|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 27, 09:23. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Automobilinės apsaugos sistemos » Vw Sharan Mk2 Centrinis
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
Vw Sharan Mk2 Centrinis |
Parašytas: 2018 09 15, 09:35 |
|
|
|
Sveiki,iskilo tokia beda,is vairuotojo duru nerakina centrinis su raktu,gal kam taip buvo? |
|
|
|
|
|
Vw Sharan Mk2 Centrinis |
Parašytas: 2018 09 18, 23:39 |
|
|
|
nierkiz rašo: |
neateina pliusa i spynele,kur beda gali buti? |
Ziurek schemas |
|
|
|
|
|
Vw Sharan Mk2 Centrinis |
Parašytas: 2019 10 18, 19:06 |
|
|
|
problemos ten buvo su ta vieta kur duryse lankstosi laidai. tarp duru ir automobilio. plastikas kietas ir buna uzlusta laideliai plonieji. toj daly kur rifliuotoj gumoj randasi. ir kontaktai kur atsijungia - dregme patenka ir oksiduojasi. ta prasme ziurek ar pliusas ateina iki tos vietos masinoje pries dureles. jei iki kontaktu bloko yra - vadinas priezastis sujungime. cia tipine beda situ minivenu - sudina laidine instaliacija.
dar taip vadinamas "komforto blokas" buna nustipes kai kada. kur valdo centralini. bet cia tada isvis neveikia ir is kitu vietu. |
|
|
|
|
|
|
Vw Sharan Mk2 Centrinis |
Parašytas: 2019 10 18, 19:16 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
- sudina laidine instaliacija.
|
Nebūtinai šiam konkrečiam atvejui, bet ...
Ne instaliacijoj esmė, o tame, kad senstanti izoliacija sukietėja ir lūžta, o tuomet laidas lankstosi ties lūžusia izoliacija, o ne visu ilgiu. Beje, tiems kas tokius nutrūkusius laidus remontuoja, ištempdami likusią pynės dalį ir sujungdami, už tokį remontą ne pinigus sumokėti, o su plaktuku per nagus .. |
|
|
|
|
|
|
Vw Sharan Mk2 Centrinis |
Parašytas: 2019 10 18, 20:34 |
|
|
|
rammas rašo: |
zamolskis rašo: |
- sudina laidine instaliacija.
|
Nebūtinai šiam konkrečiam atvejui, bet ...
Ne instaliacijoj esmė, o tame, kad senstanti izoliacija sukietėja ir lūžta, o tuomet laidas lankstosi ties lūžusia izoliacija, o ne visu ilgiu. Beje, tiems kas tokius nutrūkusius laidus remontuoja, ištempdami likusią pynės dalį ir sujungdami, už tokį remontą ne pinigus sumokėti, o su plaktuku per nagus .. |
ten kiek zinau visa keliu metu partija ant tu paciu laidu. plastiko tiekejas laidams gal buvo taspats ir problema islindo tik po keliu metu, kai jau garantijos pofig. negi keisi viska sitiems lauzams
priejimas ten visiskai sudinas. kontaktinis lizdas irgi kazkoks nesusipratimas - galejo gi tiesiog palaida fiske padaryt - kad butu laisvumai laidams ... dabar lankstosi juk visa kruva ir vienas galas kietai itvirtintas...
daug kas tiesiog uztrumpina per kokius garsiakalbiu laidus, kurie storesni ir nenutruke. ir tiek.
ten dar langu elektriniai pakelejai trosas susimaldavo. irgi kazkokia nedadaryta nesamone. tai galima pakelejo laidus centraliniui sutvarkyt panaudot. ikist nauja laida - ten tikrai problema...
=================
aplamai mane uzknisa automobiliu elektros instaliacijos - prigalvoja visokiu nesamoningu fiskiu, ir kiekvienam modely vis kokia kitokia...
kai galetu but vienas standartas - pagal laidu kvadratura. kiekviena laideli tiesiog atskira standartizuota jungtim sujungi. storesniems stambesne, plonesniems smulkesne. kokius 3-4 variantus is viso. ir pratampyt per kebulo skylutes butu lengviau. jei jau daryt laidu sujungimo bloka - tai tiesiog i kruva atskiras sublokuoji. va toki padarei ir tiktu visiems atvejams... dabar isradineja kiekvienam modeliui kazkokia naujoviska forma ir dar moket uz sitai reikia vartotojams... paziurek pvz vien ww fiskiu kataloga - ten tukstanciais ju eina... kai viska galima butu issprest 4 skirtingomis vienetinemis fiskemis ir elementariu tiesiog laidu suzymejimu. pvz skaiciukais. arba spalvine koduote. sutaupytu milijonus jei ne milijardus. man net mintis kyla bizni is sito padaryt |
|
|
|
|
|
|
Vw Sharan Mk2 Centrinis |
Parašytas: 2019 10 18, 21:32 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
rammas rašo: |
zamolskis rašo: |
- sudina laidine instaliacija.
|
Nebūtinai šiam konkrečiam atvejui, bet ...
Ne instaliacijoj esmė, o tame, kad senstanti izoliacija sukietėja ir lūžta, o tuomet laidas lankstosi ties lūžusia izoliacija, o ne visu ilgiu. Beje, tiems kas tokius nutrūkusius laidus remontuoja, ištempdami likusią pynės dalį ir sujungdami, už tokį remontą ne pinigus sumokėti, o su plaktuku per nagus .. |
ten kiek zinau visa keliu metu partija ant tu paciu laidu. plastiko tiekejas laidams gal buvo taspats ir problema islindo tik po keliu metu, kai jau garantijos pofig. negi keisi viska sitiems lauzams
priejimas ten visiskai sudinas. kontaktinis lizdas irgi kazkoks nesusipratimas - galejo gi tiesiog palaida fiske padaryt - kad butu laisvumai laidams ... dabar lankstosi juk visa kruva ir vienas galas kietai itvirtintas...
daug kas tiesiog uztrumpina per kokius garsiakalbiu laidus, kurie storesni ir nenutruke. ir tiek.
ten dar langu elektriniai pakelejai trosas susimaldavo. irgi kazkokia nedadaryta nesamone. tai galima pakelejo laidus centraliniui sutvarkyt panaudot. ikist nauja laida - ten tikrai problema...
=================
aplamai mane uzknisa automobiliu elektros instaliacijos - prigalvoja visokiu nesamoningu fiskiu, ir kiekvienam modely vis kokia kitokia...
kai galetu but vienas standartas - pagal laidu kvadratura. kiekviena laideli tiesiog atskira standartizuota jungtim sujungi. storesniems stambesne, plonesniems smulkesne. kokius 3-4 variantus is viso. ir pratampyt per kebulo skylutes butu lengviau. jei jau daryt laidu sujungimo bloka - tai tiesiog i kruva atskiras sublokuoji. va toki padarei ir tiktu visiems atvejams... dabar isradineja kiekvienam modeliui kazkokia naujoviska forma ir dar moket uz sitai reikia vartotojams... paziurek pvz vien ww fiskiu kataloga - ten tukstanciais ju eina... kai viska galima butu issprest 4 skirtingomis vienetinemis fiskemis ir elementariu tiesiog laidu suzymejimu. pvz skaiciukais. arba spalvine koduote. sutaupytu milijonus jei ne milijardus. man net mintis kyla bizni is sito padaryt |
Tai visa laime, kad neprileidzia garazinio mastymo zmoniu prie automobiliu elektrinio dizaino. Visos skirtingos fyskes tam, kad neiseitu ju sujungti ten, kur nereikia. Jungtys tobuleja del poka-yoke ir CPA (Connection Position Assurance) technologiju. Visiem svarbu, kad gamybos linijoje darbuotojai greitai galetu jungti sujungti, uztukrinti sujungima ir tai, jog ta jungtis neatsijungtu per visa eksploatavimo laikotarpi. O del jungciu isdestymo, tai viskas priklauso nuo surinkimo proceso ir galimybes prie tos jungties prieiti reikiamu metu ir per reikiama laika. |
|
|
|
|
|
|
Vw Sharan Mk2 Centrinis |
Parašytas: 2019 10 18, 21:57 |
|
|
|
Zamolski, viskas tose mašinose yra optimizuota iki neremontuojamo, bet atlaikančio garantinį.
Kur srovė didesnė, ten deda storesnį laidą, bet "ant" kritinės ribos, kur signalas, ten kūšplaukis ... kušplaukio izoliacija "fermentavosi" į trapų plastiką, plastikas lūžo ir kūšplaukis per du palankstymus nutrūko. O jei ta vieta nelankstoma, tai per pusmetį drėgmė suės .. |
|
|
|
|
|
Vw Sharan Mk2 Centrinis |
Parašytas: 2019 10 18, 23:46 |
|
|
|
Sesers astroje visų durelių laidynus teko pakeisti. Kerpi laidus einancius į fiškę (durelėse ji), o kerpi ten, kur netrukdys sujungimai, o vietoj senų laidų dedi silikokiniu užvalkalu ir pamiršti juos kol važinėsi ta mašina teisingai sakote, gamintojai taupo ant laidų izoliacijos net, juk yra medžiagų, kurios laikytų ir 20 metų... Įdomu kaip pas Tesla su laidynų kokybe, nes jų ten galybė... |
|
|
|
|
|
|
Vw Sharan Mk2 Centrinis |
Parašytas: 2019 10 20, 03:18 |
|
|
|
EgidijusL rašo: |
Sesers astroje visų durelių laidynus teko pakeisti. Kerpi laidus einancius į fiškę (durelėse ji), o kerpi ten, kur netrukdys sujungimai, o vietoj senų laidų dedi silikokiniu užvalkalu ir pamiršti juos kol važinėsi ta mašina teisingai sakote, gamintojai taupo ant laidų izoliacijos net, juk yra medžiagų, kurios laikytų ir 20 metų... Įdomu kaip pas Tesla su laidynų kokybe, nes jų ten galybė... |
maciau ukrainieciu video kazkur intere, su isimta visa Teslos laidu sistema is kebulo (modelio s berods). tipo agregatai (arba bent ta dalis kur valdo agregata), paskleistu laidu kruvos su visom originaliom fiskem, ir visi elektros prietaisai - tipo ekranai ten, mygtukai, jutikliai ir pan. taip suversta viskas i kruva ant zemes. ir visa tai buvo pajungta ir veike kaip kokio stendo imitacija. jie ten kazka tyrinejo - gal nulauzinejo valdymo programa. ar autopilota aiskinosi. nesuprasi nu bet kazka idomaus dare laidai panasu nebuvo probleminiai. dar nemoka Tesla ekonomint tokiose smulkmenose tik akumus sudinus tedaro. |
|
|
|
|
|
|
Vw Sharan Mk2 Centrinis |
Parašytas: 2019 10 20, 03:46 |
|
|
|
GT rašo: |
nierkiz rašo: |
neateina pliusa i spynele,kur beda gali buti? |
Ziurek schemas |
tokie kvaili patarimai tai uzknisa.
pilnos centralinio schemos neimanoma rast. ieskojau. yra tik principine - tipo ateina laidai i valdymo bloka. ir kas ten bloke - nifiga neaisku. NERA INTERE SCHEMU NET PANASIU. ta principine - kai i ja ziuri istraukta is automobilio konteksto - net neaisku kur paciu laidu ieskot kebule. numeriukai tik - be kazkokiu modelio katalogu serviso centrams - nesuprasi nieko net jei pakeist tik. bloko sudetingumas - kaip kompo motinines mazdaug... o sueina berods gal apie 40-50 laidu. ir fig ten suprasi - ka ten turi jis daryt. negi pirksi antra masina ardymui - kad paziuret ant veikiancio?
supinta ne tik centralinis, bet ir salono apsvietimas kartu su galiniais isjungejais, ir kazkokia apsauga ir elektriniu langu pakelejai ir berods rakto distancinis. o tu bloku versiju irgi dafiga. nei vienos vidines schemos neradau intere jei zinai kur rast - duok nuoroda. nes as ten trumpinau viska tiesiogiai, kai sau tvarkiausi gal menesi su virsum laiko knisausi pamenu... iki galo taip ir nepaleidau visko - man pats centralinis neveike... o tas blokas srotuose po 50 eina - per brangu ekspermentuot... ner i ka ziuret . tik i bloko platos foto nebent. |
|
|
|
|
|
|
Vw Sharan Mk2 Centrinis |
Parašytas: 2019 10 20, 07:28 |
|
|
|
Socrates rašo: |
Tai visa laime, kad neprileidzia garazinio mastymo zmoniu prie automobiliu elektrinio dizaino. Visos skirtingos fyskes tam, kad neiseitu ju sujungti ten, kur nereikia. Jungtys tobuleja del poka-yoke ir CPA (Connection Position Assurance) technologiju. Visiem svarbu, kad gamybos linijoje darbuotojai greitai galetu jungti sujungti, uztukrinti sujungima ir tai, jog ta jungtis neatsijungtu per visa eksploatavimo laikotarpi. O del jungciu isdestymo, tai viskas priklauso nuo surinkimo proceso ir galimybes prie tos jungties prieiti reikiamu metu ir per reikiama laika. |
visiskai nepataikei
garazinis mastymas yra visiskai kas kita.
mano mastymas yra toks: kad automobilis turi remontuotis minimaliu ziniu zmogaus tuscio lauko salygom pvz lyjant lietui ar sningant ir prie minusines temperaturos turint tik irankius kuriuos gali atsinest ar atsivezt ir naudojant medziagas kuriu gali rast nesunkiai tam paciam ar bet kuriam kitam auto, srote ar net visisko uzkampio parduotuvese
va toks auto jau man tiktu
garazas per daug prabangu. jei jau komfortiskai - tai turi susiremontuot su tapkutem, nesipurvinant, geriant kava ir sedint ant fotelio kur nors pievuteje prie namo
turint gerai irengta garaza su pilnais stelazais irangos cia kiekvienas mulkis sugebes suremontuot taip neidomu
jei jau moket uz remonta kazkam pinigus, nu tokiam - kur tipo "garazinio mastymo" ir nori uzsidirbt - tai tegu man suremontuoja automobili salygomis sakykim po vandeniu be galimybes istraukt i sausuma, ar kokiam kosmose cia greiciau pas tave yra "garazinis mastymas", o ne pas mane - nes tu tiesiog esi uz garazinius - tik firminius. gamintojai yra tiesiog tie patys "garaziniai" - tik pasidare daline monopolija. automobilio surinkimo greitis yra visiskai nesvarbu. jis neitakoja gvenimo kokybes. svarbu yra poreikio patenkinimas (siuo atveju judejimo-keliavimo naudojant auto) paciu optimaliausiu budu kiekvienam populiacijos individui. va toks yra mano mastymas. |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|