Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 15, 20:21. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Tai iš 380 į 220,ar iš trifazio į vienfazį?
ar cia ne tas pats? pirmoji klausymo dalis is skaiciu o antroji is raidziu.... Smile
Žinoma,kad ne tas pats.Trifazis-tai kai transformatorius maitinamas trifaze įtampa ir ji gali būti ir 220V ir 380V tarp fazių.Vienfazis-kai trafas maitinamas 2 laidais.Įtampa gali būti 220V,arba 380V ir iš principo jis yra vienfazis.
Perdarymui tektų perjungti transformatorių.Pirmines apvijas sujungti lygiagrečiai,o antrines nuosekliai (dviejų fazių rites,trečia ritė liks nenaudojama).Atkreipk dėmesį ,kad dabar nieko nekeičiant, antrinė ir pirminė apvijos bus sujungtos nuosekliai,tad pirminę apviją teks perjungti.Čia reikia žiūrėti,kaip yra pajungtas atšakų perjungiklis.Dar po tiltelio prieš droselį pajungti elektrolitinių kondensatorių baterija kuo didesnę.
Tai iš 380 į 220,ar iš trifazio į vienfazį?
ar cia ne tas pats? pirmoji klausymo dalis is skaiciu o antroji is raidziu.... Smile
Žinoma,kad ne tas pats.Trifazis-tai kai transformatorius maitinamas trifaze įtampa ir ji gali būti ir 220V ir 380V tarp fazių.Vienfazis-kai trafas maitinamas 2 laidais.Įtampa gali būti 220V,arba 380V ir iš principo jis yra vienfazis.
Perdarymui tektų perjungti transformatorių.Pirmines apvijas sujungti lygiagrečiai,o antrines nuosekliai (dviejų fazių rites,trečia ritė liks nenaudojama).Atkreipk dėmesį ,kad dabar nieko nekeičiant, antrinė ir pirminė apvijos bus sujungtos nuosekliai,tad pirminę apviją teks perjungti.Čia reikia žiūrėti,kaip yra pajungtas atšakų perjungiklis.Dar po tiltelio prieš droselį pajungti elektrolitinių kondensatorių baterija kuo didesnę.
tik nereikia jungti labai protingo... ir destyti teorijas apie galimybes to ar ano. man dar neteko matyti vienfazio kempo veikiancio 380v. is 220v rozetes. as kalbu apie standartiskai 380 tai 3 fazes ,220 tai viena faze. dar yra menulio faze bet apie tai veliau....
Pradžioj siūlau pasiskambinti tiems, kas juos gamina. SP200 yra ir 220v versija, tai gal už prienamą kainą pasiūlys laiko patikrintų dalių perdarymui. O gal bus geros nuotaikos ir pakonsultuos smulkiau. O gal ir patys perdaryt pasisiūlys. žodžiu pradėčiau nuo lengviausio varianto. http://pusautomaciai.lt/
tik nereikia jungti labai protingo... ir destyti teorijas apie galimybes to ar ano. man dar neteko matyti vienfazio kempo veikiancio 380v. is 220v rozetes. as kalbu apie standartiskai 380 tai 3 fazes ,220 tai viena faze. dar yra menulio faze bet apie tai veliau....
Kadangi esu matęs kempų vienfazių 220V perjungiamų perjungikliu į 380V ,tad pasitikslinau.O jei esi toks gudrus,tai ko čia dar klausinėji ir besistengiantį padėti vietoje ačiū dar lazdavoji?
tik nereikia jungti labai protingo... ir destyti teorijas apie galimybes to ar ano. man dar neteko matyti vienfazio kempo veikiancio 380v. is 220v rozetes. as kalbu apie standartiskai 380 tai 3 fazes ,220 tai viena faze. dar yra menulio faze bet apie tai veliau....
Kadangi esu matęs kempų vienfazių 220V perjungiamų perjungikliu į 380V ,tad pasitikslinau.O jei esi toks gudrus,tai ko čia dar klausinėji ir besistengiantį padėti vietoje ačiū dar lazdavoji?
ir as toki turiu virinti elektrodais , taip ten 220v ir yra jungiklis komutacinis i 380, bet dar ten yra laidas atskiras 380v-3 fazes..... as noriu info is tu zmoniu kurie jau bande perdaryt, zino kaip tai padaryti, pasakytu ar tai pasitesins. turi is savo patirties patarimu...