Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 23, 04:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Turiu tokia problema, numire volvo v70 2010m 2l 120kw akumas. pasimatavau krovima. pasirodo itampa sokineja iki 15v. servise restauravo generatoriu, bet lygiai ta pati situacija po visko. pasirodo generatorius gauna is kompo signala kiek kada krauti. ir daznai buna net 14,9v. kas paprastam rugstiniam akumuliatoriui manau siek tiek per daug? atjungus laideli i generatoriu krovimas visada pastovus 13,6v. bandziau palei youtube su mygtuku kombinacijom nustatyti, kad pakeistas akumas. lyg pradzioje retai bebudavo 15v tik stabdant. bet dabar vel vaziuojant pastoviai 14,9v ir meta kad akumui hana.. gal kas turi daugiau info kaip ta reikala isspresti??
pirmiausia - pamatuot įtampos kritimą tarp generatoriaus ir akumuliatoriaus
sujungus šviesas, valytuvus, pečiuką - įtampos kritimas tarp genero korpuso ir akumo minusinio išvado (ne klemos , dažnai bėda būna pačioje iš išorės atrodytų geroje klemoje)
bei tarp genero pliusinio išvado ir akumo pliusinio išvado turi būti ne daugiau, kaip 0,1 volto
jei kritimas didesnis - tvarkyt esamus kabelius arba vest papildomus
iš to, kad stabdant šokinėja įtampa, didelė tikimybė, kad kažkur kabelio sujungimas neturi gero kontakto
jei įtampos kritimai normoje - vežt generatorių, o dar geriau varyt su mašina tam, kas remontuoja, o ne restauruoja
restauruot galima senovinį vežimą, mašiną reikia remontuot
Nežinau niuansu Volvoj, bet daugelyje modernių auto reikia sistemai parodyti koks akumuliatorius (AGM ar Rugštinis) kokios talpos, kada keistas. Pagal tai kompas suskaiciuoja ir stengiasi krauti akuma maximaliai jo negadinant.
Taigi tikėtina jog tavo sistemoj ikoduotas AGM o naudoji paprasta rugštinį
Pas volvo jei akumas buvo atjungtas, kompas "sudurniuoja" reikalinga programatoriumi VIDA sutvarkyti viską į savo vietas. Jutubėje jei supranti ru yra filmukas, rodo ką ir kur daryti, bet reikalingas volvo programatorius.
Pirmiausia kokio senumo akumuliatorius? Tokia aukšta įtampa atsiranda dėl didelio srovės vartojimo. Automobilis matuodatmas įtampos kritimą jutikliais (jie gali būti ant laidų, integruoti blokuose ir t.t.) nustato jog vartojama didelė srovė, todėl valdymo blokas atsakingas už generatoriaus generuojamą srovę (integruotas generatoriuje arba atskiras) nustato kiek smarkiai jam dirbti. Taigi mąstant toliau- dėl kokių priežaščių buvo restauruojamas generatorius? (restauruojant manau pakeitė angliukus? ir ar "krovimo rėlę"?, guoliuku?). Asmeniškai esu pats susiduręs su tokiomis įtampos problemomis ir dažniausiai pasitaikančios problemos būdavo- pirmiausia: lavoninis akumuliatorius, vėliau supuvę ar kitaip sugadinti laidai ir ar kabeliai ir tik paskiausiai valdymo blokai ir jutikliai.
Pirmiausia kokio senumo akumuliatorius? Tokia aukšta įtampa atsiranda dėl didelio srovės vartojimo. Automobilis matuodatmas įtampos kritimą jutikliais (jie gali būti ant laidų, integruoti blokuose ir t.t.) nustato jog vartojama didelė srovė, todėl valdymo blokas atsakingas už generatoriaus generuojamą srovę (integruotas generatoriuje arba atskiras) nustato kiek smarkiai jam dirbti. Taigi mąstant toliau- dėl kokių priežaščių buvo restauruojamas generatorius? (restauruojant manau pakeitė angliukus? ir ar "krovimo rėlę"?, guoliuku?). Asmeniškai esu pats susiduręs su tokiomis įtampos problemomis ir dažniausiai pasitaikančios problemos būdavo- pirmiausia: lavoninis akumuliatorius, vėliau supuvę ar kitaip sugadinti laidai ir ar kabeliai ir tik paskiausiai valdymo blokai ir jutikliai.
Sauliau, ne kartą sakyta jog nereikėtų komentuoti jei nežinai ir nesupranti. Šis automobilis kardinaliai skiriasi nuo tavosios opel astros 2000 metų.
Ford'ai tu metu (tuo metu Ford darugavo su Volvo) irgi turi kompo valdoma krovima ir itampa taippat buna auksta. Akumas turi buti specialus - kazkoks silver-calcium, jis atlaiko aukstesnes itampas. Todel siulyciau pasiskaityt masinos manualla ir paziureti ar nera reikalavimo specialiam akumui.
Pas manajį Volvo stovi paprastas akumas tik galingesnis nei šiaip. Ant vieno klemo yra tas blokelis, katras ir "sudurniuoja" kai negauna 12V. Pakeitimas labai paprastas: tiesiog prijungi dar vieną akumą (kad ir mažą) kolei atjungi klemas nuo seno ir pastatai naują.