 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 25, 19:21. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Elektronika žaliems » Variklio pajungimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 18, 22:24 |
|
|
|
pajungiau trifazi varikli trikampiu, ir ijungus po kurio laiko pradejo rukti dumai.
ar galejo taip buti del blogo nulio kontakto i korpuso? |
|
|
|
|
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 18, 22:30 |
|
|
|
Ne. Bet galėjo būti jei trikampiu yra 230V o tu pajungei 400V. |
|
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje |
|
|
|
 |
Re: Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 18, 23:04 |
|
|
|
VYTUX321 rašo: |
pajungiau trifazi varikli trikampiu, ir ijungus po kurio laiko pradejo rukti dumai. |
O kas tau taip patarė jungti trikampiu jei absoliuti dauguma variklių pas mus yra jungiami žvaigžde? |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 18, 23:17 |
|
|
|
tikejausi sumazinti variklio galinguma i apvijas paduodamas 220v vietoje 360v.
busiu kazka ne taip suprates su tuo trikampiu. brangi klaida.
nu bet kad pas mane viskas kas pazymeta ant daktelio tai tik tiek mazdaug(foto is interneto):
as kiek suprantu jungian zvaigzde tarp apviju jungesi 360v. jungiant trikampiu tarp apviju ir nulio gauna 220v |
|
|
|
|
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 19, 00:15 |
|
|
|
jei norejai pajunkti nuo 220v pajungus i tris fazes, sveikiniu, užtrumpinai. Jungiant motora nuo 380V jungi 3 fazes, kurios viena nuo kitos pastumtos 120 laipsniu berots. Taigi i kiekviena apviją po laidą+ 0 ir įžeminimas. O jei nori pajungti nuo 220V tau reikės dar 2 kondensatorių norint imituoti likusias 2 fazes. |
|
|
|
|
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 19, 00:16 |
|
|
|
kai turi 3 fazes jungi kaip nori iš esmės niekas nesikeičia  |
|
|
|
|
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 19, 00:45 |
|
|
|
Saulius18 rašo: |
kai turi 3 fazes jungi kaip nori iš esmės niekas nesikeičia  |
o tai kam tada reikalingas jungimas zvaigzde ir trikampiu?
kodel tada variklis dege pajungus trikampiu?
maza ka as norejau, kodel jis dege? |
|
|
|
|
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 19, 08:15 |
|
|
|
Saulius18 rašo: |
kai turi 3 fazes jungi kaip nori iš esmės niekas nesikeičia  |
Ne, na paaiškinkit man kodėl tokie analfabetai kaip šitas mulkis visiškai nieko nenutuokiantys kišasi ir bando aiškint? Čia tokia masturbacijos forma?
VYTUX321 rašo: |
o tai kam tada reikalingas jungimas zvaigzde ir trikampiu? |
230/400V variklis į mūsų elektros tinklą jungiamas tik žvaigžde (nulinis laidas nejungimas!) Jei turėtum 400/690V variklį tada jungtum trikampiu. Trikampis ar žvaigždė priklauso tik nuo variklio ir tinklo įtampos, daugiau nuo nieko. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
 |
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 19, 11:37 |
|
|
|
VYTUX321 rašo: |
tikejausi sumazinti variklio galinguma i apvijas paduodamas 220v vietoje 360v.
busiu kazka ne taip suprates su tuo trikampiu. brangi klaida.
nu bet kad pas mane viskas kas pazymeta ant daktelio tai tik tiek mazdaug(foto is interneto):
as kiek suprantu jungian zvaigzde tarp apviju jungesi 360v. jungiant trikampiu tarp apviju ir nulio gauna 220v |
Supratai visiškai atvirkščiai. Trikampis -220V
žvaigždė - 380V rodo kokia trifazio įtampa reikia maitinti variklį.
Variklio apvijų įtampą yra tokia kokia parašyta prie trikampio, nes tokią įtampą galima duoti apvijai. o tu pajungei 380 tai yra kaiptik padidinai galingumą. To galingumo apvijos neatlaikė ir pradėjo svilti. |
|
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje |
|
|
|
 |
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 19, 11:46 |
|
|
|
hmm, dabar kaip ir aisku kas tas trikampis, aisku tiek kad ji supratau ne taip ta 230v. cia du klasikiniai variantai.
dabar kilo klausimas: O KAS BUTU JAI jungciau taip:
 |
|
|
|
|
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 19, 11:54 |
|
|
|
Čia pajungta žvaigžde su įnulintu centriniu tašku. |
|
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje |
|
|
|
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 19, 11:55 |
|
|
|
VYTUX321 rašo: |
O KAS BUTU JAI jungciau taip: |
Čia žvaigždės jungimas, skirtumas tik tas, kad N nereikalingas (bet ir nemaišo) |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 19, 19:35 |
|
|
|
tai tada taip gautusi kad vienoje apvijoje, tarp L1 ir N, gaunasi 230v, taip?
tas pas su L2 ir n, tas pats ir su L3 ir N. vadinasi variklis uzmaitinamas butu nuo 230v. bet kodel gaunasi 360v? suprantu, fazes, bet kodel srove teketu tarp faziu o ne tarp faziu ir nulio?
suprantu kad pagal mano papiesta jungima gautusi 3 fazes ir trys atskiri nulei, tada butu tikri 230v apvijose, arba kaip minejo
Citata: |
pajungti nuo 220V tau reikės dar 2 kondensatorių norint imituoti likusias 2 fazes. |
tai vadinasi i du variantai, arba simuliuoti dvi fazes, arba sukurti 3vazes ir 3 nulius su 1:1 trifaziu transformatoriumi.
teisingai supratau? |
|
|
|
|
 |
 |
Variklio pajungimas |
Parašytas: 2016 01 19, 20:14 |
|
|
|
Citata: |
Citata:
O gal galit kas nors teoriškai papasakot šitą reiškinį. Nes kažkaip nedaeina, kodėl apkrautoms fazėms nebaisus dingęs 0.
Paprasčiausiai gali pasidaryti tokį bandymą:
Į lentutę vienodais atstumais 120laipsnių kampu įkali 3 vinutes.Paimi 3 vienodas spyruokles ir vienus jų galus suriši,o kitus galus užkabini ant vinučių.Ir turi "trfazę sistemą.Spyruoklės stiprumas atitinka srovės stiprumą.Spyruoklės ilgis-įtampa Taškas,kur visi spyruoklių galai surišti-neutralė " 0 ".Jei tą tašką prikalsi vinuku,tai bus kaip nenutrųkusi neutralė ir nepriklausomai nuo spyruoklės stiprumo visų spyruoklių ilgiai (įtampos) bus vienodi.Jei vinuką ištrauksi,bus kaip nutrųkusi neutralė .
Kai kas šypsosis,bet čia aiškinau kaip ne elektrikui |
Čia esu bandęs atsakyti į tavo klausimą |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |