Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 13:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
+
Skyde taupo vieta.
Jei shema su reversu uztenka vieno.
Nera kontaktu vadinasi nera kibirksciu ir niekas nepridega
- kazkada issauna bet lengvai remontuojami
Kokio gamintojo naudojami, tie, kurie issauna?
Kaip suprantu tai jie matuoja srove ir apskaiciuoja tiketina variklio apkrova priklausomai kaip variklis elgiasi. Paskutiniu metu prasidejo kad nebeimanoma ju nuresetint, tenka atjungti maitinima, kad vel veiktu. Tai ir neaisku ar cia updeitino kontaktorius ir jie pasidare per daug "smart".
Gaila kad negalima atjungti butent sroves matavimo, jeigu pavyzdziui noriu kad liktu man tik left right valdymas kartu su emergency stop su SIL klasifikacija.
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna.
Su tokiais kontaktoriais susiduriau dirbdamas vienoje imoneje, tokiu reversiniu kontaktoriu pagalba veikia varpu mechanizmai katedros varpineje Vilniuje ir periodiskai issaudavo, pareidavo pora atsakinga uz reversą.
Ten jau nepamenu bet berods galingi laukiniai tranzai ir ju yra 5 vnt
trys atsiraro varikliui veikiant viena kryptim tarkim 1,2,3, ir reversuojantis 4,3,5, tai sudegdavo pora kuri eidavo i viena gnybta tarkim 3 ir 5.
Prielaida paprasta likdavo atviras vienas ir atsidarydavo kitas, dvi fazes ir bum.
O kiek pastebejau visi puslaidininkiai anksciau ar veliau issauna, kas tai bebutu tranzai ar tiristoriai ar diodai
Hmm, butu idomu suzinoti tikslu modeli kokie ten buvo, bet tikriausiai jau neprisiminsi. Kiek pats susiduriau tai pas juos nepakepa galios grandine, kad grynai numustu, bet itarimas kad ju vidinis sroves matavimas kazka blogai velia, juolab kad visos apkrovos nera graziai veikiancios. Keleta egzemplioriu issiunciau gamintojui, ziuresiu ka atsakys, bet kazkaip itariu kad dideles kompanijos gali ir nepripazinti veikimo "flaws" , nes kiti to pamatuoti nelabai kaip turi kaip o ir tai atlikti reikia investuoti daug laiko. Dekui uz komentarus.
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna.
Gamintojas viename nusiustu kontaktoriu atminty rado transients, ale virsitampius. Ar komutuojamas variklis gali sukelti virsitampius? Ar jis kaip tik komutuojant dampina itampa?
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna.
RC snuberiai efektyviausia, bet uzima vietos.
Geriausia, kai komutatorius atjungia apkrova srovei nukritus iki 0A.
Kalbu apie hibridinius kontaktorius. Ar siulai RC snuberius ant kontaktoriaus montuoti? Ale papildyti jau esamus integruotus (diodai, ar kas ten gali buti sumontuota)?
Droseliai tai labai didelis daiktas gaunasi. RC snuberiai ant DIN begelio palyginti ne tiek daug ir uzima vietos tuomet.
Nesupratau del atjungimo srovei nukritus iki nulio. Visa valdymo esme valdyti besisukanti varikli.
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna.
Kas konkrečiai neaišku srovei nukritus iki 0A?
Valdyk tu nors ir skraidantį variklį, bet jei isjungsi mosfetą ties 0A, tai jokios EVJ negausi, tik kad reikia išjunginėti paeiliui visas fazes, kurioms nukrito srovė iki 0A. Turėk uomenyje, kad RC snuberis ne tas pat, kas diodas, ar transilas, ar varistorius. Droselis čia nebent sušvelninti srovės šuolius kai yra karpoma/PWM moduliuojama srovė, bet RC snuberis ir čia savo gerą darbą atliktų.
Kas konkrečiai neaišku srovei nukritus iki 0A?
Valdyk tu nors ir skraidantį variklį, bet jei isjungsi mosfetą ties 0A, tai jokios EVJ negausi, tik kad reikia išjunginėti paeiliui visas fazes, kurioms nukrito srovė iki 0A. Turėk uomenyje, kad RC snuberis ne tas pat, kas diodas, ar transilas, ar varistorius. Droselis čia nebent sušvelninti srovės šuolius kai yra karpoma/PWM moduliuojama srovė, bet RC snuberis ir čia savo gerą darbą atliktų.
Dabar supratau. Cia kai signalo forma link nulines asies arteja.
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna.
Hibridinis kontaktorius savo iejime turi varistorius. o isejime nera. Pasiskaiciau apie RC snuberius. Tai reis optimaliausia butu negu transilai ar varistoriai. Jokios daugiau info neturiu apie suoliu dydi ar pan, tai RC snuberiai butu turbut standartiniai: