 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 09, 00:31. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Autodiagnostika » Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw |
Parašytas: 2017 07 28, 00:56 |
|
|
|
Sveiki visi, praleidau 5-6 valandas ieskodamas informacijos internete siektiek pavyko rasti, bet sekanciam zingsniui atlikti reikia jusu pagalbos
Golf IV 1.9 TDI PD150 (110kw)
Buvo nuskanuota masina ir rado 17965 koda ( turbinos perputimas ).
Nusipirkau pats VAG VCDS kabeli, taciau padarius autoscan sito kodo neranda. Taigi pirmas klausimas ar autoscan'as randa perputima ar reikia per kazkur kitur ziureti?
Radau informacijos, jog gali buti sios problemos
1.Blogas N75
2.Blogas MAF (oro srauto matuokle)
3.Problemos su turbinos VNT (reguliuoja geometrija)
4.Kazkas rimtesnio pati geometrija ar kita turbinos dalis.
Perziurejau vakumo slangeles radau viena nutrukusia kuri eina is N18(Vacum valve) ir i EGR nusipirkau nauja ir pakeiciau, taciau niekas nepasikeite padariau autoscan tiek su prijungta nauja slangele tiek su atjungta perputimo kodo neranda. Beje ant senos masinos irgi buvau pastebejas, kad buvo nupjauta ta vakumo slangele einanti i EGR ar yra kazkoks privalumas ja atjungti be EGR isprogramavimu?
Slangos einancios is intercoolerio i turbina buvo nuplestos, taciau dabar yra sutvirtintos su uzverzejais ir kniede, gali buti, jog yra labai minimalus oro nutekejimas, ar tai gali sukelti turbo perputima?
Noreciau pirma patikrinti su VCDS N75/MAF/VNT.
Padariau keleta testu:
1. MAF test (Basic settings 003) uzvestu varikliu nevaziuojant. Taip pat pratestinau ir su senu sugedusiu MAF, kuri dar turejau tai rode tik 8-9mg/str, tai taip iseina sitas MAF geras?
2.Measure blocks group 011 -uzvestu varikliu nevaziuojant, buvau kelis kart gaza paspaudes ant laisvos pavaros.
3.Measure blocks group 011 - nuo 3 pavaros iki max RPM vaziuojant
4.On Basic settings 11 maciau kaip VNT juda aukstyn zemyn.
5.Measure blocks 002 and 003 Su ijungtu varikliu nevaziuojant.
https://puu.sh/wUDW0/a74fd1505a.jpg
Taippogi kai bunu basic settings masina ismeta toki error'a "MOTEUR ATELIER!" ir pypsi ar tai normalu?
Taip pat kaip galeciau patikrinti N75 valve su VCDS, jog ji yra 100% veikianti? Visi patarimai ir pastebejimai labai laukiami
Dekoju is anksto  |
|
|
|
|
 |
 |
Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw |
Parašytas: 2017 07 28, 08:22 |
|
|
|
kad jau sniura turi, tai kalba skydelio pasikeisk i ENG  |
|
_________________ geriau pilvas nuo alaus,nei kupra nuo darbo.
PANEVEZYS |
|
|
|
 |
Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw |
Parašytas: 2017 07 28, 08:51 |
|
|
|
Verciau susirask darba, o situos analizavimus ir remonta palik tiem kas tai ismano. Ir isvis, kam veltis ten kur apskritai nera zalio supratimo ? |
|
|
|
|
 |
Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw |
Parašytas: 2017 07 28, 09:09 |
|
|
|
sigius rašo: |
Verciau susirask darba, o situos analizavimus ir remonta palik tiem kas tai ismano. Ir isvis, kam veltis ten kur apskritai nera zalio supratimo ? |
Tikriausiai kad kažką išmokti ir tobulėti???
Pats tamsta matyt gimei mokėdamas. |
|
|
|
|
 |
Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw |
Parašytas: 2017 07 28, 09:46 |
|
|
|
Citata: |
3.Measure blocks group 011 - nuo 3 pavaros iki max RPM vaziuojant |
Trūksta labai svarbių duomenų, nepateikta kreivė "Actual intake pressure". (Grafike turėjo būti atvaizduota geltona spalva)
Citata: |
4.On Basic settings 11 maciau kaip VNT juda aukstyn zemyn. |
Tai gerai, bet tai nereiškia, kad VNT tvarkingai, nestrigdama vaikšto. O ką matei - tai ne VNT, o turbinos aktuatoriaus judėjimas, kurį valdo vakuumu N75. |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
 |
Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw |
Parašytas: 2017 07 28, 13:31 |
|
|
|
Bumbastik rašo: |
kad jau sniura turi, tai kalba skydelio pasikeisk i ENG  |
Dekui uz patarima, nezinojau dar to.
sigius rašo: |
Verciau susirask darba, o situos analizavimus ir remonta palik tiem kas tai ismano. Ir isvis, kam veltis ten kur apskritai nera zalio supratimo ? |
Visi ismanantys pradejo neturedami zalio supratimo. Jei visi gyventu su tokiu poziuriu gyventume akmens amziuje.
ampmod rašo: |
Citata: |
3.Measure blocks group 011 - nuo 3 pavaros iki max RPM vaziuojant |
Trūksta labai svarbių duomenų, nepateikta kreivė "Actual intake pressure". (Grafike turėjo būti atvaizduota geltona spalva)
Citata: |
4.On Basic settings 11 maciau kaip VNT juda aukstyn zemyn. |
Tai gerai, bet tai nereiškia, kad VNT tvarkingai, nestrigdama vaikšto. O ką matei - tai ne VNT, o turbinos aktuatoriaus judėjimas, kurį valdo vakuumu N75. |
Jo matau dabar, jog truksta geltonos kreives. Taip VNT aktuatorius juda, ar tai reiskia jog N75 tuomet dirba tvarkingai? |
|
|
|
|
 |
 |
Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw |
Parašytas: 2017 07 28, 14:10 |
|
|
|
takeitdown rašo: |
Jo matau dabar, jog truksta geltonos kreives. Taip VNT aktuatorius juda, ar tai reiskia jog N75 tuomet dirba tvarkingai? |
Nebūtinai. Ten membrana vaikšto cikliškai tai atidaro kanalą vakuumui tai uždaro. Tas "vaiksčiojimas" taip pat dar yra koreaguojamas pagal srautą iš oro filtro (ateina papildoma storesnė žarnelė). Tai gali būti taip, kad tarkim duodame N75 duty cycle 100 proc. tada turėtų visiškai nepraleisti vakuumo į aktuatorių ir atmesti pritrauktą kojelę iki pat galo, bet jei membrana dalinai nesandari - turim visas to pasekmes, t.y. atmeta kojelę ne tiek kiek reikia ir žymiai lėčiau, pasekoje turim perpūtimą. Nors mašinai stovint ir žiūrint - atrodo kad dirba "lyg tvarkingai". Galima patikrinti realiai kaip laiko vakuumą - padavus N75 valdymo signalą "manual būdu". Vožtuvo viduje yra metalinis cilindriukas kuris valdomas elektromagnetiniu lauku, nuo laiko ten susidaro metalo drožlyčių, kurios kartais trikdo laisvą judėjimą ir t.t. todėl svarbu patikrinkti kaip jis reaguoja į impulsinį signalą (realų duty cycle.)
Jei vožtuvas nesulaiko vakuumo kaip priklauso ir dalinai jį praleidžia į vakuuminį aktuatorių, pigiau yra nusipirkti naują vožtuvą, nors įmanoma ir suremontuoti. |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
 |
Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw |
Parašytas: 2017 07 28, 20:40 |
|
|
|
daug protingai prirasyta, bet realiai jokios naudos tai neduoda pradzioj reiktu vizualiai pasitikrinti kas vyksta prie turbinos. Ar uzvedus varikli, VNT kojele prisitraukia ? gazuojant ja turi atleidineti. paskui, kai uzvedi auto, numauk slangele nuo VNT - kojele turi atsokti, jos eiga kazkur apie centimetra, daugiau. dar gali patikrint pati VNT ar nekiauras ( bet del to turetu labiau jaustis turbo lagas ir pns) Uzvesk auto - vakuumas pritrauks kojele, tada suspausk slangele stipriai ir jeigu kojele lieka vietoj - neatsoka, vadinas VNT pusle gera. Ir jeigu nori vel pamatyti perputimo klaida, tai spausk iki kokia 110 km/h ir imes klaida, taip vietoj gazuojant klaidos nematysi. |
|
|
|
|
 |
 |
Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw |
Parašytas: 2017 07 29, 12:00 |
|
|
|
net ir su originalu laidukartu proto kartu neparduoda, batus turi siuti atsiuvys visi sitie spalvoti paveiksleliai verti didelio sh, norint isanalizuoti turbos darba BUTINA ta darba teisingai loginti, o ne spalvotus bevcius paveikslelius fotkinti dirbant varikliui laisva eiga
jei nori kazkokios pagalbos tai logink 3, 8, 11 kanalus 3cia pavara nuo 1500rpm iki 4200rpm BUTINAI 100% gazu, loga rasi vcds Logs byloje, kazkur ikelk ji, butinai neredagaves ir tik CSV formatu, kol to logo nebus tai nebus ir jokios diagnostikos/patarimo
p.s. sita foto jau maciau vw forume  |
|
|
|
|
 |
Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw |
Parašytas: 2017 07 31, 16:26 |
|
|
|
Geltonos kreivės ir nematysit, nes nėra matavimo vienetų, todėl jos ir nepiešia. Gedimą pašalinsi susiremontavęs turbiną. Panašu, kad buvo ramiai važinėjama šiuo automobiliu ir suodžiai strigdina geometriją arba kažkas persistengė su galios kėlimu. |
|
|
|
|
 |
Perputimas. Vag testai. 1.9 TDI 110kw |
Parašytas: 2017 08 02, 21:51 |
|
|
|
Na 90% praktiskai pasidaro be laido- reikia turet vakumetra ir manometra, teises vaziuot ta transporto priemone, svarbiausia- kad dirbtu 2 pusrutuliai ant peciu- su vienu dirbanciu-buna nesigauna. |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods,
KCD 2 Guides,
KCD 2 Cheats |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map,
GTA 6 Characters,
GTA 6 News |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |