Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 22:00. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki,
padekit protingai ispresti problema. Automagnetola Phantom DVM-8500G HDi. Uzkuriant masina akumuliatoriaus itampa seda iki 11V ir dingsta magnetolos atmintis. Vasara viskas ok nera sios problemos. Ziema ar kai orai pasidaro saltesni taip ivyksta. Jeigu isjunges magnetola uzkuria masina ir tik tada ja isijungiu viskas ok.
Uzkuriant masina akumuliatoriaus itampa seda iki 11V
Jei sėstų tik iki 11 tikrai nepamestų atminties. Matyt sėda daug daugiau, tik nesugebi pamatuot, su skaitmeniniu multimetru to ir nėra įmanoma padaryt, nes įtampa kinta greitai, o multimetras lėtas.
Nepatikrinus sunku ką nors konkretaus pasakyt, bet manau, kad laikas keisti akumuliatorių ir (arba) tvarkyti starterį.
Žinoma, jei norisi problemas spręsti per antrą galą, galima montuoti kokį nors superkondensatorių arba papildomą akumuliatorių grotuvui.
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Ir su visiskai nauju akumuliatoriumi tas pats...
As galvoju gal reiktu ardyti maga ir kazkur prie atminties mikroschemos kur bus koks maitinimo kondensatorius uzkabinti koki didesnes talpos kad ir ant laidu, bet kol kas to nesiryztu daryti.
Ir teisingai darai, nes atminties mikroschemą greičiausiai rastum tik procesoriaus viduje, tai neaišku kaip iki jos prieitum
Ko gero realiausia prijungti išorinį kondensatorių ant to laido kuris skirtas atminties išlaikymui (ant to laido visada turėtų būti +12V, nesvarbu ar įjungta spynelė ar ne)
Kondensatorių reiktų parinkt bandymų keliu, pradėčiau nuo kokių 6800 mkf.x16V
Ir dar reikėtų diodo, kad kondensatorius neišsikrautų atgal į automobilį.
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Tau niekas nepadės, nes neskaitai ką rašo. Tau siūlo pabandyti prijungti 6800 uF kondensatorių. Jei nepadės, jungti didesnės talpos.
Dar nepakenktų atsivesti laidą tiesiai nuo akumuliatoriaus. Jei išjungus magnetolą atmintis nedingsta, panašu, kad kai yra apkrova (esant įjungtai magnetolai) įtampa stipriai krinta ne tik akumuliatoriuje, bet ir laiduose.