Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 08, 19:07. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Norėčiau rasti būdą pakrauti ši akumuliatorių . Pirktas prieš tris metus per klaidą. Jo pakrovėjo nėra. Gal eitų pakraut nuo svetimo kroviklio pajungus atitinkamus kontaktus.? Yra šiame akume (-), T , ID, (+).
Neitin tame gaudausi, -ir + išėjimai , (T) (temperatūra ?), ID ( sąsaja su orig.krovikliu ?) Norėčiau išgelbėt šias baterijas
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19
Kaip suprantu neturi maitinimo šaltinio. Tada pirmiausiai imi kitą turimą įkrautą 18V akumą ir per varžą jungi juos + - lygiagrečiai, ir žiūri, ar šitas priima srovę. Pagal vaizdą jis gali turėti kažkokį protą, tai gali ir nepriimti. Tai jei nepriima gali prisilituot + ir - tiesiogiai prie celių. Pasitikrink ar celių įtampos vienodos. Jei taip, tuomet jos subalansuotos. Taip pat jų įtampos neturi būti žemiau 3,5V. Tuomet iš turimo 18V kroviko išsivedi + ir -, juos per varžą (ar lemputę) sujungi su prie šito akumo tiesiogiai prilituotais + ir -. Tada jungi į tą kroviką tą akumą, kokiam jis skirtas ir stebi krovimo procesą, kad nei vienos celės įtampa neviršytų 4,2V. Jei plokštėje veikia pasyvus balansavimas, tai ir neviršys.
Prisjungi prie kiekvienos celes 4.2V itampos saltini ir pakrauni.
4.2V yra vadinama saugi itampa.
Galima ir 4.3V ir dar daugiau bet cia jau kazino, nes nezinai kada bus pereboras ir gali ugnies buti.
4.3V paprastai saugu.
Tokius darbus atlieki ant kokio cemento ar kitokio nedegancio pavirsiaus.
Per 3 metus del neprieziuros matau celes gali buti pagandintos, bet tai neaisku.
bandyk pakrauti ir bus matyti...
Pradėk kraut visas kartu, ne atskirai NiMH arba NiCd režime su tuo savo kroviku 100mA srove tikrinant visų įtampas kas pusvalandį. Dar gali atsigaut. Kai kažkuri celė bus tarp 4.1V ir 4.2V, stabdai krovimą. Susirašai visų įtampas. Maždaug matysi ant kiek išsibarstę talpos.
[quote="Pradėk kraut visas kartu, ne atskirai NiMH arba NiCd režime su tuo savo kroviku 100mA srove tikrinant visų įtampas kas pusvalandį. Dar gali atsigaut. Kai kažkuri celė bus tarp 4.1V ir 4.2V, stabdai krovimą. Susirašai visų įtampas. Maždaug matysi ant kiek išsibarstę talpos.[/quote]
Dekui ,pabandysiu,bet po švenčių ,kai galva bus " šviesesnė" . Akumas pirktas Vokietijoj internetu,jis jau tada degė viena geltona kiek pamenu,matyt iškišo man nepakrautą ,ko siaip neturėtų būti .. bus pamoka Dar klausimas , ko gero reikėtų plokštę pilnai atjungt nuo akubloko ,prieš testavimą krovimu (?)
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19
Ne, ji niekuo netrukdo, gali netgi padėti jei yra pasyvus balansavimas. Nauji akumuliatoriai visi būna ne iki galo pakrauti, nes taip laikomi jie lėčiau degraduoja.
Na,lyg ir pakroviau,ant Li- Ion režimo ,rodo 3,52v kiekviena celė. Bet testknopkė žiba tik raudona. Reiks atidžiau perskaityt pakrovėjo instrukciją. Buvau palikęs krautis nakčiai ant 0,2A, voltazas celiu kilo gan greit,(dabar 18v) talpa po 1mA mazd.kas 5,6 sek. Toliau matyt Savetimer funkcija suveikė.Plokstė "nemato" pakrauto akumo.Realiai nežinau kiek talpos įgijo kiekviena celė,nes nesekiau proceso,prieš uzmiegant buvo apie 0,45A.
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19