Elektronika.lt
 2024 m. kovo 29 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 03 29, 02:55. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Schemų montažas, skaičiavimai, derinimas » Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 23
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 04, 07:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Sauliucka
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
a1girdas rašo:
Citata:
Kam tas uzlaikymas iki uzvedimo?
gal kad neperdeginėtų lempos?
Leiskit spėsiu vėl: pas aftorių dirželis cypia. Anas jautrių nervų, tai nori palengvinti generatoriaus darbą su senu akumuliatorium.

p.s. nors gali būti, kad susinepatogina, kai prieš užvedant (salerkinis) tenka lempom pamirksėti. Rolling Eyes
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 04, 08:35 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mind111
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Mano neprofesionalia nuomone, maziau droziamas akumuliatorius.
Kuriant masina starteris turetu pasiimti nemazai galios.
Ypac turetu buti aktualu saltesniu laiku ar silpnesniems akumuliatorims.
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 04, 09:03 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Evaldas_S
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
mind111 rašo:
Ypac turetu buti aktualu saltesniu laiku ar silpnesniems akumuliatorims.
Neaktualu. Visiškai neaktualu normaliai prižiūrimiems tvarkingiems automobiliams, su tinkamai parinktu, laiku keičiamu akumuliatoriumi. Prie ~200 A starterio srovės ~8A lempučių srovė absoliučiai nieko nekeičia.
Kodėl ~8A, o ne 10? O todėl, kad sukant starterį baterijos įtampa ne 12V.

_________________
If nobody hates you you're doing something boring
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 04, 10:03 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Sauliucka
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
mind111 rašo:
Mano neprofesionalia nuomone, maziau droziamas akumuliatorius.
Giliai dzin ta rėlė akumuliatoriui. Čia nebent apipuvusiams laidams ar dirželiui geriau bus.
Rėlės maitinimas imamas nuo degimo įjungimo laido, komutuojami kontaktai jungiami lygiagrečiai šviesų įjungėjui.
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 04, 10:05 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
mind111 rašo:
Ypac turetu buti aktualu saltesniu laiku ar silpnesniems akumuliatorims.

O skaičiai sako kad tos įjungtos lempos iki užkūrimo tik labai nežymiai įtakoja akumuliatorių. Dvi faros po 50W, keturi gabaritai 2x3W ir 2x5W, numerio apšvietimas ir spidometro pašvietimas naudoja ~130W, per dešimt sekundžių švietimo sunaudos 0.36Wh. Akumuliatorius 60Ah turi ~650Wh, jei jis nenaujas, nepilnai įkrautas ir dėl didesnės apkrovimo srovės visos sukauptos energijos neatiduos, tai pvz trečdalis bus 215Wh. Klausimas - ar aktualu 0.17% didesnis energijos kiekis akumuliatoriuje kuriant automobilį?
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 04, 10:46 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
obalys
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Šiaip jau traktoriui užvedimo momentu svarbus kiekvienas lašas energijos, kad būtų pakankamai staigus smūgis susprogdinti šaltą salerką. Benzui tai gali droženti apmirusį akumą kiek suks. Ne visi gyvena privačiuose namuose ar turi garažus prie namų (ar išvis turi garažus), kad galėtų kasdien krauti akumus, jų neišiminėdami ir netampydami namo, kas šaltu metų laiku yra smarkiai nemalonus dalykas.
Kas dėl lempų, tai geriau įsidėti drl moduliuką su prigesintom ilgom, apie kurį šiame forume buvo nemažai kalbėta - ir generatoriui mažesnis apkrovimas, ir akumui, ir trumpų lemputės pasitaupo. O pasijungus prie rankinio stabdžio įjungimas išvis užlaikomas iki stabdžio atleidimo.
Kas dėl užlaikymo, tai paprasčiausia schemutė su konderiu, tranzu ir dviem varžom rėlės valdymui, paimta iš stiprintuvo užlaikymo ir apsaugos. Ir nereikia čia kažin ko chitravot Smile

_________________
Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 04, 10:52 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
obalys
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
sopkls rašo:
mind111 rašo:
Ypac turetu buti aktualu saltesniu laiku ar silpnesniems akumuliatorims.

O skaičiai sako kad tos įjungtos lempos iki užkūrimo tik labai nežymiai įtakoja akumuliatorių. Dvi faros po 50W, keturi gabaritai 2x3W ir 2x5W, numerio apšvietimas ir spidometro pašvietimas naudoja ~130W, per dešimt sekundžių švietimo sunaudos 0.36Wh. Akumuliatorius 60Ah turi ~650Wh, jei jis nenaujas, nepilnai įkrautas ir dėl didesnės apkrovimo srovės visos sukauptos energijos neatiduos, tai pvz trečdalis bus 215Wh. Klausimas - ar aktualu 0.17% didesnis energijos kiekis akumuliatoriuje kuriant automobilį?

Žinojai kad žiemą akumuliatoriaus talpa sumažėja keliomis dešimtimis procentų? Ir ne pas visus stovi Shoto arba Optima. Aš igi už tai, kad jei galima be reikalo nenaudoti tai ir nenaudoti.

_________________
Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 04, 13:12 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Bamperis
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
mind111 rašo:
Jep, perkandot Smile Butent automobolio sviesu valdyma skelroznikui.
Mano razumu temos autorius mind111 nori, kad įjungus degimą ir šviesas, jos nedegtų. O užsidegtų paleidus variklį ir tik po kažkurio laiko. Tokiu būdu „sklerozniko” šviesų jungiklis būtų visada įjungtas, o šviesos pačios užsidegtų vėliau, kai akumas po užvedimo jau šiek tiek atsigauna. Very Happy
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 07, 07:40 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mind111
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Citata:
kad įjungus degimą ir šviesas, jos nedegtų. O užsidegtų paleidus variklį ir tik po kažkurio laiko. Tokiu būdu „sklerozniko” šviesų jungiklis būtų visada įjungtas, o šviesos pačios užsidegtų vėliau, kai akumas po užvedimo jau šiek tiek atsigauna.

Taip, be to vazinejant pastoviai mieste, akumuliatorius niekada nebus pakrautas 100%.

Pratesiant tema, mineta pradzioje schema surinkta ant stalo. Idejus ant reles valdymo kontaktu dioda ir pakeitus apkrova is H7 lemputes i 12V ventiliatoriu viskas veikia taip kaip ir buvo planuota.

Gal kas zinote kokie niuansai gali buti su H7 lempute (55W 12V)?
Is pradziu itarimas krito ant per silpno testinio maitinimo saltinio, bet netgi paemus kompiuterini maitinimo bloka ant kurio 12V raso turetu palaikyti iki 18A, H7 lempute mirgsi, o maitinimo bloko ventiliatorius dirba netolygiai, kaip kad nesusitvarkytu su apkrova.
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 07, 08:04 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Evaldas_S
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
mind111 rašo:
Taip, be to vazinejant pastoviai mieste, akumuliatorius niekada nebus pakrautas 100%..
Iš kur tokios gilios žinios?
[/quote] paemus kompiuterini maitinimo bloka ant kurio 12V raso turetu palaikyti iki 18A,[/quote] Senas nuvalkiotas bajeris, tačiau čia tinka pakartoti - "pas mane ant sandėlio durų by..is parašyta, o ten tik malkos sukrautos"
taigi kas parašyta šiais laikais retai būna tiesa. O antra prijungiant šaltą 55 W lempą srovė panašiai ir siekia, o gal ir viršija tuos 18A.

_________________
If nobody hates you you're doing something boring
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 07, 08:42 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Bamperis
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Evaldas_S rašo:
mind111 rašo:
Taip, be to vazinejant pastoviai mieste, akumuliatorius niekada nebus pakrautas 100%..
Iš kur tokios gilios žinios?
mind111 rašo tiesą.
Nesvarbu ar mieste ar trasoje akumuliatorius tvarkingame automobilyje 14,5V įtampa įkraunamas tik iki 80%. Norint pakrauti pilnai reikalinga 15 - 16V. Bet... ilgoje kelionėje toks akumuliatorius bus pastoviai perkraunamas, elektrolitas virs, jo lygis kris, akumo tarnavimo laikas smarkiai sutrumpės. Todėl apsiribojama 14,5V krovimo įtampa. Very Happy


Paskutinį kartą redagavo Bamperis, 2017 08 07, 08:46. Redaguota 1 kartą
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 07, 08:45 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Sauliucka
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
mind111 rašo:

Gal kas zinote kokie niuansai gali buti su H7 lempute (55W 12V)?
Realiausi niuansai - rankų išaugimas ne iš tos vietos. Siūlau neišradinėti dviračio, o jungti taip kaip buvo siūlyta, nes susidaro įspūdis, kad tamstos žinios nelabai atitinka lygmens, prie kurio galima būtų eksperimentuoti be siurprizų.
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 07, 09:01 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mind111
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
O gali kas pakomentuoti ar tokia schema veiks realiai auto?
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 07, 09:15 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Evaldas_S
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Bamperis rašo:
Evaldas_S rašo:
mind111 rašo:
Taip, be to vazinejant pastoviai mieste, akumuliatorius niekada nebus pakrautas 100%..
Iš kur tokios gilios žinios?
mind111 rašo tiesą.
Nesvarbu ar mieste ar trasoje akumuliatorius tvarkingame automobilyje 14,5V įtampa įkraunamas tik iki 80%. Norint pakrauti pilnai reikalinga 15 - 16V. Bet... ilgoje kelionėje toks akumuliatorius bus pastoviai perkraunamas, elektrolitas virs, jo lygis kris, akumo tarnavimo laikas smarkiai sutrumpės. Todėl apsiribojama 14,5V krovimo įtampa. Very Happy

Ai, gal jau nustokit kliedėti?

_________________
If nobody hates you you're doing something boring
 Matinimo valdymas rele su uzlaikymu
PranešimasParašytas: 2017 08 07, 09:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Bamperis
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
mind111 rašo:
O gali kas pakomentuoti ar tokia schema veiks realiai auto?
Braliukas, tu aiškiai pasakyk ko tu nori, koks tavo tikslas, ką nori patobulint? Dabar mes tik spėliojam ir nieko konkretaus negalim tau patart. Question
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama