Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 20 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 04 20, 00:13. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Variklio apvija "Slavianka":
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 24
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 26, 09:57 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
krienas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Tai ar ta "slavianka" duoda efekto ar ne?
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 26, 12:46 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Duoda naudos, bet skirtingims varikliams skirtingai. Priklauso nuo pačio variklio konstrukcijos ir kur jis naudojamas. Iš to ką pasakoja, tai padidėja NVK ir cos, sumažėja kaitimas ir iš esamo variklio galima išgauti didesnį galingumą. Bet teigiamo efekto dydis priklauso nuo variklio modelio - vieniems daugiau, kitiems mažiau. Rusiškuose forumuose reikia skaityti, jei nori išsamiau sužinoti.
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 26, 21:34 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
hencia
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Evaldas_S rašo:
Čia tas pats kas pasakyti kad kilogramas pūkų yra lengviau už kilogramą vinių todėl pūkus lengviau nešti.
Ne į temą, bet nesusilaikiau. O kas geriau būtų, jei nukristų ant galvos nuo kokio devynaukščio stogo - kilogramas pūkų ar kilogramas vinių? Smile
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 26, 21:35 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Vikis rašo:
Gal jis ir geras,tačiau čia tikrai nieko nepaprastai naujo.Paprastas asinchroninis variklis,tik daug polių ir statorius su rotoriumi sukeisti vietomis.Maitinamas padidinto dažnio trifaze įtampa.Dabar gi dažnio keitikliai ne naujiena.50Hz dažniui ir patys rusai tokius gamindavo.Pvz.elektriniai obliai būdavo trfaziai 220V linijinei įtampai ir kainuodavo 35rb.Dar būdavo elektriniai ventiliatoriai palubiniai dideliais sparnais,kurie lėtai sukdavosi.Apvija paprasta dviejų greičių (kai polių skaičius skiriasi 2 kartus) variklio.Tai mano nuomonė.

ten ne trifazis, o sesiafazis asinchroninis. jo privalumas tame, kad 6 fazes geriau persidengia negu tik iprastos trys. geriau pasiskirsto sukimo momentas. varikis ekonomiskesnis apie 6% (padideja galia, sumazeja pradinis paleidimo momentas). i ji reikia ziuret kaip i du asinchroninius variklius viename korpuse. bet sujungtus ne bet kaip (tiesiog trikampiu ir zvaigzde kartu), o prasuktomis tarpusavyje apvijomis 30 laipsniu kampu. sujungus betkaip - sudegs tiesiog apvijos, nes neatitiks tinklo specifikos.
cia mazdaug kaip yra trifaziu transformatoriu retas vyniojimas su atsakom (z-jungimas ar kaip ten), arba pvz larionovo diodu lygintuvas (is 12 diodu). tai cia tiesiog sito dalyko asinchroninio variklio apviju versija Smile . man tokio tipo varikli nuvyniojo vienas kolega - pries tai teko apie 2 metus itikinet, kad cia ne kazkokia nesamone Very Happy Very Happy Very Happy - kolkas veikia Very Happy
o tas "diunovo dviratis" - tai tiesiog iprastas dazninis reguliatorius su situ patobulintu asinchroniniu varikliu. ten kad konstrukciskai asis nesisuka - neesme. esme geresnes sukimo momento charakteristikos. padeda i vieta bet kokius tipinius trifazius asischrioninius - nes iprastu trifaziu sukimo momentas paleidimo momentu nestabilus, vartoja dideles sroves ir pan...
ta prasme nieko ten gudro tame "diunovo kolieso" Very Happy Very Happy Very Happy as manau su regeneracijos rezimu jo silpna vieta... bet apsuku valdymui su daznio keitikliu cia tobulesnis uz trifazi varikliukas.
-----------------------
krienas rašo:
Ką jie teigia?
1. Sugalvojo asinchroninio variklio apviją, kurios analogų nėra.
2. Kad variklio sukimo momentas, toks kaip kolektorinio.
3. Apvija, tai žvaigždė ir trikampis kartu.
4. Kad pataisė variklio matematinį modelį ir teoriją.
Pamąstymai:
Ar viską žinom apie asinchroninį variklį, įtariu neviską. Kas likę nuo Teslos laikų, tai 10...20% nuo dabartinio lygio.
Šiuolaikinės pavaros sukimo momentą padidina beveik nuo 0. Šitą galima permesti kontroleriui.
Paprastam asinchroniniame variklyje žvaigždę ar trikampį pasirenka vartotojas, apvijos tokios pat. Būna, kad jau sujungta iš karto.
Kelių greičių variklius vynioja senei. Kai vienas greitis dirba, kitas atjungtas. Kartu sujungus bus dūmas. Pas juos dvi apvijos to pačio greičio. Ar galima taip vynioti ar jungtį. Įtariu galima, tai lyg lygiagrečios apvijos, tik vijų skaičius turėtų būti vienodas. Tai lyg nieko naujo.
Jie voverės narvelį daro iš vario. Varis laidesnis už aliumą, tai reiškia mažesnius šiluminius nuostolius, gal čia ir yra jų nauchau... Very Happy .

siaip del visko butum teisus isskyrus variklio reguliavima kontroleriu. na ir ten kazka apie tesla isvis ne i tema leptelejai Very Happy ziurejau kazkada teslos AC variklio patenta - jis siule dvifazi asinchronini daryt (principe visi vienfaziai AC varikliai su kondensatorine apvija yra teslos variklio modifikacija, bet tie kas sugalvojo trifaze sistema uz tesla buvo zenkliai gudresni). kiek teko skaityt, tik vokieciai pries kara ekspermentavo kazka su sesiafaziu tinklu. bet sitas vyniojimas nemanau kad turi analogu.
aplamai kiek skaiciu rusu forumuose, ji sugalvojo kazkoks nonaminis varikliu pervyniotojas kazkur is uralo (cia isvis gali but rusu propaganda, kad pasisavint pvz vokieciu ideja). paskui atseit pamate kazkoks ruselis profesorius, nukniso ideja ir uzpatentavo Very Happy o paskui nesugebejo nieko itikint is tarybines varikliu pramones vadu, kad pradetu gamint masiskai (cia dar gorbaciovo laikais tas patentas buvo), varinejo ten per testavimo laboratorijas kol pasibaige patentas... o dabar diunovas uzsipatentavo ir vel kisa visiems, jau kaip savo Very Happy pas diunova tiesiog isdirbta konkretus vienetinis sabloninis modelis. ta prasme jis bando prastumt kaip konkretu gamini, kuri galima idet i elektro dvirati, motocikla arba kibirini elektromobili. bet kiek zinau nelabai ir jam sekasi Very Happy varikliai su magnetais (sinchroniniai) manau lengviau pereina i generacijos rezima. taigi nemanau kad isstums juos. na nebent neodimio magnetu kainos pasidarys nesamoningos.
na dar galbut gali istumt kolektrinius, nes juos galima dalinai reguliuot vien keiciant itampa. toks savotiskas variklis. ir pliusu ir minusu turi.
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 26, 22:29 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
sopkls rašo:
Duoda naudos, bet skirtingims varikliams skirtingai. Priklauso nuo pačio variklio konstrukcijos ir kur jis naudojamas. Iš to ką pasakoja, tai padidėja NVK ir cos, sumažėja kaitimas ir iš esamo variklio galima išgauti didesnį galingumą. Bet teigiamo efekto dydis priklauso nuo variklio modelio - vieniems daugiau, kitiems mažiau. Rusiškuose forumuose reikia skaityti, jei nori išsamiau sužinoti.

matyt tuos pacius forumus skaiciau. NVK priklauso principe nuo statoriaus pazu skaiciaus. kai kuriuose modeliuose, kur susivynioja iprastas trifazis, kad idet sita pagerinta vyniojima reikia dali apviju skaidyt skirtinguose pazuose ir tada NVK krenta beveik iki iprasto trifazio. tieiog netinkama statoriu nelabai verta pervyniot.
plius ten kai isimineja senas apvijas autogenu isdeginimais ar isvis degina lauze, kai kurie idiotai perkaitina statorius. tada isvis neimanoma kokybiskai pervyniot variklio. o visi juk nori stebuklo Very Happy Very Happy Very Happy
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 26, 22:40 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
krienas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Daug parašei ir neblogai, tik dėl Teslos klysti trifazė jo... Very Happy ir asinxhroninis jo... Very Happy
Ir pasitikslinu ar daugiafazis ar daugiapolis.
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 27, 09:35 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
nu pagal mane daugiapolis butu toks, kai apviju tarpusavio struktura nesvarbi. tiesiog variklis padalintas kaip tortas i bet koki poliu skaiciu. ta prasme variklis "nepriristas" prie uzmaitinimo tinklo strukturos.
siuo atveju poliu isdestymo struktura svarbi, kad atitiktu tinklo faziu struktura. tai toki varikli reiktu vadint daugiafaziu arba pagal konkreciai musu tinklo ypatybes. o musu tinklas yra dvigubas trifazis (fazinis + linijinis). plius visos fazes isdestytos ne bet kaip, bet i 12 daliu. tarp pirmu (fazines ir linijines) faziu yra 30 laipsniu pasukimas. tas rasoma pvz trifaziu transformatoriu charakteristikose (i kurias niekas demesio nekreipia paprastai, nes neaktualu) - kai jie junginejami pvz is zaigzdes i zvaigzde - isejimo apvijoje poslinkio ner. o kai jungiami is zvaigzdes i trikampi (arba is trikamio i zvaigzde) - atsiranda 30 laipsniu fazinis poslinkis i viena arba i kita puse (isejimo apvijoje). iprasto asinchroninio trifazio variklio atveju sitas poslinkis visiskai nesvarbu. tiesiog jis maitinsis arba nuo fazines zvaigzdes arba tarpfazinio trikampio. bet kad uzmaitint iskart nuo abieju (tuo paciu metu) - reikia apvijose suderint ta 30 laipsniu poslinki.
jei vyniotojas suklys (pvz perstums apvijas ne i ta puse galutiniam atvadu sujungime) - sudegs arba kazkuri apviju grupe arba isvis rotoriaus "voveres narvelis" gali issilydyt Very Happy esu mates foto rusu forumuose, kai bande isisavint sita vyniojima Very Happy Very Happy Very Happy
del teslos tai zinau, kad asinchroninis jo. bet jo asinchroninio patente apvijos buvo pasuktos 90 laipsniu kampu.
bet del trifazio tai nezinau, teslos asinchroninis dabartiniam trifaziam tinkle sudegtu tiesiog. kiek zinau "teslos trifazis" buvo kazkoks gaidiskas sesiu laidu tinklas. matyt su atskirom nepriklausomom fazem. ji deretu vadint "teslos tripoliu" o ne "trifaziu". o sujungt i bendra faziu sistema kiek skaiciau sugalvojo vokietis. o paskui rusai nupizdino kaip savo ir aiskina kad jie cia viska isrado Smile
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 27, 20:53 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Vikis
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Citata:
o musu tinklas yra dvigubas trifazis (fazinis + linijinis). plius visos fazes isdestytos ne bet kaip, bet i 12 daliu. tarp pirmu (fazines ir linijines) faziu yra 30 laipsniu pasukimas. tas rasoma pvz trifaziu transformatoriu charakteristikose (i kurias niekas demesio nekreipia paprastai, nes neaktualu) - kai jie junginejami pvz is zaigzdes i zvaigzde - isejimo apvijoje poslinkio ner. o kai jungiami is zvaigzdes i trikampi (arba is trikamio i zvaigzde) - atsiranda 30 laipsniu fazinis poslinkis i viena arba i kita puse (isejimo apvijoje).

Na čia tu kažką užraitei apie dvigubą trfazį tinklą.Tavo aiškinimas labiau tinka transformatoriams ir jų jungimo būdams.
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 27, 21:24 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Vikis rašo:
Na čia tu kažką užraitei apie dvigubą trfazį tinklą.Tavo aiškinimas labiau tinka transformatoriams ir jų jungimo būdams.

Transformatorius yra tik tarpinis irenginys. Kaip pvz ir koks nors kabelis. Jei tu supranti transformatorius, tai tu tik supranti energijos perdavima - bet ne savybes.
Kad suvokt elektros tinkla, reikia suprast kaip sugeneruojama energija ir kaip suvartojama. Dabartini tinklo modeli itvirtino vokieciai gal 140 metu atgal Very Happy Iki tol konkuravo keli modeliai. Dabar telike tik vokisko modelio modifikacijos.
Sitas variklio suvyniojimas, apie kuri tema, tiesiog panaudoja daugiausiai dabartinio tinklo savybiu.
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 28, 00:11 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Vikis
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Citata:
Sitas variklio suvyniojimas, apie kuri tema, tiesiog panaudoja daugiausiai dabartinio tinklo savybiu.

Tai,kad tas variklis maitinamas ne iš tinklo,o per inverterį,ir tai daug ką keičia.
O apie tinklą aš suprantu,patikėk.
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 28, 06:40 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Vikis rašo:
Citata:
Sitas variklio suvyniojimas, apie kuri tema, tiesiog panaudoja daugiausiai dabartinio tinklo savybiu.

Tai,kad tas variklis maitinamas ne iš tinklo,o per inverterį,ir tai daug ką keičia.
O apie tinklą aš suprantu,patikėk.

Puiku, jei supranti apie tinkla, paaiskink kas yra reaktyvine energija, kaip ji atsiranda, kaip ja pagamint ir kokiu principu ji yra pamatuojama? Very Happy Savais zodziais jei imanoma, kaip tu tai supranti Very Happy Very Happy Very Happy Nes cia susije tiesiogiai su "slavianka".
Del inverteriu, tam "diunovo ratui" netiko iprasti inverteriai, jie ten is vokietijos uzsisake specialius. Patys nesugebejo pagamint, nors tipo variklio isradejai Very Happy Very Happy Very Happy Dar kiek zinau problemu buvo, kol isaiskino vokieciams, ko ten jiems is tikro reikia is inverterio, kad teisingai uzmaitintu sita "slaviankos" tipo variklio vyniojima Laughing Kiti inverteriu gamintojai, tipo vietiniai ir kitaicai visokie, i kuriuos jie kreipesi - isvis nesuprato ko ten tai "diunovo rato" kureju komandai reikia Laughing Laughing Laughing
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 28, 23:34 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Vikis
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Citata:
Puiku, jei supranti apie tinkla, paaiskink kas yra reaktyvine energija, kaip ji atsiranda, kaip ja pagamint ir kokiu principu ji yra pamatuojama? Very Happy Savais zodziais jei imanoma, kaip tu tai supranti Very Happy Very Happy Very Happy Nes cia susije tiesiogiai su "slavianka".

Na čia tu mane visai jau nori durnium palaikyti.Reaktyvinę energiją glima gaminti sinschroniniu generatoriumi (ir ne tik juo)
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 29, 20:05 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Vikis rašo:
Citata:
Puiku, jei supranti apie tinkla, paaiskink kas yra reaktyvine energija, kaip ji atsiranda, kaip ja pagamint ir kokiu principu ji yra pamatuojama? Very Happy Savais zodziais jei imanoma, kaip tu tai supranti Very Happy Very Happy Very Happy Nes cia susije tiesiogiai su "slavianka".

Na čia tu mane visai jau nori durnium palaikyti.Reaktyvinę energiją glima gaminti sinschroniniu generatoriumi (ir ne tik juo)

tik tiek? panasu supratimo ner Smile
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 29, 21:26 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
rammas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Vikis rašo:
Citata:
Puiku, jei supranti apie tinkla, paaiskink kas yra reaktyvine energija, kaip ji atsiranda, kaip ja pagamint ir kokiu principu ji yra pamatuojama? Very Happy Savais zodziais jei imanoma, kaip tu tai supranti Very Happy Very Happy Very Happy Nes cia susije tiesiogiai su "slavianka".

Na čia tu mane visai jau nori durnium palaikyti.Reaktyvinę energiją glima gaminti sinschroniniu generatoriumi (ir ne tik juo)

Vietoj tų generatorių, čia paskaityk ...
 Variklio apvija "Slavianka":
PranešimasParašytas: 2017 08 29, 21:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Vikis
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Citata:
tik tiek? panasu supratimo ner

Cha,cha,va ir pakliuvai.Didžioji dalis reaktyvinės energijos(talpuminės)pagaminama būtent elektrinių generatoriais padidinant generatoriaus žadinimo įtampą.Jei sistemoje krinta įtampa,reiškia trūksta reaktyvinės galios ir reikia padidinti generatorių (anksčiau Šiauliuose netgi buvo sinchroninis kompensatorius,t.y.sinchroninis generatorius,dirbantis tuščia eiga.Jo aušinimo baseine mėgdavo maudytis vaikai.) žadinimo srovę,jei krinta dažnis-trųksta aktyvinės galios ir reikia paduoti daugiau garo.Įmonės pas save reaktyvinę(induktyvinę)galią kompensuoja kondensatoriais.Talpuminę reaktyvinę galią taip pat sukuria ir linijos,ypatingai kabelinės.Jei Nordbalt kabelis būtų kintamos srovės,jo talpuminė srovė būtų apytikriai 16000A.
Ir dar esu pervynijęs keletą šimtų įvairiausių variklių ir dar daugiau transformatorių,42 metus pradirbau el tinkluose,t.sk.25 metus relinės apsugos ir automatikos tarnyboje.Vis dar manai,kad "supratimo nėr"?
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama