|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 19, 14:29. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Mokslai » Greita Furje transformacija....FFT
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
Greita Furje transformacija....FFT |
Parašytas: 2017 05 21, 21:55 |
|
|
|
Aciu uz "kieta matematika" . FFT veikimo principa jau seniai pamirsau, dabar sudomintu nebent praktinio taikymo temos. Kokiu ten klaidu radai standartinese bibliotekose? |
|
|
|
|
|
Greita Furje transformacija....FFT |
Parašytas: 2017 05 21, 22:51 |
|
|
|
Jei radai, tai visiems papasakok. |
|
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje |
|
|
|
|
Greita Furje transformacija....FFT |
Parašytas: 2017 05 21, 22:58 |
|
|
|
Na aš be kompiuterio dar ir gyvenimą turiu |
|
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje |
|
|
|
|
Greita Furje transformacija....FFT |
Parašytas: 2017 05 22, 09:37 |
|
|
|
Kazkokios ziaurios klaidos, tokiu atveju siulyciau iskart ieskot kitos bibliotekos. Tai lyg nusipirkti mobiliaka be ekrano - nera prasmes ieskot gedimo, reikia is karto keist. Apskritai populiarus algoritmai yra isguldyti tiesiog internete - tik netingek issirinkt. Daryt viska paciam - mazochizmas. Arba hobis |
|
|
|
|
|
Greita Furje transformacija....FFT |
Parašytas: 2017 05 22, 10:19 |
|
|
|
Kokiai kalbai ieškai FFT klasės? |
|
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje |
|
|
|
|
|
|
Greita Furje transformacija....FFT |
Parašytas: 2017 05 22, 12:06 |
|
|
|
Po C# gavosi toks gabalas...
Kodas: |
class Class2
{
public void FFT(short dir, int m, double[] x)
{
int j, i, k;
double c11, c12,c21, c22, tx, Re,Re1, Im,Im1, laipsnis;
double[] xxmas = new double[1024];
double[] yymas = new double[1024];
double[] Ck = new double[1024];
double[] CkRe = new double[1024];
double[] CkIm = new double[1024];
int[] eile = new int[1024];
int kiek =0;
int bitu = 0;
int bitu_maske = 0;
int vienas =1;
int max_postumis = 0;
int indeksas = 0;
// int indeksas1 = 0;
int indeksas2 = 0;
int indeksas3 = 0;
int indeksas4 = 0;
laipsnis = 0;
kiek = m ;
// Bitu skaiciavimas
while (kiek !=1)
{
kiek = kiek /2;
bitu++;
}
max_postumis = bitu -2;
while (bitu !=0)
{
bitu_maske = bitu_maske << 1;
bitu_maske = bitu_maske + vienas;
bitu--;
}
//Sudeliojimas elementu tam tikra tvarka
//pagal bitu veidrodi
xxmas[0] = x[0];
eile[0] = 0;
for (i = 1; i < m; i++)
{
indeksas = i;
indeksas = indeksas & bitu_maske;
indeksas3 = indeksas;
indeksas2 = 0;
for (int ii =0; ii <= max_postumis; ii++)
{
indeksas4 = indeksas3 & vienas;
if (indeksas4 == 1)
{
indeksas2 = (indeksas2+ 1) << 1;
}
else
{
indeksas2 = (indeksas2 +0) << 1;
}
indeksas3 = indeksas3 >> 1;
if (ii == max_postumis)
{
indeksas4 = indeksas3 & vienas;
if (indeksas4 == 1)
{
indeksas2 = (indeksas2 + 1) ;
}
}
}
eile[i] = indeksas2;
tx = x[indeksas];
xxmas[indeksas] = x[indeksas2];
xxmas[indeksas2] = tx;
}
//peteliske maziausia
c11 = 1.0;
c12 = 1.0;
c21 = 1.0;
c22 = -1.0;
// FFT skaiciavimas
for (k = 0; k < m; k = k + 2)
{
laipsnis = eile[k];
for (j = 0; j < m; j = j + 2)
{
Re = Math.Cos((2 * Math.PI / m) * j * laipsnis);
Im = Math.Sin((2 * Math.PI / m) * j * laipsnis);
CkRe[j] = CkRe[j]+( Re * ((c11 * xxmas[k]) +( c12 * xxmas[k + 1])));
CkIm[j] = CkIm[j] - (Im * ((c11 * xxmas[k]) + (c12 * xxmas[k + 1])));
Re1 = Math.Cos((-2 * Math.PI / m) * (j + 1) * laipsnis);
Im1 = Math.Sin((-2 * Math.PI / m) * (j + 1) * laipsnis);
CkRe[j + 1] =CkRe[j + 1]+( Re1 * ((c21 * xxmas[k]) +( c22 * xxmas[k + 1])));
CkIm[j + 1] = CkIm[j + 1] - (Im1 * ((c21 * xxmas[k]) + (c22 * xxmas[k + 1])));
}
}
//dir cia kryptis ar i furje ar is jos dar nepadaryta
if (dir == 1)
{
for (i = 0; i < m; i++)
{
Ck[i] = Math.Sqrt((CkRe[i] * CkRe[i]) + (CkIm[i] * CkIm[i]));
Ck[i] /= m;
}
}
}
}
|
Veikia neblogai, kodas neišdailintas dar, darbinis.
Klausimai?... |
|
|
|
|
|
|
Greita Furje transformacija....FFT |
Parašytas: 2017 05 22, 12:07 |
|
|
|
Čia dovana Babajuss...
Galit versti į C++, galit dėti į ARMus, Atmegai vietos gali būti per mažai...
Vienas niuasas yra aptarsim... |
|
|
|
|
|
Greita Furje transformacija....FFT |
Parašytas: 2017 05 22, 14:30 |
|
|
|
Tiksliau reiketu sakyti, "veikia ne taip kaip tu tikiesi" . Man pasidare smalsu, o kaip gi veikia tas algoritmas be sin ir cos? Juolab, kad ji radau bent dvejose vietose. Gal kiti zmones ne tokie durniai kaip megstame galvoti. Gal ten kazkoks iskastruotas variantas bet visvien panaudojamas?.. Trigonometriniu funkciju atsisakymas turetu maloniai nuteikti letus mikrovaldiklius. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|