 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 05, 00:55. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Del varikliu tupi klausimai
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 3 Pereiti prie 1, 2, 3 Toliau |
|
 |
 |
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2010 06 22, 20:22 |
|
|
|
Ukiskai gal kas paaiskins...
Kuo skiresi pvz: 10Kw asinchroninis variklis su cosf =0,5
nuo 10Kw asinchroninis variklis su cosf =0,8
ir nuo 10Kw asinchroninis variklis su cosf =0,2
ka reiskia tas cosf
2 kl kuo skiresi trikampis jungimas nuo zvagzde as turiu omenyje
naudingumu galia ??? ar kuom kuris patikimesnis kada kuris naudojamas?
toliau 3 durnas klausimas
variklis 100KW I=200A trifazis sujungtas trikampiu cos F=0,81 50hz
variklis pajungtas per daznio keitikli, tas variklis sumontuotas talpoje o prie jo rotoriaus prisabacinta sparnuote kuri maiso miltus...
tai jei ta talpa tuscia miltu nera jis dirbs tuscia eiga neapkrautas
ir dirbant varikliui 50hz dazniu su AC sroves replem matuojant rodys 100A ir tai bus normalu?
tas I=200A ant variklio lenteles tai cia yra max srove ar darbine? prie 50Hz ?
tai jei kuo daugiau pilsi miltu i talpa kuo daugiau apsems tas sparnuotes tuo srove auks??? apkrovimas dides?
tai gali but
tuscia talpa = I=100A prie 50hz
puse talpos I=150A prie 50hz
daugiau nei puse 75% talpa I=200A prie 50hz
o ar gali tarkim jei apkrauni varikli 100% sunkiai ir jis nepavelka
tai gali jis suktis ne 50hz nors daznio keitiklis nustatyta kad isduotu 50hz bet variklis nepajegia ir sukasi 20Hz dazniu ??? tai tokiu atveju neturetu
aukti srove iki begalybes kol suveiktu apsaugos??
ar kai perkrauni varikli auga srove beproto ???
ar itampa krenta tinkle ar auga???
kas darosi kai tu perkrauni varikli????
ir pvz variklio korpusas isyla iki 130C matuojant su IR matuokliu temperaturos, o tai nera apsaugos termo kuri turetu suveikt
daznio keitiklyje ?
kam reikalinga daznio keitikliuose DC reactorius???
kazkaip buna kad skaitosi aktyvinis ar reaktyvinis daznio keitiklio variklio valdymas??
daznio keitiklis valdo varikli nuolatine srove ?? kai dc reactorius yra?
o kai reik tarkim variklis sukasi 50hz dazniu ji sustabdyt greitai
tai kaip tai realizuoja,ma? |
|
|
|
|
 |
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2010 06 22, 21:27 |
|
|
|
1. Naudingumo koeficientas: kuo arciau vieneto - tuo geresnis motoras.
2. Trikampis ar zvaigzde - jungimo budas, priklausomai nuo variklio darbines itampos. Jei trikampis/zvaigzde- 220/380V, tai toki tik zvaigzde i musu rozete pajungsi. Kai kurios daznines pavaros buna su kitoka (zemesne)darbine itampa, tai atsiranda galimybe ir kitokiam darbiniam rezimui - bet geriau to paciam nedaryt - daug specifiniu parametru keitiklyje nusistato. Siaip trikampiu jungimu variklio charakteristika yra kietesne, nei zvaigzde. Jei variklis 380/660 V (ar panasus) - zvaigzde gali buti naudojama kaip "minkstesnis" pajungimas isibeget varikliui, o po to perjugiamas trikampiu del darbines galios. Kartais pasitaiko varikliai dvieju greiciu su sesiais varztais laidams prijungti ir atrodo kaip iprasti.
3. Cia ne klausimas, cia klausimu popuri Principe beveik pataikei, bet siulyciau klausineti truputi po maziau: gal koks dede nepatinges ir susimyles atsakyti. Daznis nesikeis, atsiras slydimas del apkrovos, kuris vis dides didinant apkrova, kol virsys variklio galia ir anas nebeistures rotoriaus savo sukurtame besisukanciame magnetiniame lauke. Viskas pasibaigs daznines pavaros protingume, nes jei nera variklis su papildom termo apsaugos davikliu, kai kurios pavaros sugeba "issiskaiciuoti" variklio "temperatura" per kitus parametrus bei ji apsaugoti. Ir ten tie "reaktoriai" del pavaros priverstinio stabdymo nuolatine bei gautos galios isskaidymo. |
|
|
|
|
 |
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2010 06 22, 22:13 |
|
|
|
cos fi cia ne naudingumo koef, o galios koeficientas. cia tik rodo, kad prietaisas gamina ar naudoja reaktyviaja galia ir iskraipo tinkla. ta prasme arba perstumineja fazes, arba kaitina laidus, kazkas tokio. kuo arciau vieneto, tuo maziau kenkia tinklui. cia aktualu tik imonem. varikliu su cos fi 0,2 tai abejoju ar buna kiek mates nuo ~0,7 ir dideja. |
|
|
|
|
 |
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2010 06 22, 22:41 |
|
|
|
aciu uz ats... truputi del cos f tai neaisku...
ir dar ten del to
Daznis nesikeis, atsiras slydimas del apkrovos, kuris vis dides didinant apkrova, kol virsys variklio galia ir anas nebeistures rotoriaus savo sukurtame
tai jei varikli apkrauni daznio keitiklis isduoda 50hz o variklis
nebepasuka neuztenka galios tai jis gali suktis pvz 10hz dazniu tik
nes tipo rotorius praslidines? nes plika akim ziurint kazkur atrodo kad
10hz dazniu sukasi 10kart per s apsisuka...
tokiu greiciu sukasi o daznio keitiklis isduoda 50hz |
|
|
|
|
 |
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2010 06 22, 23:00 |
|
|
|
asarturas rašo: |
aciu uz ats... truputi del cos f tai neaisku... |
Pamiršk tą cos fi, jo iki galo nesuvokia net diplomuoti elektrikai (absoliuti dauguma), ką jau kalbėti apie kitus. Tau jis tiesiog neaktualus.
Citata: |
tai jei varikli apkrauni daznio keitiklis isduoda 50hz o variklis
nebepasuka neuztenka galios tai jis gali suktis pvz 10hz dazniu tik
nes tipo rotorius praslidines? nes plika akim ziurint kazkur atrodo kad
10hz dazniu sukasi 10kart per s apsisuka...
tokiu greiciu sukasi o daznio keitiklis isduoda 50hz |
Tokiu režimu (su tokiu slydimu) variklis gali dirbti tik labai trumpą laiką, po to jis sudega. Dažnio keitiklis, jei jis gerai suprogramuotas neturi leist tokio režimo. |
|
Paskutinį kartą redagavo Evaldas_S, 2010 06 22, 23:01. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2010 06 22, 23:00 |
|
|
|
variklis ir pats savaime turi kazkoki praslydima vien del inercijos. ta prasme jei perdaug apkrausi, pradzioje augs suvartojama galia (dides srove), kai perkrausi nominalu galinguma, praslydimas vyks dazniau ir papildomai kaitins laidus. ir galu gale kazkas tikrai suges  |
|
|
|
|
 |
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2010 06 22, 23:11 |
|
|
|
o tai nesuprantu kaip cia man taip gavos daznio keitiklis izdavinejo 50hz
variklio korpusas ikaites ranka pridejus nulaikyt neimanoma
su testerio termopora matavau temperatura tai 78C apsauga ant variklio
paiestas termistorius 150C
tai nesuprantu visas korpusas ikaites 78C sukasi letai daznio keitiklis nestabdo variklio kazkokia nesamone o sroves matavau
po daznio keitiklio i varikli ant kiekvienos fazes po 150A variklis 100KW
trikampiu sujungta lentelej parasyta kad trikampiu / 380V/ 200A
tai nesuprantu kaip cia taip gali but?
o variklio viduje apviju lakas izoliacija prie 100C neissilydis?
kad cia termistorius papiestas prie 150C ant variklio lenteles?
ir as cia su tais varikliais mazai patirties turiu tai man iskilo kl
reliai turi but taip suderinta kad variklis turi nekaisti? pas ji ten tas jo ventiliatorius apvijas ausina tai tu turi parinkt toki varikli kad jis susitvarkytu su darbu ir nekaistu ar taip? |
|
|
|
|
 |
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2010 06 22, 23:35 |
|
|
|
jo, matyt silpnokas arba koks nors pervyniotas. o gal pvz maisytuvas buvo perdirbtas kad geriau maisytu ir pakito apkrova, o gal miltai nekondiciniai . paprastai normaliai kai sukasi ranka laivai islaikai pridejes. dar itampa perkrauto pamatuok, gal sodina itampa, vien srove neuztenka. beto neaisku kaip tu ten matuoji ten ta srove, gal tik viena faze, o leistina srove gal duota bendra 200A ilgam apkrovimui. |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2010 06 22, 23:40. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2010 06 22, 23:38 |
|
|
|
asarturas rašo: |
reliai turi but taip suderinta kad variklis turi nekaisti? pas ji ten tas jo ventiliatorius apvijas ausina tai tu turi parinkt toki varikli kad jis susitvarkytu su darbu ir nekaistu ar taip? |
Varikliai kaista normaliai, ant pilnai apkrauto nuolatos veikiančio variklio rankos nelabai nulaikysi, 78C tai gal ir per daug, o gal ir ne, nežinau visų sąlygų.
Bet teoriškai (ir praktiškai) darbui su dažnio keitikliu varikliai turi būti specialūs, su pagerinta ventiliacija, prie žemų sūkių paprastas variklis gali būti per mažai aušinamas. |
|
|
|
|
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2011 09 23, 20:52 |
|
|
|
Kartais pasitaiko varikliai dvieju greiciu su sesiais varztais laidams prijungti ir atrodo kaip iprasti.
tamsta gal galite pasakyti ar toki varikli kaipnors galima paleisti tiesiogiai be jokiu dazniu keitikliu? |
|
|
|
|
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2011 09 23, 21:20 |
|
|
|
waydys rašo: |
Kartais pasitaiko varikliai dvieju greiciu su sesiais varztais laidams prijungti ir atrodo kaip iprasti.
tamsta gal galite pasakyti ar toki varikli kaipnors galima paleisti tiesiogiai be jokiu dazniu keitikliu? |
Šešiais varžtais ir dvieju greičių ? Ar tikrai nieko nepainioji ?
Net jei ir taip būtų tai dažnio keitiklis čia visai ne prie ko, kaip ir bet kokiam kitam varikliui jis nėra būtinas. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2011 09 23, 21:28 |
|
|
|
yra 6 jungtys,3 baltos 3 juodos, nezinau ar dvieju raso kad 2945 rpm,7,5kw ,380/600V nupiestas trikampis ir zvaigzde nenoriu, ekspermentuoti tai domiusi jusu kaip ji galima paleisti |
|
|
|
|
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2011 09 23, 21:35 |
|
|
|
waydys rašo: |
yra 6 jungtys,3 baltos 3 juodos, nezinau ar dvieju raso kad 2945 rpm,7,5kw ,380/600V nupiestas trikampis ir zvaigzde nenoriu, ekspermentuoti tai domiusi jusu kaip ji galima paleisti |
Pas mus naudojamas 380V ( 400V tiksliau, bet nesuk dėl to sau galvos) tinklas, tai tau reikia tą variklį jungti trikampiu. Paleidimo metu jis ima didelę srovę, tai galima padaryti schemą su 2 kontaktoriais, ir paleisti žvaigžde, po 5-10 sekundžių schema persijungia į trikampį.
Bet jei nenori sau sukti galvos, junk trikampiu, ir viskas |
|
|
|
|
 |
 |
Del varikliu tupi klausimai |
Parašytas: 2011 09 23, 22:02 |
|
|
|
waydys rašo: |
yra 6 jungtys,3 baltos 3 juodos, nezinau ar dvieju raso kad 2945 rpm,7,5kw ,380/600V nupiestas trikampis ir zvaigzde nenoriu, ekspermentuoti tai domiusi jusu kaip ji galima paleisti |
Susirandi trikampio jungimo schemą ir prijungi paprastuoju būdu 3 laidais.
Aišku reikia turėti trifazę elektrą. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |