|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 19, 23:00. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » sroves matavimas (trifazis)
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 08, 15:25 |
|
|
|
Ribine srove yra ta, prie kurios variklis pavojingai ikaista (nebesugeba atsiausinti) ir gali perdegti. O cia tu gavai "ribine" darbine, kuri yra saugi, jei variklis pajegus atsiausinti. |
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 08, 23:07 |
|
|
|
rammas rašo: |
saltasnulis rašo: |
Tai čia srovė viename faziniame laide? |
Taip.
|
nu nu genijau |
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 08, 23:30 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
rammas rašo: |
saltasnulis rašo: |
Tai čia srovė viename faziniame laide? |
Taip.
|
nu nu genijau |
Nu, Zamolski, žiebk.
Būtų visai įdomu sužinoti, kaip tenai yra, vyksta, molekuliniame lygyje. |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 09, 00:42 |
|
|
|
Noreciau as irgi pasikartoti zinias. Tarkime ant variklio raso 2.2kW, 380V, 5,09A. Si srove reiskia, jog tiek variklis naudingai suvartos viena faze? Norint parinkti kabeli padalinu srove is cos fi bei naudingumo koficiento, gaunu 7,8A ir jau pagal sia srove galiu parinkti kabeli (zinoma ivertinant kabelio atstuma, bet siuo atveju imu, jog atstumas mazas)? Pvz. kabelis 4x1,5 leidzia 16A, tai man jo per akis. Jeigu naudodamas analogiska skaiciavima gauciau variklio srove 14A, tai kabelis 4x1,5 is principo irgi butu tinkamas? Istikro sis klausimas gana opus, nes esu keleto automatiku klauses, ka reiskia ant variklio parasyta srove, ar ji vektorine, ar viena faze tekanti, visi atsake skirtingai, netgi buvo atsakymas, jog norint apskaiciuoti viena faze tekancia srove reikia padalinti is 3. |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 09, 01:22 |
|
|
|
lukiuxas rašo: |
Noreciau as irgi pasikartoti zinias. Tarkime ant variklio raso 2.2kW, 380V, 5,09A. Si srove reiskia, jog tiek variklis naudingai suvartos viena faze? Norint parinkti kabeli padalinu srove is cos fi bei naudingumo koficiento, gaunu 7,8A ir jau pagal sia srove galiu parinkti kabeli (zinoma ivertinant kabelio atstuma, bet siuo atveju imu, jog atstumas mazas)? Pvz. kabelis 4x1,5 leidzia 16A, tai man jo per akis. Jeigu naudodamas analogiska skaiciavima gauciau variklio srove 14A, tai kabelis 4x1,5 is principo irgi butu tinkamas? Istikro sis klausimas gana opus, nes esu keleto automatiku klauses, ka reiskia ant variklio parasyta srove, ar ji vektorine, ar viena faze tekanti, visi atsake skirtingai, netgi buvo atsakymas, jog norint apskaiciuoti viena faze tekancia srove reikia padalinti is 3. |
Skaičiuokim "kitaip".
Ant variklio esantys 2,2kW, tai yra tai, kiek jis gali pagaminti.
Dabar mėginam dauginti idealiam varikliui:
1,73x380x5,09=3,35kW
Idealus variklis kiek sunaudoja energijos tiek atiduoda, bet ant lentelės užrašyta 2,2kW
Tai reiškia, kad 5,09A yra faktinė ("ampermetrinė") srovė ... galvočiau taip ...
Na, bet palikim vietos Zamolskiui, kad ateitų ir ištaisytų mūsų filosofines klaidas. |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 09, 04:28 |
|
|
|
sopkls rašo: |
O tai kuo netinka didelis panelinis ampermetras, pajungtas į vieną fazę? |
Jei neįmanoma įžiūrėti variklio nominalios srovės variklio lentelėje, variklio galingumą daugini iš 2 ir gauni apytikslę nominalią variklio srovę, kuri vienoda visose trijose fazėse /idealiu atveju/. Tavo atveju apie 3A. Smarkiai apkrovus variklį, srovė ženkliai išaugs. Panelinis ampermetras, įjungtas nuosekliai į variklio bet kurios fazės grandinę, padėtų kontroliuoti variklio apkrovimą, darbą.
Įdealus atvejis - jungti nuosekliai 3 ampermetrus į kiekvieną fazę. |
|
Paskutinį kartą redagavo donau, 2019 01 10, 22:58. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 09, 11:33 |
|
|
|
Žinoma, toks prietaisas tiktų puikiai, tačiau rodyklinio ampermetras parodymai yra daug greičiau įsisavinami ir seip patogiau. Nereikia analizuoti kokios srovės teka atskirose fazėse. O dar jeigu markerių pažymėti ant stikliuko iki kur tavo rodyklė gali atsistoti tai išvis idealų |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 09, 19:40 |
|
|
|
rammas rašo: |
lukiuxas rašo: |
Noreciau as irgi pasikartoti zinias. Tarkime ant variklio raso 2.2kW, 380V, 5,09A. Si srove reiskia, jog tiek variklis naudingai suvartos viena faze? Norint parinkti kabeli padalinu srove is cos fi bei naudingumo koficiento, gaunu 7,8A ir jau pagal sia srove galiu parinkti kabeli (zinoma ivertinant kabelio atstuma, bet siuo atveju imu, jog atstumas mazas)? Pvz. kabelis 4x1,5 leidzia 16A, tai man jo per akis. Jeigu naudodamas analogiska skaiciavima gauciau variklio srove 14A, tai kabelis 4x1,5 is principo irgi butu tinkamas? Istikro sis klausimas gana opus, nes esu keleto automatiku klauses, ka reiskia ant variklio parasyta srove, ar ji vektorine, ar viena faze tekanti, visi atsake skirtingai, netgi buvo atsakymas, jog norint apskaiciuoti viena faze tekancia srove reikia padalinti is 3. |
Skaičiuokim "kitaip".
Ant variklio esantys 2,2kW, tai yra tai, kiek jis gali pagaminti.
Dabar mėginam dauginti idealiam varikliui:
1,73x380x5,09=3,35kW
Idealus variklis kiek sunaudoja energijos tiek atiduoda, bet ant lentelės užrašyta 2,2kW
Tai reiškia, kad 5,09A yra faktinė ("ampermetrinė") srovė ... galvočiau taip ...
Na, bet palikim vietos Zamolskiui, kad ateitų ir ištaisytų mūsų filosofines klaidas. |
5,09A yra srove, kuri sunaudojama naudingam darbui, taciau dalis sunaudojama nuostoliams. Taip pat sukuriama reaktyvine srove kuri darbo isvis neatlieka (isskyrus laidu sylima), taciau laidus apkrauna. Del to laidu, viena faze tekes 7,8A, bet tik 5,09A bus skirta naudingam darbui. Ar as klystu? |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 09, 19:58 |
|
|
|
Citata: |
tekes 7,8A, bet tik 5,09A bus skirta naudingam darbui |
ne, ne taip.
vartojama srovė priklausys nuo keleto sąlygų:
- apkrovos (nuo veleno nuimamo galingumo);
- cos φ;
- vijų temperatūros;
- trinties nuostolių;
- nuostolių dėl sukimosi netolygumo;
- nuostolių nuo elektrinio lauko ntolygumo.
paprastai nurodoma variklio srovė prie nominalinės apkrovos. Jeigu prie nominalinės maitinimo įtampos ir nominalinės apkrovos (galingumo ant veleno) variklis ima didesnę srovę, nei nurodyta, tada reikia sunerimti.
normalu, jeigu cos φ nuo apkrovos priklauso. Reaktyvinė srovės dedamoji "kietai" surišta su cos φ. |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 09, 20:06 |
|
|
|
lukiuxas rašo: |
5,09A yra srove, kuri sunaudojama naudingam darbui, taciau dalis sunaudojama nuostoliams. Taip pat sukuriama reaktyvine srove kuri darbo isvis neatlieka (isskyrus laidu sylima), taciau laidus apkrauna. Del to laidu, viena faze tekes 7,8A, bet tik 5,09A bus skirta naudingam darbui. Ar as klystu? |
Kaip Zalieska sakė ... neee, ... taaaip, .. klysti ..
Šita 5,09A srovė sunaudojama viskam ir naudingam darbui (2,2kW) ir trinčiai nugalėti ir variklį pašildyti.
5,09A srovė, jei be jokių nuostolių, tai turėtų atlikti darbą "už" 3,35kW.
Srovę, kuri sunaudojama naudingam darbui, išskaičiuoti galima nevertinant nuostolių, t.y. NK ir cos fi
I=2200/1,73x380=3,35A |
|
|
|
|
|
|
sroves matavimas (trifazis) |
Parašytas: 2019 01 09, 22:59 |
|
|
|
rammas rašo: |
lukiuxas rašo: |
5,09A yra srove, kuri sunaudojama naudingam darbui, taciau dalis sunaudojama nuostoliams. Taip pat sukuriama reaktyvine srove kuri darbo isvis neatlieka (isskyrus laidu sylima), taciau laidus apkrauna. Del to laidu, viena faze tekes 7,8A, bet tik 5,09A bus skirta naudingam darbui. Ar as klystu? |
Kaip Zalieska sakė ... neee, ... taaaip, .. klysti ..
Šita 5,09A srovė sunaudojama viskam ir naudingam darbui (2,2kW) ir trinčiai nugalėti ir variklį pašildyti.
5,09A srovė, jei be jokių nuostolių, tai turėtų atlikti darbą "už" 3,35kW.
Srovę, kuri sunaudojama naudingam darbui, išskaičiuoti galima nevertinant nuostolių, t.y. NK ir cos fi
I=2200/1,73x380=3,35A |
Ačiū. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|