|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 20, 02:47. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Variklio apvija "Slavianka":
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 30, 02:36 |
|
|
|
Vikis rašo: |
Citata: |
tik tiek? panasu supratimo ner |
Cha,cha,va ir pakliuvai.Didžioji dalis reaktyvinės energijos(talpuminės)pagaminama būtent elektrinių generatoriais padidinant generatoriaus žadinimo įtampą.Jei sistemoje krinta įtampa,reiškia trūksta reaktyvinės galios ir reikia padidinti generatorių (anksčiau Šiauliuose netgi buvo sinchroninis kompensatorius,t.y.sinchroninis generatorius,dirbantis tuščia eiga.Jo aušinimo baseine mėgdavo maudytis vaikai.) žadinimo srovę,jei krinta dažnis-trųksta aktyvinės galios ir reikia paduoti daugiau garo.Įmonės pas save reaktyvinę(induktyvinę)galią kompensuoja kondensatoriais.Talpuminę reaktyvinę galią taip pat sukuria ir linijos,ypatingai kabelinės.Jei Nordbalt kabelis būtų kintamos srovės,jo talpuminė srovė būtų apytikriai 16000A.
Ir dar esu pervynijęs keletą šimtų įvairiausių variklių ir dar daugiau transformatorių,42 metus pradirbau el tinkluose,t.sk.25 metus relinės apsugos ir automatikos tarnyboje.Vis dar manai,kad "supratimo nėr"? |
tebemanau. tu teaprasei kazkieno kito atidirbtus iprocius ir budus, kaip kovot su zalingais reiskiniais del reaktyvines galios. ta prasme tu tik ivaldes patirti kaip elgtis. zinai galbut is praktikos zalos dydzius ir net gali chrestomatiskai atkartot elementarius atvejus. bet principe neparasei nei zodzio apie tai ko as klausiau - kas tai yra "slavianka" siuo atveju - beprobleminis variklis. |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 30, 16:06 |
|
|
|
Apie slavianką aš parašiau savo nuomonę,kuri gali ir nebūti teisinga,tačiau ir nenusiklliedėjau iki to,kad pas mus "dvigubas trifazis tinklas". Siūlau tą beprasmę diskusiją nutraukti.Apie "slavianką" kalbėti techniškai,o ne "žurnalistiškai".Dabar prisigaudęs tipo "Kiniečiai nesuprato,ko norim a,tik vokiečiai suprato".Išvada-užsakovai kinietiškai kalbėt mokėjo blogiau,nei vokiškai.Aš,tarp kitko, taip pat-vokiškai tik kelis žodžius,o kinietiškai nei vieno. |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 30, 18:09 |
|
|
|
ten as tik perpasakojau ka atsiliepe tas Diunovas forumuose apie valdiklio gamybos uzsakymus savo tam "koleso". kaip ten buvo is tikro, as nezinau gal ir teisus, kad nesusisnekejo tiesiog
as tik norejau pabrezt, kad tame dviratyje ne iprastas asinchroninis, o "slavianka". ja naudojo tik del gero pradinio sukimo momento. gali but, kad ten ne tinklui adaptuotas modelis, galbut persukimo laipsnis skiriasi. su valdikliu nebutina daryt 30 laipsniu persukima. juk uzmaitinimas ne is tinklo, o autonominis is akumu. sito nezinau - keite ten kazka ar ne, bet naudojo "slaviankos" principa. juk ten ju tipo "firmine paslaptis" . "slavianka" kaip variklio apviju suviniojimo budu as domejausi visai kitais sumetimais. as tikejausi kad generatoriaus rezime bus paprasta valdyt apsukas bet ten paprasta valdyt tik galinguma apsukoms vistiek reikia dazninio metodo... |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 30, 23:33 |
|
|
|
Čia yra Dujunovo stebulinio variklio jungimas. Ten viena žvaigžde komutuota apvija jungiasi į vieną trifazį tiltą, o kitos apvijos yra atskiros, ir kiekvienos iš jų pradžia ir galas turi savo h-bridge. Gaunasi ne trikampis pajungtas į tas pačias tris fazes kaip standartiniame slaviankos variklyje, o kažkas gudresnio kai tris apvijas gali komutuoti kaip nori. Panašu kad dėl tokio kontrolerio ir gaunamas didelis sukimo momentas prie mažų apsukų.
http://i.imgur.com/APBlwRa.jpg
Paprasta slavianka jungiasi į normalų trifazį tinklą. |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 30, 23:36 |
|
|
|
Sunkiai suvokiami tavo minčių vingiai
Citata: |
"slavianka" kaip variklio apviju suviniojimo budu as domejausi visai kitais sumetimais. as tikejausi kad generatoriaus rezime bus paprasta valdyt apsukas Very Happy bet ten paprasta valdyt tik galinguma Very Happy apsukoms vistiek reikia dazninio metodo... |
Kuriems galams jas(apsukas)reguliuti generatoriaus režime?O gal taip mandriai išsireikšdamas norėjai pasakyti,kaip kintant apsisukimams išlaikyti generatoriaus generuojamą įtampą?
Žentas turi hibridinį automobilį.Jam stabdant stabdymo energija atiduodama akumui ir tai vyksta iki pat sustojant pilnai.Kaip tai padaryta,nesuprantu.Variklis ten trifazis,akumai 400V ir iki pat sustojant jie kraunami.
O pasigirti rusai visada mokėjo-pas juos viskas išrasta ir viskas atrasta.Jei buržujai ką ir išrado,tai vistiek nuo jų nukopijavę. |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 31, 21:05 |
|
|
|
Vikis rašo: |
Žentas turi hibridinį automobilį.Jam stabdant stabdymo energija atiduodama akumui ir tai vyksta iki pat sustojant pilnai.Kaip tai padaryta,nesuprantu.Variklis ten trifazis,akumai 400V ir iki pat sustojant jie kraunami.
|
Akumuliatorių variklis/generatorius kraut negali iki pat sustojimo, nes jam lėtėjant stabdymo efektyvumas krenta, tai norint pilnai sustot reiktų naudot energiją iš akumuliatorių, todėl pilnam sustojimui vistiek naudojami standartiniai stabdžiai. |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 09 01, 01:31 |
|
|
|
sopkls rašo: |
Čia yra Dujunovo stebulinio variklio jungimas. Ten viena žvaigžde komutuota apvija jungiasi į vieną trifazį tiltą, o kitos apvijos yra atskiros, ir kiekvienos iš jų pradžia ir galas turi savo h-bridge. Gaunasi ne trikampis pajungtas į tas pačias tris fazes kaip standartiniame slaviankos variklyje, o kažkas gudresnio kai tris apvijas gali komutuoti kaip nori. Panašu kad dėl tokio kontrolerio ir gaunamas didelis sukimo momentas prie mažų apsukų.
http://i.imgur.com/APBlwRa.jpg
Paprasta slavianka jungiasi į normalų trifazį tinklą. |
pilnai pritariu. jie galejo nueit situ keliu tame savo dviratyje. bet ten greiciausiai tipinis vyniojimas kaip ir trifaziam tinklui pritaikytam varikliui su 30 laipsniu pasuktom apvijom. kazkaip visuose video, kur rodomas paskerstas variklis - tik trys stori isvadai. pagal mane vienintelis skirtumas, tai greiciausiai, kad zemavoltes apvijos. na dar gali jie naudot pvz tos pacios itampos fazines ir tarpfazines itampas, kad butu paprasciau vyniot. tada nereiktu skirtingo storio laidu arba skirtingo laidininku kiekio paze det. sitai sunku vizualiai nustatyt. na gal prades pardavinet kazkada - tai galimes isigyt ir paziuret
su tuo rotoriaus "tobulinimu" - tai ten isvis kazkokias pievas jie sneka. pagal mane jei sukreipt "voveres" pazus, tai variklio savybes turetu pageret nebet tik viena sukimosi kryptim. tas butu naudinga nebet tik be generacijos rezimo, nes jis turet suprastet stabdyme atitinkamai. jai cia isvis faktas, kad pagereja, nes be ju pliurpalu neirodyta. pvz kad slaviankos apvijos pagerina savybes apie 6%, tai toks jeloveda irode vokietijos nepriklausomoj laboratorijoj, kai bande savo modeli dar pries diunova prastumt patenta i masine gamyba. ten lygino su etaloniniu ir varikliukas buvo berods puses megavato. man atrodo jie (diunoviniai) tiesiog idejo apvijas - pafeikino su rotorium ir vaizduoja kad cia gavosi super variklis ten kur dar paskutiniuose variantuose vari pasidabruoja ir aiskina, kad variklis visiskai nebekaista ir dar 10-11% pagereja - tai isvis jau panasu i skiedalus. jau tipinis AC trifazis variklis 75-92% NK, su slavianka kazkur 90- 95% NK manau. nebera ten ka gerint jau. o cia bac - dar desimtys procentu is oro, nes matai sidabro pastos su spricu patepe ant rotoriaus apviju
--------------
Vikis rašo: |
Sunkiai suvokiami tavo minčių vingiai
Citata: |
"slavianka" kaip variklio apviju suviniojimo budu as domejausi visai kitais sumetimais. as tikejausi kad generatoriaus rezime bus paprasta valdyt apsukas Very Happy bet ten paprasta valdyt tik galinguma Very Happy apsukoms vistiek reikia dazninio metodo... |
Kuriems galams jas(apsukas)reguliuti generatoriaus režime?O gal taip mandriai išsireikšdamas norėjai pasakyti,kaip kintant apsisukimams išlaikyti generatoriaus generuojamą įtampą?
Žentas turi hibridinį automobilį.Jam stabdant stabdymo energija atiduodama akumui ir tai vyksta iki pat sustojant pilnai.Kaip tai padaryta,nesuprantu.Variklis ten trifazis,akumai 400V ir iki pat sustojant jie kraunami.
O pasigirti rusai visada mokėjo-pas juos viskas išrasta ir viskas atrasta.Jei buržujai ką ir išrado,tai vistiek nuo jų nukopijavę. |
cia del supaprastinto vejo jegainiu valdymo. kad padaryt generatoriu be magnetu normaliai valdoma visam apsuku diapazone. neodimis siaip brangus yra.
is hibridiniu esu mates viena isardyta trifazi varikli, tai ten magnetu prikista pradiniam suzadinimui. taigi tiesiog vyksta chaotiska, bet garantuota regeneracija. automobiliuose valdyt apsukas stabdyme varikliu neaktualu, nes tam yra dar atskira stabdymo sistema. ta prasme ten yra yra aiskus prioritetas - svarbiausia sustabdyt saugiai, o energija regeneruot - antraeilis. prioritetas - vairavimo saugumas. toki varianta paprasta realizuot.
vejo jegainese kur nesivaldo sparnai - valdymas generatorium - pagrindine sistema. o koks nors numatytas papildomas stabdymas - jau principe avarinis rezimas. ten reikia ir suvaldyt ir isspaust maksimaliai energija, nes prioritetas kitoks - pelnas. viska tuo paciu metu. ir galiu pasakyt - neisspresta pigiai ar paprastai iki siol, nors nekvailu konstruotoju - dafiga su pastoviais magnetais lieka prilipimo problema (mazina NK), o be magnetu problemos persijunginejant tarp generacijos ir sukimosi rezimu (prastas suvaldomumas). |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 09 07, 08:38 |
|
|
|
Gal paziurekit i teslos ar mb naudojamus asinchoninius variklius draivtraine. jei pavyks slaviankai tiek kw sukisti i kibiro dydi tai galesim kazka sneketi o cia nematau jokiu privalumu. Jei zmogelis neturi interneto ar juo naudotis nemoka tai jo beda ir susukus kazka saukti kaip visad kad analogov ne imejet nereiketu. O gal paprasciausiai vis dar jo pasaulis baigiasi ties rusijos sienom. |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 09 07, 08:49 |
|
|
|
Kol kas, tos slaviankos, apvijų išdėstymas neaiškus. Kaip Dojunovas daro, tai apvijos kas 4 ar 5 grioveliai, pagal klasiką, tai fazės apvija turi formuoti sin magnetinio lauko pasiskirstymą. Pagal Dojunovą to nematau, gal jie tame kontroleryje sukomutuoja, velniai žino....
Kitaicų dviračio variklio apvijos klasikinės. Pažiūrėjau vieną jų variklį, dvi polių poros, bet 51 griovelis, tai lyg nesimetriškai gaunasi... |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 09 07, 20:06 |
|
|
|
krienas rašo: |
Kol kas, tos slaviankos, apvijų išdėstymas neaiškus. Kaip Dojunovas daro, tai apvijos kas 4 ar 5 grioveliai, pagal klasiką, tai fazės apvija turi formuoti sin magnetinio lauko pasiskirstymą. Pagal Dojunovą to nematau, gal jie tame kontroleryje sukomutuoja, velniai žino....
Kitaicų dviračio variklio apvijos klasikinės. Pažiūrėjau vieną jų variklį, dvi polių poros, bet 51 griovelis, tai lyg nesimetriškai gaunasi... |
kas tau ten konkeciai neaisku su "slavianka" isdestymu? labai paprasta sistema - tiesiog elementari. jei sakykim imt vidaus degimo variklius. sakykim tricilindris isdestytais ratu cilindrais variklis atitiktu trifazi elektrini. tai "slavianka" tiesiog yra kaip sesiacilindris vidaus degimo variklis, kai ratu isdestyta 6 cilindrai. daugiau nieko gudro ten ner. tiesiog geresnis taktu persidengimas.
kitaicu dviracio viena teko ardyt, tai ten buvo tipo iprastas trifazis vyniojimas, bet skyresi poliu platumas. vienai fazei buvo skirta tecdalis pazu, suskaidyta tas trecdalis i 5 dalis - bet kazkodel nevienodas . trys poliai buvo per viena paza siauresni, o du poliai platesni. man toks vaizdas susidare kad kitaicai nesugeba atstampuot pvz 54 pazu statoriaus ploksteliu sablono, atstampuoja pvz 50 pazu, o paskui delioja apvijas belenkaip, kaip gaunasi, jei netelpa - pasiaurina apvijos viena poliu ir jiems px
kitas variantas - cia gal jie taip kovoja su magnetu prilipimu - nes sukreiptus pazus sunkiau pagamint...
arba gal cia taip visokiu autoriniu teisiu patentus apeina...
vnz neaiskus man tie kitaicai su savo kirviskais varikliais - nesuprasi iki galo... jie neprisilaiko varikliu vyniojimo sablonisko standarto - prideda arba nedavynioja...
cia kaip butu pvz imt ir gamint vietoj sesiabriauniu varztu sakykim su 7 briaunom, arba 6 briaunos, bet viena mazesne ir nei vienas raktas tokiems varztams atsukt paskui netinka isskyrus paminkstinto metalo vienkartinius... |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 09 07, 21:33 |
|
|
|
Klasikinės poliaus apvijos tikslas, gauti sinusinę lauko intensyvumo formą pagal kampą. O kaip yra su slavianka, kaip? |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 09 07, 23:26 |
|
|
|
krienas rašo: |
Klasikinės poliaus apvijos tikslas, gauti sinusinę lauko intensyvumo formą pagal kampą. O kaip yra su slavianka, kaip? |
na jei ziuret i reikala tokiu kampu - "tikslas" lygiai taspac. tik vietoj triju sinusiniu "tikslu" - sesi.
ir turek minty, kad tinkle fazes sinusoide su tarpfazes sinusoide prasilenkia 30 laipsniu kampu. sitas poslinkis padarytas specialiai ir yra palaikomas specialiai. del to ir apvijas "slaviankoj" taip suka - perstumtas. kitas normalesnis pavadinimas sito vyniojimo - yra perstumtu apviju variklis. bet ten visokie tipo rusu "patriotai" prikniso savo pavadinima - "slavianka" - ir tada sukiau suprast kas per reikalas cia yra |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 09 26, 05:04 |
|
|
|
krienas rašo: |
Gal kartais "zamolskis" turi slaviankos apvijų išdėstymą? |
Tave gūglas užblokavo? |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|