|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 20, 13:58. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Įvairūs » Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 12, 12:59 |
|
|
|
Alexx rašo: |
laurius rašo: |
Alexx rašo: |
Visuomenei gal ir nereikalinga ..bet valstybei kodelgi nepasipelnyti is automobilistu.... ?
Vienoj is labiausiai AUTOMOBILINIU valstybiu paskaiciota ..kad auto teh.bukle tapo priezastimi tik 0.7 % visu avariju... |
Įdomu kokie būtų skaičiai, jei tech apžiūros nebūtų. |
Ten jos ir nera .. bent jau kokia 13 valstyju ... |
Nugi, kas amerikonams neleidžia katalizatorius, sodžių filtrus išromyti? Draudimas? Sąžinė? |
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 12, 20:36 |
|
|
|
rammas rašo: |
Nugi, kas amerikonams neleidžia katalizatorius, sodžių filtrus išromyti? Draudimas? Sąžinė? |
ten privaloma pasitikrint išmetimą, kaip pas mus praeit technikinę
be to jie važinėja vien benzininėmis, suodžiai jiems neaktualu |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 12, 23:42 |
|
|
|
gnt rašo: |
rammas rašo: |
Nugi, kas amerikonams neleidžia katalizatorius, sodžių filtrus išromyti? Draudimas? Sąžinė? |
ten privaloma pasitikrint išmetimą, kaip pas mus praeit technikinę
be to jie važinėja vien benzininėmis, suodžiai jiems neaktualu |
Melas.
Alexx rašo: |
laurius rašo: |
Alexx rašo: |
Visuomenei gal ir nereikalinga ..bet valstybei kodelgi nepasipelnyti is automobilistu.... ?
Vienoj is labiausiai AUTOMOBILINIU valstybiu paskaiciota ..kad auto teh.bukle tapo priezastimi tik 0.7 % visu avariju... |
Įdomu kokie būtų skaičiai, jei tech apžiūros nebūtų. |
Ten jos ir nera .. bent jau kokia 13 valstyju ... |
Tiesa. Tik del valstiju skaiciaus nesu tikras. Paimkim kalifornija, tai ten ismetimas greiztai kontroliuojamas ir nemazai automobiliu parduodamu ten turi 2 katalizus. Viena pre-kataliza iskart uz kelniu, o antra kaip ir visose auto - gale.
Tokiam kaip Michigane, tai nera jokios technikines ir niekas nieko niekada nematuoja, bei automobiliu technines bukles netikrina. Gali ir be stabdziu ant triju ratu vazineti |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 13, 00:06 |
|
|
|
Socrates rašo: |
Tokiam kaip Michigane, tai nera jokios technikines ir niekas nieko niekada nematuoja, bei automobiliu technines bukles netikrina. Gali ir be stabdziu ant triju ratu vazineti |
Ot čia Zamolskiui tokia laisvė patiktų. |
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 13, 05:44 |
|
|
|
rammas rašo: |
Socrates rašo: |
Tokiam kaip Michigane, tai nera jokios technikines ir niekas nieko niekada nematuoja, bei automobiliu technines bukles netikrina. Gali ir be stabdziu ant triju ratu vazineti |
Ot čia Zamolskiui tokia laisvė patiktų. |
Dar primesk ir eismo ivykiuose kaltu nera. Ileki kamnors i gala ir abu kalti!
Cia vienas is No Fault Insurance privalumu. Tiesa, draudimo kainos taip kokie $1800/metams vidutiniam SUV'ui. |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 13, 23:41 |
|
|
|
Socrates rašo: |
Tiesa. Tik del valstiju skaiciaus nesu tikras. Paimkim kalifornija, tai ten ismetimas greiztai kontroliuojamas ir nemazai automobiliu parduodamu ten turi 2 katalizus. Viena pre-kataliza iskart uz kelniu, o antra kaip ir visose auto - gale.
Tokiam kaip Michigane, tai nera jokios technikines ir niekas nieko niekada nematuoja, bei automobiliu technines bukles netikrina. Gali ir be stabdziu ant triju ratu vazineti |
tai tame ir reikalas - amerikieciai siuo atveju sprendzia realias savo problemas, o ne siekia dirbtinai pasipelnyt visuomenes saskaita.
oro uzterstumas aktualu nebent vienam kaimui - nui tai tegu ir isivedineja savo kaime apribojimus. cia vietines reiksmes problema, kuri vadinasi didelis nesvarumu koncentracijos zidinys. likusioj Lietuvoj tankumas per mazas, o dirbtinai bus sukurta transporto apsunkinimas. ir regionai dar labiau nuskurs.
aplamai - tersia ne automobiliai, o nesvaraus kuro deginimas. ir sita procesa - degint kura leidzia - nes pardavineja oficialiai ta kura. aiskinimai, kad ten kazkaip "gudriau" deginant ir valant - atseit svareja kazkas - tai cia durniaus logika. tiesiog vieni tersalai keiciami kitais - kuriu zala dar nematuota, nematuojama ar ju mazai dar prisikaupe ir islis ateity dar sudetingesniu problemu pavidalu. kuro kiekis kur sudeginamas - juk nemazeja. o ten pvz kokios nors sviesos diena ar aktyvi katalize dar papildomai kuro sunaudoja. cia tipo taip kovoja su uzterstumu - didindami sudeginamo kuro kieki ir gamindami dar daugiau pavojingu medziagu?
jei sprest - tai sprest is esmes. pvz alternatyvus viesas-dotuojamas (ar isvis nemokamas) svarus transportas ir tiesiog automobiliu zoninis ribojimas. dabar rinks mokesti - bet pacios tarsos zidiniu problemos juk realiai nespres. ji taip ir liks. normaliose salyse visuomenes mokestiniu persekiojimu antraeiles problemos nesprendziamos. mokesciai renkami visos visuomenes labui ir socialines neteisybes mazinimui. o cia daro atbulai - didina bendra atskirti vardan vieno kaimo... |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 14, 00:03 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
ar aktyvi katalize dar papildomai kuro sunaudoja. cia tipo taip kovoja su uzterstumu - didindami sudeginamo kuro kieki ir gamindami dar daugiau pavojingu medziagu?
|
Ech, zamolski, pliurpi, kad tik pliurpti ... nulis supratimo, kaip katalizatorius veikia ir kokia jo paskirtis, bei jokio supratimo, kuo anglies dvideginis nuo kitų teršalų skiriasi ... |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 14, 17:40 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
Socrates rašo: |
Tiesa. Tik del valstiju skaiciaus nesu tikras. Paimkim kalifornija, tai ten ismetimas greiztai kontroliuojamas ir nemazai automobiliu parduodamu ten turi 2 katalizus. Viena pre-kataliza iskart uz kelniu, o antra kaip ir visose auto - gale.
Tokiam kaip Michigane, tai nera jokios technikines ir niekas nieko niekada nematuoja, bei automobiliu technines bukles netikrina. Gali ir be stabdziu ant triju ratu vazineti |
tai tame ir reikalas - amerikieciai siuo atveju sprendzia realias savo problemas, o ne siekia dirbtinai pasipelnyt visuomenes saskaita. |
Nu kaip... Vat nera technikines, jokiu patikrinimu, bet del sitos priezasties draudimo kainos apie 1.5k/metams. Tai ar geriau moket uz draudima kokius 200 ir eit per technikine kas pora metu, ar geriau moket toki draudima, nes tos visos kompanijos apsiima rizika, jog kazkam dings stabdziai arba subyrejus granatai vaziuojant 130km/h nuleks ratas... |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 14, 18:30 |
|
|
|
Socrates rašo: |
Nu kaip... Vat nera technikines, jokiu patikrinimu, bet del sitos priezasties draudimo kainos apie 1.5k/metams. Tai ar geriau moket uz draudima kokius 200 ir eit per technikine kas pora metu, ar geriau moket toki draudima, nes tos visos kompanijos apsiima rizika, jog kazkam dings stabdziai arba subyrejus granatai vaziuojant 130km/h nuleks ratas... |
taigi moki veikianciai sistemai ir esi garantuotas, kad zala atgausi. amerikinis variantas brangus labiau del brangiu gydymo paslaugu - nes ju gydymo kokybes kartele labai uzkelta. pas mus sito faktoriaus ner.
o kokia realia tau ar musu visuomenei nauda suteikia TA sistema? ka konkreciai is jos tu gauni - kad ten vykdai visokius debiliskus reikalavimus? pagalvok laisvalaikiu.
ar gal jau mastyt pats nebemoki - sugalvojo sovietai sistema - musu sovietikai valdzioje ja patobulino (vakarietisku tersimo ingriedientu pridejo ) - ir tu moki pagal ja automatiskai. taip sakant vergauji ar meldiesi...
as tai sodinciau tokiu sistemu kaip TA ivedinetojus. 4 metams uz ivedima. 2 metams uz dirbtini palaikyma. ir minimum lygtinai uz pasiulymus |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 14, 19:00 |
|
|
|
Citata iš automanas.lt
Jeigu pakalbintumėte kiekvieną aplinkosaugininką, jis pasakys, jog senesnis, maždaug 10 metų automobilis su dyzeliniu varikliu teršia aplinką labiau negu naujutėlis modelis. Arbatžolių privalgę specialistai stos mūru ir teigs, jog naujesnis automobilis - švaresnis automobilis. Deja, Vokietijos aplinkosaugos agentūra (UBA) atliktas tyrimas rodo, jog Euro 3 taršos reikalavimus atitinkantys automobiliai išmeta mažiau NOx emisijų negu Euro 5 reikalavimus atitinkantis automobilis. Sunku tuo patikėti, ar ne? |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 14, 19:06 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
o kokia realia tau ar musu visuomenei nauda suteikia TA sistema? ka konkreciai is jos tu gauni - kad ten vykdai visokius debiliskus reikalavimus? pagalvok laisvalaikiu.
|
Na, per TA, nuo "gazavimo" keletą lupenų užlenkė ir tai yra labai gerai.
O šiaip visiems išromytiems traktarystams turėtų būti privalomas toks dūmingumo testas. |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 14, 19:44 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
Socrates rašo: |
Nu kaip... Vat nera technikines, jokiu patikrinimu, bet del sitos priezasties draudimo kainos apie 1.5k/metams. Tai ar geriau moket uz draudima kokius 200 ir eit per technikine kas pora metu, ar geriau moket toki draudima, nes tos visos kompanijos apsiima rizika, jog kazkam dings stabdziai arba subyrejus granatai vaziuojant 130km/h nuleks ratas... |
taigi moki veikianciai sistemai ir esi garantuotas, kad zala atgausi. amerikinis variantas brangus labiau del brangiu gydymo paslaugu - nes ju gydymo kokybes kartele labai uzkelta. pas mus sito faktoriaus ner.
o kokia realia tau ar musu visuomenei nauda suteikia TA sistema? ka konkreciai is jos tu gauni - kad ten vykdai visokius debiliskus reikalavimus? pagalvok laisvalaikiu.
ar gal jau mastyt pats nebemoki - sugalvojo sovietai sistema - musu sovietikai valdzioje ja patobulino (vakarietisku tersimo ingriedientu pridejo ) - ir tu moki pagal ja automatiskai. taip sakant vergauji ar meldiesi...
as tai sodinciau tokiu sistemu kaip TA ivedinetojus. 4 metams uz ivedima. 2 metams uz dirbtini palaikyma. ir minimum lygtinai uz pasiulymus |
Nu tu toks siauresnio mastymo... Gydymo islaidos nera vienintelis dalykas. Apgadinti keliai, ju atitvarai, sukelti KAMSCIAI, apgadinti automobiliai, policijos, gaisrines, greitosios paslaugos ir t.t... Viskas kainuoja. Jei tu lupenu neatmetinetu TA, tai islaidu butu daugiau.
Jei nepatinka TA Lietuvoje, tai bandyk Vokietija ar kokia Italija - ten tikrai ne nuo sovieto jie tai daro. Pagal tavo logika, ivairiu sertifikatu ir kalibravimu taip pat nereiktu tureti, nes jie tik pinigus surinkt skirti. |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 14, 19:49 |
|
|
|
vytautas55 rašo: |
Citata iš automanas.lt
Jeigu pakalbintumėte kiekvieną aplinkosaugininką, jis pasakys, jog senesnis, maždaug 10 metų automobilis su dyzeliniu varikliu teršia aplinką labiau negu naujutėlis modelis. Arbatžolių privalgę specialistai stos mūru ir teigs, jog naujesnis automobilis - švaresnis automobilis. Deja, Vokietijos aplinkosaugos agentūra (UBA) atliktas tyrimas rodo, jog Euro 3 taršos reikalavimus atitinkantys automobiliai išmeta mažiau NOx emisijų negu Euro 5 reikalavimus atitinkantis automobilis. Sunku tuo patikėti, ar ne? |
Geriau taršą palygintų su variklių kubatūra/kilovatais.
Naujų variklių kubatūras mažina, kilovatus išlaužia, todėl degimo kameruose susidaro "ekstremalesnės" sąlygos azotui, kuris šiaip jau inertiškas ir kuris sudaro apie 75% įsiurbiamos oro masės. Todėl ir susidaro daugiau azoto junginių. O azoto junginius neutralizuoja katalizatoriai, "ant" kurių gali būti pataupyta ... |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 14, 20:51 |
|
|
|
Socrates rašo: |
Jei nepatinka TA Lietuvoje, tai bandyk Vokietija ar kokia Italija - ten tikrai ne nuo sovieto jie tai daro. Pagal tavo logika, ivairiu sertifikatu ir kalibravimu taip pat nereiktu tureti, nes jie tik pinigus surinkt skirti. |
sertifikatai ir kalibravimai - cia kitas lygis. cia taikoma gamintojams. kad pvz negamintu aitomobiliu su kokiom nors 14,35 colio padangom ar kokiais nors mediniais ratais ir pan. ar kad atitiktu pvz eismo standartus lempos visokios signalines ir pan. arba kad nebutu akumuliatoriu 32v kokiu nors. ar kad nebutu kokio nors kuro rusies, kaip pvz dvitakciuose varikliuose "firminiai" tepaliniai priedai. ta prasme tam ir reikia sertifikavimo ar kalibravimo. kad atitiktu bendras KET ir kad vartotojams butu patogiau keist greiciau gendancias-susidevincias dalis standartinemis. cia ir yra nauda.
o is TA jokios realios naudos VISUOMENEI. nu nezinau - nebent tu nori gyvent vergovinej -policinej valstybej. tada as suprantu - tavo kaip vergo poziuri. turi but seimininkai-dievai - kurie spres kokios bukles automobilis turi but pas vergus vergams TA butina - kad zinotu kaip turi atrodyt ir but uzdetas antkaklis |
|
|
|
|
|
|
Baudžia už tą patį nusižengimą antrą kartą ar taip gali būti |
Parašytas: 2018 08 14, 21:15 |
|
|
|
Zamolski, ka gyvenime siaip veiki be briedo skleidimo?
TA pas mus kazkiek prilaiko vadzias, kad gatvese nevazinetu i dangu svieciantys zibintai, butu tvarkinga ismetimo sistema (bent isoriskai) be papildomu gatves igarsinimo efektu, po gatves nelakstytu desines puses vairai arba ju modifiakcijos ar kad del taupumo sumontuoto LPG duju balionas nesimetytu kur nors ant galines sedynes. Cia galima vardinti ir vardinti. TA butina ir privaloma kaip tam tikras reguliavimo mechanizmas, nes pas mus bus vazinejama su kledaru tol kol ratai patys neissilakstys i visas keturias puses. |
|
_________________ Kam man daug žinoti? Jei daugiau žinau, tai daugiau ir užmirštu. O jei mažiau žinau, tai mažiau užmirštu. O jei mažiau užmirštu, vadinasi daugiau žinau. |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|