 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 21, 15:55. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Elektronika žaliems » DC-DC 15V 30A
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 3 iš 3 Pereiti prie Atgal 1, 2, 3 |
|
 |
 |
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 26, 01:00 |
|
|
|
gnt rašo: |
klasikinis atvejis yra akumuliatoriaus krovimo režimas automobilyje, kur akumas praleidžia visą savo gyvenimą
pradžioje - gana didelė 20...40A srovė, kuri gana greitai ima mažėti, o įtampa visą laiką išlaikoma ne didesnė, nei maždaug 14,5V
toks režimas yra visiškai saugus, bet jį užtikrinantis pakrovėjas eiliniam vartotojui bus elementariai per brangus
todėl rinkoje nuo neatmenamų laikų karaliauja 4...5 amperus išbezdančios skarbonkės/muilinės
|
Iš generatoriaus įkraunamos srovės dydis ir trukmė tiesiogiai priklauso nuo akumuliatoriaus išsikrovimo lygio (dar ir temperatūros). Jei normaliai intensyviai važinėjama mašina (o ne trys užvedimai po 15 min) stovėjo tik per naktį, tai ryte nebus tokių srovių arba jos bus tik sekundę kitą, trečią. Tai yra skirtingi dalykai, kuomet beveik pilnai įkrautam akumui yra prijungiama 14,4V, tuomet jam nieko ir nenutiks ir neverta čia nieko filosofuoti. Visai kitas dalykas yra kuomet akumas yra iškrautas, kad jau neprasuka starteris variklio. Čia irgi esu kažkur skaitęs, kad tokiais atvejais reikia akumą išimti ir atskirai įkrauti, o ne įkrovinėti generatoriumi, nes generatorius pavarys srovės tiek kiek gali, kas atlieka nuo mašinos maitinimo.
Todėl tamstos teiginys - įkroviklis su stabilizuota 14,4V įtampa, kas savaime reiškia ir labai didelę galią:
gnt rašo: |
pradžioje - gana didelė 20...40A srovė, kuri gana greitai ima mažėti, o įtampa visą laiką išlaikoma ne didesnė, nei maždaug 14,5V
toks režimas yra visiškai saugus, bet jį užtikrinantis pakrovėjas eiliniam vartotojui bus elementariai per brangus |
yra visiška nesąmonė, nes lygini beveik įkrauto akumo įkrovimą su 14,4V, su giliai iškrauto akumo, įkrovimą su stabilia 14,4V įtampa. Giliai iškrautas akumas prie 14,4V balai žino kiek srovės prašys ... nebus gerai nei akumuliatoriui, ir įkroviklis, neeilinio galingumo.
Todėl nuo seno ir karaliauja muilinės, bet nebėda, gali pirkti ir "serviso lygio" įkroviklį.
Bratka kaime du traktorinius akumus, berods 140Ah su tuo lidlinių įkrauna kaip uogą, sandėliavimui per žiemą. Yra dar nuo okupacinių laikų įkroviklis ir dar vienas mano darytas iš upso transformatoriaus, tada, kai dar nagai niežtėjo kažką kulibinti. Abu suvyniotais kabeliais nenaudojami, žinoma, palikti ekstra atveju, kai reikės daugiau srovės. |
|
Paskutinį kartą redagavo rammas, 2020 01 26, 01:22. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 26, 01:16 |
|
|
|
rammas rašo: |
Čia irgi esu kažkur skaitęs, kad tokiais atvejais reikia akumą išimti ir atskirai įkrauti, o ne įkrovinėti generatoriumi, nes generatorius pavarys srovės tiek kiek gali, kas atlieka nuo mašinos maitinimo.
. |
nafig ji isimti? tiesiog pajungi ikrovikli ant prailginimo ir ikrauni. su tuo slamstiniu turginiu iki 5-6A. o tada bandai uzvest. kelis tik bandymus padarai, o ne dusini mirtinai. tada vel ikrauni, jei nepasiseke iskart.
as jei masina ilgiau pastovejus - net ir gera akuma siektiek ikraunu pries uzvesdamas. paziuriu bent jau bukle voltazo. o nepuolu rakteli sukiot ir gaza maigyt kaip koks pusdebilis
bendradarbi turiu, megsta grameli ir uzmirsta sviesas vis isjungt. ir kita ryta - pradeda dusint uzvedimais... praita ziema du naujus akumus keite kartais su garantiniu prasisuka... va cia tai akumu pardaveju rimts klientas  |
|
|
|
|
 |
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 26, 01:26 |
|
|
|
rammas rašo: |
Todėl tamstos teiginys - įkroviklis su stabilizuota 14,4V įtampa, ... |
kokia dar stabilizuota ikroviklio itampa su akumais? ikrovilis iki 6A - iskrautas akumas sugeba srebt ir 100A ramiai... galvok biski - kas cia valdo ta itampa... |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2020 01 26, 01:30. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 26, 01:27 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
nafig ji isimti?
|
O jei gyveni 9-tame aukšte, kaimynai visi žmotai ir dar mašina ne kieme, o gatvėje pastatyta, tai čia reik keletos buchtų po 50 metrų.  |
|
|
|
|
 |
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 26, 01:33 |
|
|
|
rammas rašo: |
zamolskis rašo: |
nafig ji isimti?
|
O jei gyveni 9-tame aukšte, kaimynai visi žmotai ir dar mašina ne kieme, o gatvėje pastatyta, tai čia reik keletos buchtų po 50 metrų.  |
vistiek - nafig ji isimt? tada kita akuma atsinesi. arba kita masina prisivarai. isemimas - procedura slyksti... paskui normaliai nebeisideda - gnybtai neuzsiverzia - laidai nukamba is pliusines ploksteliu kekes - nuluzta kas nors - varztai nusimeta - ar dar kokia fignia nutinka. isvis masina sugadint gali... geriau vengt tokiu nesamoniu...
isimi tik kai jau tikrai blogas akumas. ir patogiai. kur nors nusivezes kur silta, sviesu ir gera
kas liecia 230V - man pvz patinka suomiai - ten isirenge prie namu nuosavas rozetes. o pas mus debilai prie daugiaauksciu pradeda akumus remontuot vidury ziemos nakti visokiais vandens dapylinejimais ir sulfatu nuvirinejimais...  |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2020 01 26, 01:38. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 26, 01:37 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
rammas rašo: |
Todėl tamstos teiginys - įkroviklis su stabilizuota 14,4V įtampa, ... |
kokia dar stabilizuota itampa su akumais?  |
Tai skaityk, ką rašo!
gnt rašo: |
įtampa visą laiką išlaikoma ne didesnė, nei maždaug 14,5V
toks režimas yra visiškai saugus, bet jį užtikrinantis pakrovėjas eiliniam vartotojui bus elementariai per brangus
|
Įkroviklis reikalinnfgas ne vien tik tam, kad parvažiavau, pakėliau kapotą ir prijungiau įkroviklį, prieš tai įkrovė generatorius 14,4V o dabar dabar su įkrovikliu duosiu 14,4V ... įkroviklis reikalingas ir giliai iškrauto (iki 10,5V) akumuliatoriaus įkrovimui, o čia ir Zamolskiui aišku, kad tokiu atveju su 14,4V yra nesąmonė.  |
|
|
|
|
 |
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 26, 01:42 |
|
|
|
rammas rašo: |
Tai skaityk, ką rašo!
gnt rašo: |
įtampa visą laiką išlaikoma ne didesnė, nei maždaug 14,5V
toks režimas yra visiškai saugus, bet jį užtikrinantis pakrovėjas eiliniam vartotojui bus elementariai per brangus
|
|
pats skaityk ka raso. jis raso gerai.
jei generas varo 250A, o akumas sugeba srebt tik 100A tam momentui. ir sitas sugebejimas dar ir mazeja jam isikraunant - tai kas cia valdo itampa?
tu vapsce nesigaudai akumuose ir ikrovimo procesuose.
cia dalyvauja keli uzmaitimo saltiniai. ir visada valdo stipriausias. o ne kazkokie lidlo grafikeliai.
galingi ikrovejai reikalingi tik kad perimt kazkoki procesa - kai nenori nubaigt akumo, bet nori kazka padaryt su masina. |
|
|
|
|
 |
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 26, 02:40 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
jei generas varo 250A, |
Jei jau generatorius varo 250A, tai napik tau svarka, jungi deržako kabelį prie generatoriaus, kuri mašiną ir viryji gelažus.
Nesakyk, šustrai atrodytum. Atvažiuoji į stroikė su lemuzino klasės mašina, kapotą pakeli, kabelius prijungi, užkuri ir viryji.
zamolskis rašo: |
galingi ikrovejai reikalingi tik kad perimt kazkoki procesa - kai nenori nubaigt akumo, bet nori kazka padaryt su masina. |
Ja, ja, Zamolski, prie galingo įkroviklio dar ir diagnostikos šniūriukų reikia pirkti, kad procesus perimti ...
Vienam procesui perimti, t.y. mašinoje akumuliatorių pakeisti, turi tą funkciją ir Hyundai HY800 muilinukė.  |
|
Paskutinį kartą redagavo rammas, 2020 01 26, 03:28. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 26, 03:23 |
|
|
|
rammas rašo: |
Todėl tamstos teiginys - įkroviklis su stabilizuota 14,4V įtampa, kas savaime reiškia ir labai didelę galią......................... Giliai iškrautas akumas prie 14,4V balai žino kiek srovės prašys ... nebus gerai nei akumuliatoriui, ir įkroviklis, neeilinio galingumo. |
ne stabilizuota 14,5V krovimo metu, o neviršija tų pačių 14,5V
tarkim pakrovėjas pas mane duoda max 30A ir šitą reikšmę galima reguliuoti į mažesnę pusę
nes tai ne vien trafas su diodų tiltu
beje, galima padaryti ir vien su trafu ir tiltu, bet reikia labai tiksliai paskaičiuoti trafą, ir po to jį pagaminti, kas praktikoje toli gražu nėra paprasta
todėl prijungus giliai iškrautą, bet dar "sveiką" akumą, kuris gali "suvalgyti" ir daugiau srovės - įtampa pakrovėjo išėjime automatiškai nukris žemiau tų pačių 14,5V - nes srovė apribota iki 30A ir neviršija šitos reikšmės netgi užtrumpinus pakrovėjo išėjimą
akumui pasikraudinėjant įtampa kyla, kol pasiekia 14,5V ir tada jau suveikia įtampos ribojimas |
|
|
|
|
 |
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 26, 03:38 |
|
|
|
Nereikia, nenoriu aš tų transformatorių ... kiek pamenu su tuo tarybiniu, BA-2 tai ne vieną kartą radęs jau padumblavusį elektrolitą. Dar prie okupanto laikų, pirmoje, na dar antroje padėtyje galima būdavo palikti, o kai tinklo įtampą sukėlė, tai jau ir pirmoje padėtyje krauna didelėm srovėm .. nepaliksi be priežiūros. Konstruoti visokius ribojimus, kontroliavimus, atjungimus ir dar kažką, tam, kad pradžioje įkrauti 30A srove, kam to reikia? Jei reikia greitai įkraut, tai tiks ir be jokios automatikos, nes reikia kuo greičiau, o ne kuo pilnesnio akumo .. kaip sakoma, būsi prie vietos.
Lidlinį pajungei ir pamiršai, kada prisiminęs ateini ir randi 13V su kapeikom. Ir akumuliatoriui sveikiau ir nervams.  |
|
|
|
|
 |
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 27, 17:54 |
|
|
|
gnt rašo: |
rammas rašo: |
Pirma, akumuliatoriaus įkrovimo srovės nereikia viršyti dešimtadalio akumuliatoriaus talpos. |
Tai klaidingas įsitikinimas
Bet iš daugiametės praktikos žinau, kad ginčytis su šitos "anties" platintojais - beprasmiška  |
gnt rašo: |
sopkls rašo: |
Kiek teko skaityti apie akumuliatorius |
kur tau teko skaityti?
ant tvoros?
ar Lidlo pakrovėjų instrukcijose?
ar tu nors kartą gyvenime esi skaitęs akumuliatorių gamintojo specifikacijas?
garantuoju, kad ne, nes ten tokių nesamonių nerašo
|
Seną asą reikia užmėtyti antimis taip, kad nespėtų atsimušinėti.
Žiūrim į akumuliatoriaus naudojimo instrukciją ir skaitom kokia nesąmonė parašyta, "Akumuliatoriaus įkrovimas naudojant išorinį energijos šaltinį", 3-čiame punkte.
gnt rašo: |
talpa 74A/h
maksimali iškrovimo srovė - 750A
niekas ir nesiūlo jį krauti tokia pačia srove
o pvz 25A srove jį krauti galima absoliučiai saugiai
nes tai ir bus daug - 30 kartų - mažesnė srovė už leistiną iškrovimo srovę |
Kaip tamstelei atrodo, kodėl temos autoriui nebesuka starterio, ar todėl, kad akumuliatorius naujas ir jame yra 74Ah, ar jau "patręšęs" ir gal tik koks 40 Ah? O dar pritari temos autoriui, tam akumui 25-30A srovės užfundyti.
Žinoma, laisvės ir demokratijos laikais galima daryti ką tik norima, galima pradėti įkrauti ir su 30A srove. Spėju, kad su tokia srove ant patręšusio akumo, 14,4V pasieksi po 10-20 min, gal po pusvalandžio ir ką, jau akumas įkrautas???
Esmė tai ne su kokia srove pradedi įkrauti, o su kokia srove baigi įkrovimą. Labai jau racionalu svarkės trafą birbinti iki pasieksi 800mA krovimo srovę, kad galėtum pabaigti įkrovimą?
Dar vienas dalykas, kad temos autoriui reiktų unikalios valdymo schemos, tai yra pagal įkrovimo U/I, valdyti variklį, kuris sukios transformatoriaus šerdies rankenėlę.
Srovė-valandos, ne dalinti, o dauginti reikia ... |
|
|
|
|
 |
 |
 |
DC-DC 15V 30A |
Parašytas: 2020 01 27, 18:44 |
|
|
|
Ne reguliuoja, o tik komutuoja, krovimo (14,4V) grandinėje menkos tos relės, o elektros tinklo (230V) grandinėje, tai neaišku, kokia tenai ta tavo svarka ... gal irgi nelabai patiks toms relėms.
laimis00 rašo: |
p.s. kazkada jawa kurdavau su krona baterija ir kondensatorium,man rodos prijungus kondensatoriu tiem akumam dar ilgai laikytu jis |
Tai žinoma, kad tas akumas laikytų daug metų, su sąlyga, kad mašiną kurtum lygiai taip pat kaip ir jawą.  |
|
Paskutinį kartą redagavo rammas, 2020 01 27, 18:52. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods,
KCD 2 Guides,
KCD 2 Cheats |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map,
GTA 6 Characters,
GTA 6 News |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |