Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 18, 05:48. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Turiu varikli jungiama į vienfaze rozete ir reikia padaryti kad jis suktusi į kita puse:
Laidai (ant variklio originalioje dėžutėje) išeinantys iš variklio keturi:
baltas(Nr1) ir juodas(Nr2) į juos pasiduoda ~230V;
raudonas(Nr3) ir juodas(Nr4) – ant ju užkabintas kondensatorius.
Jei aš teisingai suprantu tai atkabinus kondensatorių nuo juodo(Nr4) laido ir prikabinus prie balto(Nr1) -variklis suksis į kita puse. Abejonių būtų mažiau jei visos variklio apvijos matuotūsi vienodai (galvočiau kad paprastas trifazis variklis ijungtas į vienfaze...), o šiuo atvėju (pasipiešus schema) galvoju kad variklis suviniotas darbui su kondensatorium ir visos trys apvijos skirtingu varžų (12,5R; 21,4R; 33,6R)... bijau kad variklis nesudegtu....
reikia apkeisti paleidimo apvijos galus vietomis, bet kazin ar eis taip padaryti nes gali buti kitas paleidimo apvijos galas sujungtas paciame variklyje.
sioje schemoje taskas nr 4 beprasmis kaip suns penkta koja
Kodėl beprasmis? Tai padaryta tam, kad po vienu varžtu nereikėtų kišti dviejų laidų. Kaip tik šiandien vieną vandens siurblį pajunginėjau kur taip padaryta - N, L ir du kontaktai kondensatoriui.
Jeigu inkaras yra centre statoriaus , tai išardyk variklį ir apsukęs inkarą sutverk. Sukimosi kryptis pasikeis.
Mano galva švelniai tariant keistas patarimas, negi rimtai manai, kad du laidus sukeisti vietomis sudėtingiau nei apsukti inkarą? Beje ar tikrai nuo inkaro apsukimo pasikeis sukimosi kryptis (asinchroninio variklio)?
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Mano galva švelniai tariant keistas patarimas, negi rimtai manai, kad du laidus sukeisti vietomis sudėtingiau nei apsukti inkarą? Beje ar tikrai nuo inkaro apsukimo pasikeis sukimosi kryptis (asinchronini
Visai normalus patarimas,ypač jei išvesti trys laidai.Sukimosi kryptis pasikeis darbinio veleno galo atžvilgiu.
Jeigu inkaras yra centre statoriaus , tai išardyk variklį ir apsukęs inkarą sutverk. Sukimosi kryptis pasikeis.
raso gi kad nera sansu ilyst i variklio vidu...
o jei ilendi - laidai paprasciau sukeist, negu perdarinet tvirtinimus - nes tektu ir variklio korpusa apsukt.
Jeigu inkaras yra centre statoriaus , tai išardyk variklį ir apsukęs inkarą sutverk. Sukimosi kryptis pasikeis.
raso gi kad nera sansu ilyst i variklio vidu...
o jei ilendi - laidai paprasciau sukeist, negu perdarinet tvirtinimus - nes tektu ir variklio korpusa apsukt.
Lenda i variklio vidu o laidu sukeisti negali.Jei jau lendate i vidu issiveskit tos laidus i isore ir ateityje galesit keist sukimosi krypti kai tik panoresit
Lenda i variklio vidu o laidu sukeisti negali.Jei jau lendate i vidu issiveskit tos laidus i isore ir ateityje galesit keist sukimosi krypti kai tik panoresit
Ne visada taip paprasta įlysti į apvijos sujungimuus ir surasti reikiamus ,jei apvija sulakuota ir subandažuota.Dažniausiai apsukti inkarą daug lengviau.
Išsivest iš variklio apvijų ketvirtą laidą niekad to nedariusiam tikrai sudėtinga. O ir patyrusiam vyniotojui ne visados pavyksta, dėl to kad apvijų sujungimas kurį reikia atskirti kartais būna atsidūręs apvijų viduje.