Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 06, 21:25. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Ar įmanoma tokį daiktą kažkaip restauruoti? Ir apskritai ar tokį kompresorių įmanoma kažkaip patikrinti, neįdėjus į automobilį?
Situacija tokia: nustojo veikti kondicionavimas, autoservise sako sugedo kompresorius. Įdėjo kitą, jau naudotą - tas pats. Ir man aiškina, jog kompresoriaus neįmanoma kitaip patikrinti, o tik įdėjus į automobilį. Kažkaip nesitiki, jog XXI amžiuje nėra stendų kompresoriaus patikrinimui. Aišku, gal būt jie nėra pigūs ir Alytuje tikrai niekas tokio neturi. Bet palėkt iki Kauno ar Vilniaus, tikrai ne problema.
Gal galit kas parekomenduoti kokią "ne trintukų" kompaniją Kaune arba Vilniuje, užsiimančią automobilinėm kondicionavimo sistemom?
Gal galit kas parekomenduoti kokią "ne trintukų" kompaniją Kaune arba Vilniuje, užsiimančią automobilinėm kondicionavimo sistemom?
UAB "Autošaltis" Partizanų g. 87A, Kaunas. Nežinau ar jie gali patikrint šio konkretaus modelio kompresorių neįdėję į auto, bet, kad netrintukai tai galiu garantuot. (na beveik, nes garantuot iš tiesų už nieką niekada negali)
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Nesu as specialistas ,bet mano suvokimu, stendas turetu buti toks: salia kompresoriaus sumontuoji elektros varikli ((panasiu apsuku,kaip masinoje,jei nera ,gali sukti kad ir su ranka,jei jegos uzteks ), uzdedi dirzeli ant el. variklio ir kompresoriaus, ijungi varikl. kad suktusi, paduodi i kompresoriaus sankaba 12V. Jei viskas tvarkoje,kompresorius turi pusti ora (bandymas - trumpalaikis,nes daiktas ne orui pritaikytas). Bent su senuoju tikrai toki bandyma drasiai gali daryti. Su freonu padaryt stenda - jau butu reikalu
Toks stendas neapsimoka, realiai tikrinti ant stendo daznu atveju uztruktu panasiai kaip sumotuoti i auto. Kitas dalykas jei uzkale kompresorius laukia be galo ilga ir sudetinga procedura, nes idejus kita i uztersta sistema jis veiks iki keliu min kol uzkals. Vilniuje galiu pasiulyt zmones, tiesa jie stendo taip pat neturi.
Iškart perspėju jog šiaip atvažiaves tik pasikonsultuot galėsi, užrašinėja ~sav į priekį. (Nebent pasitaikys šalta diena ir tipiniai užsirašę tautiečiai nuspręs kad jiems visgi šį sezoną kondicionieriaus nereikės).
Visu pirma jei idejo naudota kompresoriu tai irgi ne faktas kad geras buvo
Visu antra ar uzpilde sistema ir ar pritraukia mova nes ten yra daviklis kuris esant nepakankamam freono slegiui duoda signala kompui o tas net nejungia movos.
Visu pirma jei idejo naudota kompresoriu tai irgi ne faktas kad geras buvo
Žinoma, niekas ir nesitikėjo, kad jis yra 100% geras. Bet kai stendo nėra, kitaip ir neįmanoma patikrinti ar tas naudotas kompresorius veikiantis.
Tasmanian rašo:
Visu antra ar uzpilde sistema ir ar pritraukia mova nes ten yra daviklis kuris esant nepakankamam freono slegiui duoda signala kompui o tas net nejungia movos.
Servise sako, kad freono užpildė pakankamai, prisijungus prie kompo, jokių klaidų nerodo, signalas movai/sankabai įjungti ateina.
Imanoma ir be stendo paziuret..isipilk 50gr tepalo freoninio, pirstu uzkimsk plono vamzdelio skyle kita ranka suk asele.jei jausi kad puce.siurblys ledas.. beto kai gyvas siurblys ir taip sukant girdisi kliuksejimas
O jei kompresorius be sankabos o su voztuvu? be to toks patikrinimas pirstu gali atfiltruot tik visiskai mirusius kompresorius kurie ir pagal tepalo spalva matosi jog mire. Ir trecia, labai nepatartina pilti i kompresoriu daugiau tepalo nei rekomenduojama, tepalas nespudus ir jei darbo metu daug jo bus kompresoriuje galima ji sulauzyti.
Geros mintys...Gal ir yra tokia firma kur tikrina nuimta, bet jau pagalvojus kiek rusiu ju yra, tai kazin ar pigus tas patirinimas. Buna gi dar su apsuku davikliais ir dar su visokiais pribumbasais. Pvz- kazkuriose Toyotose kazkoks mandras stovi-teko susidurt. Principe turi turet masinos kondyskes sistema turet- o jei kas atnesa bloga siurbli patikrint- i sistema daug gerio pareis....Budavo gi mada oro i kondyske privaryt, dabar ir nedingo.