažesnį kelionių iki paštomato skaičių.
Jei dabar iki paštomato viskas būna gerai - tai čia kaip ir vienas iš variantų, nes santykių aiškinimasis su siuntėjais per pardavėjus neišvengiamai reikalaus sąnaudų - laiko, dėmesio, energijos.
Manau, kad pardavėjas tiesiogiai nekontroliuoja to, kas vyksta su LT pristatymo tarnybomis. Jei ant siuntų teisingai užrašytas pristatymo adresas - tuomet tiesiogiai apkaltinti pardavėją nėra kaip.
Galima paprašyti pardavėjų, kad patikrintų iš savo pusės.
Kadangi siuntos kelios - tai manau, kad ir pardavėjai bus keli skirtingi.
Susirandate kiekvieną siuntą savo užsakymų sąraše, ten kažkur bus
Contact Seller
ir rašote kiekvienam iš jų, paredagavęs konkrečios siuntos duomenimis:
Hello,
this parcel (Order ***** - čia įrašote būtent to užsakymo numerį) was delivered the wrong way. I was expecting delivery to my home - exact address is mentioned. Instead of delivery to my home, parcel was delivered to parcel machine, which is 25 km away from my home. Local tracking number for this parcel is [****** - čia įrašote konkrečios siuntos sekimo kodą - būtent tą, kurio pardavėjo tai siunta]. It was delivered to [****** Ominva / Smartposti / LP Express - įrašytiti reikiamą] parcel machine, far away from my home.
Please check, WHY this parcel wasn't delivered directly to my home.
I would like to leave a review about products I received & purchasing experience, but 1st I want to make clear, why I faced this delivery issue.
I hope that this delivery issue is not your fault & I will be able to leave a good review about this shopping experience.
I had additional expenses because of this delivery issue, so some compensation (refund) is expected for incorrect delivery.
Citata: |
Padėkite sukurti tekstą, kurį gavęs pardavėjas pasirūpintų, kad gaučiau pagal adresą arba visai nesiūstų. Kompensacija už patirtus nepatogumus padidintų tikimybę, kad klaidos nesikartos. |
Tekstas - aukščiau.
Jei kas nors kitas turi geresnių minčių, kaip geriau formuluoti ar teisingiau kreiptis - welcome!
Pardavėjas - ne kurjeris. Jo darbas - tiesiog supakuoti ir išsiųsti, taip kad tiesioginės pardavėjo kaltės čia nematau.
Kadangi pardavėjas apmoka pristatymo paslaugą - tikėkimės, kad sukontaktuos su vežėjais ir pamatysime, kas iš to gausis.
Kiek matau - dabar bent dalį jau nebe Smartposti pristato.
Jei norite asmeninio aptarnavimo - užsakinėkite per tarpininkus.
Jie gali sukaupti norimą kiekį pavienių siuntų savo sandėlyje pvz. Vokietijoje ir tada pristatyti jums viską kartu asmeniškai į rankas per kokį nors brangesnį vežėją / kurjerį.
Saugojimas / komplektavimas / perpakavimas - viskas kainuos.
Jei kurį laiką būsite nepasiekiamas - kurjeris tuo metu negalės su jumis susisiekti ir vėl gali būti pristatymo bėdų.
Paštomato didelis pliusas - kad gaunate gana didelį laiko langą siuntai paimti.
Daugumai žmonių, įskaitant mane, patogu gauti siuntas į paštomatą - nereikia sėdėti namie ir laukti. Kurjeriui irgi patogiau palikti paštomate.
Citata: |
Dėl negautos prekės. Kas už mane galėjo atsisakyti? Keista, kad pinigai greitai, per dvi dienas sugrįžo. |
Kitoje temoje rašėte, kad kelių užsakymų bandėte atsisakyti.
Gal kaip tik su šiuo užsakymu tai jums pavyko?
Gal Amazon užsakymų istorijoje daugiau informacijos apie tą užsakymą yra?
Kadangi $ grįžo - tai didelio nuostolio kaip ir nėra.
Čia irgi galima užklausti būtent tos siuntos pardavėjo (Contact Seller / Have a question for EasyByMall? Ask a question):
Hello,
please let me know, WHY my Order 302-6412170-2573111 was cancelled?
Refund went successfully & I received my money back.
Any way, I'm interested in this product & I still want to buy it.
Pardavėjai gali būti įvairūs - čia gal kiek plačiau paaiškina apie tai ir kaip su jais susisiekti:
https://www.youtube.com/watch?v=zY_9Wi6s1A0
https://www.wikihow.com/Contact-a-Seller-on-Amazon
O čia - nemažai pristatymo niuansų išnagrinėta:
https://www.wikihow.com/Amazon-Package-Delivered-to-Wrong-Address
Citata: |
Your address is hard for the delivery driver to find.
People who live in rural areas or don't have their address numbers clearly displayed on their buildings may struggle to get packages delivered. |
P.S. Kol siunta dar keliauja - turint siuntos sekimo kodą ir matant, kad ji atvyko į LT - galima susisiekti su konkrečia siuntų tarnyba ir pasitikslinti siuntos pristatymo būdą (adresas / paštomatas / sandėlys / etc.). Esu taip daręs, man pavyko.
Šiai siuntai matau, kad pristatymo būdas buvo pakeistas gavėjo. |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 04, 21:21 |
|
|
|
Ačiū už tekstą, bandysiu siųsti laiškus pardavėjams.
SG rašo: |
Šiai siuntai matau, kad pristatymo būdas buvo pakeistas gavėjo. |
Pats nekeičiau pristatymo būdo. Kaip jau rašiau kitose temose, su mano siuntom vyksta keisti dalykai man nedalyvaujant.
Citata: |
Kitoje temoje rašėte, kad kelių užsakymų bandėte atsisakyti.
Gal kaip tik su šiuo užsakymu tai jums pavyko?
Gal Amazon užsakymų istorijoje daugiau informacijos apie tą užsakymą yra? |
Tame ir įdomumas, kad nesėkmingai bandžiau jūros dumblius ir kopūstus atsisakyti. O buvo atšauktas spektro analizatoriaus užsakymas.
Citata: |
Pastebėjęs, kad paskutinius Amazon užsakymus neskuba išsiųsti, norėjau jų atsisakyti.
Bet gavau
Citata:
Important Messages
We're sorry, but we cannot cancel your order as it has already been processed. Please contact the seller directly to cancel this order
Kodėl neleido atsisakyti? Tik dabar (07.23)gavau laiškus kad jau išsiųsta, o pristatymas 07.25. Kaip iš Kinijos ar Korėjos per dvi dienas atkeliaus? |
Užsakymų istorijose irgi klaidų privelta. Nesuprantu kodėl. |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 04, 22:08 |
|
|
|
Rekomenduočiau viską daryti po žingsniuką vis stebint rezultatus ir lyginant juos su lūkesčiais.
Amazon - tikrai gera platforma, apie viską informuoja.
Pastebėjus neatitikimų - iš karto juos užfiksuoti, įsigilinti, analizuoti, reaguoti.
Principas tas pats, kaip kokį rimtesnį daiktą surinkinėjant. Kai kiekvieną bloką patikrini prieš jungdamas - tai ir visuma įjungus veikia. Jungiant aklai daug juodų dėžių - šviesos ir dūmų kartais pasitaiko...
Taip, darbo daug - bet su laiku perprasite, išmoksite ir bus lengviau.
Kažkada juk ir abėcėlėje raidžių per daug buvo, ir daugybos lentelė baigdavosi ties 9 × 9
Man irgi visko pasitaiko, bet kai suprantu kaip ir kodėl viskas vyksta - gyventi paprasčiau.
Užsakinėjau siuntą iš PL eshop, ten parašyta - pristatymas per 1...2 dienas.
Gavau po 2+ savaičių ir į kitą paštomatą, nei nurodžiau. Pakeliui dar ją pametę buvo, Lietuvoje... |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 04, 23:32 |
|
|
|
Ačiū už rūpestį. Bet ne apie tai reikėtų, o plačiau, giliau. Pažiūrėkite pirmoje temoje. Kurjeris atkakliai neėmė 3 už kortelę, sakė Virginija liepė neimti. O kol nesumokėta už kortelę, Telia neįjungia interneto.
Iš amazon vis nesėkmingai gaudamas neveikiančius modulius, prieš porą metų prašiau vieno forumiečio, kad jis nupirktų. Žadėjo su kolegomis pasitarti. Bet Dar kolegos nieko neatsakė, jei bus žinių, pranešiu Jums.
S. Parkinsonas vaizdingai aprašė, kaip reikia viršininką į pensiją išvaryti. Labai gali būti, kad ir su manimi tokiu stilium dirbama. Įvelti į begalinius nesėkmingus aiškinimusis, dingusių siuntų ieškojimus.
Mano logika paprasta. Nuo to momento, kai sumokėjau, man jau nereikia galvoti. Turi galvoti tie, kam sumokėjau. |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 05, 06:42 |
|
|
|
str rašo: |
Mano logika paprasta. Nuo to momento, kai sumokėjau, man jau nereikia galvoti. Turi galvoti tie, kam sumokėjau. |
Jie ir galvoja - ką ir kaip padaryti, kad už tą patį sumokėtumėte dar kartą
Ar yra skirtumas - pelnas 30% vs 130%?
Arklys, paleidus vadeles, kartais irgi pats žino, kur ir kaip reikia eiti.
Tik kažkodėl dažniausiai žmonės laiko vadeles rankose ir vis bent viena akimi prižiūri, kaip tam arkliui sekasi...
Laiku pastebėjus minimalų nuokrypį - situaciją ištaisyti lengva.
Jei arklys valandą ėjo į priešingą pusę - per 5 min nepataisysi.
Jei arklys užmatė upę ir nusprendė kartu su visu vežimu atsigerti - tai ir dienos pataisymams gali neužtekti.
Apie sankryžos ar geležinkelio pervažos kirtimą gal kol kas nepasakosiu...
Telia - palyginus gera įmonė. Su Tele2 daugiau niuansų pasitaiko.
Su moduliais iš ebay / Amazon / Ali - labai žiūrėti reik. Daug broko, padirbinių pasitaiko.
Kai man kažko reikia - ieškau specializuotose vietose - TME, eleshop, DigiKey, Mouser, Elfa-Distrelec, SV1AFN ir pan.
Gal kiek brangiau, bet ten žmonės bent jau toje srityje kažką supranta, savigarbos turi, blizgučiais neprekiauja.
Iš Amazon - jei neveikia - grąžinti galima, bet tam savo laiką gaišti reik.
Man labiau patinka, kai nuperku - ir veikia kaip priklauso
Kas įvyko - tas įvyko, praeities jau nepakeisi.
Tai, kas dar įvyks - kartais galima koreguoti.
Laiku ir tiksliai koreguojant, kartais ir visai nedaug korekcijų pakanka - analogiškai, kaip teisingai laikant vadeles.
Na, o jei pasirinkote trumpesnį kelią, bet per purvyną - nebūtinai nuvyksite greičiau, lengviau, švarus ir sausas.
Visur ir visada žiūrėti reik. Žinau realių atvejų, kai iš panosės nuveda verslą, žmoną, turtą ir ne tik...
Savo kailiu irgi esu patyręs, kad jei nesužiūriu - tai po to pačiam iš balos lipti tenka.
Pasirinkimas paprastas - arba logiką pagal realybę koreguoti, arba vis baloje atsidurti.
Citata: |
Labai gali būti, kad ir su manimi tokiu stilium dirbama. |
Jūsų paminėta logika tam tiesiog provokuoja.
Kol šuniui leisite šeimininkauti - tol jis ir šeimininkaus. |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 05, 11:01 |
|
|
|
SG rašo: |
Kas įvyko - tas įvyko, praeities jau nepakeisi.
Tai, kas dar įvyks - kartais galima koreguoti.
Laiku ir tiksliai koreguojant, kartais ir visai nedaug korekcijų pakanka - analogiškai, kaip teisingai laikant vadeles.
Na, o jei pasirinkote trumpesnį kelią, bet per purvyną - nebūtinai nuvyksite greičiau, lengviau, švarus ir sausas.
Visur ir visada žiūrėti reik. Žinau realių atvejų, kai iš panosės nuveda verslą, žmoną, turtą ir ne tik...
|
Tai draugiškas perspėjimas ar grąsinimas?
Citata: |
Pasirinkimas paprastas - arba logiką pagal realybę koreguoti, arba vis baloje atsidurti.
Citata: |
Labai gali būti, kad ir su manimi tokiu stilium dirbama. |
Jūsų paminėta logika tam tiesiog provokuoja.
Kol šuniui leisite šeimininkauti - tol jis ir šeimininkaus.
|
O ką gali pakeisti kirminas iš https://m.youtube.com/watch?v=Gmp3C-58oPo
Jam belieka džiaugtis pasaulio grožiu, kol miega galintys sulesti.
Bet, kaip sakė filmuko režisierius Po plunksnomis mes visi iš plastilino. |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 05, 12:28 |
|
|
|
str rašo: |
Tai draugiškas perspėjimas ar grąsinimas? |
Tai - realybė. Keista, kad kyla tokių klausimų.
Citata: |
O ką gali pakeisti kirminas |
Savo požiūrį, pasaulio matymą, supratimą.
Užsiimti sau patogią poziciją.
Vienas žmogus gali juk ir bandą arklių ar dramblių valdyti, nors jėgos akivaizdžiai nelygios.
Bet - ne bet koks žmogus, o mokantis bei suprantantis.
Tuose pačiuose filmukuose su šunininku matosi - kur vienam žmogui neįvieikiama problema, ten kitas susitvarko per kelias minutes. |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 05, 14:04 |
|
|
|
SG rašo: |
Tai - realybė. Keista, kad kyla tokių klausimų |
Kam ir kiek reikėtų paaukoti, kad ta realybė pasikeistų?
Prieš 5 metus negalejau banku naudotis. Suvedu kodus, spaudžiu patvirtinti ir dingsta internetas. 5 min darbelis užtrukdavo valandą ar dvi. Jungiantis rodydavo prašymą paaukoti Maisto Bankui. Kai paaukojau 30, sutrikimai baigėsi.
Bet vėl prasideda
Citata: |
08-05, 07:03
Labai ačiū, kad visada naudojatės Courier Japon.
Dėl tam tikrų priežasčių mokėjimas naudojant kredito kortelę, debeto kortelę ar išankstinio įkeitimo kortelę, kurią šiuo metu registruojate, šiuo metu nepasiekiamas.
Norėdami toliau naudotis Courier Japon narystės paslauga, prašome pakeisti registruotos kortelės informaciją ir mokėjimo būdą |
Kam ir kiek reikėtų paaukoti  |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 05, 14:37 |
|
|
|
str rašo: |
Labai ačiū, kad visada naudojatės Courier Japon. |
Jei man taip būtų - ieškočiau ne kam paaukoti, o objektyvių priežasčių ir techninių sprendimų.
Realybė yra realybė. Keistai man atrodo tos jūsų loginės sąsajos.
Be jų man gyventi kažkaip lengviau ir paprasčiau.
Kas tas Courier Japon apskritai yra?
Reklama tokia iššoka ar kas? |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 05, 15:06 |
|
|
|
SG rašo: |
Jei man taip būtų - ieškočiau ne kam paaukoti, o objektyvių priežasčių ir techninių sprendimų.
|
Jau keli metai šaukiu, kad prieš mane daromas nusikaltimas. Bet iš manęs šaipomasi, rakinamos, trinamos temos, postai.
Kolektyviai nusprendė: Šitam berniukui jau niekas nepadės. https://m.youtube.com/watch?v=GyvvgVO5ixY
O taip tik kine būna? https://m.youtube.com/watch?v=oXjuM9Yt9-w
Atkreipkite dėmesį, kad kantriai atlaikau visas man krečiamas niekšybes ir provokacijas, nesiimu jokios saviveiklos. Vienintelis mano nusikaltimas -- bandau išgyventi po to, kai nuo manęs nusisuko sveikatos apsaugos ir socialinės tarnybos. |
|
_________________ ...Vienui vienas žodis būt tave apgynęs... |
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 05, 16:26 |
|
|
|
str rašo: |
prieš mane daromas nusikaltimas |
Koks? Kas tai daro? Kodėl taip daro?
Kas tas Courier Japon?
Citata: |
rakinamos, trinamos temos, postai |
Tik ten, kur stipriai nukrypstama nuo temos, nesilaikoma forumo taisyklių.
Nieko išskirtinio, nieko asmeniško. |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 05, 19:28 |
|
|
|
"Kenkimas" tau tai nėra tikslas, tai tiesiog verslų šalutinis efektas.
Verslai optimizuoja pelną, ne žmogaus gerovę. Jie taiko algoritmus, reklamą, pigina aptarnavimą, automatizuoja sprendimus - ir žmogui gali atrodyti, kad kažkas tyčia su juo "žaidžia" ar "kenkia", nors realybėje tai yra šalutinis efektas be jokio asmeniškumo.
Didelė sistema atrodo kaip sąmokslas, kai žmogus tampa jos klaidos auka. Pvz., jei tavo banko operacija nutrūksta, o paskui kažkas ima veikti "paaukojus" - žmogui gali pasirodyti, kad tai "susiję". Bet sistema tik pataikė į atsitiktinį sutapimą - žmogaus smegenys suranda ryšius, net kai jų nėra.
Žmonės linkę suasmeninti negandas. Jei daug kas einasi blogai, atrodo, kad kažkas specialiai "organizuoja" blogį. Bet dažniausiai tai atsitiktinių klaidų grandinė, o ne sąmoningas piktavališkumas.
Tokių nesklandumų pasitaiko visiems, tačiau skirtumas tame, kad daugelis vartotojų gaudosi technologijose ir žino, kaip su tokiomis problemomis tvarkytis, o tavo minėtas nuolankumas nėra teigiama savybė, nes jis nepadeda tau apsiginti ar prisitaikyti prie sistemos logikos - priešingai, jis verčia tave kentėti tyliai, manyti, kad esi bejėgis, ir ieškoti paaiškinimų ne ten, kur jie slypi. |
|
|
|
|
 |
 |
Kompensacija už technologijų klaidas.3 |
Parašytas: 2025 08 06, 10:08 |
|
|
|
tik ne reikia "(ne)susireikšminti", didelė dalis prieš keliolika metų pastebėtų konservatnykų kenkimo Lietuvai ir ypač lietuviams - pasitvirtino su kaupu. Retai kas betiki, kad tas kenkimas ir dirbimas putinistams visai nėra atsitiktinis sutapimas. |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |