Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 05, 17:06. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Pagarba meistram...Išpuolė tokia vat chaltūra. Reikėtų pakonstruot elektrinį stabdymą, maždaug 25-30kw varikliui. Jis suka plačias šlifavimo juostas ir stodamas jas suplėšo. Staklės senos, kokių 1991m. Anksčiau ten buvo kažkoks stabdymas, bet jis sugedo. Ir buvo pasamdytas "meistras", kuris bandė kažką suburt. Deja, vietoj to, kad ieškot tikros bėdos, "paleido žarnas" ir paliko. Schemos jokios nėra. Atkurt panašu kad neis... Yra dar pora gerokai mažesnių variklių ir jiems padarytas vienas el. stabdis ant poros diodų, o šitam kažko tai dar trūksta. Gal buvot kas kur "susidūrę" su tokio galingumo variklio stabdymu? Koks mažesnis- nebūtų bėdos...
Tas "pirminis remontas" buvo daugiau nei prieš penketa metų ir "meistro" to neberandu...
Kol neatsirado dar keletas "meistrų" parašysiu, kad protingiausia būtų panaudoti dažnio keitiklį. Tai gautum ne tik stabdymo funkciją, bet ir dar kartu keletas bonusų būtų jei protingai padaryti. Bet kažkodėl jaučiu vėl bus bandoma ieškoti burtininko su stabdymais diodais ir panašiais nukrypimai ar iškrypimais.
Stoja per ilgai. Stabdyti pradeda įtempimo velenas ir juosta nuvažiuoja šonan. Su dažnio keitikliu- nebūtų problemų,(man duona "kasdienė) tik klausimas, ar tas fabrikėlis tiek investuos. Bandysiu pakalbint. Ir to "meistro" norėjosi paklaust- kaip ten buvo originaliai?
E. Elektrikas rašo:
kažkodėl jaučiu vėl bus bandoma ieškoti burtininko su stabdymais diodais ir panašiais nukrypimai ar iškrypimais.
Tamstos gera nuojauta...
Tie visi diodai, tai gamyklinis sprendimas. Kiti du varikliai juos "naudoja" ir jie veikia. Velniava ten- nei kur tą keitiklį įkišt. Elektros spinta po padavimo stalu- krapštymas atsigulus.
Kol neatsirado dar keletas "meistrų" parašysiu, kad protingiausia būtų panaudoti dažnio keitiklį. Tai gautum ne tik stabdymo funkciją, bet ir dar kartu keletas bonusų būtų jei protingai padaryti. Bet kažkodėl jaučiu vėl bus bandoma ieškoti burtininko su stabdymais diodais ir panašiais nukrypimai ar iškrypimais.
Iškrypimas yra, kada norima daryti "auksinius" stabdžius. Tokius "racionalizatorius", sulig pirma racionalizacija, už įmonės teritorijos, sau tokias racionalizacijas tegus kanstruoj.
Dėkui- guglėj ieškota nemažai. Niekaip nesigauna su tų varžų ar kondensatorių nominalais atsirinkt. O geriau pagalvojus- tai ir su dažnio keitikliu bus reikalų. Prailgint laiką- be problemų, o stabdant variklis besisukdamas pradeda generuot įtampą atgal. Keitiklis jei greitam stabdymui, tai paduoda nuolatinę- vargas varikliui. Pamenu- kažkada jau vargom ilgai su separatoriaus stabdymu. Nebent kažko nesuprato ir "didieji" meistrai...
"Pabūrt" lengvai galima būtų, jei variklis būtų kokių 2-3kw. O dabar... Čia gi jėga...
imi galinga tilteli ir paleideja ir stabdymo metu atkerti tris fazes o paduodi išlyginta i dvi apvijas aišku reikia laiko relės , taip veikia gamyklinis 36 kW cuterio stabdis, tiesa cuteris 198* metu
Cia konkretus pavyzdys. Rezistorius gali buti naudojamas ir tik stabdymui. Viskas priklauso nuo daznio keitiklio funkciju. Kituose stabdymo laika tiesiai menu galima nustatyti. Keitiklis savy DC itampa stabdo, DC uzlaikymo trukme galima pareguliuoti pilnai sustojus ir tt.
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna.
Visų pirma, schemos turbūt niekas ir neieškojo. Pažiūrėti staklių tipą ir ieškoti, greičiausiai tai bus TSRSo gamybos staklės, yra rusiškų saitų, kur gali daug ką rasti. Mažesniesiems varikliams greičiausiai panaudotas dinaminis stabdymas, gal ir didesniajam tas pats. Stabdymo kontaktorius labai dėvisi nuo tokio režimo, turbūt sudegė, tokia ir problema