|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 20, 10:14. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » sroves matavimas (trifazis)
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 10:23 |
|
|
|
rammas rašo: |
Jokio teksto,viena ir ta pati formulė:
MindLess rašo: |
Iin = Pout / (3*Vf*n*pf)
|
ir tik dvi eilutės skaičiavimų, linijinės srovės, viena kuomet variklis trikampiu į 230V tinklą, kita eilutė, kuomet variklis žvaigžde į 400V trifazį el. tinklą.
Vat, atpuolus nereikia kitiems siūlyti:
MindLess rašo: |
O siūlytojai apkrauti variklį nominalia galia ir pamatuot srovę, tai išvis gali tokį pasiūlymą susikišt. |
Kuomet pas patį "porno" kabaliuoja.
Šita tavo formulė yra visiškas porno, nes primakaluota fazinė-linijinė ... išsiaiškink pagaliau kuo fazinės ir linijinės įtampos/srovės skiriasi tarpusavyje ir nereikės tuomet pagal amžių įtampas nustatinėti... ir kada užsinorėjus sqrt(3) pritaikyti.
Įsikalk į galvą, kad el. variklyje fazinė įtampa yra const, nesvarbu kaip variklį sujungsi ir į kokį tinklą jungsi. Todėl tavo formulėje srovė bus visuomet const, nesvarbu į kokios įtampos tinklą jungsi.
Yra normali formulė, pagal kurią skaičiuojama linijinė srovė, nenustatinėjant įtampas pagal variklio amžių
MindLess rašo: |
Vf - fazinė įtampa, jei senas variklis, tai bus 220V
|
o pagal tai, į kokios įtampos tinklą yra įjungtas.
https://www.de2.lt/naudinga-informacija/formules/990-elektros-variklio-galios-skai%C4%8Diavimas
Pagal šitą formulę yra giliai pofik kokio amžiaus variklis ir kaip jis tenai sujungtas, kad ir ratu-kvadratu ar rombu.
Konkrečiu atveju variklis eksploatuojamas 400V el. tinkle, ant variklio tik išskaitoma 1,5kW. Viskas!
Visokias filosofijos apie variklio amžius pasilieki sau, bo niekaip nesutarsim, kokios įtampos bus pusamžis variklis.
P.S. Ištikrųjų, ta jo formulė turėtų atrodyti taip If=Pout / (3*Vf*n*pf) tai yra fazinės srovės formulė, kuri parodo kokia srovė teka per variklio apvijas ir jinai yra const, nesvarbu į kokios įtampos tinklą (atitinkamai sukomutavus) jungsime.
Čia tik vienas niuansas sutapo, sujungus žvaigžde, linijinės ir fazinės srovės sutampa.
https://youtu.be/sNWYxdf50QU?t=158
Perkomutavus į trikampį, fazinė srovė išliks tapati, padidės linijinė srovė ...
http://dspace.vgtu.lt/bitstream/1/1434/1/1383-S_Zaveckas_Elektrotechnika_WEB.pdf
41 psl. 3.4. Trifazės grandinės galios
Apačioje yra dvi galios formulės. Pirma kuomet skaičiuojama fazinės įtampos/srovės.
Antra, kuomet linijinės įtampos/srovės.
Šiai temai reikalinga antra, nes el. tinklas linijinis ir reikia mums linijinės srovės ...
O šiaip ta hibridinė formulė, temos autoriui turėtų būti "auksinė", užtenka tik variklį į naujos kartos, su apvijų (fazine) įtampa 400V pakeisti ir pagal formule srovė sumažėja ... išliekant tai pačiai galiai .. |
zodziu daug as cia visko prisiskaiciau, daug visko isaiskejo. man tik lieka vienas neaiskumas. Yra neaski mano variklio fazine itampa. Esu isitikines kad variklio apviju jungimas Y, kai varikli paleidziu suktis 400V tinkle tuscia eiga apie 10 minuciu jis net nesusyla, tai ar yra tikimybe kad jo fazine itampa bus 220V? |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 10:48 |
|
|
|
saltasnulis rašo: |
zodziu daug as cia visko prisiskaiciau, daug visko isaiskejo. man tik lieka vienas neaiskumas. Yra neaski mano variklio fazine itampa. Esu isitikines kad variklio apviju jungimas Y, kai varikli paleidziu suktis 400V tinkle tuscia eiga apie 10 minuciu jis net nesusyla, tai ar yra tikimybe kad jo fazine itampa bus 220V? |
Jeigu tai standartinis variklis, tai jo nominali linijinė įtampa bus 380V, kas yra tolygu 220V fazinei įtampai. Tai yra ekvivalentūs dydžiai, kurie skiriasi tik ar tarp fazių matuosi įtampą ar tarp fazės ir nulio.
Rammas čia pradėjo lįst į apvijų įtampas, kurios čia išvis ne į temą ir tik subalamūtino save ir galimai kitus. |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 16:28 |
|
|
|
saltasnulis rašo: |
zodziu daug as cia visko prisiskaiciau, daug visko isaiskejo. man tik lieka vienas neaiskumas. Yra neaski mano variklio fazine itampa. Esu isitikines kad variklio apviju jungimas Y, kai varikli paleidziu suktis 400V tinkle tuscia eiga apie 10 minuciu jis net nesusyla, tai ar yra tikimybe kad jo fazine itampa bus 220V? |
Uch ty, dar vienas vėjo malūnas nori įpūsti čia savo vėjus.
Sunki ta Don Kichoto dalia.
Pirmiausia tamstos variklis ir yra su 230V fazine įtampa, nes sujungtas žvaigžde.
Bet bendras pasakymas, jei variklis įjungtas į 400V tinklą tai reiškia jo fazinė įtampa bus 230V yra visiškas pirdalas, tiesiog truputi žinančio ir truputi mačiusio, samadėlkinė išvada.
Konkretus pvz.
Sugalvojau iš kaimyno pasiskolinti kompresorių Naujosios Vilnios gamybos Co243, kurį suka senas 4kW 3000aps/min 0,4kV variklis.
https://skelbiu-img.dgn.lt/1_5_654106685/naujas-co243.jpg
Nu ir man bedažant, jablynkšt ir sudegė matoras, o čia skubiai pabaigti reikia, o dar rytoj ir kaimynas nori susigrąžinti ...
Lekiu į krautuvę, o tenai randu tokį matorą:
https://skelbiu-img.dgn.lt/1_5_613366575/oro-kompresorius-gtm-trifazis-intensyviems-darbams.jpg
Pajungimo įtampa atitinka, apsukos atitinka, galia atitinka, jamu ...
Klausimas, kokia šito naujo variklio yra fazinė įtampa?
Arba toks variklis pajungtas į 400V elektros tinklą, klausimas tas pats, kokia jo fazinė įtampa?
https://lh3.googleusercontent.com/-FyzcB4c_xZU/V0dsvbpYuKI/AAAAAAAALYg/Y5-lzVxLcOc/s640/20160526_153648.jpg
MindLess rašo: |
Įsistatom į prieš tai išvestą Il ir finale gaunam tą pačią mano formulę:
Il = Pout / (3*Uf*n*pf)
Citata: |
Todėl tavo formulėje srovė bus visuomet const, nesvarbu į kokios įtampos tinklą jungsi |
Kas čia per nusišnekėjimas? |
Įsikalk į galvą, kad tas tavo Uf yra gamintojo suvyniotos apvijos, įtampos dydis ir jis yra nekintantis. Yra konkretus vijų skaičius, skirtas tik tai vienai konkrečiai įtampai, todėl tas dydis, nesvarbu į kokį elektros tinklą įjungsi variklį, išlieka nepakitęs, Uf - const, todėl tavo formulės dešinė pusė yra nekintantis dydis.
Todėl ta tavo formulė ir yra porno išvedžiojimas, kuomet reikia skaičiuoti linijines sroves jungiant variklį skirtingais būdais į skirtingų įtampų tinklus.
Nu nafik, kaip dar galima aiškiau parašyti. |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 17:22 |
|
|
|
MindLess rašo: |
Jeigu tai standartinis variklis, tai jo nominali linijinė įtampa bus 380V, kas yra tolygu 220V fazinei įtampai. Tai yra ekvivalentūs dydžiai, kurie skiriasi tik ar tarp fazių matuosi įtampą ar tarp fazės ir nulio.
. |
Dar viena samadėlkinė išvada, kurioje išgimdoma, kad variklio fazinė įtampa yra tarp fazės ir nulio - briedas visiškas. Variklio fazinė įtampa yra apvijos įtampa ir šitą tą patį, temos autoriaus variklį, nusivežus į Skandinaviją, jį jungsi į 230V el. tinklą tarp fazių, be jokio nulio ... trikampiu, čia jo fazinė ir linijinės įtampos sutaps, o dabar su savo išvedžiotą formulę
MindLess rašo: |
Įsistatom į prieš tai išvestą Il ir finale gaunam tą pačią mano formulę:
Il = Pout / (3*Uf*n*pf)
|
suskaičiuok linijinę srovę ... tas pats dydis, kaip ir variklį pajungus į 400V elektros tinklą ... |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 17:23 |
|
|
|
Kad tu nemoki suformuluot ką nori pasakyt.
Tu bent supranti, kad tas paskaičiavimas skirtas išskaičuot nominalios srovės reikšmę prie nominalių parametrų ir gamintojo numatyto jungimo šiuo atveju prie 380V l-l arba 230V l-g, o ne realias srovės reikšmes, kurias gausi keitaliojant jungimus, įtampas ir dar bala žino ką?
Beje, tu gali apubrėžt ką tu vadini fazine įtampa? Nes man panašu, kad pagal tave fazinė įtampa ir apvijos įtampa yra tas pats. |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 17:47 |
|
|
|
MindLess rašo: |
Kad tu nemoki suformuluot ką nori pasakyt.
Tu bent supranti, kad tas paskaičiavimas skirtas išskaičuot nominalios, o srovės reikšmę prie nominalių parametrų ir gamintojo numatyto jungimo šiuo atveju prie 380V l-l arba 230V l-g, o ne realias srovės reikšmes, kurias gausi keitaliojant jungimus, įtampas ir dar bala žino ką? |
Nebeformuluok naujų išvedžiojimų, tema, linijinė srovė, kaip ją suskaičiuoti.
Po pirmo tavo posto, prašiau suskaičiuoti su tavo tą porno formule, linijinę srovę, kuomet vienas ir tas pats variklis jungiamas į 400V ir 230V trifazius, elektros tinklus.
Tu prisimetei Zamolskiu, pavartei ir išvartei kad nesupratai mano klausimo esmės ... |
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 18:51 |
|
|
|
Galvoju, pasisemsiu iš temos teorinių žinių, bet kaip atskirti,, pelus nuo grūdų,,. Kiekvienas įrodinėja savo, bet kuris teisus - nebeaišku. |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 19:14 |
|
|
|
rammas rašo: |
MindLess rašo: |
Kad tu nemoki suformuluot ką nori pasakyt.
Tu bent supranti, kad tas paskaičiavimas skirtas išskaičuot nominalios, o srovės reikšmę prie nominalių parametrų ir gamintojo numatyto jungimo šiuo atveju prie 380V l-l arba 230V l-g, o ne realias srovės reikšmes, kurias gausi keitaliojant jungimus, įtampas ir dar bala žino ką? |
Nebeformuluok naujų išvedžiojimų, tema, linijinė srovė, kaip ją suskaičiuoti.
Po pirmo tavo posto, prašiau suskaičiuoti su tavo tą porno formule, linijinę srovę, kuomet vienas ir tas pats variklis jungiamas į 400V ir 230V trifazius, elektros tinklus.
Tu prisimetei Zamolskiu, pavartei ir išvartei kad nesupratai mano klausimo esmės ... |
Ok, kad tau ramiau būtų paskaičiuosiu.
Jeigu priimam tas pačias sąlygas, tik jungimas keičiasi iš Y į delta, ir linijinė įtampa iš 400V į 230V:
Uf = Ul / sqrt(3) = 230 / sqrt(3) = 132V
Iin = Pout / (3*Uf*n*pf) = 1500W / (3*132*0.8*0.85) ~ 5.6A
Ir visgi, kas pagal tave yra ta fazinė įtampa? |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 19:34 |
|
|
|
donau rašo: |
Galvoju, pasisemsiu iš temos teorinių žinių, bet kaip atskirti,, pelus nuo grūdų,,. Kiekvienas įrodinėja savo, bet kuris teisus - nebeaišku. |
Kuomet teorijos kelia abejones, jas reikia praktikoje išbandyti.
Temos autoriaus variklis yra 1,5kW įjungtas į 400V tinklą, žvaigžde.
Atėjo ir pareiškė, kad linijinę srovę galima suskaičiuoti su tokia formule
MindLess rašo: |
Iin = Pout / (3*Vf*n*pf)
Iin - nominali įėjimo srovė, nurodoma vienai fazei, o ne suma
Pout - nominali išėjimo galia, tavo atveju 1500W
Vf - fazinė įtampa, jei senas variklis, tai bus 220V
n - naudingumo koeficientas, bus kažkas apie 0,8
pf - galios koeficientas, prie nominalios galios bus apie 0,85
Inom = 1500 / (3*220*0,8*0,85) ~ 3,3 (A)
|
Ir srovę gavo gerą, nieko čia neprikibsi ir formulėje surašyti skaičiai teisingai, nes Uf šito variklio yra 230V , "trūkumas" tik tame, kad formulėje neatsispindi elektros tinklas į kurį jungiama ...
Tad aš keliu klausimą, kaip suskaičiuoti pagal tą pačią formulę, srovę, jei tektų variklį pakeisti, nupirktą iš čia
http://ventilita.lt/images/Trifaziu%20el_%20varikliu%20techniniai%20duomenys.pdf
Tenai nieko neberašo apie 230V, neguldau galvos, kad tenai visi varikliai tokio "tipo" - kurių fazinė įtampa 400V
https://skelbiu-img.dgn.lt/1_5_613366575/oro-kompresorius-gtm-trifazis-intensyviems-darbams.jpg
Bet jeigu ... tai į tą formule jau turim įrašyti Uf=400V ir skaičiuojam analogiškam skaičiavimui
(Inom = 1500 / (3*220*0,8*0,85) ~ 3,3 (A))
Inom=1500/(3*400*0,8*0,85) ir gauname 1,84A srovę kaip taip gali būti, maitinimo įtampa nesikeitė, variklio galia nesikeitė o čia pyst ir srovė sumažėjo. ... ?
Dar vienas atvejis, kuomet tas pats variklis jungiamas trikampiu į 230V trifazį tinklą. Formulėje niekas nesikeičia, nesikeičia ir ta jo išskaičiuota srovė, tačiau realybėje linijinė srovė išauga 1,73 karto ...
Tai ko verta ta formulė?
Dar kartą rašau, tai yra ne linijinės, o fazinės srovės formulė, tik jinai tenai kažkaip išvartyta ir pritemta. O skaičiavimo reikšmės sutampa, nes jungiant žvaigžde variklio fazinės srovės ir linijos, linijinės srovės yra lygios ... |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 19:39 |
|
|
|
MindLess rašo: |
Ir visgi, kas pagal tave yra ta fazinė įtampa? |
Žmogau neklaus tokių klausimų, nes nerasim jokios bendros kalbos.
Enioliktą kartą rašau, kad fazinė įtampa yra gamintojo suvyniotos vijos įtampa, o ne pagal kažką. Suvyniojo 1000 "rinkių" prie kurių galima prijungti 400V.
Ir tai nejudinama - variklio fazinė įtampa (srovė taip pat).
Klausimai sekantys, kaip ir kur jungsime variklį, atitinkamas ir sroves turėsime. |
|
Paskutinį kartą redagavo rammas, 2019 01 14, 20:23. Redaguota 2 kartus(ų) |
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 19:43 |
|
|
|
MindLess rašo: |
Ok, kad tau ramiau būtų paskaičiuosiu.
Jeigu priimam tas pačias sąlygas, tik jungimas keičiasi iš Y į delta, ir linijinė įtampa iš 400V į 230V:
Uf = Ul / sqrt(3) = 230 / sqrt(3) = 132V
Iin = Pout / (3*Uf*n*pf) = 1500W / (3*132*0.8*0.85) ~ 5.6A
Ir visgi, kas pagal tave yra ta fazinė įtampa? |
O čia jau juodas porno
Žodžiu oi kaip toli iki supratimo kas yra variklio fazinė įtampa ... beviltiškai tooooli ..
Ot kas žavi, tai sugebėjimas pritemti prie reikiamo rezultato, šito aš tai nesugebėčiau
Ir sugebėk tu man, suskaičiuoti elektros varikliui 230V/400V dar vieną fazinę įtampą, jei gamintojas jau suvyniojo apviją, kuriai turi paduoti nei daugiau, nei mažiau 230V, o jau pagal aplinkybes, atitinkamai sukomutavus galima pajungti į 400V tinklą .. |
|
Paskutinį kartą redagavo rammas, 2019 01 14, 19:49. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 19:49 |
|
|
|
rammas rašo: |
MindLess rašo: |
Ir visgi, kas pagal tave yra ta fazinė įtampa? |
Žmogau neklaus tokių klausimų, nes nerasim jokios bendros kalbos.
Enioliktą kartą rašau, kad fazinė įtampa yra gamintojo suvyniotų apvijų įtampa, o ne pagal kažką. Suvyniojo 1000 vijų, prie kurių galima prijungti 400V.
Ir tai nejudinama - variklio fazinė įtampa (srovė taip pat).
Klausimai sekantys, kaip ir kur jungsime variklį, atitinkamas ir sroves turėsime. |
Jeigu neskiri fazės įtampos nuo apvijų įtampos, tai nematau prasmės toliau tęsti šią diskusiją.
Čia šiaip pasižiūrėt į realius panašaus variklio parametrus:
https://inverterdrive.com/group/Motors-AC/Universal-UMHA-90S-2-B3/ |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 19:55 |
|
|
|
MindLess rašo: |
Jeigu neskiri fazės įtampos nuo apvijų įtampos, tai nematau prasmės toliau tęsti šią diskusiją. |
Dar vienas šedevrą išgimdė.
Fazinė įtampa ir yra įtampa ant variklio vijų, o ne apvijų, įsikalk į galvą.
Vijas sukomutuoji žvaigžde ir turi įtampą ant tų tavo apvijų 400V
Vijas sukomutuoji trikampiu ir turi įtampą ant tų savo apvijų 230V
Apvijų įtampa kinta nuo komutacijos, vijų įtampa yra const.
P.S. Pataisiau savo klaidą, kad visiems būtų aiškiau. |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 20:04 |
|
|
|
rammas rašo: |
MindLess rašo: |
Jeigu neskiri fazės įtampos nuo apvijų įtampos, tai nematau prasmės toliau tęsti šią diskusiją. |
Dar vienas šedevrą išgimdė.
Fazinė įtampa ir yra įtampa ant variklio vijų, o ne apvijų, įsikalk į galvą.
Vijas sukomutuoji žvaigžde ir turi įtampą ant tų tavo apvijų 400V
Vijas sukomutuoji trikampiu ir turi įtampą ant tų savo apvijų 230V
Apvijų įtampa kinta nuo komutacijos, vijų įtampa yra const.
P.S. Pataisiau savo klaidą, kad visiems būtų aiškiau. |
Kad tu net nežinai kas yra apvija ir kas vija. |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 14, 20:45 |
|
|
|
MindLess rašo: |
Jeigu priimam tas pačias sąlygas, tik jungimas keičiasi iš Y į delta, ir linijinė įtampa iš 400V į 230V:
Uf = Ul / sqrt(3) = 230 / sqrt(3) = 132V
Iin = Pout / (3*Uf*n*pf) = 1500W / (3*132*0.8*0.85) ~ 5.6A
Ir visgi, kas pagal tave yra ta fazinė įtampa? |
Įsikalk į galvą vieną ir esminę taisyklę sijusią su variklių jungimu - jei variklį į tinklą jungi trikampiu, tai variklio fazinė įtampa sutampa su tinklo - linijine įtampa Ul=Uf. O čia tie tavo iškombinuoti 132V , nėra išvis tokios įtampos trikampiu jungtame variklyje. Tas tavo skaičiavimas tinka kitoje vietoje, bet su varikliu nieko bendra.
http://dspace.vgtu.lt/bitstream/1/1434/1/1383-S_Zaveckas_Elektrotechnika_WEB.pdf
39 psl. 3.3. Jungimas trikampiu
Antra pastraipa:
Trikampiu jungimo atveju fazinė įtampa (įtampa, tenkanti
imtuvui) lygi linijinei tinklo įtampai Uf = Ul |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|