Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 04, 16:11. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Noriu pareikšti skundą apie pardavėją krauk.lt kurio reklama yra patalpinta pagridiniame puslapyje. Pardavėjes vykdo nesažiningą veiklą. Buvo užsakyta išorinė telefono baterija anker uz 37 eurus plius siuntimas. Sumokėta pavedimu. Pinigai pasiekė pardavėja. Ir tada paradvėjas dingo. Neatrašė nei į elektroninius laiškus nei niekur. Bandant skambint jų pateiktu informaciniu telefonu gaudavau signalą jog toks telefonas neegzistuoja. O dar įdomesnis dalykas jog bandant atrašyti į elektroninį paštą iš kurio gavau laišką patvirtinimą apie isigytą prekę toks elektroninis paštas net neegzistuoja. Bandant surasti pardavėją ir su juo susisiekti pavyko tai padaryti per paysera.lt per juos yra vykdomi mokėjimai šiam pardavėjui ir jie yra patalpine savo kokybės ženklą pardavėjo elektroninėje parduotuvėje. Tai pavyko padaryti tik antrą kartą kreipusis į payserą. Tada tik pardavėjas su manimi susiekė ir pažadėjo jog gaus prekę iš tiekėjų ir per trijų savaičių laikotarpį atsiūs man. Taigi sueinan terminau paprašiau pardavėjo gražinti pinigus arba pasiūlyti man alternatyvą. Taigi šendien gavau prekę tiksliau dvi dvigubai pigesnes ir net nesuderinus to su manimi. Taigi mano nuomone perkant mersedesa gaut du žigulius nėra alternatyva. Taigi mano nuomone pardavėjas yra nesažiningas ir nesilaiko jokių pateikiamų garantijų.
Kol yra tokių durnių kurie perveda pinigus kažkokiam neaiškiam maumui iš šiaulių kaimo tol klestės tokie prekiautojai. Man užteko 3 minučių tam, kad surinkčiau pakankamai informacijos ir praeitų bet koks noras turėti reikalų su tokiu komersantu.
Jei yra tokių kurie to nesugeba tai taip jiems ir reikia. Už durnumą turi būti baudžiama.
P.S.
Parašiau ir žiūriu dar didesnių durnių (arba tokiais apsimetančių) esama http://tv.lrytas.lt/?id=14821640431480031072&utm_source=lrIndex&utm_medium=lrIndexTop&utm_campaign=lrIndex
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Taip be abejo, kai tik kazkas kazkur nepavyko tai galim visi pakomentuot tu durnius ir taip tau reikia. Bet yra keli dalykai, reklama elektronika.lt tinklapyje pagrindiniame puslapyje, paysera zenklo garantas kad tai yra tikras pardavėjas o ne maumas is siauliu, bei jokių neigiamų atsiliepimų nebuvimas internete bei ilgas įmonės gyvavimas, bei tai kad tokią prekę kurios man reikėjo turėjo vienintelis pardavėjas lietuvoje, užsienyje neperku nes neturiu kreditinės. Jei toks esi protingas tai pamtęs tokį pardavėją galėjai pranešt moderatoriams kad tokio pardavėjo skelbimas būtų pašalintas.
Šiaip jau turėtum suprasti, kad portalo administracija neatsako už pas juos perkančių reklamą įmonių veiklą.
O kas dėl Paysera, tai aš išvis nepervedinėju į ją pinigų, nes gavėjo vardo-pavardės nematau, ir neina susigūglinti ar kartais ne kokiam sukčiui pinigus duodu.
O kas dėl <kazkas kazkur nepavyko tai galim visi pakomentuot> - reiktų įprasti perkant iš fizinio asmens pagal skelbimą ar pirmą kartą iš kažkokios įmonės pasidomėti apie juos internete.
Siaip tai as nesiskundziu esama situacija, o perspeju kitus kad nepapultu i tokią situaciją. Mano nuomone aš pasidomėjau pakankamai, o jau kaip yra taip yra. Atsakymas į atsakomybę apie talpinama reklamą, mano nuomone, netinkama reklama iškilus kažkokiem nesklandumam turėtu būti šalinama. Bet čia tik mano nuomonė. Ir tai tik dėl to kad kiti vėl ant to nepasimautu nes aš tai jau tikrai vėl pas tą patį pardavėją nepirksiu. Taigi sory jei gadinu forumą su savo istorija kitiem, jei mano skundas yra netinkamas turit pilną teisę jį pašalinti. Bet mes gi visi tikri lietuviai labai džiaugiamės kad kaimyno namas dega... Bet čia jau oftopic gaunasi.
O kas dėl Paysera, tai aš išvis nepervedinėju į ją pinigų, nes gavėjo vardo-pavardės nematau, ir neina susigūglinti ar kartais ne kokiam sukčiui pinigus duodu.
Dabar ir payseros vartotojai turi IBAN tipo sąskaitas, tad darant ne skubų pavedimą, turėtum matyti realų pinigų gavėją, o ne EVP kodą.
_________________ Anyone (including your wife) can make just as fine
a tuner as Fisher...with the Fisher KM-60 StrataKit
Dėkui autoriui, jog aprašė nesklandumus. Persiųsiu nuorodą minėtos parduotuvės atstovui. Gal sulauksite viešo atsakymo ar išspręsite nesutarimus.
Kadangi paminėta Elektronika.lt, tai patikslinsiu, kad mes šio puslapio nereklamuojame. Mūsų portale yra įmonių ir el. parduotuvių nemokami katalogai – gal sumaišėte su ten matomais įrašais (nauji įrašai matosi ir pirmame lape).
Galbūt matėte kokius nors baneriukus, bet jie galėjo būti rodomi ir per reklamos tinklą, kurio srauto turinio mes nekontroliuojame (galime tam tikrais išskirtiniais atvejais pareikalauti nerodyti).
Taip pat patikslinu, kad mes neatsakome už trečias šalis, jų paslaugas ar prekes, kurios galėjo būti paminėtos mūsų portale. Mes nesame teismas ir nesprendžiame, kas yra teisu sir kas neteisus kokiose nors jūsų abipusio sandorio aplinkybėse, kuriose Elektronika.lt nedalyvauja.
Patikinu, jei turėtume patikimų oficialių žinių apie kokį nors tinklalapį (įmonę ar žmogų), kuris veiktų neteisėtai ir būtų minimas mūsų portale, mes tokius įrašus šalinsime.
Per šio pardavėjo atstovą gavome tokį situacijos komentarą (kalba – netaisyta):
Atstovas rašo:
Sveiki, šis pirkėjęs užsisakė įkroviklį, tačiau iš tiekėjų jis turėjo ateiti per kelias savaites, kadangi pirkėjęs norėjo įkroviklį gauti greičiau, pasiūlėme kita alternatyvą iš savo prekybos, cituoju pirkėjo pranešimą el. paštu: "prašau pasiūlyti alternatyvą kurią turite sandėlyje ir galite artimiausiu metu išsiūsti arba gražinti sumokėtus pinigus.". Išsiuntus alternatyvą, pirkėjęs pareiškė, jog ji jam netinka, todėl nori susigrąžinti savo pinigus. Tada parašėme, kad sutinkame, ir galime grąžinti pinigus, tik visų pirma, gražina prekes atgal ir prisegėme pinigų grąžinimo aktą, kurį reikia užpildyti pinigų grąžinimui. Pirkėjęs atrašė, jog mumis nepasitiki, todėl jis prekių nežada grąžinti ir laukia pinigų grąžinimo.
As irgi pirkau is krauk.lt Power Banka 20000 mAh. tai laukiau beveik 2 menesius, atsiunte visai ne ta ka usisakiau atsiunte mazesnes talpos 12000 mAh. parasiau elektronini laiska krauk.lt kame reikalas tai jokio atsakimo.
Sveiki, mes taip pat buvom apgauti sio tiekejo. Uzsakeme preke pries kaledas, tada kadangi nebuvo prekes sandelyje buvo paprasyti palaukti 45 dienas. Palaukeme, bet prekes uzstrigo kazkur ir pasiule uzpildyti pinigu grazinimo forma. Uzpildem, nusiuntem, bet taip ir dingo. Jokiu atsakymu i el.laisku daugiau. Telefono nekelia. Vartotoju teisiu tarnyboje jau yra ne vienas skundas del sio tiekejo apgaudinejimu.
Aisku jau nebesitikiu atgauti pinigu, o del 20 eur neverta kreiptis i teisma, bet galbut bent kiti klientai nepapuls i sitas apgavystes ir makaronu kabinimus.
Aisku jau nebesitikiu atgauti pinigu, o del 20 eur neverta kreiptis i teisma, bet galbut bent kiti klientai nepapuls i sitas apgavystes ir makaronu kabinimus.