|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 20, 12:45. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Variklio apvija "Slavianka":
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 4 Pereiti prie 1, 2, 3, 4 Toliau |
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 24, 17:57 |
|
|
|
Turėtų ekonomiškas būti. Greitis geras, manyčiau rėmas turi buti gan tvirtas arba sustiprintas. Norečiau tokį po miestą turėti. |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 24, 22:21 |
|
|
|
Rusai, sugalvojo asinchroninį dviračio rato variklį, kuris yra sudarytas iš hibridinės apvijos, vadina ją "slavianka".
Jei imti paprastą asinchroninį variklį ir sukeistum vietomis statorių su inkaru, tai va toks jis.
O apvija, tipo ir žvaigždė ir trikampis viename.....
Kažkas taip.... |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 24, 23:04 |
|
|
|
Gal jis ir geras,tačiau čia tikrai nieko nepaprastai naujo.Paprastas asinchroninis variklis,tik daug polių ir statorius su rotoriumi sukeisti vietomis.Maitinamas padidinto dažnio trifaze įtampa.Dabar gi dažnio keitikliai ne naujiena.50Hz dažniui ir patys rusai tokius gamindavo.Pvz.elektriniai obliai būdavo trfaziai 220V linijinei įtampai ir kainuodavo 35rb.Dar būdavo elektriniai ventiliatoriai palubiniai dideliais sparnais,kurie lėtai sukdavosi.Apvija paprasta dviejų greičių (kai polių skaičius skiriasi 2 kartus) variklio.Tai mano nuomonė. |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 25, 06:35 |
|
|
|
krienas rašo: |
Rusai, sugalvojo asinchroninį dviračio rato variklį, kuris yra sudarytas iš hibridinės apvijos, vadina ją "slavianka".
Jei imti paprastą asinchroninį variklį ir sukeistum vietomis statorių su inkaru, tai va toks jis.
O apvija, tipo ir žvaigždė ir trikampis viename.....
Kažkas taip.... |
Kaip dažniausiai būna nėra nieko naujo, arba bent jau apie tai nutylima tik garsiai ir įmantriai viskas pateikta. Rusai šitą metodą labai gerai įvaldę. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 25, 07:35 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
krienas rašo: |
Rusai, sugalvojo asinchroninį dviračio rato variklį, kuris yra sudarytas iš hibridinės apvijos, vadina ją "slavianka".
Jei imti paprastą asinchroninį variklį ir sukeistum vietomis statorių su inkaru, tai va toks jis.
O apvija, tipo ir žvaigždė ir trikampis viename.....
Kažkas taip.... |
Kaip dažniausiai būna nėra nieko naujo, arba bent jau apie tai nutylima tik garsiai ir įmantriai viskas pateikta. Rusai šitą metodą labai gerai įvaldę. |
"Niet analogov v mire" (nėra pasaulyje analogų) . Dažniausiai tai būna senai užmirštas dalykas arba visiškai trivialu. |
|
_________________ Tel. 8698 33775. |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 25, 08:42 |
|
|
|
Kamo rašo: |
"Niet analogov v mire" (nėra pasaulyje analogų) . Dažniausiai tai būna senai užmirštas dalykas arba visiškai trivialu. |
Tai aš apie tą patį. 198x metais Lietuvoje (dėl naktinės elektros galios pertekliaus) išplito elektrodinių katilų technologija. Po to viskas buvo išardyta, supjaustyta ir pamiršta. Bet atgimė "joninių katilų" pavadinimu su "nerealiomis" savybėmis. Ir tuos katilus durniai pirko glėbiais. Nes durniams užtenka paminėti, kad "sukurta rusų karinės pramonės" |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 25, 09:05 |
|
|
|
Kamo rašo: |
Evaldas_S rašo: |
krienas rašo: |
Rusai, sugalvojo asinchroninį dviračio rato variklį, kuris yra sudarytas iš hibridinės apvijos, vadina ją "slavianka".
Jei imti paprastą asinchroninį variklį ir sukeistum vietomis statorių su inkaru, tai va toks jis.
O apvija, tipo ir žvaigždė ir trikampis viename.....
Kažkas taip.... |
Kaip dažniausiai būna nėra nieko naujo, arba bent jau apie tai nutylima tik garsiai ir įmantriai viskas pateikta. Rusai šitą metodą labai gerai įvaldę. |
"Niet analogov v mire" (nėra pasaulyje analogų) . Dažniausiai tai būna senai užmirštas dalykas arba visiškai trivialu. |
Senai uzmirstas buna del ko ? Nepasiteisino ? Del tehnologiju netobulumo ? |
|
_________________ ... dazniausiai atsakau as tuo paciu..... |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 25, 09:14 |
|
|
|
Ką jie teigia?
1. Sugalvojo asinchroninio variklio apviją, kurios analogų nėra.
2. Kad variklio sukimo momentas, toks kaip kolektorinio.
3. Apvija, tai žvaigždė ir trikampis kartu.
4. Kad pataisė variklio matematinį modelį ir teoriją.
Pamąstymai:
Ar viską žinom apie asinchroninį variklį, įtariu neviską. Kas likę nuo Teslos laikų, tai 10...20% nuo dabartinio lygio.
Šiuolaikinės pavaros sukimo momentą padidina beveik nuo 0. Šitą galima permesti kontroleriui.
Paprastam asinchroniniame variklyje žvaigždę ar trikampį pasirenka vartotojas, apvijos tokios pat. Būna, kad jau sujungta iš karto.
Kelių greičių variklius vynioja senei. Kai vienas greitis dirba, kitas atjungtas. Kartu sujungus bus dūmas. Pas juos dvi apvijos to pačio greičio. Ar galima taip vynioti ar jungtį. Įtariu galima, tai lyg lygiagrečios apvijos, tik vijų skaičius turėtų būti vienodas. Tai lyg nieko naujo.
Jie voverės narvelį daro iš vario. Varis laidesnis už aliumą, tai reiškia mažesnius šiluminius nuostolius, gal čia ir yra jų nauchau... . |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 25, 10:49 |
|
|
|
krienas rašo: |
Sugalvojo asinchroninio variklio apviją, kurios analogų nėra.
|
Jei ir taip, jei nėra analogų tai dar nereiškia, kad tai gerai. Ką mes iš tiesų žinome apie tą apviją apart bendro pobūdžio savigyros? Ar turime išklotinę? Ne. Ar turime tyrimų rezultatus kuo tokia apvija yra geresnė? Ne. Tai apie ką čia diskutuoti? Vien dėl to, kad kažkas padaryta kitaip, nors niekas nežino kaip?
krienas rašo: |
Varis laidesnis už aliumą, tai reiškia mažesnius šiluminius nuostolius |
Čia tas pats kas pasakyti kad kilogramas pūkų yra lengviau už kilogramą vinių todėl pūkus lengviau nešti.
Didesnio skerspjūvio ir todėl to paties elektrinio laidumo aliuminis sveria ženkliai mažiau, todėl asinchroninio variklio rotoriams yra daug tinkamesnis nei varis. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 25, 12:34 |
|
|
|
Citata: |
Pas juos dvi apvijos to pačio greičio |
Aš lyg nepastebėjau,kad to pačio greičio.Paprastiems dviejų greičių varikliams būna 6 išvadai-3 vienam greičiui,3 kitam.Vienu geičiu jungiasi tik prie to greičio išvadų įtampa,kitu greičiu prie kito greičio išvadų,o likę užtrumpinami. |
|
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 25, 12:46 |
|
|
|
krienas rašo: |
Rusai, sugalvojo asinchroninį dviračio rato variklį, kuris yra sudarytas iš hibridinės apvijos, vadina ją "slavianka".
Jei imti paprastą asinchroninį variklį ir sukeistum vietomis statorių su inkaru, tai va toks jis.
O apvija, tipo ir žvaigždė ir trikampis viename.....
Kažkas taip.... |
Tai kad man atrodo jog tu maišai. Šiaip slavianka ir dujunovo motoras yra du skirtingi dalykai. Nes bent jau kiek aš apie juos skaičiau, tai slavianka yra standartinis asinchroninis variklis, tik apvijos ten įdomiai išdėstytos, o dujunovo motoras yra nuo nulio pagaminta konstrukcija su enkoderiu ir specialiu kontroleriu. |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 25, 23:02 |
|
|
|
Pagalvojus ir pasikonsultavus atrodo, kad tai eilinis "feikas"
Tai tik asinchroninis variklis pagerintas, bet ne revoliucinis... |
|
|
|
|
|
Variklio apvija "Slavianka": |
Parašytas: 2017 08 26, 00:26 |
|
|
|
Sakau kad maišai. Su slaviankos motorais yra ne vienas dviratis ir net elekttromobilis važiuojantis, o dujunovas tai savo hubinio motoro tik vieną veikiantį teturėjo (bent jau prieš 1.5 metų kai tuo labiau domėjausi), ir apie tai kad kažkokią gamybą pradėjo taip ir neišgirdau. Dar - dujunovo hubiniam motorui reikalingas enkoderis ir specialus kontroleris, asinchroninį variklį, pervyniotą pagal slavianka gali maitinti iš tiesiai iš trifazio tinklo.
Taip kad tu kai rašai, tai bent jau teisingai įvardink aptariamus objektus. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|